/spanien/barcelona/forum/24403.aspx/spanien/barcelona/forum/24403.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Cádiz Libertyhill
2006-05-18 00:47
Grattis, ni var värda CL men ej sex poäng mot oss!
Barcelona Patrick_Kluivert
2006-05-18 00:47
för mig känns de helt klart som vi har tagit hem trippeln. ch league, skytteligan och ligan.
Etoo Etoo vilken lirare. vilket år. Tråkigt att henke måste lämna. För mig har alltid belleti varit före olegue och idag visar han jusst varför. Henry tar planet till barca idag. han sa jag vill vinna något. nu har han chansen med barca nästa år...

GRATTTTTTTTTIS ALLA KATALONIEN FAN=)
Barcelona Catalan
2006-05-18 00:45
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARÇAAAAAAAAAAAAA !!!!!

Jag är helt i extas just nu, fyfaaaan vad UNDERBART !!!!!! Åkte runt med bilen i hela Göteborg med Barça-flaggor hängandes från bilen..

OjOjOjOj Större än så HÄR kan det inte bli.

Visca el BARÇA, Visca CATALUNYA, Visca JULIANO BELLETTI !!!!!!!!!!!!

(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Barcelona Messias_87
2006-05-18 00:44
HENRY EFTER MATCHEN OM HENKE

"All the time you talk about Ronaldinho but I didn't see him today. I saw (substitute) Henrik Larsson... and that was the key to the game. Henrik Larsson turned in two assists" - Henry efter matchen.

:D
Barcelona Patrick_Kluivert
2006-05-18 00:44
El Tridente idag utan tvekan: Henke, etoo, belleti. ronaldinho var inte så bra som man trodde men spelar ingen roll då våran älskling gaucho inte spelar bra stiger dem andra fram och visar framfötterna. jag kan inte prata längre. finns inga ord för detta. det e så stort så stort att vinna dubbeln. fyffan va jag njuter med alla mina barca bröder :P önskar de fanns en fest för jusst alla barca fans ikväll i stockholm hade varit där for sure.
NJUT NJUT OCH NJUT HELA NATTEN LÅNG!!!!!

Visca katalonien & Visca Barca
Barcelona Carl McCoy
2006-05-18 00:43
Oleguer hade ingen stor dag på jobbet-naturligt byte.
Edmilson är för defensiv i det 0-1 läge matchen var- naturligt byte med Iniesta.
Och Henke är Henke- inget oväntat byte, även Mr Hysén efterlyste det innan det ägde rum.

Vad är så förbaskat genialt egentligen med bytena?...nä, detta var spelarnas match!

Visca Barca!
Barcelona Gonzza_85
2006-05-18 00:42
Vändingen kom med Iniesta och Larsson i min syn!
Gissa om Queen's We are the champions spelas nu! =)
Barcelona G.Pazzino
2006-05-18 00:41
det tråkiga var att domaren är/var något av det sämsta jag sett..pinsamt att en sådan domare får dömma en CL-final..

Visça Barça
Barcelona Josep_Samitier
2006-05-18 00:40
Daniel Alves lär definitivt värvas men man måste ge enormt mycket berömm till Beletti. Oleguer var usel på högerbacksplatsen och det var ett under att han spelade i 70 minuter, hade han ens ett inlägg rätt under hela matchen?

När Beletti kom in förändrades hela matchen även om även Henke var delaktig i förändringen men vi måste ge berömm åt Beletti då han förändrade matchbilden!

Och detta om något borde bevisa att Beletti är en bättre högerback än Oleguer och även om Beletti imponerade idag så ska det bli härligt med Daniel Alves till nästa säsong.

Blaugrana en mi corazon!
Barcelona R. Koeman
2006-05-18 00:39
Dags för alla Henke tvivlare att tiga nu?? :)

Nu visar han att han inte bara ska göra mål det har vi andra som gör.. Etoo har till exempel aldrig i sin karriär tänkt den tanken att skarvpassa i henkes läge där idag...

Den osjälviskhet och lagmoral han visar upp när han hoppar in är av absoluta världklass.

Tack Henrik för en uppvisning i hur det går till när man vänder en match...

Sen vill jag hylla Frank R som kastar in 3 spelare som vänder en så pass viktig match.. Världsklass även där..
Barcelona Suñol_
2006-05-18 00:34
Var helt övertgad att det skulle gå åt helvete men det visade sig att gud var på våran sida. Henke visar att han är absolut världsklass och lyckligare kan man inte bli!!!
Visca Barca!
Barcelona Carl McCoy
2006-05-18 00:33
Nu har vi viktigare saker att fokusera på: den viktiga matchen mot A Bilbao!...haha, skojar!

Riktigt skönt, hade en känsla av att Arsenal och Henry skulle vinna, mycket pga. av att de flesta av mina vänner håller på Arsenal....såg framför mej hur de skulle retas i flera månader.

Nu blev det inte så!

Skön revansch för Belletti även om jag tror att D Alves ändå värvas.

Visca Barca!
Barcelona Sir St Patrick
2006-05-18 00:32
Strålande
Villarreal VillarrealCF
Hej....
Måste bara gratta... kul att Fotbollen segrade, som någon sa!

Hoppas att nästa säsong blir spännande och rolig!

Ni är värda CL o Ligan...
Barcelona Nemo
Jag saknar ord.

Vi är bäst i Europa och ingen kan ta ifrån oss den stämpeln. Men vilken domare. Det var absolut ingen frispark, och vad fan hände med "hellre fria än fälla"? Äsch, till slut gick det. Ronaldinho hade ingen show, men det gör ingenting, jag älskar när han är inte är bra, då kliver andra spelare upp och avgör. TACK ETO'O, TACK LARSSON, TACK INIESTA.
Barcelona Patrik
2006-05-18 00:30
Målen - se länk.
Barcelona el Flaco
2006-05-18 00:30
När vi vann ligan förra året känns det först overklig och sen började jag gråta. Denna gången vet jag inte vad jag ska ta mig till. Det känns så mäktigt, så stort, så rättvist...FC Barcelona, vi håller på att skriva ett nytt kapitel i fotbollens historia.
Barcelona Schubert
2006-05-18 00:24
Underbart!!! För en gångs skull fick det bästa och vackraste laget vinna. Det blev ingen lysande tillställning, pga (den felaktiga) utvisningen, men man kunde ändå imponeras av Barcas tålamod. Som många andra tycker jag att Iniesta var bra. Även Deco var bra. Edmilson var inte heller dålig, så det var synd om honom att just han blev utbytt. Samtidigt kan jag inte säga att Rijkard gjorde fel; Iniesta kan sätta störst avtryck på matchen från pivoteplatsen.

Målen var härliga; bra prestationer av samtliga inblandade. Fantastiskt att Belletti fick komma fram från ingenstans och smälla in det avgörande målet, han som haft det lite svårt under säsongen.

Visca el BARÇA!
Barcelona Sir St Patrick
2006-05-18 00:22
Underbar vinst.. Någon som har en länk till målen vill se dem om och om igen och njuta!!!
Barcelona RiZzo
2006-05-18 00:17
Shiiiiiiiiiiiiiiiit får inte fram några ord men vilken vändning.
Dålig domare för övrigt.
Villarreal Sorín
2006-05-18 00:14
Gratulerar! Barca är värdiga vinnare. Synd att det inte stod ett annat gult lag för motståndet, men vi hade nog inte kunnat stoppa er heller. Återigen grattis. Och Henke...vilken spelare!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-05-18 00:14
Henke fick högst betyg av alla Barcelonaspelare av Skysports, tycker han är värd det trots allt
:-)~
Real Madrid Melli
2006-05-18 00:13
ja, Giulys unge var nästan större än Giuly själv..
Sevilla José
2006-05-18 00:11
Ride_The_big_one//
Jag menade inget sarkastiskt med att det inte händer ofta. Bara det faktum att det inte gör det, ens för klubbar av barcas storlek.

Men återigen, grattis.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-05-18 00:06
José

Javisst ska det njutas och grattis själv till Uefa cupen snacka om att det var första och sista gången ni lyfter nån buckla igen för inte händer det ofta!

Ska du med och leka får du leken tåla
Barcelona Ordem e Progresso
2006-05-18 00:06
Tack så mkt för alla hyllningar från er andra supportrar. Känns så otroligt skönt att efter så här lång tid äntligen få vinna igen! Det var verkligen vår tur, som jag har sagt hela året.

Arsenal stod upp bra, tror faktiskt att vi skulle ha vunnit lättare om Lehmann varit kvar och vi fått 1-0 målet istället. Känns som att vi hade spelat ut mer då och kunnat få in ngn boll till. Menmen, nu vann vi hursomhelst och det går inte att beskriva hur lättad jag är!

Senast vi vann så var jag fyra år gammal, och fast jag höll på Barcelona då med så kändes det inte lika stort som det gör nu! :-)

VISCA EL BARÇA !!
Real Madrid sam_r9
2006-05-18 00:04
Fan va skönt att ni vann, jag var nervös där ett tag att Arsenal skulle vinna.

Hatar Arsenal och Juventus.

Barcelona och Ronaldinhos år. Grattis
Barcelona Patrik
2006-05-18 00:04
Tack alla fotbollsfans för gratulationerna!
Barcelona Woods
2006-05-18 00:03
Jag såg åtminstone två spelare som grät, Gio och Giuly. Då inser man hur mycket detta innebär för laget och dess spelare! Haha vilken stor unge Ludovic hade, jisses vad jag hade velat vara i hans kläder:P
Sevilla José
2006-05-18 00:03
Grattis!
Själv så är jag gonner och måttligt road ikväll. Faktum är att jag aldrig mått sämre. Men njut av det här nu, det händer inte ofta.
Annons: