/spanien/barcelona/forum/24453.aspx/spanien/barcelona/forum/24453.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Guardiola__
2007-02-27 19:51
Bojan gjorde mål:D
Barcelona Rambla
2007-02-27 19:49
Ämne: Är det bara jag som ....
Eh? Du menar väl vänster? Spelar på samma position som i Barça B, ytter eller vänsteranfallare rättare sagt.
Barcelona Rambla
2007-02-27 19:48
Bojan gol. :D
Barcelona Myrran
2007-02-27 19:45
Är det bara jag som tycker Bojan spelar mer högerytter än forward? Har ingen anning om han är van med den positionen eller inte men skulle verkligen vilja se mer bollar på han...
Barcelona Rambla
2007-02-27 19:36
Vill ni se Bojan och Etienne Eto'o spela, så går matchen Live nu på Eurospoort. Europa leder med 4-1.
Barcelona Myrran
2007-02-27 19:06
Cape
Med tanke på att Krkic är 16 år så är det ganska starkt av han att ens vara uttagen till matchen... Men håller med dig skulle va kul att se han spela.
Barcelona Cape
2007-02-27 18:44
synd bara att krkic börjar på bänken... vill gärna se honom!
Barcelona Rambla
2007-02-27 18:09
BARCA en mí corazón!:

Det är inte ned Barça B som Bojan möter Eto'os bror Etienne. Afrikas bästa ungdomar spelar en match mot Europas bästa under 18 år. Etienne Eto'o är med Afrika U18 och Bojan spelar med Europa U18. Två spanska spelare till är med i truppen för Europa U18, Valencias Aarón Ñíguez och Espanyols Guillem Savall.
Barcelona Holländaren
2007-02-27 18:09
Kim lever i en Football Manager-värld. Jag råder folk att inte ens diskutera med honom. Låt honom växa upp, mogna och kanske lära sig mer om fotboll med tidens gång.

Kim ser allting i svart och vitt, mycket i samma stil som sverigedemokrater tänker. Jag vet inte hur gammal Kim är men som många sagt; unga människor gillar enkla lösningar.

Kim har tidigare kritiserat Rijkaard för att denne skulle hålla för mycket på sina landsmän. Rijkaard har med råge tystat den kritiken, som främst kom från skvallertidningar, just som med kritiken som finns mot Lagerbäck och som i förra veckan fanns mot Ronaldinho och Rijkaard.

Att kalla Barcelona för ett självspelande piano är idiotiskt. Om man gör det så har man uppenbarligen ingen koll på hur en proffstränares vardag ser ut. Truppen måste hålla sams, motiveras, man måste träna på rätt sätt. Matcherna är högst 10% av en tränares jobb. Där är det istället mer upp till spelarna.

Sen har alla tränare sina svagheter. Rijkaard kanske gör några konstiga byten ibland, men det gör de flesta som har en klar spelidé och som känner sina spelare bättre än vad fansen gör det.

Sen är jag glad att bytet Eto'o - Messi gjordes. Messi fick mer speltid och som de flesta vet ska man inte spela trött när man precis kommit tillbaka från en knäskada. Sen kanske man hade kunnat önska Saviola istället, men varför ska han få mycket speltid när han ser otroligt nonchalant och ointresserad ut?
Barcelona El Capitán
2007-02-27 17:56
Kom just på en sak. Jag vet inte riktigt om jag har missat något, men vad hände med anklagelserna från Le Monde?

Sist jag fick veta något var när FC Barcelona tänkte stämma tidningen efter deras påståenden. Men vad hände sen? Gick fallet igenom eller släppte Le Monde anklagelserna?

Anybody knows?
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-02-27 17:51
Ingen som sett den videon från träningen dagen innan matchen mot Liverpool? Spelarna har CL-träningskitet på sig. Och dom kör en kvadrat.

Tack på förhand!
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-02-27 17:32
Kungen Ronaldo.
Kan du inte göra test i erat forum eller, för där är väl redan nivån så låg att den knappast blir lägre.
Real Madrid Kungen Ronaldo
2007-02-27 17:02
test
Barcelona AlexC
2007-02-27 16:59
Även om man såklart har ruggigt bra översikt över planen så tycker jag inte att man ser bra ens från 3 graderia. Om det hjälper som riktmärke.

Dessutom blir det så tom stämning där uppe i vanliga matcher, nu är det iofs El Clásico som du ska se så den nackdelen kan du nog bortse ifrån.
Real Madrid hala real
2007-02-27 16:46
för er som har varit på camp nou...ser man bra från platserna högst upp? har nämlingen biljetter till el clasico ;)
Barcelona BARCA en mí corazón!
2007-02-27 15:58
ronaldinho citerar: "varje dag har jag mer klart för mig att jag vill stanna i barcelona i många år!"
låter underbart för min del

etoo åker inte med till mötet mellan zaragoza. han stannar i barca o vilar
bra så att han kan spela mot sevilla utvilad.
etoos bror etienne spelar ida mot bojan krkic när etiennes lag tar emot barca B.
ett intressant möte undrar om etienne kan gå i samma fotspår som sin bror nån gång?

messi: det hade genialt att spela med C. ronaldo.
osäker på om han hade gjort det så mycket bättre kanske till och med lite mer problem?

manchester o chelsea vill ha deco!
ser ingen anledning till att han skulle vilja lämna.
Barcelona Guardiola__
2007-02-27 15:40
Real madrid redaktionen skriver nu att Cesc Fabregas är på väg till madrid:S asså tycker synd om dom hela säsongen har dom bara pratat om spelare de vill ha och deras drömelvor och dom spärrar folk som inte håller med dom:s o varje rykte skriver dom upp som om de borde en nyhet.
Barcelona Myrran
2007-02-27 15:40
Kviborg har gjort det igen!
En av andledningarna varför C.Ronaldo väljer Real Madrid.
"Enligt spansk press som citerar källor nära portugisen och hans agent så är Cristiano Ronaldos val vid en flytt Real Madrid. Ronaldo vars idol heter Luis Figo vill gå i just dennes fotspår och göra Real Madrid till en storklubb igen"
Så mycket jag vet spelade Figo i FC Barcelona före han gick till Real Madrid...
Barcelona crilles
2007-02-27 15:27
fanatiker//
Länka bara sånt som går att läsa. inte skit som man måste bli medlem för. helt meningslöst!
Barcelona Civello
2007-02-27 15:25
Sano

Hehe jodå. Det är saxat från fcbarcelona.com. Se länktips.
Barcelona Warlei
2007-02-27 15:23
men hallo varför skulle ron lämna efter en sån här säsong? skulle va som om han flyde typ som ronaldo och det tror jag itne han har MYCKET kvar att bevisa för världen och jag tror nog han gör det i barcelona där han redan har börjat!
Deportivo fanatiker
2007-02-27 15:20
Verkar som ni vill värva Albelda :-) Kan bli en bra värvning tror jag. Men är ju trots allt 29 år...
Sano
2007-02-27 15:18
@Civello

Ok, tack hoppas jag kan lita på att "Ronnie" sa det.

PS Nice Civello Sänt: 2007-02-27 15:07:44
Rambla Sänt: 2007-02-27 15:07:44

Samma minut samma sekund!
Barcelona Rambla
2007-02-27 15:07
Ämne: Om det finns så mång....
Du kan få fortsätta att spekulera hur mycket du vill. Tills Ronaldinho själv går ut och säger att han föredrar att spela i Milan över Barcelona, så är åtminstone jag ganska så övertygad om att han stannar i Barça. Next...
Barcelona Civello
2007-02-27 15:07
"Every day that goes by I am surer that I will be here for many more years. The people love me and I am sure that things will work out well."

Räcker det? :)

Från presskonferensen efter matchen mot Bilbao.
Sano
2007-02-27 15:04
Om det finns så många är det väll inte så svårt att få tag på ngn? Och att han trivs i Barcelona vet jag :)
Barcelona Rambla
2007-02-27 15:02
Ämne: Om det är så att du ....
Haha, det finns hur många artiklar som helst där han sagt i intervjuer att han och framför allt hans familj trivs så bra i Barcelona. Det känns nästan som att bo i Brasilien och Porto Alegro. Jag orkar inte leta upp alla dessa artiklar för att motbevisa en sådan som dig.

Då kan väl du hitta en sida där han säger motsatsen? :D
Sano
2007-02-27 14:59
Om det är så att du är 110% så kan du väl lika gärna hitta någon vid där han säger det ? :)

Kanske Laporta har sagt det men har Ronaldinho officiellt sagt det till medierna? NEJ .
Barcelona Rambla
2007-02-27 14:56
Sano:

Ursäkta, men vad har inte sagt? Känner du honom eller?
Sano
2007-02-27 14:55
@Rambla

Han har aldrig sagt det där, och förresten "crilles" Ronaldinho-affären är som Kaka tros att Milan har sagt Nej så ger Real Madrid aldrig upp!

Annons: