/spanien/barcelona/forum/24432.aspx/spanien/barcelona/forum/24432.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Williamão
2006-05-17 17:34
Ämne: Williamão//
Jo jag ....
ok gör det, och om du nån gång glömmer varför så kan du läsa den här artikeln av Lasse Anrell, den är det mest pinsamma jag någonsin läst
Barcelona La Rambla
2006-05-17 17:31
Ämne: Lite off topic innan....
Spinbad.

Musik i mina öron. :-)
Barcelona tarrak
2006-05-17 17:29
Simon Bank är spursare och håller garanterat inte på Arsenal ikväll. ur någon kan utläsa något sådant i hans krönika är helt oförståeligt
Spinbad
2006-05-17 17:29
Lite off topic innan " el momento de la verdad" (som man säger på tjurfäktningsarenorna).

"When Sevilla emerged from the tunnel, Real Madrid gave them the traditional guard of honour, to which Sevilla's giggling fans responded with Samuel Eto'o's favourite chant of "Madrid cabrón, saluda al campeón!" (Madrid, you arseholes, salute the champions!)."
Barcelona Bojan Krkic Perez
2006-05-17 17:27
Realmadrid redaktionen är patetisk. Är inte det tydligt för alla?

Simon Bank är en idiot förresten. Var inte han spursare? Vänder kappan när det blåser norrut i London verkar det som.
Barcelona La Rambla
2006-05-17 17:25
Hehe, Barça spelar CL-final och realred spottar ut artiklar.

Hoppas alla culés kan sköta sig om de går in på Arsenals forum. Helt onödigt att gå in dit och tjafsa och provocera. Visa lite klass nu när det gäller finalen i Champions League.
Barcelona II Barça II
2006-05-17 17:21
Williamão//
Jo jag minns, jag ska fan bojkotta Aftonblaskan från och med idag. I alla fall deras äckliga Sportblaskan!

tarrak//
Nej jag förstår inte.
Barcelona tarrak
2006-05-17 17:19
II BarcaII/ Nu har du nog missförstått den eminente herr Bank lite. Jag antar att du tror att han menar att dödlig= att "döda"/knäcka andra. Men det är ens egen dödlighet han syftar på. Förstår du? Säg till annars så ska jag försöka förklara bättre.
Barcelona Et0
2006-05-17 17:18
vad förbannad man blir när man hela tiden får höra att arsenal är ofensiva. de har ju bara kontrat sig genom hela champions league, det är bara att de är bra på att kontra som gör att alla säger att de är offensiva.
Barcelona Williamão
2006-05-17 17:17
Ämne: Simon Bank, vilken p....
haha kommer du inte ihåg samme Simon Bank som yrade om att real madrid skulle vinna la liga och att barcelona inte hade styrkan att försvara titeln
Barcelona Woods
2006-05-17 17:15
Nemo, javisst han är en vinnare av klass! Deco för mig är en model professional som kommer vara grymt viktig ikväll! Det är han väl iofs alltid. Men våran lille tekniska krigare kommer få svett bli till guld ikväll!
Barcelona Rambo~
2006-05-17 17:11
Ämne: Rambo~//
Förvänta i....
mm..förstår vad du menar har nu bett o frågat och undrat i över 2 månader utan något svar, redaktionen har verkligen dåligt med personal....eller så kanske de gör comeback nu på sommarlovet efter sina tentor lol :P
Barcelona II Barça II
2006-05-17 17:11
Simon Bank, vilken pajas.
”Arsenal vet att de är dödliga, Barcelona bara tror att de är det.”
Och vad grundar han det hela på? Vi vann vår liga (som är mycket bättre än PL, enligt mig) överlägset, Arsenal fick kämpa in i det sista för att komma FYRA i PL!! Sen så har vi redan slagit Englands bästa lag, Chelsea.

”Barcelona kommer att blotta sig mer. Inte lika mycket som förr, men mer än Arsenal.”
Jaha, nu kan han se in i framtiden också. PAJAS!

Aftonblaskan borde läggas ner!
Barcelona Xavi_totalkontroll
2006-05-17 17:09
någon som vet om larsson startar idag.... svara snabbt
Barcelona Nemo
2006-05-17 17:04
Woods, exactly. Straffar gillar jag inte. UUUH.

Lasse Anrell är nog den enda i hela världen som kommer se på ishockeyvm.

Någon mer än mig som tror att Deco höjer sig ikväll? Han är en vinnare!
Las Palmas culé hasta la muerte
2006-05-17 17:03
Pires från start..Reyes bänkad.. =)
Barcelona Woods
2006-05-17 17:01
Nemo, Jag förstår ditt val fullständigt:). Av våra resonemang att döma så kommer Barcelona stå som segrare oavsett vilket lag som gör första målet..bara det inte blir 0-0 och straffar..huh

Till skillnad från Lasse Anrell kommer nog de flesta se matchen ikväll, känns så i alla fall:)
Barcelona Nemo
2006-05-17 16:57
Woods, om jag får frågan; vad vill du helst. 1; Att Arsenal gör 1-0? 2: Att Barcelona gör 1-0? Då är svaret rätt självklart.

Lite småroligt i skolan idag. Någon frågade mig; "Ska du se på matchen ikväll?"
Barcelona Nemo
2006-05-17 16:53
Jag förstår inte Simon Bank vad han yrar om. Att vi skulle blotta oss mer än Arsenal? Visa mig ett lag som kan kontra med en 8backslinje... och då menar jag självklart inte att ni spelar defensivt, utan att om vi trycker på så mycket som Bank menar då bör ni flytta ner spelare.
Barcelona Woods
2006-05-17 16:49
Nemo

Jag skulle hellre se att vi gör 1-0 och att pressen släpper på det viset, dessutom får det effekten att Arsenal måste överge sin ev. dögrävarfotboll och börja anfalla, då blir det roligt! :)
Barcelona Bojan Krkic Perez
2006-05-17 16:48
Rambo~//
Förvänta inte dig för mycket. Hur som helst: Visca el Barça i Visca Catalunya!
Barcelona Nemo
2006-05-17 16:45
Men visserligen gör Arsenal 1 mål, så kommer pressen på Barcelona att släppa, då måste dem flytta upp. Och när Barcelona börjar flytta upp och spela sin fotboll, då vet alla vad som kan hända.
Deportivo Partyboy
2006-05-17 16:39
Tja! Nån som vet hur man ser matchen via stream?? Eller var man hittar info om det?

Tack på förhand
Barcelona Rambo~
2006-05-17 16:32
Final snart,det kan bli en jävligt svår match säger jag bara.

/Redaktionen:
Jag är bannad utan anledning har varit det i typ 3 månader nu jag skiter i eran fuckt up anledning jag vill bara veta hur länge, kan det vara för mycket bägert?
Barcelona Woods
2006-05-17 16:16
xavihernandez

Hehe läste det också, han är nog stolt över att han fått till det så utomordenligt!

Bara tillfälligheter kan stoppa oss ikväll, för det bästa laget, det är FC Barcelona.
Atlético Andero
2006-05-17 16:15
Får önska er lycka till i finalen ikväll!
Barcelona bobjones
2006-05-17 16:14
Svenska Fans var med på Rapport nyss. De hade lagt upp en manual på hur man ser matchen streamad ikväll. Någon som sett den manualen?
Barcelona culeninha
2006-05-17 16:12
Ämne: Visca el barca! Te Q....
Te Quieromos! - i stil med vi älskar dig
Barcelona Nr 10
2006-05-17 16:11
ja nu är det bara några timmar kvar grabbar,sen kommer vi få se på världens bästa lag erövra världen och bli större än vad tidigare har varit.
Jag är inte alls orolig BARCA kommer äga och styra matchen hur dem vill.Stackars Arsenal wuhaha.Och sen ska Ronaldinho ännu en gång varför han är varldens bästa.
Who the f**k is Henry han kommer aldrig i närheten av våran GUD.
Jag tippar 3-0 Eto,Ronaldinho*2

Viva BARCA CAMPIONE
Barcelona xavihernandez
2006-05-17 16:10
"Arsenal vet att de är dödliga, Barcelona bara tror att de är det." / Simon Bank

Annons: