/spanien/barcelona/forum/24446.aspx/spanien/barcelona/forum/24446.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-05-16 21:45
Golazooooo Fabiano. 4-2

Underbart!
Barcelona Barça-fan
4-2!
Barcelona Barca 1899
Trolig startelva imon?

Valdes

Oleguer Puyol Marquez Gio

Edmilson
Inesta Deco

Giuly Ronaldinho
Eto´o
Barcelona La Rambla
2006-05-16 21:44
Saviola har gjort 2 mål. Real tog ledningen med 0-2 och uppträdde kaxigt som fan. Sen fick de 3 snabba i baken. Priceless. :D
Barcelona Marcos
2006-05-16 21:41
HAHAA YES!! EL CONEJO!

Sätt dit de där jävla smutsen :D

Älskar att se Real skämma ut sig, äckliga som de är.
Barcelona Carl McCoy
2006-05-16 21:37
ja, 3-2...måste var riktigt längesen Beckham gjorde 2 mål i en match.
Barcelona La Rambla
2006-05-16 21:32
Golazooo de Cooooonejoooo! Haha, tavla av Casillas!

Nu har de tryck Sevilla!
Barcelona Gabriel
2006-05-16 21:22
Ämne: Kom igen nu killar, ....
Där har vi beviset på att Torres är grymt överskattad. Att påstå att han skulle ha producerat lika många mål som kobran Eto'o tror jag inte ett dugg på. Torres är alldelles för ineffektiv framför mål, och då ska vi komma ihåg att inte ens Eto'o är hundraprocentig. Torres har inte snabbheten som Eto'o har, inte heller samma näsa för mål. Nej, jämför inte rumpstek med oxfilé.
Barcelona La Rambla
2006-05-16 21:21
Självklart får Sevilla ett regelrätt mål bortdömt mot Madrid.
Barcelona Carl McCoy
2006-05-16 21:13
Forlan har ju periodvis ryktats vara på väg till Barcelona.
Nu när Nihat är klar för Villareal kan man återigen börja fundera...
Barcelona Aubri
2006-05-16 21:09
En fråga angående dommaren Ole Hermann Borgan.
Jag är mer orolig nu att han ska försöka bevisa
att han inte är någon Barca fan eller favoriserar
oss, att det kan omedvetet från hans sida få
negativ effekt.. hmmm hoppas verkligen han e smartare än så.. önska helst man byte ut han
för att slippa all snack det kan bli, tänk A la chelsea snack sen .. orkar inte med sådant igen
Barcelona Aubri
2006-05-16 21:05
Många här tycker guily eller Larsson bör spela
och att Messi inte är redo

Men om man tänker efter så är det bra för
Barca om messi spelar (hur mycke spelar mindre roll) för trots att han är ung har han redan
skaffat sig ett världs rykte och respect att
det skulle skapa lite mera ytor för Dinho
då arsenal får mera att tänka på

Inget ont om Larsson, men jag tror Messi skrämmer
arsenal backarna mer för han är så oföreutsägbar
Barcelona Visca Barça i Visca Catalunya
2006-05-16 21:04
Kom igen nu killar, klart Torres är grym. Jag tror att om du hade haft honom i Barca så hade han producerat lika många mål som Eto'o. Det är spelarna runtomkring Torres i Athletico som är dåliga
Barcelona Gabriel
2006-05-16 20:38
Abbe_

Det vet jag inte, det finns säkert andra som är mer överskattade än honom men visst är han riktigt överskattad. För så jävla bra är han inte!
Barcelona Abbe_
2006-05-16 20:29
Torres är nog världens mest överskattade spelare.
Barcelona Gabriel
2006-05-16 20:11
F. Torres 9

Snark!

Ja Fernando Torres suger hela säsongen igenom precis som det laget han spelar i. Mot Barcelona gör både han och At.Madrid bästa matchen under hela säsongen i erat annars, som vanligt, fiaskosäsong. Om det är den enda "merit" som ni klarar av att ta under en hel säsong så tycker jag att vi kan bjuda på det. Så länge som vi vinner ligan framöver precis som det varit två år i rad nu.

Även om det blir "hejdå" för oss imorgon mot Arsenal så tog det åtminstonde en hel säsong för det att ske. För ditt lag så blir det "hejdå" redan efter ca 8 matcher i ligan. Haha skratt!

Lånar La Ramblas ökända citat - Stäng dörren på vägen ut!

Visca!
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-05-16 19:58
Har en fråga. Om Titi nu kommer, vilket börjar bli mer och mer troligt. Vilket sätt tror ni skulle vara bäst att spela. 4-2-2-2 kanske? Med Xavi-Iniesta, Dinho-Messi...
Eller kanske flytta Dinho centralt. Släpande bakom anfallarna?
Barcelona La Rambla
2006-05-16 19:57
Ämne: Ska bli intressant a....
Det gör han säkert. Bara det att då har han bytt till namnet Ronaldinho 10. :-)~
Barcelona Bojan Krkic Perez
2006-05-16 19:49
Ska bli intressant att se om du vågar visa dig här igen efter matchen imorgon.
F. Torres 9
2006-05-16 19:44
Torres sänker alltid Barca, så skönt. Och imorgon så blir d hejdå när Henry låter er vara utan CL bucklan!
Barcelona La Rambla
2006-05-16 18:32
Ämne: Marquez avgör med en....
Koeman style. :-)
Barcelona el Flaco
2006-05-16 18:32
Om några timmar får vi svaret på vilka 18 spelare som komer ingå i truppen mot Arsenal. Även om Messi åkte med till Paris så tycker jag att det är nog bäst om Larsson eller Giuly får spela istället. Argentinaren har varit borta ganska länge och han har kanske tappat i bolltempo och matchtempo.

Bojan Krkic Perez//

Hahaha, det hade verkligen varit skoj om el Kaizer hade fått avgöra finalen. Jag antar att du syftar på att han bär Koemans 4:a ;)
Barcelona Bojan Krkic Perez
2006-05-16 18:17
Marquez avgör med en frispark i den 112:e..
Barcelona habla espanjol
2006-05-16 18:05
henry avgör tillställningen i 71 min
Pelada
2006-05-16 17:43
Gabriel

Jag blev lite fundersam för stunden.

När det gäller Henke så tror jag inte det spelar någon roll om han vill spela mot Athletic eller inte. Det står ju en landslagssamling för dörren...
Barcelona Fierce
2006-05-16 17:12
De norska domarna ju kommer att missa den norska nationaldagen eftersom att matchen spelas den
17 maj. =)
Annars så var det dumt gjort utav domaren att klä sig i en bar­­çatröja så här tätt in på matchen.
Barcelona Gabriel
2006-05-16 17:12
Pelada du har rätt, 18 ligatitlar inte 19.

Personligen så tror jag att Larsson själv vill spela alla matcher som är kvar med Barcelona eftersom han vill njuta av sin sista lilla tid som återstår kvar här och just därför så tror jag att han startar emot Bilbao.

Det spelar väll egentligen ingen roll vad Arsenalfansen tycker, dessutom är det helt normalt att de anser att Henry är den bästa spelaren i världen eftersom han spelar för dem. För mig räcker det att hela världen har bekräftat att Ronaldinho är den bästa spelaren i världen.

För övrigt så säger Henry att "Barcelona är världens bästa lag" - se länk.
Pelada
2006-05-16 16:54
Rätta mig om jag är ute och cyklar. FC Barcelona har 18 ligatitlar och inte 19 som det står på förstasidan här på Barcelonasektionen på Svenska Fans.
Pelada
2006-05-16 16:52
Scotman in Valencia

Troligen och förhoppningsvis gör Henke sin sista match för Barça i morgon, onsdag, i Champions Leaguefinalen. Tror inte det är menat att han ska spela mot Athletic, nej. VM-spelarna får nog ledigt från den uppgiften.
Barcelona Scotman in Valencia
2006-05-16 16:39
Hej alla,

Kommer Henke Larsson vara med i er sista ligamatch mot Bilbao eller har han redan sagt farväl till FCB då ??
Annons: