/spanien/barcelona/forum/24460.aspx/spanien/barcelona/forum/24460.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Pelada
2006-05-06 16:47
Señor Cúle

Där kanske....

Puyolinho

Är det säkert att han ska bort? Han är kult!
Barcelona Puyolinho
2006-05-06 16:32
Vart ska Gabri ta vägen ?
Barcelona Señor Cúle
2006-05-06 15:39
hur kan man bli medlem i FCB ? har alltid undrat :/
Barcelona hammabarça
2006-05-06 15:10
Ämne: Nej du behöver bara ....
Då var det ändrat, minns bara att det var väldigt komplicerat för länge sen. Men nu har jag testat mig fram och det har blivit väldigt enkelt! :-)
Barcelona StREeT_STYLE
2006-05-06 15:09
La Rambla///

Hur betalar man om man ska köpa en tröja från den officiella shoppen, är det med kredit kort eller?
Barcelona La Rambla
2006-05-06 15:08
Nej du behöver bara vara registrerad hos shopen. Men är du medlem i FCB så får du visserligen 10% rabatt. :-)
Barcelona hammabarça
2006-05-06 15:01
Ämne: Då har man beställt ....
Måste man inte vara medlem för att beställa från den officiella shopen? Eller hur gör man?
Sevilla Riquelme - el mago
2006-05-06 14:42
Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One//

Jag skrev att jag tror, inte att jag vet. Självklart kommer han bli bättre och få mer rutin under året. Tror dock aldrig han kommer komma i samma nivå som Henry.

Men jag har aldrig påstått att jag inte gillar Eto'o. Han är en riktigt bra spelare som ni kan vara nöjda över att ni har. Tycker bara Henry är en bättre spelare.

Att kalla någon "snoris" när du inte har en aning om vem man är var ett omoget sätt att föra en diskussion på förövrigt.

Självklart måste man kunna kritisera era spelare lätt utan att bli kallad för varken "snoris" eller "hatare". Jag har som sagt inget emot Eto'o utom det faktum att han skulle kunna passa Henke en och annan gång extra!
Barcelona el Flaco
2006-05-06 14:38
Anledningen till att det inte snackas så mycket om spelare som kan komma att lämna beror på att ingen spelare har gått ut och sagt att han är missnöjd och vill lämna klubben. Det finns en härligt kamratskap och alla verkar komma överens, såväl spelare i startelvan som reserverna. Därför borde man inte göra sig av med för många spelare under en säsong för då kan balansen och harmonin få sig en törn. Men, visst så borde två elelr tre spelare lämna nu i sommaren.
Barcelona La Rambla
2006-05-06 14:28
1986 år Europacup-final mot Steaua spelades den 7 maj i Sevilla på Sanchez Pijuan. I morgon är det på dagen 20 år. En smärtsam förlust. :(
Barcelona II Barça II
2006-05-06 14:26
SaMii^//
Jag håller inte med dig där. Jag tycker att han bör säljas. Jag menar han får ju ingen speltid. Han är en mycket bra fotbollsspelare, ung är han också, han bör inte sitta på bänken. Visst man kan låna ut honom, men jag anser fortfarande att en försäljning skulle gynna hans utveckling mer.
Barcelona Popescu
2006-05-06 14:20
Är det inte idag vi mötte Steaua?...för 20 år sen?...
Barcelona La Rambla
2006-05-06 14:19
Schubert

Den ska bantas till 23 spelare. Så risken finns att Iniesta kan ryka även om jag finner det högst osannolikt.

Självklart måste spelare lämna om nya ska anlända. Gabri och Henke är ju redan klart. Maxi Lopez bör lånas ut, för att vara ärlig så är han i dagsläget inte tillräckligt bra för Barcelona. En som lär lämna är nog också Ezquerro, tycker inte att han heller håller klassen av det man fått sett av honom. Lyon verkar lite sugna på Motta, kanske de vill förstärka om nu Diarra lämnar. Så nog lär det röra på sig även hos Barcelona i truppen.
Barcelona Schubert
2006-05-06 14:16
GabriL/ Är det den definitiva truppen? Tyckte det stod nåt om 27 man, men jag kan inte språket.

Apropå värvningar/försäljningar. Vissa här inne vill inte släppa en enda spelare verkar det som. Ändå vill man värva massa spelare. Vill ni ha en trupp med 30 man? Inser ni kostnaden för en sån trupp, och problemen det innebär att vissa spelare aldrig får spela? Nej, för varje nyförvärv måste en spelare försvinna. Jag förstår att ni gillar Barcaspelarna, men man måste se lite realistiskt på situationen också.
Barcelona La Rambla
2006-05-06 14:15
Då har man beställt "Barcelona La Liga Champions T-Shirt" från officiella hemsidan. En tröja man kan bära med stolthet i sommar. Värt varenda euro. :-)
Barcelona Gabriel
2006-05-06 13:28
Yes!

Bra gjort Luis Aragonés! Iniesta får följa med till VM. Helt rätt det har el lechito förtjänat så bra som han spelat nu på slutet. Jag unnar honom verkligen detta. Det blir Xavi, Puyol och Iniesta från oss som följer med till Tyskland. Hade kanske tyckt att även Oleguer skulle fått en plats men det är åtminstonde ingen skandal att han inte får hänga med vilket det i min mening hade varit ifall Iniesta inte fick en VM-plats.

Visca El lechito Iniesta :-)

EDIT: Glömde visst länken. Här har ni den: http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma
=CAS&idnoticia_PK=301446&idseccio_PK=805&h=

För övrigt så fick inte Guti följa med (så jävla bra). Däremot fick inte Cani följa med. Hur fan resonerar Aragonés i det fallet? Cani har varit en av ligans bästa mittfältare denna säsongen, detta är oförklarligt för mig. Vicente är en annan som missar platsen till VM. Det har säkerligen med hans skada att göra. En frisk Vicente ska inte bara med till VM utan han ska ha en startplats i det spanska landslaget! Sen har vi två spelare som jag även de tycker ska ha en plats till VM som inte fick det; Pernia och De La Peña. Om de bör starta är en annan sak men visst bör de få följa med!?

Fest ikväll klockan 20.00 - Visca!
Barcelona SaMii^
2006-05-06 12:49
II Barça II //

Maxi ska inte säljas. Han är grymt duktig fotbolls spelare. När det gäller speltiden i Barca för hans del, så tkr jag också att ledningen kan börja fundera på att låna ut han 1-2 år om man inte kommer fram till en lösning som gör att han får mer och mer speltid.
Barcelona el Flaco
2006-05-06 12:47
Jag vill helst inte se Giuly i Barça-tröjan ytterliggare en säsong till. Han har gjort sitt och vi har säkert tacksamma för hans insatser. Men jag hade haft nåt emot att se Carlos Tevéz i Barcelona. Liten, kvick, bra tecknik, kan spela på mitten och även på högerkanten á la Messi.
Barcelona II Barça II
2006-05-06 12:25
Ledningen vill förlänga Giulys kontrakt. Man vill förlänga hans kontrakt med 1år till 2008.
Barcelona el Flaco
2006-05-06 12:21
I en intervju med France Football som dock inte kommer publiceras förrän den 16 maj så avslöjar Eto'o att han skulle helst vilja spela resten av sin liv i Barcelona-tröjan förutom sista säsongen som han vill avsluta i Mallorca. Det är han värd efter det var där som han först blev en stor spelare. Så alla hatare kan lägga ner snacket om Eto'o hit och dit. Lejonet stannar hos oss!!!

Eto'o...te amo amigo...
Barcelona II Barça II
2006-05-06 12:16
Vad ska hända med Maxi Lopez efter sommaren? Jag tycker att han bör säljas, inte för att han är dålig utan för att han inte får tillräckligt med speltid hos oss. Det spelar ingen roll vilket lag han går till, får han tillräckligt med speltid så kommer han att göra succé, det är vad jag tror. Annars kan man ju låna ut honom. Eller så blir Maxi Lopez, Larssons ersättare? Vad tror ni?
Barcelona Tompa
2006-05-06 11:24
ronaldo_robinho_baptista:
Ronaldo är världens bästa forward och han är historiens bästa forward ochso"

Som sagt, Ronaldo VAR världens bäste anfallare en men nu? Knappast...

Jag kan också sträcka mig till att han när han stod på toppen var en av de bästa anfallsspelarna genom tiderna, dock inte den bäste. Har du t.ex hört talas om Leonidas Da Silva, Eusebio, Ladislao Kubala, Zico, Sandor Kocsis, Gerd Müller för att bara nämna några? Som maräng supporter utgår jag ändå från att du känner till Alfredo Di Stefanó och Ferenc Puskas + Pelé förstås.
Barcelona xavihernandez
2006-05-06 10:45
ronaldo_robinho_baptista /

Ronaldo VAR världens bästa anfallare.
Real Madrid Daebes//Zizou
2006-05-06 10:00
Till Redaktionen:
Kan inte ni göra en artikel om Sevilla-Barcelona som kanske kommer spelas den 14 maj och hela matchdag 20 maj. Men det får man inte enligt fifa eftersom man inte får spela matcher efter den 15 maj. Så det är typ Kaos!
Barcelona Qno
2006-05-06 09:50
Läste det att Messi skulle vara med i truppen ikväll. Det måste väl ändå betyda att han är näst intill frisk nu??

Det jag tänker på är då CL finalen som inte är långt borta.
Real Madrid Ronaldo_Robinho Baptista_Real Madrid
2006-05-06 09:42
han är bäst
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-05-06 08:59
M_salgado

Ledsen att vi inte delar samma entusiasm när det gäller att kasta en spelare som gjort så mycket för klubben. Ja henry är en fantastik spelare vi såg det när han ensam sänkte Madrid men vi har redan Ronaldinho som ensam vinner matcher kommer ni ihåg händelsen?

Vi älskar vår omtalade Eto´o finns inget ni kan säga för att få oss på andra baner så lägg ner och skriv ny start 11 i madrid forumet som ni är så bra på.

Riquelme - el mago

Okej du tror inte att han kan utvecklas mer än vad han redan gjort då var saken klar da, eftersom du kan framtiden kan du spå nåt mer kanske?

Helvete asså kan folk förstå att vi hyser stor respekt och kärlek gentemot vår anfallare från Kamerun. Vi vill ha han kvar få in det i huvet era snorisar.

Barca har en smart och bra ledning vi eller rättare sagt Barca kommer inte göra sig av med spelare som tillför så mycket förstår du vad som skrivs så lägg ner.
Barcelona Ronaldooo
2006-05-06 01:10
M_salgado//
började du kolla på fotboll igår? Etoo är tillsammans med Henry världens bästa anfallare.
Real Madrid M_salgado
2006-05-06 00:08
Om ni hellre vill ha eto är henry så kan ni intgenting om fotboll. Henry är världens bästa forward och han är den enda som kan utmana ronaldhino på nästa gala, henry kan dribbla 5-6 personer och göra mål han är inte den spelare som väntar på att han ska få passningar så att han bara kan peta in bollen a la eto
Sevilla Riquelme - el mago
2006-05-05 23:38
Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One//

Okej, Men Eto'o är 25, visserligen ingen ålder men jag tror inte han kommer utvecklas så mycket mer och snackar helt enkelt det där Henry har!

Ronaldinho - Henry - Messi

Det har du den! :)
Annons: