/spanien/barcelona/forum/24442.aspx/spanien/barcelona/forum/24442.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldinho 9302
2006-05-17 18:12
La Rambla

Är man avundsjuk så är man.
Barcelona Bojan Krkic Perez
2006-05-17 18:07
Nidramsor och glåpord som "Tattarlonien" borde han inte komma undan med, men med tanke på vem som styr svenska fans spanien sektion så blir han säkert istället hyllad för det.

Visca Catalunya Per Sempre! SOM HI-CULÈS!
Barcelona Visca Barça i Visca Catalunya
2006-05-17 18:06
Barca spela väl inte den finaste fotbollen för fyra-fem år sen. Det var de då var som mest i skiten. Aja.....

Visca Barça i Visca Catalunya
Barcelona La Rambla
2006-05-17 18:00
Det pinsammaste inlägget från ärkepuckot Madridinho:

jag hatar verkligen barca och deras hycklare till fans, det är ju en "äckligare" klubb än juventus.

hala arsenal - ner med tattarlonien!

Hur är man funtad när det tydligen är viktigare att glädjas åt andras olycka än att glädjas åt sitt eget lags lycka?

Ursäkta, det har inte med matchen att göra men kände att det måste visas. Han borde bli avstängd för gott här inne. Gör inget annat än uppviglar till hat.
Barcelona Josep_Samitier
2006-05-17 17:59
Jag tror faktiskt att Nemo förväxlar La Sagrada Familia med Santiago de Compostela. Det sistnämda är precis som culé hasta la muerte säger en stad i Galicien medan Sagrada Familia är en känd kyrka i Barcelona med Gaudi som arkitekt om jag minns rätt?
Barcelona Woods
2006-05-17 17:59
culé hasta la muerte// Jag är faktiskt förvånad att Wenger väljer Pires före Reyes, ser inte Pires storhet längre. Som du säger.. bättre för våran försvarslinje. Å andra sidan tycker jag Reyes har stagnerat lite i Arsenal, vad tycker ni?
Barcelona Adaminho
2006-05-17 17:56
Skriver ett mejl nu till Simon Bank. Blir så nyfiken när han säger "Arsenal är dödliga, Barca bara tror dom är det"

Vi vinner ikväll, är helt övertygad! Ronaldinho och Etoó är supertaggade, likaså Deco och Puyol. Dessa spelare kommer avgöra. Tror även Messi kommer komma in hyffsat tidigt för att överasska lite.

Visca Barca! Kom igen nu!!!!!!
Las Palmas culé hasta la muerte
2006-05-17 17:55
Ämne: För er som inte vet ....
Nemo! Du har rätt i det mesta..Bara en sak! Santiago de Compostela är en stad som ligger i Galicien, så alltså är kyrkan i den staden och inte i Barcelona.. =) Verkar som sagt som Pires startar på vänstern istället för Reyes..Bra nyheter anser jag för Oleguer iallafall, då Pires inte är lika kvick som Reyes...
Barcelona G.Pazzino
2006-05-17 17:52
[ B_A_R_C_A ]

Det vet man inte förrän Rijkaard presenterar sin 18manna trupp..och det skulle han nog göra någon timme innan avspark! sen är det inte troligt att han startar
Barcelona el Flaco
2006-05-17 17:50
Ämne: "While filming ....
Nemo//

Hehe, precis. Endast genier kommer undan med sånt. Hoppas verkligen han får briljera idag, för oss culés men även för fotbollen...
Barcelona tarrak
2006-05-17 17:49
Nej Messi startar med största sannolikhet inte.
Barcelona [ B_A_R_C_A ]
2006-05-17 17:48
aaaah :@ ingen svarar faan :(. Ska Messi Starta matchen eller INTE? jag fråga innan också men ignen svara för faaaan :@.

VisCa BarCAAAA . jag kommer dö snart är så jävla nervöst :(:(
Barcelona Evička
2006-05-17 17:47
Tack för länken till Anrells tja..artikel är väl att kalla det för nåt finare än det är. Som kvinnlig fotbollsfanatiker blir jag förb----d. Jag brukar gå på både hockey och fotboll och det är minst lika många tjejer på fotboll. Skämtar karln och jag inte fattar eller ? Pinsamt var ordet.
Barcelona Nemo
2006-05-17 17:45
För er som inte vet vad Santiago de Compostela är så är det en mycket känd vallfartskyrka som står i Barcelona. Fortfarande är platsen ett mål för alla pilgrimer varje år. En klassisk pilgrimsfärd från Jakobs torn i Paris. Kanske Rijkaard tar en pilgrimsfärd istället för flyg till Barcelona...? :-)
Barcelona II Barça II
Har ni sett Real forumet? Jag svär, när man har tråkigt, eller när man är nervös inför en match (som nu) eller när helt enkelt vill ha lite underhållning, då ska man gå in i deras forum. Det hjälper, komedi på hög nivå.
La Rambla//

Tror nog att det är allmänt känt vid det här laget att Real Madrids forum här är det mest pinsamma i Svenska fans historia.
Barcelona La Rambla
2006-05-17 17:41
En sak kan man ju konstatera när man läser olika forum. Det är inte arsenalfans som kommer att gråta sig till sömns i natt vid en eventuell förlust. Det är de bittra realfansen.

Så underbart att veta. :-)~
Barcelona Nemo
2006-05-17 17:37
"While filming a television commercial in March 2004, Ronaldinho broke a window in the 12th century cathedral Santiago de Compostela."

Det är inte många som kommer undan med det här. Men Gudar förlåter väl antaligen Gudar :-)

Barcelona Woods
2006-05-17 17:34
Spinbad

Haha, så skönt att veta att vi inte är de enda som har dessa åsikter om R.M..
Barcelona Williamão
2006-05-17 17:34
Ämne: Williamão//
Jo jag ....
ok gör det, och om du nån gång glömmer varför så kan du läsa den här artikeln av Lasse Anrell, den är det mest pinsamma jag någonsin läst
Barcelona La Rambla
2006-05-17 17:31
Ämne: Lite off topic innan....
Spinbad.

Musik i mina öron. :-)
Barcelona tarrak
2006-05-17 17:29
Simon Bank är spursare och håller garanterat inte på Arsenal ikväll. ur någon kan utläsa något sådant i hans krönika är helt oförståeligt
Spinbad
2006-05-17 17:29
Lite off topic innan " el momento de la verdad" (som man säger på tjurfäktningsarenorna).

"When Sevilla emerged from the tunnel, Real Madrid gave them the traditional guard of honour, to which Sevilla's giggling fans responded with Samuel Eto'o's favourite chant of "Madrid cabrón, saluda al campeón!" (Madrid, you arseholes, salute the champions!)."
2006-05-17 17:27
Realmadrid redaktionen är patetisk. Är inte det tydligt för alla?

Simon Bank är en idiot förresten. Var inte han spursare? Vänder kappan när det blåser norrut i London verkar det som.
Barcelona La Rambla
2006-05-17 17:25
Hehe, Barça spelar CL-final och realred spottar ut artiklar.

Hoppas alla culés kan sköta sig om de går in på Arsenals forum. Helt onödigt att gå in dit och tjafsa och provocera. Visa lite klass nu när det gäller finalen i Champions League.
Barcelona II Barça II
2006-05-17 17:21
Williamão//
Jo jag minns, jag ska fan bojkotta Aftonblaskan från och med idag. I alla fall deras äckliga Sportblaskan!

tarrak//
Nej jag förstår inte.
Barcelona tarrak
2006-05-17 17:19
II BarcaII/ Nu har du nog missförstått den eminente herr Bank lite. Jag antar att du tror att han menar att dödlig= att "döda"/knäcka andra. Men det är ens egen dödlighet han syftar på. Förstår du? Säg till annars så ska jag försöka förklara bättre.
Barcelona Et0
2006-05-17 17:18
vad förbannad man blir när man hela tiden får höra att arsenal är ofensiva. de har ju bara kontrat sig genom hela champions league, det är bara att de är bra på att kontra som gör att alla säger att de är offensiva.
Barcelona Williamão
2006-05-17 17:17
Ämne: Simon Bank, vilken p....
haha kommer du inte ihåg samme Simon Bank som yrade om att real madrid skulle vinna la liga och att barcelona inte hade styrkan att försvara titeln
Barcelona Woods
2006-05-17 17:15
Nemo, javisst han är en vinnare av klass! Deco för mig är en model professional som kommer vara grymt viktig ikväll! Det är han väl iofs alltid. Men våran lille tekniska krigare kommer få svett bli till guld ikväll!
Annons: