/spanien/barcelona/forum/24440.aspx/spanien/barcelona/forum/24440.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Backstrom
2006-05-17 19:49
Ja, den ska vara officiell - Och ja, väldigt konstigt att Iniesta är petad. Snacka om att han måste prestera mycket för att få en plats i 11'an ..
Antar helt enkelt att Rijkard vill ha lite tyngd på mittfältet (Låter så klischéaktigt, menmen)
Spanien Sir RP 7
2006-05-17 19:48
Nu gäller det. Äntligen är det dags. Jag förstår hur ni känner er nu... Detta är olidligt nervöst.

Må bästa lag vinna. Here we go.
Barcelona tarrak
2006-05-17 19:47
Marcos/Är det den officiella laguppställningen? Märkligt om van Bommel petar Iniesta...
Barcelona Barca Barca
2006-05-17 19:46
bobjones// har inte du kabel tv? för alla som har internet bör väl nästan ha de antar ja.
Barcelona bobjones
2006-05-17 19:44
Hallå, nån måste hjälpa mig nu!!!

På Rapport idag var det en snubbe från Svenskafans som sa att de lagt upp en guide för hur man kan följa matchen streamad på nätet ikväll.

Hittar ingen guide!! Har inte Viasat TV6. Hjälp!!
Barcelona Marcos
2006-05-17 19:43
valdes:Oleguer,Marquez,Puyol,Gio:Edmilson,Deco,Van Bommel:Giuly,Eto´o,Ronaldinho
Barcelona Der Afro
2006-05-17 19:39
Är det fler än jag som reagerat på att Real Madrid-redaktionen pumpar ur artiklar här på SF de senaste dagarna? Verkar som dom försöker förtränga/förneka att deras klubb inte är med bland de stora nu för tiden =)

Bara en dryg timma kvar ... Yes!!
Barcelona Jussinho
2006-05-17 19:36
Sheet va nervös jag är...Hoppas nu bara vi spöar skiten ur Arsenal
tror det blir 2-1, ronnie, eto'o och Henry :D

PS. kolla in real sidans omröstning, höll på o garva ihjäl ig när ja såg resultatet
Barcelona el rey es puyol
2006-05-17 19:36
inte lång tid kvar nu !!! vem tror ni det blir ?? iniesta eller xavi ??

BARCA; BARCA BAAAAAAAAAAARCA !!!!!
Barcelona Marcos
2006-05-17 19:32
Modigt av Arsenal att starta med 1 anfallare :D

Ser det framför mig, 10 man på egen planhalva och riktigt defensivt, äcklig jävla engelsk fotboll när den är som bäst :D

Villarreal borde nått finalen istäellet för tråksenal. Och kom inte och säg att de spelar så attraktivt hemma osv.

Visca Barsa, Sänk de där Engelsmännen, Spanien ska ta hem de både Europeiska cuperna och visa att den spanska ligan verkligen är den bästa.
Barcelona Barca Barca
2006-05-17 19:29
Ämne:
DID YOU KNOW??
......
Tänkte också på det. Men med dagens Barca finns det ingen historia, dom krossar allt och alla.
Barcelona alk
2006-05-17 19:18

DID YOU KNOW??
...- In two of the four finals played by Barca, the players have not worn the traditional 'blaugrana' colours: in Seville (1986) the players wore sky blue and in London (1992), orange. However, in Paris, Barca will be counted as the home team and will wear the familiar strip.

...historien kan upprepas???
men tror barca klarar sig bra dena gången =)
2-1 barca!!
Barcelona tarrak
2006-05-17 19:12
Anrells skitkrönika är skrattretande. Det går ju inte att jämföra en landskamp med en klubblagsturnering. I så fall kan man lika gärna jämföra tittarsiffrorna för den kommande Stanley Cup-finalen och en eventuell svensk kvertsfinal i fotbolls-VM. Undrar vilka som vinner på den jämförelsen...
Barcelona barca_dreamteam
2006-05-17 19:08
Ämne: barca_dreamteam:
Ha....
Har alltid upplevt honom som en inkompetent journalist utan att ha nån riktig uppfattning om honom. Men nu blev det ganska tydlig men man får iaf hoppas på höga tittarsiffror, men folk i detta landet verkar inte riktigt ha koll på vilken världens största sport är.
Barcelona Tompa
2006-05-17 19:03
barca_dreamteam:
Har du inte märkt innan hur fruktansvärt usel Anrell är tidigare? Nej, örresten han är inte fruktansvärt usel, han är mycket sämre än så. En skam för svensk sportjounalistik att en sådan superpajas jobbar på landets störtsta tidning.

Läste det. Blev först förbannad men bestämde mig för att inte slösa tid på att skriva ett argt mail till honom.
Barcelona barca_dreamteam
2006-05-17 18:43
Haha alltså Anrell är så pinsam. Hur kom han ens på iden att skriva en så värdelös artikel som att jämföra hockey-vm med fotboll. Då har vi ytterligare en pajas bland pajaserna Wennman, anglofilen Hysen som lär hålla hårt på Arsenal idag mfl.
Real Madrid 10Zidane10
2006-05-17 18:30
varför måste ni redaktion grina direkt och avstänga mig bara för jag skrev att valdes inte är med i VM och att han är fjärde målvakten i Spanien? tall ni inte saningen eller?
Barcelona Nauticus
2006-05-17 18:27
Enligt Marca:

Lehman

Eboue
Toure
Campbell
Cole

Hleb
Gilberto
Cesc
Ljunberg
Pires

Henry
Spinbad
2006-05-17 18:24
Ett tips till alla skribenter:
Sluta bry er om alla småaktiga och bittra inlägg från olika skribenter, som många gånger garanterat är rätt unga och omogna. Det är inte värt att slösa er energi och tid på det. Tänk istället att det finns en förklaring till småaktigheten och bitterheten hos den personen och överse försöken till provokationer. Var större än så. Njut istället av att ikväll spelar Barcelona final i CL efter en strålande säsong som är extremt nära total fullbordan!
Barcelona La Rambla
2006-05-17 18:19
Ämne: Nidramsor och glåpor....
Bojan Krkic Perez:

Han har tidigare blivit offentligt varnad av någon i reals redaktion. Han blev uppmanad att lägga ner sina provocerande one-liners. Dessutom så balancerade han på en slak lina till rasism. Tydligen gav varningen ingen längre effekt.

Det är en sak att häckla och driva med moståndarfans med glimten i ögat, men det borde fan finnas gränser i vad vissa puckon häver ur sig.
Barcelona Ronaldinho 9302
2006-05-17 18:12
La Rambla

Är man avundsjuk så är man.
Barcelona Bojan Krkic Perez
2006-05-17 18:07
Nidramsor och glåpord som "Tattarlonien" borde han inte komma undan med, men med tanke på vem som styr svenska fans spanien sektion så blir han säkert istället hyllad för det.

Visca Catalunya Per Sempre! SOM HI-CULÈS!
Barcelona Visca Barça i Visca Catalunya
2006-05-17 18:06
Barca spela väl inte den finaste fotbollen för fyra-fem år sen. Det var de då var som mest i skiten. Aja.....

Visca Barça i Visca Catalunya
Barcelona La Rambla
2006-05-17 18:00
Det pinsammaste inlägget från ärkepuckot Madridinho:

jag hatar verkligen barca och deras hycklare till fans, det är ju en "äckligare" klubb än juventus.

hala arsenal - ner med tattarlonien!

Hur är man funtad när det tydligen är viktigare att glädjas åt andras olycka än att glädjas åt sitt eget lags lycka?

Ursäkta, det har inte med matchen att göra men kände att det måste visas. Han borde bli avstängd för gott här inne. Gör inget annat än uppviglar till hat.
Barcelona Josep_Samitier
2006-05-17 17:59
Jag tror faktiskt att Nemo förväxlar La Sagrada Familia med Santiago de Compostela. Det sistnämda är precis som culé hasta la muerte säger en stad i Galicien medan Sagrada Familia är en känd kyrka i Barcelona med Gaudi som arkitekt om jag minns rätt?
Barcelona Woods
2006-05-17 17:59
culé hasta la muerte// Jag är faktiskt förvånad att Wenger väljer Pires före Reyes, ser inte Pires storhet längre. Som du säger.. bättre för våran försvarslinje. Å andra sidan tycker jag Reyes har stagnerat lite i Arsenal, vad tycker ni?
Barcelona Adaminho
2006-05-17 17:56
Skriver ett mejl nu till Simon Bank. Blir så nyfiken när han säger "Arsenal är dödliga, Barca bara tror dom är det"

Vi vinner ikväll, är helt övertygad! Ronaldinho och Etoó är supertaggade, likaså Deco och Puyol. Dessa spelare kommer avgöra. Tror även Messi kommer komma in hyffsat tidigt för att överasska lite.

Visca Barca! Kom igen nu!!!!!!
Las Palmas culé hasta la muerte
2006-05-17 17:55
Ämne: För er som inte vet ....
Nemo! Du har rätt i det mesta..Bara en sak! Santiago de Compostela är en stad som ligger i Galicien, så alltså är kyrkan i den staden och inte i Barcelona.. =) Verkar som sagt som Pires startar på vänstern istället för Reyes..Bra nyheter anser jag för Oleguer iallafall, då Pires inte är lika kvick som Reyes...
Barcelona G.Pazzino
2006-05-17 17:52
[ B_A_R_C_A ]

Det vet man inte förrän Rijkaard presenterar sin 18manna trupp..och det skulle han nog göra någon timme innan avspark! sen är det inte troligt att han startar
Barcelona el Flaco
2006-05-17 17:50
Ämne: "While filming ....
Nemo//

Hehe, precis. Endast genier kommer undan med sånt. Hoppas verkligen han får briljera idag, för oss culés men även för fotbollen...
Annons: