/spanien/barcelona/forum/24438.aspx/spanien/barcelona/forum/24438.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Karl den store Björn
2006-10-08 16:48
Etoo_// om han nu är så bra så är det då inte korkat att slänga sig i en sådan situation? eller ni kanske aldrig har spelat fotboll.
Barcelona A Seleção
2006-10-08 16:47
Kul att man får ett gott skratt ibland, speciellt åt Karl den store Björn i alla fall. :)
Etoo_
2006-10-08 16:46
Ämne: Kamelen// ja och vad....Säljer han sig? VAFAN gjorde Angulo och Albelda? Han ba säljer sig,killen hade precis nickat på hörna där den rensades på mållinjen efter det så kontrar Sverige och otroligt så hinner Puyol hem. Allbäck får den och alla tror han ska skjuta men överaskar o fintar bort Puyol o Casillas.

Och alla som köagar på Puyol o Casillas,vart fan var alla andra backar då?

Angulo då? Missar ett läge där det ska vara mål.
Albelda då? Vet inte ens om han var med eller inte.
Karl den store Björn
2006-10-08 16:43
La Rambla // Torres är den enda spanska spelaren jag respekterar de andra är små små små gnälliga fjollor
Barcelona La Rambla
2006-10-08 16:42
Kamelen:

Du ska inte bry dig om när en Chelsea-supporter kommer in och försöker provocera. Speciellt när man har fått för sig att den som gnäller minst av alla spanska spelare är Torres. Humor. :)
Karl den store Björn
2006-10-08 16:42
Kamelen// ja och vad gör puyol vid 2-0 målet? han säljer ju sig genom att slänga sig. världsback? NEJ!
Barcelona Kamelen
2006-10-08 16:39
Karl den store Björn//

Puyol sämst? Albelda, Villa, Torres, Angulo, Puerta, Capedevilla, Juanito, Fabregas. Där har du ett antal som var ruggigt mycket sämre än Capitano.

Vad gjorde Albelda vid 2-0 målet?
Karl den store Björn
2006-10-08 16:39
och riktigt skönt att sverige vann över de spanska primadonnorna. den enda som kan respekteras är torres. de andra gnäller som småtjejer
Karl den store Björn
2006-10-08 16:38
skönt att se att puyol var sämst på plan igår, han borde klippa sig för när han börjar bli svettig typ 5 min i matchen så ser han ju inget när håret är i ögonen på han
Barcelona Suñol_
2006-10-08 16:26
pablo escobar// Det var bara ett osmakligt skämt om herr Allbäcks blonda frisyr och uppnäsa.
Irritationen över att gris-Sverige slog Spanien tar tid att smälta ;)
Barcelona pablo escobar
2006-10-08 15:40
Suñol/

waffen-ss??? vad svamlar du om?

Skönt att se att skillnaden mellan "världsstjärnor" som Ramos och Torres och avdankade allsvenska/SAS-liga spelare som Svensson och Allbäck trots allt inte är så stor att spanjorerna kan slå oss utan att spela med hjärtat.

Det blir dock betydligt tuffare i returmötet.
Barcelona Rambo~
2006-10-08 15:19
Alltså skönaste matchen igår :D Puyol e kung när han kom ut o gick in i spelarbussen var han jävligt lack det först han gör e att täcka rutan :D det första Ramos gör e att leka som om de vunnit med 6-0 börjar blinka o posera som nån fucking modell fick damp. Casillas var ändå skön, han slängde ut sina shorts :D
Real Madrid Que?
2006-10-08 14:05
Bra match. Bra spel. Härlig seger, oj va härlig seger!
Barcelona Suñol_
2006-10-08 13:58
Lite väl lågt så jag tar bort skiten...
Barcelona Zambrotta d´Barça
2006-10-08 13:07
För att avsluta evighetsdiskussionen om Casillas och Puyols ingripande igår vid 2-0: det var kyla och en fint i absolut världsklass av Allbäck.
Njut av det istället för att kritisera.
Barcelona foadinho_10
2006-10-08 13:01
målvakter:gomes psv helton porto
backar:maicon, daniel alves,marcelo,lucio,adriano,juan,luisao,alex,
mittfältare:gilberto silva,dudu,elano,lucas,carvalho,kaka
anfallare:robinho,ronaldinho,wagner love,fred,sobís
Barcelona Qani
2006-10-08 12:55
undra vad det handlade om?
Barcelona Cule-10
2006-10-08 12:43
Är det någon som vet truppen som ska spela på tisdag för brasilien?..
Barcelona foadinho_10
2006-10-08 12:35
Ja adriano skulle faktiskt passa bra, han är inte i bra form men jag tror han behöver ett klubb byte
Barcelona Ronigoo10
2006-10-08 12:15
Jag tycker att Barca borde värva Adriano. Med Adriano,Etoo,Ronaldinho,Messi,Xavi,Deco och Iniesta på plan så blir vi svårslagna. Ojoj!

Men jag vill oxå ha hit Kerlon. För Inter är skitstarka och om dom får han så blir de ännu bättre.
Barcelona Ronigoo10
2006-10-08 12:13
Strelj

Orutinerat? Har du glömt att Ramos är 19/20 år?
Atlético Strelj
2006-10-08 11:08
Vet inte vad som hände med Sverige igår, men det var kul att se dem göra en kanonmatch helt plötsligt, även om Spanien helt klart hade sina chanser.

Dock måste hålla med er om att Puyol var nästan den enda som visade lite karaktär i Spanien, hans hemjobb vid Allbäcks mål var grymt, alltmedan en massa andra spelare stod kvar där uppe och viftade på mål efter hörnan. Sedan är det med lite sorg i hjärtat man måste erkänna att Torres verkligen inte rosade marknaden, och gör så väldigt sällan nuförtiden. Visst gör han en del mål, men i själva spelet är han inte till mycket nytta numer.

Annars så gjorde David Villa en blek figur tycker jag, även om han iallafall försökte, och sedan undrar man ju varför en sån som Angulo är med helt plötsligt? En spelare som jag dock gillar är Iniesta, tycker nog ni skulle tjäna på att låta honom spela mer, han ju unikt nog en spanska djupledsspelare, och en jäkligt duktig sådan.

Sist, men inte minst, vad ser man hos Ramos i Spanien? Chansbrytningar till höger och vänster, som renderar i kort, farliga frisparkar och att han blir helt bortgjord titt som tätt. Kan man spela mer orutinerat än honom?
ryden
2006-10-08 09:31
Mr-Experto

Möjligt att Puyol blev bortgjord, men han hade för fan sprungit allt vad han kunde över hela planen. Det var han som nickade på mållinjen och ändå var han först nere för att hjälpa till. Att ingen annan orkar ta jobbet tyder bara på vilken dålig moral det spanska laget har..
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-10-08 08:53
Vadå Reals Målvakt slängde ochså sig fel håll? Eller? Så skyll inte på Puyol skyll på Anfallarna som inte kunnde göra mål. Sergio Ramos är en Tönt som C.Ronaldo slänger sig om man rör dom... FAN
Real Madrid Rεal Madrîd Lovεr
2006-10-08 02:02
Spärrad en vecka! Vi accepterar inte reklam i forumet. //Redaktionen
Barcelona Cape
2006-10-08 00:59
Någon som vet nån sida där man kan se hela Barcas B-trupp?? Eller nån som kan den utantill? ;)
Barcelona Ghazza
2006-10-08 00:19
Jadu, säkerligen en blandning av båda ;)
Barcelona Evička
2006-10-08 00:17
Ämne: Evièka,

Helt ärli....
Mycket möjligt, frågan är om det beror på att han är portugis eller på att han är Mourinho, the special one.
Barcelona La Rambla
2006-10-08 00:16
Nä, dags att vara lite kulturell och se en bra film. :)

Bona nit a tothom!
Barcelona Evička
2006-10-08 00:16
LR
Nej, det tror inte jag heller egentligen, det var bara en tanke. Men spanska landslaget skulle behöva någon som byter spår så att säga, precis som ni har varit inne på. Det är ju rätt patetiskt med en tränare som säger upp sig efter varje förlust och sedan blir ombedd att fortsätta.
Annons: