/spanien/barcelona/forum/24470.aspx/spanien/barcelona/forum/24470.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gaucho#10
2006-05-03 23:22
Såå underbart !!!

sluta med klagandet , låt oss fira våra mästare ist !!

Saluda al Campéon!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-05-03 23:21
Decco1

Snälla, bläddra ner och läs mitt inlägg lite längre ner, det är dedikerat till dig också fr.om nu.
Barcelona Beautiful_ Barça
(catalonia barca)

Kommer säkert att finnas för nerladdning senare ikväll eller imorgon.

Las Palmas monumental
Visca el Barça!!!
Barcelona Decco1
2006-05-03 23:19
än en gong visar etoó villket ego han är
Real Madrid soliman
2006-05-03 23:19
Klart vi inte grattar med hjärtat.

Fair Play och artighet :D
Barcelona hammabarça
2006-05-03 23:18
Äh nu hänger man på,

MADRID, CABRÓN! SALUDA AL CAMPEÓN!!!
Barcelona ETO`O- Madrid cabron saluda al campeon
2006-05-03 23:17
Ämne: Här kommer man och g....
tack för att du grattar oss.. men har du glömmt att vi är ÄRKERIVALER... Madrid cabron saluda al campeon,Madrid cabron saluda al campeon,Madrid cabron saluda al campeon,Madrid cabron saluda al campeon,
Barcelona Adaminho
2006-05-03 23:17
Underbart är detta!
Sitter i mitt rum med en bärs i ena handen och en cigg i andra. Måste ju fira. Men imorgon är det tillbaka till verkligeheten med träning för att komma tillbaka från min korsbandsskada del xavi.

Saluda al campion!
Visca Barca! , Visca Etoó
Barcelona (catalonia barca)
2006-05-03 23:16
snälla nån svara på min nedstående fråga !!!
2006-05-03 23:16
Gabriel

Exakt! Det jag försökte få fram också :-)
2006-05-03 23:15
men grabbar vet ni var vi kan se firandet i Staden Barcelona
2006-05-03 23:15
El Blanco
men grattar ni med hjärtat
det tror jag inte så det är lönt att göra det;)
2006-05-03 23:14
El Blanco

Så det blir när man är ärkerivaler, glömt bort det? :-)~
Barcelona Gabriel
2006-05-03 23:14
El Blanco

Jupp :)

MADRID CABRON SALUDA AL CAMPEON! ;-)
Real Madrid El Blanco
2006-05-03 23:13
Här kommer man och grattar och så får man "Madrid, cabrón..." tillbaka.

Stort av er. Verkligen.
2006-05-03 23:13
Barcelona ETO`O- Madrid cabron saluda al campeon
2006-05-03 23:12
Madrid cabron saluda al campeon,Madrid cabron saluda al campeon,Madrid cabron saluda al campeon,
Madrid cabron saluda al campeon,Madrid cabron saluda al campeon,Madrid cabron saluda al Madrid cabron saluda al campeon,campeon,Madrid cabronMadrid cabron saluda al campeon, saluda al campeon,
Barcelona II Barça II
Riktigt dåligt av dem att bara sluta vissa guld firandet! Vet någon vart man kan se den?
Barcelona Gabriel
Ordem e Progresso

Ja, alla sanna culés bör resonera så enligt mig. Fan fuck Larsson. Han ska ändå hem till Sverige igen. Hade det varit tvärtom att Larsson hade chans på pichichin och inte Eto'o så hade jag sagt samma sak till Larssons fördel. Eto'o däremot är ung och kommer förmodligen stanna många år till och hjälpa oss vinna titel efter titel.

Ja, alla riktiga målkungar hade gjort som Eto'o gjorde idag. Men vissa är allt för naiva för att förstå det. Sen säger de att han spelar för sig själv och är egoistisk. Visst, kanske vid sånna här tillfällen när laget redan nått målet att vinna ligan - men det har han fan rätt till. Ge mig en enda bra anledning till varför han skulle passa Larsson? Det finns inte en enda. Det skulle isånnafall vara så att Larsson skulle passa tillbaka till Eto'o så han kunde gjort mål på Larssons pass!

Eto'o är en målkung och alla målkungar är egoistiska.
Real Madrid soliman
Jag blir inte arg på Etoo för att det var Larsson som stod fri, för mig är Larsson som en helt vanlig spelare. Jag hade blivit lika arg om det var Maxi Lopez som var lika fri, så jag är knappast Henke fan även om han är en bra spelare med bra attityd. Ni har dock vunnit ligan totalt välförtjänt och Etoo har spelat mycket bra, det är dock inte så svårt att göra mål med Dinho i laget.....;)
2006-05-03 23:11
2006-05-03 23:11
Gabriel

Skönt att vi har samma åsikt :-)
Barcelona Blaugrana_1899
2006-05-03 23:10
LA LIGA GULD 05/06!!!!

OOOOLEEEEE OOOOLEEEEE OOOOOOLEEEEEEEE !!!

:D :D :D
Barcelona Blaugrana_1899
2006-05-03 23:09
Gabriel, AMEN!.
Barcelona Gabriel
Fan va dåligt av Tv4+ att inte visa guldfirandet. Nej usch och fy fan, hoppas Canalplus tar över istället. Visserligen är det betalningskanal men jag har ändå den kanal så för min del spelar det ingen roll.
-Forza- Juve
grattis till ligatiteln, hoppas ni vinner CL också :)
2006-05-03 23:08
Haffe & asfaltsbarn

Snälla, lägg ner det där snacket om Eto'o!

Lyssna på det här scenariot: Vi har redan vunnit ligan och matchen spelas av i lugn och ro, Eto'o sätter dit en balja och är självklart sugen på fler för att nu när ligan är avgjord kan han tänka på sitt personliga mål, att bli pichichi. Spelar det då ngn som helst roll att han inte passar Henke vid flera tillfällen. Jag menar, vad är bäst, att Henke kmr upp i 11 ligamål eller att Eto'o utökar sin ledning i skytteligatoppen?

Jag håller med dig om att han inte passade mkt i slutet av matchen, men det tycker jag är helt rätt! Han är en målskytt och när ligan är avgjord så ska han ta alla chanser han kan att göra mål för sin egen skull, eftersom han hela säsongen gjort mål för laget! Tänk efter vad du skulle ha gjort i samma situation... Jag skulle ha gjort exakt som Eto'o!

Så snälla, cut the bullshit om att Eto'o är egoist. Han är en underbar spelare och en av de stora anledningarna att vi nu har blivit mästare två år i rad!

Somos més que un club - Visca el Barça y visca Eto'o, mi hermano!

MADRID CABRÓN, SALUDA AL CAMPEÓN !!
Barcelona Gabriel
2006-05-03 23:08
Lägg ner mer kraft på att fira ligaguldet istället för att beklaga er över Eto'o. Lägg ner nu, kan Larsson vinna skytteligan? Nej precis! Glädj er utav guldet och glädj er för Eto'o istället eftersom han gjorde mål. Han förtjänar att vinna el pichichi. Han har rätt att vara egoistisk när guldet redan är säkrat. Om Larsson hade gjort mål hade det inte haft någon betydelse, däremot så är varje mål Eto'o gör viktigt för honom själv.

Kan inte alla "jag älskar Larsson" nissar dra på sig Helsingborgs tröja och gå härifrån. Ni förstör fan stämningen!
danne b
2006-05-03 23:07
2008 tar vi fjärde raka!
Annons: