/spanien/barcelona/forum/24472.aspx/spanien/barcelona/forum/24472.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-05-05 23:31
Heh, han är 15 år så det dröjer nog några år till. Först ska ju dos Santos upp. Skulle tro att de lärt sig läxan med att inte släppa iväg talanger nu. Ska mycket till om de släpper honom, dessutom så tror jag knappast att han vill spela någon annanstans. Han har ett barcahjärta all over.
Barcelona Ghazza
2006-05-05 23:28
Fy F-n om Barca släpper honom som dem gjorde med Cesc. Hoppas han får komma upp till A-truppen snart.
Barcelona La Rambla
2006-05-05 23:15
Bojan Krkic är nästa stora talang som världen snart kommer att tala om. Arsenal och Chelsea-scouter har säkert redan börjat lura i vassen. Hands off and f*ck off!
Barcelona Ghazza
2006-05-05 23:12
Det räcker väl att ni håller på i ett forum?

Iaf, såg den där Bojan idag. Riktigt grym tycker jag! Hans driv var ju vansinnigt snabbt. Klass med Messis såg det ut som.
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-05-05 23:12
HAIDER_SAAD//

Om du ska lära nån annan hur man ska stava eller uttala nåt så måste du själv lära dig stava.

Du skämmer bara ut dig och laget du håller på för tillfället allt pekar på att du är en medgångsfan!
Du ger pinsamhet ett dåligt namn men din unga ålder gör att vi har förståelse unge padawan

Fedoroviz

Utan lagspel vinner man ingenting nuförtiden lär dig och memorera det.
Barcelona La Rambla
2006-05-05 23:10
Alltså, vad är det för muppar som förvillat sig hit? Den ena i vit tröja och den andra i en blaugrana. De är reggade igår och idag. Kan ni inte ta ert tjafs någon annanstnas tack?
Barcelona Puyol!
2006-05-05 22:42
Forca Barca säger jag bara! Och en stor hyllning till Hamilcar Barca, för utan honom hade vi inte ens fått uppleva lagets storhet!
Spanien la_pieda_sinistra
2006-05-05 22:40
Har den blekfete Fedorovitz slagit till med ännu ett dräpande Zidane-klipp nu igen :)
Fedorov/Fedorovitz eller vilket alias du valt för kvällen: Hur f*n orkar du!!
2006-05-05 22:33
Fedoroviz

Vad sägs om att jag går in i Madrid forumet och visar klipp på en gammal legend?

Vad för reaktioner tror du det väcker unge man, visa lite klipp med Maradona eller när Ronaldo var ett fenomen kanske?

För allas skull och din egen väx upp och tänk positivt det kan bara gå uppåt hädanefter amigo
2006-05-05 22:30
Riquelme - el mago

Jag ser så här på saken, Henry är vid sin potentiala topp medans Eto´o kan blomma ut därför vill jag se Eto´o i Barca i år framöver capish?

Henry är bättre det vet alla vid det här laget. Barca behöver ingen superstjärna vid rodret varje säsong speciellt inte när det bara kan gå neråt hädanefter vädja till Madrid att göra sånna köp istället det är dem klockrena på :D.

Ok nej nej nej nej återigen nej Barca spelar 4-3-3 och kommer göra det hur än vi vrider och vänder med tanken om nya spelare kommer in eller inte så ingen ide ens att vädja om en ny taktik.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-05-05 22:19
King Cannon

Igualmente amigo.
Spanien King Cannon
2006-05-05 22:15
Ordern e Progresso/StReT_STYLE//

2 biljetter till finalen, med flyg och hotell i 2 nätter. Pris: En flaska Heineken.

Det är inte ens i närheten av ofattbart, det är omöjligt. Såna där tävlingar tror man ju inte ens att någonalls vinner, att det bara är reklamjippon. Tur för mig att jag för en gångs skull gick med i det där lotteriet.
Meant to be kanske, bara rädd för att jag nu förverkat all tur för resten av livet. Inte för att det gör något, det här skulle jag inte byta mot något.
Som ni kanske vet så skriver jag för London N5 här på SF, ska försöka trixa ihop en reserapport vad det lider...:-)
Hare gött tills vi ses (live, tjohoo) om ett par veckor. Lycka till och må bästa lag vinna.
2006-05-05 22:10
King Cannon

Nej, förstår det :). Njut så mycket du kan är mitt enda råd! En sådan chans får man högst en gång i livet :-).

Barca för alltid

Redigera ditt inlägg, det stör hela forumets layout.
Barcelona StREeT_STYLE
2006-05-05 22:09
King Cannon //

Damn man, det är något vilken supporter som helst från våra två sidor skulle bara kunna drömma om, STORT GRATTIS.

Detta kommer få mig att tänka om då jag ser en tävling jag absolut aldrig tror att jag kommer vinna, har nämligen aldrig haft mer tur än att vinna 20 kr på triss lotto, tyvärr :(
Spanien King Cannon
2006-05-05 22:02
Ordem e Progresso//

Hehe, vore konstigt om du inte kände så, jag vet att jag hade gjort det. En sån chans finns ju inte liksom...kommer nog inte fatta att det är sant förrän jag står på Stade de France om ett par veckor...
2006-05-05 21:56
King Cannon

Kan bara gratulera, blir nådigt avundsjuk här hemma. Fy f-n! :-)
Spanien King Cannon
2006-05-05 21:49
Hallå mina kära Chamions League-antagonister.

Har en grej jag bara måste dela med mig om, ni vet, en sådan där grej som bara inte finns, det händer inte, men på något sätt så har det hänt mig...låt mig förklara...

Jag flög med KLM för någon månad sedan och då hade Heineken en Promotion-grej som innebar att om man köpte en Heineken på flyget så fick man en lott där man kunde vinna en resa till Paris den 17:e maj och 2 biljetter till finalen.

Man trodde ju aldrig att man skulle vinna, men va fasen tänkte jag och köpte en Heineken.

Man skulle sedan gå in på Heinekens hemsida, registrera sig och fylla i lite grejer. Bl a sitt favorit-citat från en spelare i Champions League.

Jag valde ett citat av Henry där han säger ngot i stil med: "I live for football, I dream football, I breathe football. I am not crazy. I am just passionate".

Tävlingen tog slut den 9:e april. Idag fick jag följande brev:

You won a trip to the Champions League Final!

Dear Mr or Mrs Alvenmod,

It is our pleasure to inform you that you have won the main prize of the Heineken Champions League promotion:

– A trip for two to the final game of the Champions League –

In Paris on May 17, 2006, including the airline tickets, a two-night stay in a hotel from May 16 till May 18, 2006 and two tickets to the game!
We congratulate you on winning this prize!
Now we have to make sure that all the arrangements are properly made and would like to ask you to contact the following person a.s.a.p.: XXX@heineken.com or telno. XXXXXX who can provide you with the details and help in making all the arrangements.
We also like to remind you that we cannot cover any expenses except the ones mentioned above.

Finally, we thank you for taking part in our promotional program and hope that we will see you in the future. We wish you a great time in Paris. Meet you there!

Our best regards,

Duty Free & Travel Retail team
Heineken International

Vad säger man om det? Jag har haft gåshud hela kvällen sedan jag läste brevet. Såna här tävlingar vinner ju ingen. Allra minst jag...helt ofattbart...
Inte nog med att man vinner två biljetter med resa till en CL-final, jag vinner när mitt kära Arsenal spelar. Inte nog med det, jag får också se ett av världens roligaste och bästa fotbollslag möta mina kanoner.
Livet är fantastiskt ändå. :-D
Barcelona Ronaldinho 9302
2006-05-05 21:14
Där kom det.
2006-05-05 21:13
Ronaldooo

Se länk tips.

Fedoroviz
Du har humor.
Sevilla Riquelme - el mago
2006-05-05 20:52
Schubert//

Du kom i alla fall till dit jag ville med att Henry ska vara gå före Eto'o! :)

Kan dock inte hålla med dig om David Villa. Tycker det är spanska ligans bäste forward! =) Ronaldinho är väl i och för sig den bäste anfallaren men just striker!
Barcelona Schubert
2006-05-05 20:34
Ämne: Jag svarar sent, men....
Den där uppställningen tror jag inte på. Vi behöver tre mittfältare. Dessutom funkar 4-3-3 utmärkt, finns ingen anledning att byta.

Henry är bättre än Eto'o som i sin tur är way better than David Villa. Villa kan lyckas i ett brögäng som Valencia, inte i en storklubb som försöker spela riktig fotboll. Det kommer han bli varse om han rör på sig. Men visst kan man sälja Eto'o om Henry kommer och det kommer ett tillräckligt bra bud. Han lär få sitta på bänken och det är inte ekonomiskt försvarbart att ha en spelare som man kan få över en halv miljard för på bänken.
2006-05-05 20:04
Fedoroviz// Dock tycker jag ändå man kan jämföra spelarna. Än så länge övertag Zidane, inget att säga om det. I slutet av Ronaldinhos karriär kan han mycket väl passera! Om han fortsätter så här kan han komma att passera fler i den absoluta toppen - där Zidane är!
Barcelona Señor Cúle
2006-05-05 19:16
Vilka u-17 spelare tillhör barcelona? Om någon vet?
Barcelona Ronaldooo
2006-05-05 19:07
Ronaldinho 9302//
var hittade du den uttagningen? på uefa står de även att Jordi Masip (målvatk) är uttagen och han är från Barcelona.

Krkic Perez var grym idag, han var den som ändrade på matchbilden och satte verkligen fart på Spanien. Inblandad i alla mål även om andra målet skulle tillfallit Cristian Vergara Verdu (en annan Verdu, inte han i B-laget) som tillsammans med Jose Baena fick speltid. Vergara, Baena, Krkic och Masip är alltså uttagna från Barça, tror de är mest tillsammans med Villarreal (4st) men inte säker.
2006-05-05 19:07
Jag svarar sent, men bättre än aldrig.

Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One//

Som sagt, Eto'o är en väldigt bra fotbollsspelare men med Henry så skulle ni enligt mig bli ännu giftigare. Det enda problemet är att både han och Ronaldinho brukar ha vänsterkanten som lite av en utgångsposition.

Hur som helst så kan ni väl lira något i stil med:

---Henry - Eto'o
Ronaldinho-Deco-Messi
-------Xavi

Annars tycker jag Eto'o ska flytta på sig. Men ni lirar så mycket matcher och skador och avstängningar gör att alla kommer lira.

Arsenals nya arena heter förövrigt Emirates Stadium

La Rambla//

Precis som jag skrev tycker jag Eto'o får akta på sig enligt mig om ni ska fortsätta med 4-3-3. Tycker till och med David Villa i Valencia är en bättre forward. Mindre understöd osv!

Chelsea ville betala jättesummor för Eto'o. Förstår inte riktigt det, då det finns bättre alternativ enligt mig. Men sälj - in med Henry plus det ni verkligen behöver, dvs ytterbackar. Men som sagt det ulitmata vore ju om alla får plats. Som sagt stora fotbollsspelare allihopa!

Men sälja Eto'o tycker jag bara(ni kommer aldirg hålla med) ni ska göra om det är så att det hänger på hans övergångssumma om ni ska knyta till er Henry + ytterbackar.
Barcelona Haffe
2006-05-05 19:01
Det är väl 2matcher, Espaynol och Sevilla(den matchen som blev inställd) ???..

VISCA BARCA!!!!!!!!
2006-05-05 18:35
Här är Spaniens U17-trupp

Goalkeepers
1 Sergio Asenjo
13 Jesús Coca

Defenders
2 Manuel Castellano
3 Ramón Soria
4 Roberto García
5 Pedro Alcalá
12 César Ortiz
15 Guillem Savall

Midfielders
6 Ignacio Camacho
7 Céar Azpilicueta
8 Marcos Gullón
11 Cristian Vergara
17 José Baena
18 José Hermosa

Forwards
9 Emilio Nsue
10 Aarón Ñíguez
14 Rubén Ramos
16 Bojan Krkić

Barcelona Backstrom
2006-05-05 18:32
el Flaco

Krkic har nummer 16

Ronaldinho 9302

Jag tror han har gjort fyra, inget jag tar gift på dock. Dessutom 15 minuter kvar av matchen mot Ryssland, mycket kan hända. ;-)

HAIDER_SAAD

Innan du börjar kalla folk för idioter borde du ransaka digsjälv, kolla igenom din stavning och meningsuppbyggnad, tänk 2 sekunder innan du skriver något och försök få fram något som har en mening. Du vet, argumentera för din sak .. ?
2006-05-05 18:29
Är det någon som vet hur många mål Bojan har gjort under turneringen?
Barcelona el Flaco
2006-05-05 18:29
Ämne: el Faco

Det är vä....
Tack. Och är inte spelare nr. 11 Verdú från la cantera? Tycker jag känner igen namnet.
Annons: