/spanien/barcelona/forum/24420.aspx/spanien/barcelona/forum/24420.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PepS
2006-05-19 14:21
Inte råkar någon ha en länk till några "skrivbordsbakgrunder" med CL-segern som tema?

Tack på förhand
Força Barça
Barcelona Fabregas
2006-05-19 14:20
Tack La Rambla!
Barcelona Ronaldinho 9302
2006-05-19 14:09
Inför nästa säsong vilka spelare vill ni att Barça ska värva?
2006-05-19 14:06
Som sagt en timma till presskonferens som handlar om Henrys framtid.
2006-05-19 14:03
La Rambla

Snyggt!
Barcelona La Rambla
2006-05-19 13:53
Fabregas;

Där! Beställde även den snygga kepsen.
2006-05-19 13:14
Backstrom

Argentina är en dark horse, och jag tror att de kommer göra ett bra WM.
Det bara känns så det trots allt tjugo år sedan de vann sist. Då med Maradona nu har de hans efterträdare Messi!

Visca Messí
Barcelona II Barça II - Rijkaard
2006-05-19 13:09
Patrik//
Men har inte Eto’o redan säkrat skytteligan? Han fick ju målet mot Espanyol, vilket gör att han redan har gjort 26 mål. Ett mål mer än Villa.

Ronaldinho 9302//
Jag hoppas att Torres vinner skytteligan i VM och att Spanien vinner hela VM.
Barcelona Backstrom
2006-05-19 13:04
Ronaldinho

Messi lär inte vinna ngn skytteliga, inte heller Torres. Förhoppningsvis läcker Argentinas försvar som ett såll efter att Pekerman petat Zanetti och Samuel och dem floppar totalt - Jag unnar Messi mycket, men efter Pekermans uttagning så unnar jag inte Argentina mycket.
Barcelona Backstrom
2006-05-19 13:02
Patrik

Hur är det nu, räcker det med ett mål för att säkra?
Sist jag kollade så hade olika källor olika många mål antecknade för Eto'o (25/26, antagligen p.g.a. huruvida han antecknas för självmålet eller inte)
2006-05-19 13:02
II Barça II - Rijkaard

Håller inte med om att Torres vinner skytteligan den hoppas jag Messi kan knippa.
Vilket han har kapacitet att göra bara han får speltid.
Barcelona Patrik
2006-05-19 12:53
II Barça II - Rijkaard

Nja, Eto'o ska ju säkra skytteligan. Inte helt ointressant.
2006-05-19 12:52
Arsenal och Henry har kallat till presskonferans
KL 15:00.

Det känns skönt att han inte kommer, vill heller se Messi istället.
Barcelona Backstrom
2006-05-19 12:44
Fabregas

Testa www.fcbarcelona.com - Tror de ska finnas där.
Barcelona Decco1
2006-05-19 12:29
Äntligen fick jag min barca tröja med nummer 7 på ryggen

there´s only one Henrik Larsson.
Ronaldkoe
2006-05-19 12:28
Messi (länktips)
2006-05-19 12:20
Haha vi har ju en match kvar i ligan. Mot Bilbao, helt ointressant är den matchen.

Nu börjar då silly season, lite roligt faktiskt. Vem ska anlända och vem kommer att lämna? Larsson, Gabri och Henk Ten Cate är ju redan klara, dem ska lämna oss. Jag misstänker att Maxi Lopez också lämnar tillsammans med Ezquerro.

Vem som ska anlända är svårare att spekulera i men jag tror att vi värvar följande spelare:

Alves – En underbar spelare. Men kommer han inte så har vi alltid Belletti, KUNGEN!!

Chivu – En spelare som kan spela nästan vart som helst i backlinjen. Har alltid velat se han i Barça tröjan.

Cissé – Jag tror att det blir Cissé som ersätter Larsson, om det är ett bra köp eller inte låter jag vara osagt.

Torres – Han har alltid velat spela i Barça tröjan. Han köps efter VM, där han vinner skytteligan :-).

Nu har jag ju inga källor, detta är bara vad jag tror. Vad tror ni?

Visca el Barça!
Barcelona Fabregas
2006-05-19 11:55
La Rambla:

Jag undrar bara var du köpte/beställde den tröjan ifrån.
Tack på förhand.
Barcelona Younies
2006-05-19 11:51
Fyfan va skönt att Henry stannar kvar i Arsenal. Han skulle bara förstöra stämningen i laget. Så känner jag. Och efter hans uttalanden om Barca och dess spelare så ville ingen Barcafan ha honom i vårt lag,han förtjänar inte att ha på sig våra färger. Jag blev äcklad av Henry när han gick ut i pressen och sa att vi hade domarn på vår sida. Jag tror inte ens spelarna i laget ville ha honom i laget då.Vi har fan Ronaldinho, vår afrikanska lejon och underbarnet från argentina som kommer utvecklas till nåt enormt snart. Att värva Henry och stanna Messis utveckling skulle bara vara tjänstefel av Rijkaard. Fyfan va skönt att han stnnar hemma i England! Om Rijkaard verkligenm vill köpa en forward så köp Farfan, killen kan spela vänster, höger, och i mitten i anfallet. Jag tror nog Farfan ankländer i sommar. Det vore en grym värvning om Rijkaard nu så gärna vill värva någon riktigt bra
Barcelona Valdés
2006-05-19 11:41
Det råder ingen tvekan om vilken liga som är världens bästa om man tittar på resultaten i europa de senaste 10 åren.

Man blir aldeles matt av att läsa inlägg av personer som försöker få det till att domarna gynnade oss. Alla de som sett en enda av våra matcher under innevarande säsong vet hur bra vi är på att försvara en ledning. Så när Hauge bestämde sig för att inte ge oss fördelsituation och mål missgynnade han oss stort. Eboués filmning är solklar, Eto´os eventuella offside är mycket tveksam........ Summa sumarum – de engelska laget/n vinner minst lika stora fördelar av domarna men får det återigen att låta som om man är OFFER.

Vi vann i onsdags mycket tack vare den oerhört positiva stämning som finns i klubben just nu. Personer med insyn säger att det är den bästa på åtminstone 20 år. Ingen och ingenting är värt att förstöra den stämningen. När en spelare går ut och snackar skit om ett helt lag (med undantag av den spelare som snart skall lämna laget, Larsson) gör han sig omöjlig. Jag är därför mycket glad för att Henry väljer att stanna i Arsenal och där kommer han få gott om möjligheter att fortsätta vara en dålig förlorare.
Barcelona Messi 10
2006-05-19 11:23
Nån som läste mitt tidigare inlägg vad har hänt med Messi ??
Barcelona La Rambla
2006-05-19 11:23
Vilken underbar bild.

Tröjan alla bär har jag beställt. :-)
Barcelona Schubert
2006-05-19 11:22
Självklart kommer vi klara oss utan Henry. Men jag kan inte gärna först snacka om att vi ska värva Henry i månader, sen när det blir klart att han inte kommer säga att "det gör inget". Det skulle vara lite väl "surt sa räven.."-beteende. Jag ville ha Henry, och då måste man självklart få va besviken när han inte kommer. Men visst är vi världens bästa fotbollslag även utan honom.
Barcelona Tompa
2006-05-19 11:18
Schubert:
Vi kommer klara oss galant utan Henry, det vågar ag garantera.

FORCA BARCA!
Barcelona La Rambla
2006-05-19 11:15
Ämne: Låt han säga vad han....
Han missade ett givet mål a la Ludovic-style. :-)

Den enda fransman jag vill se i Barcelona är vår lille Ludo. Han har av mig och även många andra fått kritik under säsongen. Nu tar jag tillbaka all kritik. De senaste matcherna har han sprungit som en galning och visat stort hjärta. Även ett stort plus att han inte en endaste gång har beklagat sig över begränsad speltid sen Messi kom med i bilden. Med lite finslipning på avslut och inlägg så kommer han att höja sig till nästa säsong. Dessutom så är han ihop med Messi ett perfekt komplement till högerplatsen.

Visca Ludovic!
Barcelona Tompa
King Cannon:
Förstår mycket väl besvikelsen. Själv hade jag troligen inte sovit et minut på natten om vi förlorat. Man älskar ju sitt favoritlag i med och motgång.

Lycka till nästa ssong. Arsenal gjorde en enorm kämpainsats som alla Arsenalsupportrar kan vara stolta över.
Barcelona Schubert
Klart missnöjd över att Henry stannar i Arsenal. Det enda positiva är a) att han bestämmer sig så tidigt, vilket är bra för båda klubbarna, och b) det snackades tydligen om en sjukt hög transfersumma (35 m pund i dagens DN, betydligt högre än vad som nämnts tidigare) vilket är mycket för en spelare i hans ålder och påminner om RM-värvningarna för ett antal år sen.

Men jag har lobbat för den här värvningen länge och är självklart inte glad nu när den gått i stöpet. Bara att lägga allt krut på Alves istället.

Eurosport repriserar matchen halv tolv.
2006-05-19 11:09
Låt han säga vad han vill om Eto’o, det bevisar bara att han är avundsjuk på honom. Helt seriöst, vad gjorde han själv?
Barcelona Ghazza
2006-05-19 11:07
Har ändrat mig om Henry nu, vill inte se honom i klubbens färger.
Barcelona La Rambla
2006-05-19 11:04
Ämne: Låt Henry stanna i A....Nu var det ju så att Eto'o blev utsedd till MVP av UEFA. Knappast en slump va? Vårt lejon var het som en kamin matchen igenom. Ständigt på språng, rörlig både från kanten och i mitten. Så att Eto'o inte syntes till är en ren och skär diss av Henry. Riktigt lågt av honom faktiskt. :(

King Cannon:

Tack för trevligt inlägg. Förstår att besvikelsen är tung efter förlusten, trots det måste det ha varit en mäktig upplevelse. Underbart att läsa om hur fansen samsades efter matchen och att culés uppträdde som värdiga vinnare när de tröstade gooners. Något av det finaste jag själv såg efter matchen var när Sylvinho och Cole länge kramade om varandra, senare även Gio och Cole. Riktit fint. :-)
Annons: