/spanien/barcelona/forum/24427.aspx/spanien/barcelona/forum/24427.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzza_85
2006-05-18 03:00
Någon som kan länka till en shysst wallpaper? vore kul att pryda skrivbordet med någon bild med anknytning till champions league guldet, kanske inte kommit någon sån ännu?
Barcelona Gauwweee.
2006-05-18 02:48
shiiiiit va goooooooootttttt :D...visça barça visça Çatalúna
Spanien Spjutet
2006-05-18 02:32
Ett stort grattis till världens bästa klubblag!
rocksteady
2006-05-18 02:32
Vänta bara tills den där flintskallige jäveln kommer till råsunda i höst.
Valencia E-Ayala
2006-05-18 02:16
Grattis Barca Fans!
Barcelona Rebin - HAR INIESTAS AUTOGRAF NU!!!
2006-05-18 02:01
Siempre_Madridista

Du är så otroligt patetisk och avundsjuk. Gå tillbaks till ditt forum och gråt. Gråt över att ni inte vunnit ett piss på tre år. Gråt ännu mer när du fattat att ni inte kommer vinna något på MINSTE 3 år till.

Visca el Barça!!!
Real Madrid Siempre_Madridista
2006-05-18 01:48
Efter en sån kväll lider jag med Asenal, efter att de hade ägt matchen i 76 minuter, så förlorar de på 5 minuter, helt orättvis resultat, Arsenal med 10 män kämpade av matchen, mot 11 Barca divor som trodde att de hade matchen innan den inte ens börjat... Fotbollen är inte rättvis i alla lägen, det e ba o se tillbala kvällens drabbning, Grattis Braca o Domaren för Champions league pokalen::::
Spanien Ahl
2006-05-18 01:27
**Härligt Barca!

**Nu blev Rijkaard hjälte ändå med sina taktiska byten.
Men det var säkert fler än jag som blev förvånad när man såg laguppställningen, Oleguer istället för Belleti mot ett av Europas defensivaste lag (jag skiter i vad "experterna" säger om offensiva Aschenal) med en forward. Faan Bommel istället för en i superform varande Iniesta.
Rijkaard ska dock ha heder av förändringarna i andra halvlek. De påminde om hans agerande mot Chelsea borta.

**Ska bli intressant att se om Barca gör om Real Madrids misstag nu. Köpa in superstars.
Henry vore ett misstag. Han visade återigen att han viker ner sig i stora matcher. Visst faan skulle han avgjort ikväll. Hade motståndet varit Sunderland hemma hade han gjort tre mål på samma chanser.

**Nu gnäller världens sämsta förlorare (engelska fotbollslag) på domaren igen.
Faktum är att BÅDA lagen förmodligen hade varit nöjda med Giulys mål och INGEN utvisning på Lehmann. Istället tar domaren ett beslut som inte är helt fel för defensiva Arsenal. Utvisning vilket betyder att ÅTTA man kommer att försvara resten av matchen (normalt sett hade man gått till anfall med fler än Henry och blottat sig bakåt) och förlita sig till att Barca lämnar ytor för Henry och fasta situationer.
Det höll på att lyckas men bara nästan.

Hade Arsenal spelat med fullt lag tror jag matchbilden blivit i stort sett detsamma men med den skillnaden att det blivit lite större ytor för Barca.

**Det är egentligen klasskillnad mellan Barca och gullelaget Aschenal.
Ärligt talat, hur många arsenalspelare skulle platsa i Barca? Henry? knappast någon mer.
Hur många i Barca skulle platsa i Aschenal? Minst tio man?

Hasta luego, CAMPEONES!!!

Barcelona Viktor Munoz
2006-05-18 01:20
Sjukt rättvis, sett över hela turneringen i alla fall.

Synd bara att en domarklåpare skulle förstöra öppenheten i matchen. Jag vill inte säga att det gynnade Barcelona i det läget. ALLAlag skulle hellre få sitt regelrätta mål och därmed spela vidare,så det missgynnade Barca. För Arsenals del så missgynades de av det felaktiga domslutet. Men och andra sidan, tror ju inte jag att de hade kunnat stå upp mot Barca på ett bättre sätt 11 mot 11 och ha ett underläge med 1-0. Tänk om Barca skulle fått de kontringsytor som Arsenal fick. Kunde slutat 3-0.
Dock förstår jag frustrationen hos Arsenal spelarna.
Etoó mål ser verkligen inte att vara offside. Verkar vara ett helt korrekt beslut.

Vi spelade en bra match efter de förutsättningar som uppstod men det var absolut inte i nivå vad vi borde ha presterat.Det var lite lagspelearnas dag, med Henke, Billeti i spetsen. Även i övrigt var det lite bleka prsetationer av våra tongivande spelare. Nu överskuggas de självklart av det faktum att vi tog vår blott andra cl titel.
HOPPAS att det är början på en ännu större epok.

Barcelona KeLLeFeNi
2006-05-18 01:06
de här e fan bästa dagen i mitt liv...fyyyfan va underbart, VISCAAA BAAARCAA
Barcelona Woods
2006-05-18 01:05
tarrak// Ja, det var ju inte direkt det man ville höra av en ev. ny barcelona lirare..

Vadå, har inte alla fattat detta enkla faktum.. Inget lag kan mäta sig med Barcelona just nu, därför måste de ta till (fula) metoder, som ibland leder till åtgärder från domarens sida.. Sen är det ju alltid lätt att skylla på domaren, som Henry, och därför sjunker han avsevärt i aktning hos mig iaf. Inne på The shed är vi tydligen de hemskaste människorna på jorden, men vem bryr sig en dag som denna.. Campiones!
Barcelona Aubri
2006-05-18 01:01
Kan någon säga mig varför arsenal spelare och tränare klagar över domaren? Han va ingen bra
domare, men om något lag ska klaga så är det väl
Barcelona, dessutom är det ingen tvekan om utvisningen, det erkände till och med Lehman efter matchen

Henry må va bra fotball spelare, men han
är så jävla arrogant och dryg. Han anklaga
Barca för att medvetet spela ful mot honom
LÅGT LÅGT LÅGT LÅGT ...
Barcelona Patrik
2006-05-18 01:00
Kommer man sova bra nu eller =)

Campeones de Europa! Låter rätt bra..
Barcelona GLB
2006-05-18 01:00
Fy fan va grymt.
Iniesta får in och visa varför han är uttagen till vm.
Larsson får avsluta på ett underbart sätt.
Menframförallt tycker jag att det är skönt att Valdés får revansh efter en ganska tveksam säsong. Jag tror han har mycket potential, han kan va lite för bekväm ibland bara...'

SOM CAMPEONES
Barcelona tarrak
2006-05-18 00:59
Woods/ Jag tror det och om det stämmer får han gärna fortsätta att harva i sitt loser-gäng.
Barcelona Qoroo
2006-05-18 00:57
Grattis Grattis Grattis Barca!!!
Blå-rött är mitt blod och jag
så stolt över det idag. Vilket lag vi har!!!
Länge leve katalonien!!! Länge leve Barca

Visca elBarca!
Barcelona Schubert
2006-05-18 00:55
Dinho var inte jättebra, men heller inte dålig. Han spelade fram till Eto'os friläge, samt till hans stolpskott, fintade upp deras hb på läktarn så att det nästan blev mål, mm, mm. Vilka andra offensiva spelare var i närheten av detta? Eto'o, Henry och Henke, men inga andra. Inte Hleb, Giuly, Fabregas, Ljungberg, t ex. Dinho var helt OK och spelade som alltid en viktig roll. Men visst, han var inte bäste Barcaspelare.
Barcelona Woods
2006-05-18 00:49
Hade Henry sagt ngt i stil med: "jag håller med Mourinho om allt han sagt" angående domarnas påstådda Barcelona-förälskelse?
Barcelona Nemo
2006-05-18 00:48
Det kan inte vara lätt att vara Ronaldinho heller. Man vill trycka på, men har två, tre personer att passera. Då är det bättre att stå still och låta dem andra sköta resten. Han högsta nivå, vet vi alla om. Hans lägsta nivå ger 2 assist.
Cádiz Libertyhill
2006-05-18 00:47
Grattis, ni var värda CL men ej sex poäng mot oss!
Barcelona Patrick_Kluivert
2006-05-18 00:47
för mig känns de helt klart som vi har tagit hem trippeln. ch league, skytteligan och ligan.
Etoo Etoo vilken lirare. vilket år. Tråkigt att henke måste lämna. För mig har alltid belleti varit före olegue och idag visar han jusst varför. Henry tar planet till barca idag. han sa jag vill vinna något. nu har han chansen med barca nästa år...

GRATTTTTTTTTIS ALLA KATALONIEN FAN=)
Barcelona Catalan
2006-05-18 00:45
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARÇAAAAAAAAAAAAA !!!!!

Jag är helt i extas just nu, fyfaaaan vad UNDERBART !!!!!! Åkte runt med bilen i hela Göteborg med Barça-flaggor hängandes från bilen..

OjOjOjOj Större än så HÄR kan det inte bli.

Visca el BARÇA, Visca CATALUNYA, Visca JULIANO BELLETTI !!!!!!!!!!!!

(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Barcelona Messias_87
2006-05-18 00:44
HENRY EFTER MATCHEN OM HENKE

"All the time you talk about Ronaldinho but I didn't see him today. I saw (substitute) Henrik Larsson... and that was the key to the game. Henrik Larsson turned in two assists" - Henry efter matchen.

:D
Barcelona Patrick_Kluivert
2006-05-18 00:44
El Tridente idag utan tvekan: Henke, etoo, belleti. ronaldinho var inte så bra som man trodde men spelar ingen roll då våran älskling gaucho inte spelar bra stiger dem andra fram och visar framfötterna. jag kan inte prata längre. finns inga ord för detta. det e så stort så stort att vinna dubbeln. fyffan va jag njuter med alla mina barca bröder :P önskar de fanns en fest för jusst alla barca fans ikväll i stockholm hade varit där for sure.
NJUT NJUT OCH NJUT HELA NATTEN LÅNG!!!!!

Visca katalonien & Visca Barca
Barcelona Carl McCoy
2006-05-18 00:43
Oleguer hade ingen stor dag på jobbet-naturligt byte.
Edmilson är för defensiv i det 0-1 läge matchen var- naturligt byte med Iniesta.
Och Henke är Henke- inget oväntat byte, även Mr Hysén efterlyste det innan det ägde rum.

Vad är så förbaskat genialt egentligen med bytena?...nä, detta var spelarnas match!

Visca Barca!
Barcelona Gonzza_85
2006-05-18 00:42
Vändingen kom med Iniesta och Larsson i min syn!
Gissa om Queen's We are the champions spelas nu! =)
Barcelona G.Pazzino
2006-05-18 00:41
det tråkiga var att domaren är/var något av det sämsta jag sett..pinsamt att en sådan domare får dömma en CL-final..

Visça Barça
Barcelona Josep_Samitier
2006-05-18 00:40
Daniel Alves lär definitivt värvas men man måste ge enormt mycket berömm till Beletti. Oleguer var usel på högerbacksplatsen och det var ett under att han spelade i 70 minuter, hade han ens ett inlägg rätt under hela matchen?

När Beletti kom in förändrades hela matchen även om även Henke var delaktig i förändringen men vi måste ge berömm åt Beletti då han förändrade matchbilden!

Och detta om något borde bevisa att Beletti är en bättre högerback än Oleguer och även om Beletti imponerade idag så ska det bli härligt med Daniel Alves till nästa säsong.

Blaugrana en mi corazon!
Barcelona R. Koeman
2006-05-18 00:39
Dags för alla Henke tvivlare att tiga nu?? :)

Nu visar han att han inte bara ska göra mål det har vi andra som gör.. Etoo har till exempel aldrig i sin karriär tänkt den tanken att skarvpassa i henkes läge där idag...

Den osjälviskhet och lagmoral han visar upp när han hoppar in är av absoluta världklass.

Tack Henrik för en uppvisning i hur det går till när man vänder en match...

Sen vill jag hylla Frank R som kastar in 3 spelare som vänder en så pass viktig match.. Världsklass även där..
Barcelona Suñol_
2006-05-18 00:34
Var helt övertgad att det skulle gå åt helvete men det visade sig att gud var på våran sida. Henke visar att han är absolut världsklass och lyckligare kan man inte bli!!!
Visca Barca!
Annons: