/spanien/barcelona/forum/2439.aspx/spanien/barcelona/forum/2439.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona >The Reporter<
11/21/2015 10:56
Seriöst. Bartra är så himla valpig av sig. Han är inte bättre än någon av dem andra 4 mittbackarna? -------- Blir intressant och se hur vi startar. Längesen det var så svårt att förutse startelvan och formationen. Jag tror att Messi startar på bänken. Jag hoppas inte att det betyder att Munir eller sandro startar!! Hoppas på 4-4-2 där Sergio är högerytter och bromsar upp Marcelo. Rakitic och Busken centralt och Iniesta till vänster. I andra halvlek kan Rakitic/sergio byta med Messi. Det jag inte vill se! * Mascherano som pivote *munir/sandro få spela idag.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
11/21/2015 10:47

[QUOTE=I.Cuenca]ehhhh??
viasat fotboll sänder plus stream [/QUOTE]

Jo, jag vet. Det var mer uttalandet om att Viaplay skulle vara en skitstream. Med rätt uppkoppling och bra utrustning så är Viaplay grym.
Barcelona Barcelona ViV
11/21/2015 10:14
Mitt lokala O'Learys visar Manchester City - Liverpool på huvudläktaren, haha.

Det, om något är bara sjukt.
Barcelona 1899
11/21/2015 09:49
Jag röstar på Laporte - han är en spelande mittback som är stark fysiskt och i luftrummet. Modig och mogen för sin ålder och minst 10 år kvar på toppnivå. …och på tal om en annan mittback. Våran älskade Marc Bartra är lämnad utanför truppen till kvällens match. Skandal. Han har många gånger presterat bättre än Piqué men får aldrig 2 matcher i rad…
Barcelona I.Cuenca
11/21/2015 09:43
viasat
Barcelona I.Cuenca
11/21/2015 09:41
[QUOTE=DM1982]Fast nu är väl Viaplay knappas en skitstream? [/QUOTE] ehhhh?? viasat fotboll sänder plus stream
Barcelona DM1982
11/21/2015 09:29
[QUOTE=Barcelonistas]Man sänder El Clasico, världens största match på en stream som viaplay i mon... Viasat är ni allvarliga, den matchen ska sändas på någon av era kanaler inte på någon skit stream som viaplay. [/QUOTE] Fast nu är väl Viaplay knappas en skitstream?
Barcelonismo
11/21/2015 09:27
Possible line-up (vs Real Madrid): Bravo - Alves Pique Mascherano Alba - S.Roberto Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive [marca]
Barcelona I.Cuenca
11/21/2015 08:27
Hoppas Messi börjar på bänken dumt att chansa bara för att vi har viktiga matcher framför oss Bättre att släppa in honom senare isf Visca Barca
Barcelona Santiago Cazorla
11/21/2015 04:09
Vilken känsla när man inser att världens bästa är tillbaka senare idag.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
11/21/2015 02:25
Hur fan hamnade C.Ronaldo i den här listan?

Ultimate Clasico?
Hur?

Han är en fantastik målgörare. Ja, det är han.
Har jag missat så många El clasico matcher??

Jag fattar nada.
LeoM3ssi10
11/21/2015 02:04
@MrKnowledge:

Han menar nog Stones! Du måste läsa mellan raderna, kompis.
Barcelona MrKnowledge
11/21/2015 01:16
laporte är fransk bask och spelar för bilbao och den mannen är inte direkt känd för några träfötter iheller
Barcelona Amo.38
11/21/2015 01:12
Laporte! Nej tack till brittiska träfötter... Helt ärligt vilken spelare från PL har kunnat komma till La Liga och verkligen dominera? Kolla Alexis killen såg ut som Bambi på hal is i vårt lag, i PL så ser han ut som Messi emellanåt...
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
11/21/2015 00:49
Det ryktas ständigt om Laporte och Stones, vilka är enligt två blivande storstjärnor. Min fråga till er är, vem ser ni helst i Barca?
Barcelona Barcelonistas
11/21/2015 00:46
Aha fan va gött. Trodde den bara skulle sändas på viaplay. Yes nu blev man glad! :)
Barcelona enkos
11/21/2015 00:26
@Barcelonistas:

Huvudkanalen Viasat fotboll sänder matchen
Barcelona El Soap
11/21/2015 00:25
@Barcelonistas:

Sänds på Viasat Fotboll också.
Barcelona Barcelonistas
11/21/2015 00:23
Man sänder El Clasico, världens största match på en stream som viaplay i mon... Viasat är ni allvarliga, den matchen ska sändas på någon av era kanaler inte på någon skit stream som viaplay.
Barcelona enkos
11/20/2015 23:57
Jag kommer inte se el clasico av den anledningen att förbundet och domarna kommer göra allt i sin makt att se att Barca inte vinner matchen eller ens få oavgjort för det skulle mer eller mindre gett Barcelona enorm fördel om ligatiteln trots många matcher kvar. Hatar orättvisa bara. . Har lättare att svälja när jag ser resultatet. . Är också rädd att Messi ska slå upp sin skada, skulle inte orka att se honom missa fler matcher. ..
Barcelonismo
11/20/2015 23:51
Barcelona staff have watched almost all Everton games this season, following defender John Stones (21) and winger Gerard Deulofeu (21). [md]

Jag har verkligen inget emot att se världens bästa unge mittback bära den vackra blåröda tröjan i framtiden.
Barcelona Stright outa Barca
11/20/2015 23:29
[QUOTE=Erik Satie]Här är en bra sida som alltid har Viasat, om matchen visas på Viasat fotboll. [/QUOTE] tackar
Barcelonismo
11/20/2015 23:21
@Junta Dimision:
Mathieu har faktiskt spelat upp sig sedan en tid tillbaka. Fransmannen är helt enkelt med p.g.a. sin goda form. Ser gärna honom i startelvan och en liknande fin insats mot Madrid som under förra säsongen. Däremot kan man ifrågasätta varför en numera avdankad Adriano är ens med i matchtruppen på Bartras bekostnad...
Barcelona oocbgb
11/20/2015 23:16
[QUOTE=Junta Dimision]Absolut, men jag tycker fortfarande att sett till dagsprestationer så bör Bartra gå före Mathieu. [/QUOTE] Med tanke på alla inlägg Real lär skicka in ser jag gärna våra två i särklass längsta mittbackar tillsammans. Bartra har ju knappt spelat denna säsongen heller, dessvärre
Barcelona Erik Satie
11/20/2015 22:57
@Stright outa Barca:

Här är en bra sida som alltid har Viasat, om matchen visas på Viasat fotboll.
Länktips: xlivetv.sx/en/
11/20/2015 21:35
[QUOTE=Stright outa Barca ]Någon som kan lägga upp vilka sidor man streama matcher? jag har sopcast och acestream appen nedladdat i datan. [/QUOTE] jag hade en sida sparat som jag bruka hitta stream för viasat fotboll. uppdaterade datan och glömde vad sidan hette tyvärr.
11/20/2015 21:30
Någon som kan lägga upp vilka sidor man streama matcher? jag har sopcast och acestream appen nedladdat i datan.
Barcelona Junta Dimision
11/20/2015 21:12
@Ali G:

Absolut, men jag tycker fortfarande att sett till dagsprestationer så bör Bartra gå före Mathieu.
Barcelona Den vise mannen
11/20/2015 20:52
Tänk om Batra hade tagit ett gult för laget mot Bale i den situationen. Om det varit jag hade jag satt in en tackling så han hade hamnat på rad 4 plats 35. ;)) Pinto skulle även han kommit ut lite mer och täkt av mer. Den situationen är fastbränd på min näthinna för evigt. Bale har blivit så jävla uppskriven för den aktionen. Komma rättvänd i full fart mot en felvänd Batra. Svårt...
Barcelona Ali G
11/20/2015 20:29
@Junta Dimision:

Den franska skorstenen eller snarare den franska jätten gjorde mål i senaste Clasicot. Valpen Barta har fortfarande mardrömmar om Bale..
Annons: