/spanien/barcelona/forum/24402.aspx/spanien/barcelona/forum/24402.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mot Nya Tider
2006-10-18 23:00
Hahahah:-
Mourinho är alltid lika rolig att lyssna på:-
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-10-18 22:59
Visst är det tillåtet att kritisera spelare en sån här kväll, men det sättet som vissa här uttrycker sig om Deco på gör mig illamående. Även om han är lagets sämsta spelare ska han inte få ta sånt skit. Är det någons fel sä är det väl Rijkaards som spelar med honom?
Barcelona H.C Xavier
2006-10-18 22:58
Ämne: H.C Xavier// Gudjons....
Eidur kanske inte är en renodlad striker som spelartyp men i vårt 4-4-3 system så är han det. Om han nu skulle vara en släpande forward vem släpar han bakom?
Barcelona Rambo~
Ämne: Du Rambo, Deco är de....
Driveru typiskt att när det går dåligt så ska ni alla jävla idioter skylla på deco. Ronaldinho kanske spelade sin sämsta match i Barca o den ni skyller på är deco visst han var inte på top men han tog initiativ ialf han drog longskott o.s.v tro mig det kommer lossna närsomhelst för honom.
Barcelona tarrak
LR/Preach my brother! Själv orkar jag inte mde den här härvan av medgångsfans som nödvändigtvis måste hänga någon spelare varje gång vi förlorar.

Ni måste inse att vi har motståndare som är väldigt duktiga! Ni kan inte tro att vi ska vinna varje match!
Barcelona Cule-10
Jag ska sitta på avbytarbänken i camp nou nån dag :)
Barcelona Ghazza
Fan också, jävla förlust... Men vinst i Madrid på söndag och allt är förlåtet killar! Iallafall för mig. Nu är jag bara helt tom, jag har inget mer att skriva. Bona nit.
Barcelona Mot Nya Tider
En sak är säker: LA RAMBLA är den enda som kan ta en förlust på ett BRA SÄTT. Er andra ska jag inte ens kommentera. Bort med Gudjohnsen? Che?

Visca Barca!
Barcelona Saforcada
2006-10-18 22:57
Det är ju så tråkigt att se på Chelski... Men idag blev vi taktiskt utklassade. Vad jag inte fattar är många uttagningar, varför sitter Thuram på bänken?? Det är för mig en gåta. Marquez har inte varit bra iår.

Inte nog med det idag sakna vi Eto'o något fruktansvärt! Samtidigt som Ronaldinho blev föremjukad idag, jag fattar inte hur han inte kan lära sig? Han har det så i de flesta matcher, varför tar han inte mer löpningar eller försöker utamana med fart? (när han väl har läget)

Nej usch va besviken jag är nu, trodde verkligen vi var på gång nu. Iof Chelski är inget dåligt lag om än jävligt tråkigt så är det inget att skämmas över.

Hoppas det inte är någon fara med Puyol, så han är redo att köra över Real!

F.ö så hatar jag Glen något fruktansvärt, kan man älska engelska lag mer än honom? Han är ju löjligt förälskad i dem!
Barcelona Holländaren
La Rambla: Jag har aldrig varit en vän av "gör det bättre själv"-mentaliteten eftersom den är löjeväckande. Dock är reaktionerna lite väl starka. Rijkaard kunde omöjligen ana att det var i dag Deco skulle visa sitt sanna jag.
Barcelona Klint
Robinho The Star

Du är härmed geniförklarad efter din snabba matematiska lösning.
Barcelona r.Hyder
Brankt

Brankt is back! Var det inte du som kritiserade Deco så mycket så att du började klaga på honom när han gjorde bra ifrån sig?

Minns att du var/är emot Deco väldigt grovt! Inte sant?
Barcelona Klint
2006-10-18 22:56
Det är i och för sig våran första förlust denna säsongen så man ska väl inte dra allt för stora växlar. Men det var det usla spelet som gör en så lack!
Real Madrid Robinho The Star *
2006-10-18 22:56
Holländaren

Vart tittar du hur många fel pass dom gjorde ?

Ps: Barcelona gjorde 81 felpass om Holländaren räknat rätt .
Barcelona La Rambla
2006-10-18 22:55
Förbannade forum. Trots att förlusterna kommer sällan, så när den väl kommer ska ni idiotförklara varenda spelare. Vet ni bättre än Rijkaard när det gäller tex Deco? Är det därför ni sitter här och beklagar er istället för på avbytarbänken på Camp Nou? Svara på det istället.
Barcelona tarrak
Stam Ford/Om eran lagkapten kunde lägga av att filma till sig staffar skulle det inte vara något problem. Ah, förlåt han är engelsman, de filmar ju aldrig. Dröm gott!
Barcelona Cule-10
hmm har du glömt christanval ?
Barcelona Ordem e Progresso
2006-10-18 22:54
Brankt

Ser att du är insatt, gå och lägg dig istället, skulle ni inte på teater med dagiset imorgon? :-)~
Barcelona Klint
2006-10-18 22:54
Ordem e Progresso

Där dök för övrigt upp ett praktexempel på något som vi talade om innan. Exemplet heter Brankt.
Barcelona Holländaren
2006-10-18 22:53
Om Frank de Boer och Deco är de sämsta någonsin, vad fan var då Winston Bogarde?
Oscar Chelsea
Tack för god match. Var här inne innan matchen och det vore fel att inte tacka efter, oavsett resultat.

Ses om två veckor! :D
Barcelona Brankt
Du Rambo, Deco är den absolut sämsta spelaren ihop med Frank De Boer som spelat i Barca. Även idag var han sämst. Fetisen klarar ju inenting. Vilken jävla sopa!
2006-10-18 22:52
Klint

Ja, det tycker jag definitivt. Men de flesta spelade på väldigt låg nivå idag.
Barcelona Lionel Andrés Messí
H.C Xavier// Gudjonsen är inte en renodlad striker han är en släppande forward som kräver ganska mycket boll för att vara som bäst. Den ända strikern vi hade med var Saviola.

ja måste medge att Bolarhouz var bra men jag hatar ändå han efter hans idiot tacklingar med dobbarna i låren under VM. Det är bland det värsta jag vet, tycker det borde ge rött kort direkt om du träffar någon med dobbarna över knäna.

Matchens lirare är enligt mig Essien, manen som var överallt, det räcker för att beskriva hans match.
Barcelona Barca#1
Zamboza//

håller med dig helt klart.

svårt att åstadkomma nåt mot ett sådant försvar som chelsea hade idag.Men det blev inga skott nästan och för mycket fel passningar från barca vi får skärpa oss i nästa match och får hoppas att eto'o kommer tillbaka.det är ingen kris men vi behöver verkligen han.Ser fram emot el clasico och nästa möte med chelsea.

VISCA FC BARCELONA!
Barcelona Mot Nya Tider
2006-10-18 22:51
Vi vinner på Nou Camp, och vinner de resterande matcherna i Champions Leauge, och går vidare från gruppen med Chelsea förmodligen.

Nu vilar vi lite, och sen så åker vi till Madrid och upprepar förra årets triumf(0-3)....
VISCA BARCA I VISCA CATALUNYA!
Stam Ford

Slå oss med så många mål ni vill. Det är segraren av C.L som räknas i slutändan.
Barcelona Holländaren
Mm Deco var jättebra. Heja. Filmande spelare borde stängas av för alltid.
Felpassningar Barcelona:
Valdes 4
Marquez 9
Gio 8
Puyol 5
Zambrotta 3
Deco 17
Xavi 3 (av 86!)
Edmilson 5
Gudjohnsen 5
Ronaldinho 11
Messi 4

Iniesta 3
Oleguer 0 (av 11)
Giuly 4
Barcelona Cule-10
kasta tillbaka gudjohnsen och värva en riktig anfallare!!
Barcelona La Rambla
Stam Ford:

Men stick åt h-e din fåntratt. Gå in på ditt eget forum och fira istället för att fjanta dig här. Vi anser att Barcelona i normal form är ett bättre lag. Skit samma om ni vann i kväll och hur många gånger du skriver motsatsen, vi kommer aldrig att vara överens än då. Svårt och fatta eller?
Annons: