/spanien/barcelona/forum/24437.aspx/spanien/barcelona/forum/24437.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Menos Mal
2006-10-31 23:57
Tung "förlust", men vi repar oss :)

Målen finns i länktips.

Bonanit.
Barcelona La Rambla
2006-10-31 23:57
Chelsea FC:

Kul att du tittar in så här på nattkvisten. Du får det att låta som om ni var väldigt nära att vinna matchen. När det i själva verket var tvärt om. Matchen borde redan ha dödats i första halvlek om bara Xavi och Ronaldinho skärpt till sina avslut lite. Det där kommer det att putsas på så att det blir bättre längre in på säsongen. Ni försökte kriga ner oss idag, tycker att Barça stod upp bra och krigade på tillbaka. Självklart tycker ni chelsea-fans oftast att barçaspelarna bara filmar. För ni anser väl att man ska stå upp i alla lägen, trots att det dras i tröjor, trampas på hälar och sparkas på vader. Det är bara att inse att ni föredrar en annan typ av fotboll. Personligen så anser jag att ni inte hänger med i passningstempo och bollkontroll om spelet tillåts flyta på. Men det är min subjektiva åsikt det.
Zizou313
2006-10-31 23:56
Sassinho//
Haha, ingen som ber dig gå in där ;-P
JerryPerrman
2006-10-31 23:56
Men alvarlit, vi kan inte skylla på domaren!han varlika dålig åt båda håll! dessutom så filmade vi utav hellvete..
Barcelona Barca-Puyol
2006-10-31 23:55
Ämne: Barca-Puyol,

Helt....
VAd för misstag?
Atlético Chelsea FC
2006-10-31 23:55
"Sen att det var drogba som avgjorde, gjorde det hela värre. Innan den här matchen så hade jag en respekt för honom men efter första halvlek såg jag vilket riktigt sviiiin han var. Han filmade sönder sig och spelade så jävla fuuult!!! Han gjorde grejer avsiktligt, som t.ex knuffen på motta. HERREGUUD VÄX UPP!!! "

Mottas spark mot Drogba då? Det är löjligt ja, men att bara skylla på en spelare är enögt. Jag tycker det är vidrigt av Drogba att filma som han gör, men jag kan utan att överdriva säga att Barcelona spelarna precis lika dåliga på det området.
Real Madrid King_raul
2006-10-31 23:53
La Rambla,
Ja det såg otäckt ut iaf, han landade och vek knäet utåt istället för inåt, något korsbandet inte njuter av precis.
Vi får hoppas han inte läggs på den redan långa skadelistan i laliga.

Barcelona Ghazza
2006-10-31 23:52
Barca-Puyol,

Helt spontant så känner jag att domaren var rädd för Mourinho och ville tala om för honom att han hade gjort ett misstag. Men vafan stå på dig lite, han lär få reda på det tids nog. Skämmigt.

Förövrigt är det nog första gången jag ser El Mister reagera så kraftigt på en domare. Säger som Gabriel, kommentarer överflödiga...
Barcelona Sassinho
2006-10-31 23:51
mina bröder..

har ni sett deras äckliga forum där super grymt äckliga maränger går in o snackar skit om oss o kallar oss fjollor ja lovar er jag mår illa !!
Atlético Chelsea FC
Barca-Puyol//

Ja, Mourinho har ju köpt domaren, fast det visste ni väl redan här?

---

Mycket underhållande match även om domaren höll en ojämn nivå. Överraskande att ingen blev utvisad, och än en gång bevisar Barca just att de inte kan slå oss utan att vara i powerplay.
;-)

Väl mött!
Barcelona KeLLeFeNi
fyfan va tungt det känns just nu...behöver väll inte säga ngt om matchen, ni har redan sagt allt!

Men visst kommer Barca gå vidare, och det var faktist skönt o se dem spela bra fotboll idag!
Per mogabe
2006-10-31 23:50
Vafan!!!!!

ni hade chansen att få tillbaka äran och ni sumpar det! 2 dominanta spelmål av Chelsea på eran hemmaplan.. FAN! fattar ni inte att hela världen (och nog rätt många av era egna fans) är övertygade om att 06 Chelsea-upplagan är något starkare än er..FAN!!! E jävligt lack! Skönt att inte Puyol fick kort för den urfula sparken i Drogbas ansikte iaf! Skulle kunna ha blivit dyrköpt! Jaja ni kommer till werdermatchen igen!! Chelsea vann denna rond, vi kommer igen fan!
Barcelona Barca-Puyol
2006-10-31 23:49
OMG!!! En grej jag verkligen fliiipppppadeeee på!!!
Komer ni ihåg innan messi fick sitt gula. All kallabalik. Just innan messi fick kortet, VAD FAAAAAN GICK DOMAREN TILL MOURINHO FÖÖR???? Va sa han och vrf gick han till honom ens. Verkar det inte lite skumt att han går till mourinho och sen kommer tillbaka med ett gult kort till messi??? Ska vi snacka om fördelar??
Barcelona La Rambla
2006-10-31 23:49
King_raul:

Tja, känslorna svallar direkt efter matchen. Enligt rapporter så verkar det vara en fotskada och då bör han inte vara borta så värst länge. Men visst, skulle det visa sig vara värre då är det illa.
Barcelona Sassinho
2006-10-31 23:48
zamboza:

nej nu ljuger du för dig själv du skulle vara så glad att du sket på dig..
det skulle jag iaf ha gjort...
om jag var i deras sits dvs...
det som e mest knäckande är att vi inte har vunnit över dom 11 mot 11

va inne på deras forum o läste lite dom säger att barca spelade fult...jag undrar vilka som fick mest gula kort?
o de kallar oss fjollor haha..vi e inte vana vid så hårt spel som de i england men vi lirar boll i alla fall inte bara gris fotboll och uppspel..dom är fan sämst dom kan fan i mej inte rulla boll!

ja måste oxå kritisera Mister varför han envisas med att lira med Guddy han gör för fan ingenting..okej ett mål idag men det skulle t om min lillebror oxå ha gjort efter den där fenomenala passningen av Dinho...lira med saviola för F*N han kan iaf springa !

Melander Nr. 3

drogba stog på fötterna när han gjorde 2-2 målet i alla fall jag tycker inte vi ska attackera motståndarnas spelare..drogba är en vääääldrigt bra fotbollsspelare som jag beundrar mkt han är GRYM...jag måste säga att jag tror deco låg på gräset säkert 100 ggr mer än drogba...

kom igen grabbar det är knäckande men upp med huvudet..!! barca har klantat sig / haft otur de 3 senaste CL matcherna men det är inte över än !
Real Madrid King_raul
2006-10-31 23:47
konstigt hur lite ni verkar oroa er för att Etoo´s vikariat Gudjonsen kanske mött samma öde.
Saviola i all ära, men Gudjonsen är en måltjuv.

Barcelona Gabriel
2006-10-31 23:45
Att tom mister Rijkaard laka ur på domaren säger egentligen allt. Kommentarer överflödiga!
Barcelona Barca-Puyol
2006-10-31 23:43
Ikväll var jag riiiiktiiigt förbannad!!!Chelseaspelarna spelade inte ens fotboll utan de bara fanns på plan för att förstöra vårt spel. De spelade så jääävla fult, grovt, brutalt, vårdslöst och äckligt att det inte är sant. Jag kan inte fatta hur man kan spela så, hur fan tänker man?? Inte nog med det, men DOMAREEENNN!!!!!! Herregud vad fan var det för en jäävla domare. Min mormor kunde döma bättre. Han var ett riktigt ssvin. Fattar inte var faaaaaan han fick 6 minuter ifrån men sen när han avrundar det till 5 så kunda man ju bara dööööööö!!! Jag kunde verkligen förstå Misters reaktion på det där. Sen att det var drogba som avgjorde, gjorde det hela värre. Innan den här matchen så hade jag en respekt för honom men efter första halvlek såg jag vilket riktigt sviiiin han var. Han filmade sönder sig och spelade så jävla fuuult!!! Han gjorde grejer avsiktligt, som t.ex knuffen på motta. HERREGUUD VÄX UPP!!!

Det sved jääävliiigt mycket och gör det fortfarande. Vi förlorade på vääärsta tänkbara sätt och att sedan se Rijkard så frustrerad gjorde en bara ännu mer ledsen. Kändes som att nån hade skurit ur mitt hjärta och bara trampat på det så mycket som möjliigt.
Det här söög så jävla mycket och var så jääävla orättvist att det inte var sant. Men det kan bara bli bättre med tanke på att ronnie spelade upp sig, messi var jättebra och deco gjorde mål (som säkert stärkte hans självförtroende).

Hoppas bara att vi får möta chelsea i framtiden så att vi kan slita ur deras hjärtan.
Barcelona La Rambla
2006-10-31 23:43
Vissa beter er som om vi förlorade matchen. Inse att vi nära på vann matchen och med lite bättre avslut hade avgjort den innan Chelsea ens haft en målchans. Jag tänker på Ronaldinhos chans som han skjuter över och Xavi friläge i första halvlek. Låt Chelsea-fans uppträda som om de nästan vunnit matchen eller tom CL. De vet innerst inne att de var ytterst nära att förlora den här matchen redan i första halvlek. Domaren var inte bra, men han var dålig åt båda håll så honom ska vi inte skylla på. Förutom att om han nu bestämt att det ska vara 6+ min övertid så ska han banne mig också hålla den och inte blåsa av matchen efter 5+ min när Barça fortfarande har chans att starta ett anfall. Jag har full förståelse att Rijkaard, som vanligtvis är så lugn, visar känslor. Varför skulle han inte få det? Han är ju upprörd och det med all rätt. Eller det är det bara förunnat Tolken att få visa känslor, tjafsa med 4:e domaren så fort något går honom emot?

Vi tar oss igenom detta, det har vi gjort förut. Det är bara att gratulera Chelsea till en strong insats, även om vi själva kanske inte tycker att det var på ett snyggt sätt.
Real Madrid --baloo--
2006-10-31 23:42
Ni spelade bra kul att messi har noll respekt för sinna motståndare.
Barcelona Mangi
2006-10-31 23:40
Saknaden efter Eto är väldigt kraftig, trodde det hans frånvaro skulle bli av denna art. Trots att Gudmonsson nätar idag så känns det inte riktigt som om att han har dom andra spelarnas förtroende. Sedan tycker jag inte att han lyckas hålla fast bollen tillräckligt mycket.

Jag är orolig
Barcelona B(H)arça fanaticos
2006-10-31 23:39
Till er som kritiserar Giuly: Ni glömmer att det var Giulys mål som tog oss till final förra året. Bara för att han gör ett felpass betyder det inte att han inte platsar i truppen. Han bör inte vara med i startelvan men han är en perfekt inhoppare. Att han inte klagar när han sitter på bänken visar att han ska vara kvar.
Barcelona Melander Nr. 3
2006-10-31 23:39
Vad fan kan inte den jävla drogba stå upp och spela fotboll det måste ju var lättare, han bara kastar sig hela tiden. Fan vad chelski hade fula efterslängar och sparkar på hälsenorna. Tur att man fick se Messi leka med försvararna i mellanåt i alla fall!
Barcelona Ghazza
2006-10-31 23:38
Forumet är öppnat igen ihop om att småungarna har gått och lagt sig. Och det skall jag också göra,

Bona nit!
Barcelona Leva Barca
2006-10-31 23:36
Heeej Alla som hatar Giuly . ee Duma på ricktigt oo Du Robinho+Boll=värdens bästa spelare , Läär dej fotboll innan du kommer in på dena hemsidan
Barcelona B(H)arça fanaticos
2006-10-31 23:34
Ämne: Inse akta vi suger h....
Stick och brinn din lilla snorunge
Barcelona Franken
2006-10-31 23:30
Jag vet ett annat mål som var giulys fel. 1-0 målet på san siro
Las Palmas monumental
Ämne: Just nu känns de för....
Vet inte om jag kan hålla med att vi spelade strålande. Såg för j**ligt ut vissa stunder. Tycker dock att dommaren var skev i en del bedömningar.

Needless to say så känns det för jävligt, men Vi kan resa oss efter detta.

Visca el Barça
Barcelona Franken
Jag vet ett annat mål som var giulys fel. 1-0 målet på san siro
Robinho+Boll=Världens bästa spelare.
Inse så hårt avstängd du är :-)!
Annons: