/spanien/barcelona/forum/24408.aspx/spanien/barcelona/forum/24408.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2007-03-07 23:10
Jag förstår men jag tycker ändå det är onödigt att snacka om tränarbyte när det inte alls är aktuellt. Spelarförvärv kan vara aktuellt runt vintern och sommaren men inte tränarbyte.
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-03-07 23:08
Jag sa inte att Rijkaard ska lämna utan OM han lämnar.
Barcelona el Flaco
2007-03-07 23:05
Ingen Koeman, ingen Quique Sanchéz Flores, ingen överhuvudtaget! Jag vill inte att Rijkaard lämnar klubben under Laporta-eran, vilket borde ta slut runt 2010.
Barcelona Criff
Ämne: Barca/
Allt kan hän....
Du syftar inte på Liverpool - Milan CL 2004-2005? hehe :)
Barcelona Holländaren
Tror man att Quique Flores i Valencia skulle passa i Barcelona har man nog helt och hållet missförstått lagets fotbollsfilosofi.

Ronald Koeman är med väldigt stor sannolikhet Barcelonas näste tränare men knappast till nästa säsong. Rijkaard kommer att sitta en bra bit in i nästa säsong, minst. Förmodligen längre då Barcelona kommer gå som tåget efter sommaren.
Barcelona Ghazza
2007-03-07 23:04
Skulle inte vilja se Flores i Barcelona. Han är ett taktiskt geni, javisst, men det är Capello också. Och vi vet ju hur det har gått för Madrid. Poängen med det hela är att en defensiv tränare inte funkar i ett offensivt lag. Valencia är tokdefensiva så det är därför Flores passar så bra där.

Jag vinner hellre matcherna med 4-3 än med 1-0.

Oj, nu vart Madrid ute ur CL också. Trevligt.
Barcelona Jay-z
2007-03-07 23:03
Alltså bara en fråga hur kommer det sig att vi inte bänkar dhinho när han är så USEL. Hur tror ni rejkard tänker för Dhinho måste få motivation och bli bänkad tror jag skulle va en motivation att träna hårdare.
2007-03-07 22:57
Quiqe Flores (eller hur det stavas) skulle passa perfekt. Valencia har ju ett fantastiskt positionsspel i försvarslinjen och det skulle behövas i Barca.
Barcelona Rambla
2007-03-07 22:55
Personligen är jag glad för Koemans skull att han får en framgång som coach. Hoppas att de kan överraska ännu en gång.

Kanske Koeman som tränare till nästa säsong? Nog för att vi skulle bli bättre defensivt organiserade, men det hade kanske blivit på bekostnad av offensiven.
2007-03-07 22:49
REAL MADRID ÄR PINSAMMA. ROBINHO FILMAR TILL SIG EN STRAFF OCH BAYERN FÅR INGEN FÖR RAMOS HANDS I BOXEN.
MEN NU ÄR DET EL CLASICO PÅ SÖNDAG OCH BARCA ÄR STARKARE SAMT SPELAR VI PÅ HEMMAPLAN. MÅLFEST VÄNTAR =D

FORCA BARCA !!!
Real Madrid king_robinhoo
2007-03-07 22:47
Till Real Redaktionen.// Jag förstår mig inte på er. Ska ni stänga forumet varje gång det är match eller? Ni har gått för långt och överdriver helt enkelt för så farligt är det inte där under matcherna.!!!!
Barcelona Lion0
2007-03-07 22:44
Kan inte fatta att man håller på Liverpool när man nyss har blivit utslagna av dem :S. Jag personligen vill gärna att PSV ska vinna, dels för att min favorit spelare Kluivert(som gjorde att jag börja hålla på Barca) och det skulle vara kul om de skulle vinna :).
Barcelona #9
2007-03-07 22:44
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA är arsenal ute??????????+ faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan seriöst det är ignet riktigt gladfotbollslag kvar nu, aså mathcerna i cl nu kommer bara hanlda om vem som har d hårdaste spelarna och vilka som har dom kontringsfarligaste spealrna på planen!!!!! fy vad tråkigt
Barcelona Meley
2007-03-07 22:42
Arsenal ute :/ hoppas verkligen Man u vinner nu när vi och Arsenal åkt ut.
Barcelona Sampdoria
2007-03-07 22:41
Real ute
Barcelona #9
2007-03-07 22:35
Myrran

tackar så väldigt för uppdaterinen:)

sj kommer ja att följa arsenal så långt d går.. känns som att anfallsfotbollen håller på att tryckas ner av köttiga backar och defensiva mittfältare:( gillar lag som arsenal å barca som vågar sattsa på ungt och tekniskt
Barcelona Myrran
2007-03-07 22:32
Guddy kritiserar lagets uppofringar på planen mot Pool. Det som gjorde att Barca inte gick vidare var att vi inte offrade oss tillräckligt på plan för kvalitet finns det i spelarna. Han forsätter även med att säga att alla måste inte vara vänner utanför planen men på planen ska alla vara vänner för lagets bästa. Plus att det går att spela så här och komma undan mot mellanlagen i ligan men när du spelar på denna nivån så måste man prestera och då går det inte vara så lata som Barca var igår.
På ett ungefär är det vad han säger, äntligen fick man nytta av danskan man lärde sig i nian...
Barcelona Evička
2007-03-07 22:31
De går vidare på 2-2, ja.
Barcelona Barca/
2007-03-07 22:29
Kan real gå vidare om dom spelar 2-2?
Barcelona Myrran
2007-03-07 22:27
Holländaren

Då tar jag Manchester då. Men måste ju hålla tummarna för PSV, att de alltid är med i slutet av CL även om de säljer hälften av sin startelva varje år. Den bästa ungdomsakademin som finns eller riktigt bra scouting? Vem vet...
Barcelona Sampdoria
2007-03-07 22:27
straff
Barcelona #9
2007-03-07 22:26
aså nån som har dena preskonferans på sv ja fattar tyvärr itne tillräckligt mkt varken på spanske eller danska för att va nöjd men är mkt nyfien på va han sa.

btw synd att real åker ut men håller endå på arsenal efter barca men nu är det bara defensivt starka lag kvar i Ch league. känns som om europas fotboll är på väg att bli så defensiv som möjligt ta bara EM sist då grekland vann och nu när vi har liverpool chelsea byern valenica vidare. mkt tråkigt tycekr jag
Barcelona Holländaren
2007-03-07 22:24
Vad ska vi hålla på för lag nu då förresten?

Ta det med flest antal forna Barca-spelare kanske?

Liverpool har tre.
Valencia har noll tror jag.
Chelsea har också noll.
Arsenal har en.
PSV har tre.
Bayern har en och United har en.

Go PSV och Liverpool.
Barcelona Myrran
2007-03-07 22:24
Barca/
Sa aldrig att det va lätt, men det kan hända.
Barcelona Barca/
2007-03-07 22:20
Myrran//
Men det kommer någ bli riktigt svårt ;)
Barcelona Holländaren
2007-03-07 22:19
På lördag så tror jag att säsongens sista Barcelona-förlust i ligan kommer. Fråga inte varför, det är bara en känsla. Capellos sista seger och Barcas sista förlust.
Barcelona Myrran
2007-03-07 22:19
Barca/
Allt kan hända, det var något VM för för några år sen då ett lag vända 0-3 till 3-3 på 10 sista minuterna och sedan vann i förlängningen. Det är ju det som är roligt i sport...
Barcelona Barca/
2007-03-07 22:16
Real är ute nu!
Barcelona Myrran
2007-03-07 22:16
Gud, fan att inte Henke var med oss en säsong till... Skulle va så skönt att se hans rörlighet i Barca tröjan just nu...
Barcelona Barca/
2007-03-07 22:15
2-0 Lucio!
Annons: