/spanien/barcelona/forum/24469.aspx/spanien/barcelona/forum/24469.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona O Fenômeno
2006-04-30 00:20
La Rambla och (catalonia barca),

Hur gamla är ni småbarn?
Jag har inte nämnt Ronaldo på SF på 2 månader, minst. Sedan är Madridforumet ingen bra plats att vara på men sänk inte nivån här också med erat skitsnack utan välkomna mig som ett fotbollsfan inte som en Madridista och sluta med er idioti.
Barcelona Carl McCoy
Är irriterad bara...synd att man ska vara det när ligan snart är avgjord. Givetvis vill jag behålla Etoó, men va fan..
Barcelona (catalonia barca)
O Fenômeno ///
för du är verkligen jobbig lilla vännen.
du kan väl disskutera vilken president ni vill ha samt vilken tränare ni vill ha samt vilken ny ''dröm''elva ni vill ha.
så ni har mycket att tänka på !!!
Real Madrid Ike
O Fenomeno: är inte du inne i fel forum för att säga att det skrivs provoserande inlägg?

Namn: O Fenômeno Sänt: 2006-04-29 23:58:54
Haha, Etoo!

antar att du inte ser detta som provserande?

Men som sagt. Att det är ett mardid fan som skriver det, gör det hela komiskt bara. Då vi krossa la liga, är i CL final, och etoo slåss om att vinna skytte ligan.
Men ni.. ja.. har bytt tränare och president.. är det enda ja kan lyckas komma på att ni åstakommit. hehe

Barcelona Carl McCoy
2006-04-30 00:18
Tappar han skytteligan precis som förra året pga. psykiska anspänningar kanske karln inte är av det rätta virket? Iallafall inte för att spela i en av världens största klubbar med fantasilön....förlåt Eto´o, men du bränner ju chans efter chans...även i CL!
Barcelona (catalonia barca)
2006-04-30 00:18
O Fenômeno ///
kan du inte bara lämna oss ifred o sricka till real forum o prata ronaldo istället för att prata om att Eto missa straff.VI VET
Barcelona La Rambla
2006-04-30 00:17
O Fenômeno

Ursäkta, är det någon som skriver omogna och provocerande inlägg så är det ju du. Man blir ju rädd när man läser dina inlägg om Ronaldo tex. Du verkar ju helt hjärntvättad, som en sektmedlem. Scary!
Barcelona O Fenômeno
2006-04-30 00:15
@ La Rambla

Det får du fråga dig själv. Sedan kan du fortsätta skriva omogna provocerande inlägg och även fortsätta tro att jag bryr mig.
Barcelona Peder
han tänker för mycket på skytteligan. i varje läge tänker han säkert att han måste sätta den för att vinna pinichin och därmed missar han.
det är när spelet flyter på som han bara sätter dit dom men just nu är hans självförtroende inte riktigt på topp.
Barcelona Lucho
O Fenômeno: Om Villa vinner skytteligan får vi väl trösta oss med att vi tog hem ligan i alla fall..
Barcelona Carl McCoy
2006-04-30 00:12
Problemet är att Villa gör mål (3 senast).
Barcelona La Rambla
2006-04-30 00:12
O Fenômeno

Vem bryr sig här inne? Inte vi i alla fall. Campeones!Campeones!Campeones!Campeones!Campeones!
Barcelona La Rambla
2006-04-30 00:10
Eto'o är ingen bra straffläggare, det visste vi innan. Så det var ingen överraskning att han skulle missa. Men nu när ligan känns avgjord så är det laget som bestämmer att Eto'o får lägga straffen, och inte han som är egoist. De vill hjälpa honom att vinna skytteligan, precis som Valencia-spelarna lägger upp frilägen åt Villa.
Barcelona O Fenômeno
Valencia får straff imorn och Villa kvitterar med Etoo.
Barcelona Barça82
Ämne: Etoo är pinsam idag.....
Vem slog inlägget som larsson missade mot milan?
Barcelona Carl McCoy
2006-04-30 00:07
Jag måste nog säga att jag bryr mej om skytteligan;) Och det verkar vårt Lejon göra också...att tappa den i år igen vore eventuellt ödesdigert för hans självförtroende, därför känns det viktigt.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-04-30 00:07
marcus

Håller med dig till 200 %. Precis så jag känner. Inte igen! Lär dig av dina misstag!
Barcelona barca_dreamteam
2006-04-30 00:06
Etoo är pinsam idag.Missar straff,på slutet ett friläge och sen slår han ett inlägg till publiken.Ibland tror jag att han inte unnar Henke ska få göra mål pga att han själv inte gjorde några men det är min åsikt.Henke tog fina löpningar och han borde fått bollarna i rätt läge.Annars en match som vi bara kontrollerar utan att anfalla speciellt mycket.Rätt så tråkigt.
Barcelona La Rambla
2006-04-30 00:05
Matchens behållning är två. Valdés instats, full koncentration, och Xavis comeback. Resten kan vi lägga till historien. Eto'o är inne i djup svacka det är bara att konstatera. Vi vet alla att han kommer igen. Skit samma om han missar skytteligan, jag bryr mig ärligt talat inte. Han har gjort så mycket andra bra insatser för laget under hösten så detta är bara att glömma.
2006-04-30 00:04
Etó'o borde inte ens fått spela idag. Är det någon som ska vila så är det just han. Jag bryr mig absolut inte längre om han vinner skytteligan eller inte. Det handlar om laget Barcelona och inte om Etó'o. Det har gått för långt!
Real Madrid Ike
Herre gud... va gör etoo?
Tycker verkligen också att larsson ska starta nästa match. så här får etoo bara inte spela.
Barcelona O Fenômeno
Fan vad uselt att TV4+ inte visar era höjdpunkter efter matchen.
Barcelona StREeT_STYLE
2006-04-30 00:03
Synd att Etoo inte riktigt får dit det, det känns helt klart att han vill vinna Pichichin för mycket och glömmer att slappna av lite.
Han är världens tredje bästa spelare enligt FIFA,världens bästa anfallare enligt UEFA och allt går bra för laget, så det enda han måste göra är att slappna av lite.

Xavi, fett härligt att se den mannen igen, man ser att vändingarna fortfarande sitter så även passningarna, skönt att se.

Annars lojig från våra spelares del, känns knappt som om de ville vinna :(
Barcelona Señor Cúle
O Fenômeno

Haha, Real Madrid! Hahahahhahahahaha
Barcelona marcus
Man visste redan innan straffen var slagen att Eto´o skulle missa.

Att Eto´o gör om samma misstag som förra året förstår jag inte. Han vill för mycket. Laget kan inte spela för att han ska vinna skytteligan.

Eto´os största fiende på fotbollsplanen är han själv. Hade han spelat lika enkelt som vanligt istället för att bry sig om den jävla skytteligan hade han gjort fler mål.

Varför är den så viktig för honom. Blir fan förbannad!
Barcelona Nauticus
2006-04-30 00:02
Tres punts amics!

Förväntar mig att Henke petar Eto'o i nästa match.
2006-04-30 00:02
Idag hör jag till de som kritiserar lejonet.. Altså va fan sysslar killen med? Så här hade det aldrig sett ut om det var början på säsongen. Helt jävla inriktad på att vinna piccichi? Slappna av och spela ditt spel i stället så ramlar målen in. Jag vill fan inte se samma scenario som man såg förra året. Det är fan katastrofalt. Man blir så jävla irriterad.

Visst kommer man kyla ner sen, men i stundens hetta är jag jävligt förbannad på snubben.
Barcelona hammabarça
2006-04-30 00:01
Känns lite som dejavu. Eto'o gör allt för att sätta bollen men misslyckas. Missar straff dessutom.. Exakt som förra säsongen. Får bara hoppas att Villa inte går om i sista omgången som Forlan gjorde.
Barcelona Carl McCoy
2006-04-30 00:00
Vad håller Etoo på med egentligen? Har skjutit rakt på målvakten i flera matcher...vill han inte vinna skytteligan eller? Vakna, nu!

Välkommen tillbaka Xavi!

Vilken dåligt spelad match...tur att vi fick 3 poäng.
Barcelona La Rambla
2006-04-30 00:00
Oj, Ronaldo-sektledaren O Fenômeno visar sin fula skepnad här igen. Lycka till i Uefa-Cupen nästa säsong. :-)~
Annons: