/spanien/barcelona/forum/24439.aspx/spanien/barcelona/forum/24439.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Pelada
2006-05-15 21:12
Les Rambles

Dock väldigt väntat att han inte får följa med. Det som är mest synd för Valdes är att han är ungefär jämnårig med Iker Casillas...
Barcelona Les Rambles
2006-05-15 20:49
Känns lite tråkigt att Valdés inte får följa med till VM. Tycker han håller rätt bra klass han också men tyvärr för honom har Spanien många bra målvakter.
Barcelona La Rambla
2006-05-15 20:14
Ronaldinho och Edmilson uttagna i Brasiliens VM-trupp. Härligt!

Visca José Edmilson i Ronaldinho Gaucho!
Barcelona Tompa
2006-05-15 19:29
Klart som f... att Juve ska ner. Det enda som kan rädda förtroendet för Serie A är en riktig storstädning. Om Juve och andra fusklag får vara kvar kommer Serie A att förvandlas till en ren kalkonliga, helt utan trovärdighet.

Tur att inte Barca är indragen i en sådan härva. Jag hade smällt av...
Barcelona barca_dreamteam
2006-05-15 18:38
Ämne: vill alla här att ju....
Det är möjligt att Juves ledning hållt på med fiffel, men jag hoppas att dem blir kvar för jag vill inte se dryga Milan vinna ligan. Hellre att Juve vinner för min del.Berlusconi är väl ingen ängel precis och det skulle inte förvåna mig om Milan också skulle vara inblandade i spelskandaler.
Valencia PabloCésarAimar
2006-05-15 18:26
vill alla här att juve ska ner till serie b?? dåligt fan, alla vet att berlusconi är räven och ligger bakom 80 % minst!
Pelada
2006-05-15 17:55
Något anmärkningsvärt som Sonde inte nämner i sin krönika, som dock är bra. Xavi, Iniesta och Fabregas i VM-truppen, där har han helt rätt. Men i Barça gick det tydligen inte för sig för Fabregas. Å andra sidan hade han nog inte varit där han är idag om han inte skulle stulits av Arsenal.
Barcelona Patrick_Kluivert
2006-05-15 17:53
Namn: Amunt! Sänt: 2006-05-15 15:15:28
Vi har aldrig förlorat mot Barcelona den här säsongen ;)
Första matchen hade de en jävla tur med en målvakstavla från Canyete.
Andra så var de mest bedrövliga och gjorde ingen nytta.

var det inte valencia som hade tur mot oss. 2 stora tabbar av valdes.????
Barcelona (catalonia barca)
2006-05-15 17:50
Ämne: Eto'o kommer bli ....
jag fattar inte att du ens nån gång har tänkt/varit rädd att Eto ska till milan.
varför det,han har det som bäst i barca.
och om det gäller dem racistiska påhoppen så tror jag inte att det sliter på ETo.han är mycket stark ,det lovar jag
Barcelona Messi 10
2006-05-15 17:40
Jag har inte läst det någonstans men Spanien kom 3: a i U-17 em och Krkic vann skytteligan trots att han endast startade två matcher !! Han delade dock skytteliga titeln med två andra men ändå klass...
Barcelona StREeT_STYLE
2006-05-15 17:34
Redaktionen//

Jag är fett glad över ert angagemang runt denna final, detta är något vi Culés på SF upplever främst under El Calssico veckan.
Det släpps en ny final relaterad artikel nästan var andra timme.
Fett roligt, försätt gärna med det.

Behövde bara tacka för erat angagemang, det ger mig något roligt att läsa non-stop.
Kudos redaktionen :)
Real Madrid RoBiNhO_R10
2006-05-15 17:22
Absoulut INTE! Det är barca och arsenal som är bäst
Real Madrid RoBiNhO_R10
2006-05-15 17:11
någon som titta på liga europa???? är det sant att dem sa att chelsea e världens bästa lag med barrca?
Barcelona Forca_barca
2006-05-15 17:10
Ol Ole OLe ole ole Suryoye Suryoye
Barcelona Jag älskar Barça
2006-05-15 16:53
Abbe_

tycker jag också. Skulle vara roligt om han storspelade i finalen.
Barcelona Abbe_
2006-05-15 16:48
Kul att se att Messi är med i truppen till matchen mot Arsenal :)
Barcelona el Flaco
2006-05-15 16:31
Eto'o kommer bli spansk medborgare från och med säsongen 2007-08. Detta tyder på att han tänker nu helt klart fortsätta i Barcelona och inte flytta till Milano.
Real Madrid chrisespaña
2006-05-15 16:25
Gabriel//

Du målar upp det hela bra anser jag. Förutom att vi vänder på hatet så klart ;)

Tänkte lyckoönska er på onsdag, men det vet både du och jag att det skulle vara bullshit från min sida ;P

Go on Gunners!
Barcelona el Flaco
2006-05-15 16:07
Angående rivaliteten så håller jag med alla er som anser att rivaliteten är bra så länge det inte blår några fysiska konfrontationer med real madrid fansen. Utan någon "morbo" hade halva nöjet försvunnit.
2006-05-15 15:59
el Flaco m fl

Om ni så gärna vill slippa Hysen till nästa säsong så är det bara att klicka på länken ovan och skriva på.
Barcelona Jag älskar Barça
2006-05-15 15:59
el flaco

håller med dig han är ju så jobbig. Fattar inte att en kommentator kan va så partisk, knappt så att de svenska kommentatorerna i vm är lika partisk när Sverige spelar.
Barcelona Gabriel
2006-05-15 15:58
Det finns en sak som jag alltid sagt angående rivaliteten mellan los meirdas och oss. Det är - Hata Real Madrid av hela hjärtat, för det ingår liksom enligt mig om man är culé. Det är inte som att det är ett "måste" men helt ärligt så kommer det ju naturligt i vilket fall som helst. Däremot innebär inte det att man inte ska kunna respektera los madridistas, man måste kunna hålla en viss nivå när man pratar med madridistas, vi är alla människor - behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Däremot - hata, hata, HATA REAL MADRID! Visca!
Barcelona Gabriel
2006-05-15 15:53
el Flaco

Ja suck :(

Kristian

Det stämmer att Gimnástic ligger utanför. Men de tillhör Katalonien och det är det som räknas för att jag ska glädja mig. Nåja, 3 lag ifrån Katalonien nästa år i la liga? Ojala :-)
Barcelona el Flaco
2006-05-15 15:48
Kom nyss på att eftersom Glen Hysén kommer kommentera finalen så kommer han ju givetvis heja på Arsenal och medveten poängtera deras styrka och våra svagheter under i princip hela matchen. Drygt! Förberedd er på mayor rövslickning från Hyséns sida nu på onsdag grabbar.
Barcelona xavihernandez
2006-05-15 15:41
Fotboll är att älska och tyvärr att hata.
Rivaliteten mellan Blaugrana och Madrid har alltid varit där, och är en sak som alltid kommer finnas kvar.

Men, om man påstår att barcelona inte är/har varit det bästa laget i spanien de senaste två åren så handlar det inte om hat, utan då handlar det om inkompetens.

Visca el barca! y visca el cataluña!
Barcelona lloliii
2006-05-15 15:35
många går omkring och hatar alla. jag älskar barca så det ligger i min natur att hat marängerna
2006-05-15 15:26
Haha se länk
Zaccheroni har fått för sig att Arsenal är bättre organiserade än Barca LOL
Barcelona II Barça II
2006-05-15 15:23
Gabriel//
Hoppas att dem kommer upp till La Liga, i år så har ju Barcelona dominerat. Vi vann ligan, Espanyol vann Copa Del Rey.

Puyol lyfter CL pokalen på onsdag!
Barcelona La Rambla
2006-05-15 14:47
Patrik:

Det handlade inte om att vara taskig. Självklart ser jag helst att han hamnar hos oss. Försökte bara se realistiskt på möjligheterna, tror nämligen inte att Rijkaard ser att Louis kan tillföra något som laget redan inte har. Espanyol var en tanke just för att han kanske vill till staden Barcelona och att de behöver förstärkningar. Betis för att de behöver nog också förstärkningar. De ska ju helt klart hamna högre upp i tabellen vid en "normal" säsong.

Valencia tänkte jag faktiskt inte på. Ett alternativ som säkert kan bli aktuellt, de behöver ju en högerytter fast Joaquin ryktas ju dit.

Men som sagt, gärna en Louis Garcia i FC Barcelona till nästa säsong.
Real Madrid alex163 [ Zizou 2001-2006 ]
2006-05-15 14:46
Ämne: alex163:
Du vet myc....
Fråga inte mig din....
Det var jag som fick frågan och jag svarade på den.

Olycka till er på onsdag.
Annons: