/spanien/barcelona/forum/24411.aspx/spanien/barcelona/forum/24411.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_big_one
2007-03-08 03:30
€ssien

Italienska ligan!
Så vitt jag vet har de 2 lag de med.
:D
€ssien
2007-03-08 01:51
Ännu ett spanskt lag ute. Det råder väl ingen tvekan om vilken liga som är bäst just nu.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2007-03-08 01:45
CL är från och med nu över för min del. Fy faan att alla jäkla gnet lag ska trassla sig vidare. Som om det inte vore nog med att vi åkte utt igår så ska också Arsenal ryka i dag. Och vilka går då vidare? jo skit lag som PSV och LOSERPÖÖL!!!

Nä mina damer och herrar det här har varit en mörk vecka för fotbollen. En vecka där defensivt inriktad fotboll har triumferat mot anfallsfotbollen. Dock är detta ingen chock då man vet sedan erfarenhet att dom här grejorna brukar komma i vågor. Och med Greklands vinst i EM italiens i VM så är det bara att konstatera att den destruktiva fotbollen är den som gäller för tillfälet. Med detta sagt så framstår Arsenals och Barcas prestationer förra året som en mer enaståeende.

Visca barca!!!!
SG8
2007-03-08 01:27
det är synd att ett lag som barca ska åka ut så tidigt. hade velat se mkt mer av laget.
men men .. skönt att real åkte iaf ! :D Makaay !!!!
Barcelona Störst, bäst, Barca
2007-03-08 00:56
Ämne: tkr det är synd att ....
Håller med vilken lirare, vilken kämpe!
Barcelona Barca__-
2007-03-08 00:51
tkr det är synd att vi gjorde oss av med Van Bommel !:P
Barcelona Störst, bäst, Barca
2007-03-08 00:46
Efter den fruktansvärda sorg igår kväll då vårt kära Barca lämnade CL, så kom dock en del glädje tillbaka då starka Bayern slaktade Real Madrid i Munchen...Ville bara säga FY FAN VAD SKÖNT ATT REAL också åkte!

Nu tar vi dem på lördag, och nu tar vi hela ligan så kan vi ändå vara stolta över vårt lag!

ALLTID BARCA!
Real Madrid MrWho
2007-03-08 00:38
Ämne: Ok, snackisen iför l....Rambla//

Spelar iingen roll hur det går på lördag, Cappello får sparken i vilket som hälst efter denna sesång. Andledningen varför dom inte sparkar honom nu är för han är för dyr och lössas ut. RM är inte som FA som kan sparka tränare och blir av med en stor summa pengar. Ingen klubb är Chelsea med oändliga resurser. Jag bara hoppas att det blir en underbar match på lördag nåt som tar fram det bästa från båda sidorna nu när vi båda är ute ur CL. ha det gött Nemesis ;)
Barcelona Lejonet
2007-03-08 00:36
3-o till oss på lördaaaa
Barcelona Barca__-
2007-03-08 00:25
Rambla //

O andra sidan så kanske han blir ännu mer nervös när han har konkurens ? eller som du säger, att det blir positivt, aja vem vet !:P
Barcelona Evička
2007-03-08 00:25
Ämne: Valdes, som bara kom....
Frågan är väl hur det blir med den värvningen. Klubben lär ju ha förlängt med Jorquera. Är det Ruben som inte har förtroende eller ska Ustari i så fall in någon annanstans?
Barcelona Rambla
2007-03-08 00:22
Valdes, som bara kommer att bli bättre ju äldre han blir. För ni tror väl inte att han redan nu börjar gå neråt i kvalité? Varför ska vi göra oss av med honom? Vi snackar om en målvakt som vunnit Zamora-priset redan innan han fyllt 25 år. Låt han utvecklas och lära av sina misstag. Blir det en värvning av Ustari som det snackats som så kommer Victor få tuffare konkurrens och det är bara bra. Kanske kan man låta båda få matcher i ligan så lär Valdes verkligen känna att han måste vara helskärpt.
Barcelona Lejonet
2007-03-08 00:14
Nu tar vi real på lödag!! 3-o
Barcelona Evička
2007-03-08 00:11
Ämne: Vilken måste match d....
Beroende på vilken dator du har alt 0231 eller
alt 135
Barcelona Barca__-
2007-03-08 00:09
Bonanoo var väl inte såå dålig ? :D
Barcelona Evička
Om inte jag missminner mig hade Zubi vissa problem i början. Visslade inte publiken ut honom under en period?
Barcelona Guardiola
Vilken måste match det är i helgen vid förlust kommer det bli kaos i både real och Barca...

Nästan helt säker på att vi vinner dock, xavi och iniesta kommer kontrollera mitten vilket fäller avgörandet visca el barca

Vet nån hur man skriver barca "c" på datan
Barcelona Ghazza
2007-03-08 00:08
En annan målvakts, ehum, profil var ju Rüstü. Det måste vara det sämsta köpet under 2000-talet.
Att det inte har funnits någon speciellt bra målvakt hos oss sedan Zubis tid är lite konstigt. Men Valdés är fortfarande ung och har minst 10 år kvar i toppfotbollen. Så vem vet? ;)
Barcelona Rambla
2007-03-08 00:06
jamandinho:

Jag tycker att vi borde sälja dig istället. Dessvärre ser jag inte hur vi skulle få något betalt för dig.

el Flaco:

Haha, ja jävlar. Hade nästan förträngt den gode Dutruel. :D
Barcelona Rambla
2007-03-08 00:05
Zizou-Mano:

Jag läste det. Tycker personligen att han inte ska säga ett skit när journaliser ställer sådana idiotiska frågor.

Ja vi är båda ute. Låt oss vara ärliga, både vi och ni kunde och borde ha åkt med större siffror igår kväll och i kväll. Vi hade istället tur som vann.
Real Madrid Zizou-Mano
2007-03-07 23:59
Nu är ni och vi ute. Kan det bli tråkigare ? ;)

Rambla//

Mijatovic sa precis att Capello är coach mot Barca. Vad som händer sedan beror på resultatet. Ett bra resultat och Capello sitter kvar men en torsk och han åker ut.

Väl mött!
Barcelona el Flaco
2007-03-07 23:56
Rambla//

Eller varför inte Arnaus kanoninsats i el clasico 01/02 då han släppte in ett frispraksmål av Roberto Carlos från nästan halva planen?

Nej, om jag måste välja min "favorit"målvakt i Barcelona under min livstid måste det nog bli Dutruel. Han gjorde fler tavlor än Picasso.
Barcelona jamandinho
2007-03-07 23:55
fan vi borde sälja roni och eto de fan gör ingenting
Barcelona Evička
Naah, Rambla, han är nog kvar. Så som det har skrikits efter hans avgång under flera månader så tror jag inte att något drastiskt sker till på lördag.
Barcelona Ghazza
Nja, han får sparken efter en eventuell förlust mot oss. Så det är väldigt troligt att han packar väskorna redan kvällen innan.
Barcelona Rambla
2007-03-07 23:52
Ok, snackisen iför lördagens el cláscio borde väl vara, får Capello sparken innan matchen?
Barcelona Rambla
2007-03-07 23:50
Minns ni inte Arnau då? Vilken jättematch han gjorde på Wembley mot Arsenal i CL. :D
Barcelona Dani
2007-03-07 23:48
Ok, för att vara lite seriösare nu.

Redaktionen, vore det inte trevligt att lägga upp holländarens berättelse om sin Madridresa nu när el Classico stundar? Det brukar ju alltid bli en upptrappning av artiklar innan dessav matcher...
Barcelona Dani
2007-03-07 23:46
För att spinna vidare på Holländarens idé så kan vi ju hålla avrättningarna av Thuram och Oleguer på Camp Nou i sann Kinastil (och samtidigt hosta in en massa cash genom att skrota Unicef för "Beijing 2008"). Huvuden och fötter kan med fördel spikas upp på stolpar på la Masia i avskräckande syfte!

Fan, ska vi kandidera till presidentposten?

Relay*,
Fair deal. Bara att glömma...
Barcelona Relay*
2007-03-07 23:37
Ämne: Relay,

Glömde du....
Ja jag glömde Ruud Hesp för Van Galens tid i klubben var som en ond oranje dröm utan synligt slut. En tid jag bara vill glömma nu och lägga det bakom mig.
Annons: