/spanien/barcelona/forum/24391.aspx/spanien/barcelona/forum/24391.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-05-31 16:32
Madridinho, alla här vet att du är en liten skitunge. Varför drar du inte bara?
Madridinho
2006-05-31 16:29
gabinho// milan lär få en hel del för sheva, dom kommer använda pengarna för att värva nåra backar tror jag
Real Madrid Gábinho!
2006-05-31 16:26
Madrinho//

Men dom bjuder säkert snålt o barca får han lätt.

Ett bevis är att man bjöd Ca 50 miljoner på Zlatan.
Madridinho
2006-05-31 16:22
se länk. milan vill ha daniel alves som ersättare för cafu
Barcelona Schubert
2006-05-31 16:04
Jag ser Gudjohnsen som mittfältare nuförtiden. I Barca skulle han vara som bäst i Decos roll. Han är för långsam och löper för lite utan boll för att spela i forwardslinjen. Hans styrka ligger i passningsspelet.

Detta är ytterligare en anledning till att inte värva honom. Dessutom verkar han klart osympatisk.
Barcelona La Rambla
2006-05-31 15:53
Raul ryktas till italienska Roma. Sheva i stort sett klar för Chelsea. Ja ja, säg inte att det ej händer något i fotbollsvärlden. :-)
Barcelona Sahlin
2006-05-31 15:51
Någon som vet när spelschemat för nästa säsong är klart?
Planerar en resa till Barcelona i September och vill pricka in en helg med hemmamatch.
Barcelona - FcB 20 -
2006-05-31 15:07
Barcelona Carl McCoy
2006-05-31 14:58
Som de flesta förstått eller läst (ex marca.com) kommer Saviola säkerligen enbart att användas i syfte att byt-köpa någon annan spelare...ex. Fórlan. Jag vet inte vad Saviola kan vara värd idag men visst öppnas nya möjligheter.

Barcelona Gauwweee.
2006-05-31 14:11
jag gillar den nya tröjjan..
Barcelona Juaníto
2006-05-31 13:42
Jag har inte sett Gudjohnsen spela särskilt mycket de senaste åren - jag vet att han är en smart spelare med bra passningsspel, kreativ och all-round och även en bra avslutare. Men hur bra är han i löpningar utan boll, i nickdueller och att vara på rätt plats vid rätt tillfälle? Kan någon svara på det så blir jag oerhört tacksam. :)
Barcelona La Rambla
2006-05-31 13:01
Faktiskt, något som inte framgått här kanske, men Rijkaard har alltid hyllat Maxi för hans attityd och tror mycket på honom i framtiden.

Maxi är ingen jättetalang som Messi, som slog igenom som 17-åring. Om vi är ärliga, hur många spelare slår igenom i så tidig ålder? De är lätträknade. Maxi är säkert en sån spelare som behöver spela kontinuerligt i ett lite mindre lag. Det kommer bara att göra honom gott.
Barcelona Xoonix
2006-05-31 12:54
Jag tycker inte Maxi Lopez är någon dålig spelare men det skulle nog vara väldigt nyttigt för honom med en utlåning, om han nu inte får mer förtroende av Rijkaard vilket jag inte tycker verkar så troligt.

Gudjohnsen är ett bra val för vi behöver egentligen inget "spektakulär" anfallare när vi har 3 st;D Men en Höger back alá Alves skulle inte vara fel! Eller en Zambrotta:)
Barcelona Schubert
2006-05-31 12:45
Tack för att du håller oss uppdaterade, La Rambla!

Ser gärna en utlåning av Maxi. Han har inte tillfört mycket.
Barcelona Carl McCoy
2006-05-31 12:42
Före många andra vore Gudjohnsen den bästa värningen...före Forlan till och med. Kommer båda kanske Ezquerro bör säljas omgående.
Barcelona La Rambla
2006-05-31 12:39
Tydligen så förhandlar man med Gudjohnsen och Chelsea och enligt alla indikationer så kan en övergång bli klar om några dagar, allt enligt EMD. Det är Rijkaard som begärt att islänningen ska läggas till den lista över tänkbara värvningar när Henry ändrade sig och tackade nej. Det kan tom bli så att både Gudjohnsen och Forlán värvas.

Maxi Lopez vill gärna Barça hyra ut till nykomlingen Nàstic. Man vill att han får mycket speltid och utvecklas som spelare i la liga. Vid en utlåning till Nàstic så kan Barcelona på ett lätt sätt ha koll på Maxis utveckling, eftersom klubben är katalansk och avståndet inte är långt ifrån Barcelona. Det verkar som om både Rijkaard och ledningen har stort förtroende och ser potential för framtiden när det gäller Maxi. Åtminstone får jag den uppfattningen. Nu är det ju Barça som gärna ser en utlåning till Nàstic, det är inte säkert att Maxi går med på det. Men tydligen så har minst 13 klubbar, både spanska och i andra länder, hört sig för om honom.
Barcelona Klint
2006-05-31 12:35
dom nya tröjorna är verkligen inte snygga...förstår inte detta med att byta tröjor varje säsong...känns lite tråkigt att köpa en tröja hösten 05 som sen inte är aktuell hösten 06...men så är det väl i denna materialistiska värld som vi lever i....

Vi vann ju ändå ligan och champions league så man ska väl inte klaga på nånting egentligen!

sen vetifan som vad behövs värvas till nästa säsong egentligen...en högerback av klass och en ersättare till Henke...något annat behöver vi inte i dagsläget!

FORZA BARCA!
Barcelona Schubert
2006-05-31 12:29
Han var ju inte ens med i holländska VM-truppen. För seg och oteknisk.
Barcelona Carl McCoy
2006-05-31 12:27
Varför inte utveckla sammarbetet med Ajax? Ten Cate ska bli tränare där och Gabri flyttar med...kan inte vi köpa in det (snart 23-årige) löftet Klaas Jan Huntelaar.
Han gjorde en bra säsong i Ajax och skulle säkert inte gnälla över att vara backup åt vår magiska trio. En bonus är att han är över 180 cm och nickvillig.

Den tajta tröjan för iaf en positiv sak med sig: alla fans ser till att hålla sig i form..;)
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2006-05-31 12:22
Ni som såg Ronaldinho trixa häromdagen på tv4 borde se det nya klippet nu. Dom intervjuar spelarna i laget om hur bra han är. Dessutom frågar dom Henke om det sjukaste trixet han gjort på träning.
Det roligast är dock när han trixar och publiken skriker och Kaka, Edmilson och Robinho står och stirrar och blir så avundsjuka!

haha!

Visca Barca! Visca Ronaldinho!
Barcelona Ride_The_big_one
2006-05-31 12:16
Jag har kärlek gentemot kaninen lika mycket som den näste men vi måste seriöst få in nån som kan utmana i luftspelet.

Är det ingen som inser hur viktigt det är att ha en spelare som gör det?

Barcelona Kim
2006-05-31 12:15
Har aldrig gillat det blå bortastället. Det beiga är däremot helt ok - om man väljer att ta bort kragen och bara göra den rundhalsad istället.
Barcelona Xoonix
2006-05-31 11:08
Ämne: Personligen tycker j....
Håller med dig inget fel på den! Även om jag nu tycker att dagens är snyggare:)

Precis! Det biligaste alternativet i alla fall! De macther jag sett han i Sevilla har han då inte gjort bort sig.
Barcelona Nemo
2006-05-31 11:06
Personligen tycker jag det är läckert med förändring.

Varför inte bara ta hem el Conejo och göra honom till Henkes ersättare?
Barcelona Xoonix
2006-05-31 10:54
Är det bara jag som tycker att Saviola ska få visa vad han går för? Han är en spelare jag alltid gillat!
Barcelona el Flaco
2006-05-31 10:49
För det första tycker jag tröjan ser helt OK ut. Inget att bölla över.
För det andra bryr jag inte mig hur tröjan ser ut så länge laget spelar bra fotboll.
Sen så undrar jag om någon har en länk till hur den andra uppställningströjan ser ut?
Barcelona Patrik
2006-05-31 10:11
Efter två år av snygga förstaställ kommer detta!? Tycker att vi borde vara stora nog för att kunna styra Nike vad gäller designen på tröjorna. Senaste åren har ju alla lag som sponsras av Nike haft samma grundmodell.

Men jag tycker iaf att den orangea tröjan verkar fin.
Barcelona Juaníto
2006-05-31 00:18
Suñol_//
Precis!
Barcelona Juaníto
2006-05-31 00:16
Om det är den tröjan Eto'o har på sig eller som de målat på så gillar jag inte den men den som de fotograferat ser faktiskt inte så dum ut. Liknar de gamla tröjorna Barcelona hade på 50-talet. Se länk. Fin touch också med "Mes Que Un Club".
Barcelona Suñol_
2006-05-31 00:16
så länge det ser ut som fyra ränder och inte två så kommer dom nya tröjorna vara helt ok!
Annons: