/spanien/barcelona/forum/2438.aspx/spanien/barcelona/forum/2438.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Liunil Masse
2015-06-12 01:06
@barcastuff: Bartra: "My buyout clause dropped to 12M? Yes. We'll see what happens..." #fcblive Inte för att jag tror Bartra kommer lämna men inte en till Thiago nu... 12M är för billigt för en så bra mittback. Iallafall så tror jag inte han lämnar, hans kärlek för Barca är större än Thiagos men jag hoppas Lucho ger han mer speltid nästa säsong, han förtjänar att spela mer än vad han gjort.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-06-12 00:57
BARCA-més que un club

Streamar du??
Barcelona BARCA-més que un club
2015-06-12 00:48
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Ja fan 1:30 avspark just nu en underbar Ceremoni .
2015-06-12 00:41
Lion24

Om de buar så svider det...
So good it feels. Trippel !!!!!!!!!!!

Det är så skönt när det svider för dem....
2015-06-12 00:39
@BARCA-més que un club:

Börjar det inatt??
Barcelona Lion24
2015-06-12 00:38
Jag förstår inte busvisslingarna mot Piqué. Var det i Santiago Bernabeu man spelade? Var det nånstans i Madrid överhuvudtaget? Kränkte Piqué det spanska landslaget, spanska folket eller Spanien som nation? Vad har publiken och göra med att Piqué drar en pik mot en spelare i Madrid? Är hela Spanien Madrid fans nu helt plötsligt? Eller måste man upphöja Madrid spelarna för att få applåder och bli omtyckt/accepterad? Egentligen så var det inte ens en pik mot Cristiano utan det var en pik mot en artist som kommer från Colombia, vad var fansens problem i det?
2015-06-12 00:24
Fett ceremoni på Copa America med dansade chileno Indianer hehe coolt :)
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-06-12 00:22
Real-fansen buar ju ut sin egen kapten som varit klubben trogen och räddade dem under flera år från att vara ett lag som slåss om CL-plats. Såklart de inte tvekar på att göra samma sak mot Pique. De har knappt några egna spelare i laget och de spelare de kan vara stolta över som Casillas och Raul behandlas ovärdigt. Bortskämda supportrar som inte uppskattar de som ska ha uppskattning.
Barcelona Liunil Masse
2015-06-11 23:42
David Silva är en spelare jag för övrigt alltid velat se i Barca, helvete vad han är bra asså.
Barcelona Liunil Masse
2015-06-11 23:40
Only in Madrid buar man ut sitt lands bästa mittback. En riktig skitklubb är Real Madrid, noll klass!
Barcelona Barca007
2015-06-11 23:31
@Rambla~:

Rätt så säker att den är albansk :)
Barcelona Rambla~
2015-06-11 23:28
Fler och fler faktiskt. Förhoppningvis resulterar det i att idioterna som buar får sig en tankeställare och skäms.
Barcelona Maestro Xavi
2015-06-11 23:22
Haha! Några ropar piques namn i genom visslelvågen!
Barcelona Rambla~
2015-06-11 23:20
Hoppas Piqué gör mål och ger publiken långfingret. Hah, gott med de riktiga fansen som nu skanderar Piqué.
Barcelona Rambla~
2015-06-11 23:09
Jävla idioter till fans som inte kan skilja på klubblag och landslag. Hoppas han tackar nej till landslaget sen. Låt Catalunya få registrera sitt egna landslag istället. :P
Barcelona MUNIR-ADAMA
2015-06-11 23:07
[QUOTE=messiooooxavii]Grabbar i land läser jag runt på andra forum för att få mig ett gott skratt och detta gav mig just det. "Så jävla sjukt hur det har vänt! Jackson Martinez snart klar? Och Ibra? Snart kommer Kondogbia också... Vem vet vilka fler som kommer. Det verkar som att Berlu och Bee är seriösa...jag svär om Galle trollar och allt är skitsnack igen och vi hämtar Matri och sen Mr.X presenteras med fyrverkeri och sång 31 Augusti i San Siro och det visar sig att det är Luca Toni...kommer flippa om Galle ljuger igen!" Galliani hypade hela Milan med att det kommer en mister x förra säsongen och alla börja skriva om diverse världsspelare och det blev Matri haha vilken tragikomik . Tänk om våran club hamna i det läget? Tack vet jag Neymar Suarez Messi , inga jävla Matri som mister x. Lyxx mina vänner lyxx [/QUOTE] hahhhhahaha
2015-06-11 23:05
Pique utbuad rejält nu när han är ppe och värmer för spanien haha

Pique är King ;)
Barcelona Rambla~
2015-06-11 23:05
Vidal skadad och utbytt mot Vitolo. Hoppas det inte var något allvarligt. Någon som vet vilket land kanalen Super Sport 3 HD tillhör?
Barcelona koeman92
2015-06-11 22:55
@Bàckis - adoradors de Rivaldo:

Det var Sanllehí som fixade både Neymar och Suárez, inte Zubi. Ter Stegen och Rakitic satt båda på utgående kontrakt och ville redan lämna. Till och med jag hade lyckats värva dem för ett bra pris utan problem l det läget. Att kunna fixa sådana spelare för Barça, och i sådana lägen är ett krav, ingen bedrift.
Barcelona Funeral Canticle
2015-06-11 22:53
@messiooooxavii:

Frågetecken på hela inlägget!?!?!?
Barcelona messiooooxavii
2015-06-11 22:47
Grabbar i land läser jag runt på andra forum för att få mig ett gott skratt och detta gav mig just det. "Så jävla sjukt hur det har vänt! Jackson Martinez snart klar? Och Ibra? Snart kommer Kondogbia också... Vem vet vilka fler som kommer. Det verkar som att Berlu och Bee är seriösa...jag svär om Galle trollar och allt är skitsnack igen och vi hämtar Matri och sen Mr.X presenteras med fyrverkeri och sång 31 Augusti i San Siro och det visar sig att det är Luca Toni...kommer flippa om Galle ljuger igen!" Galliani hypade hela Milan med att det kommer en mister x förra säsongen och alla börja skriva om diverse världsspelare och det blev Matri haha vilken tragikomik . Tänk om våran club hamna i det läget? Tack vet jag Neymar Suarez Messi , inga jävla Matri som mister x. Lyxx mina vänner lyxx
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-06-11 22:09
Barclasico Måste berömma honom för de målvakter han värvade också.
Barcelona Mdawg
2015-06-11 21:30
@Tiki-Taka:

Läste då denna artikeln, den förklarar rätt tydligt att bannen inte gäller Denis Suarez, men att presidentvalet försenar processen nu i sommar.
Barcelona Z_Z
2015-06-11 21:24
@Tiki-Taka:
Är det inte för att Sevilla (om vi försöker ta tillbaka honom) då kommer utnyttja deras köpklausul vilket gör att han först blir Sevillaspelare och att han sedan köps tillbaka för återköpsklausulen, och att han på så vis måste registreras på nytt.
Barcelona SOMISEREM1899
2015-06-11 21:00
Aleix Vidal och Marc Bartra startar för Spanien mot Costa Rica.
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2015-06-11 20:40
Barclaciso Möjligt, oavsett vilket har jag inget emot att han känner sig delaktig i framgångarna. Vi är nog båda två lika glada att han inte är kvar.
Barcelona Tiki-Taka
2015-06-11 20:37
If Denis Suarez (21) returns from loan at Sevilla this summer, he won't be able to play until January because of Fifa ban. [tmw via sport] Detta kan väl inte stämma!? Vi hämtar ju tillbaks en utlånad spelare, vi köper ju inte honom. Spelaren tillhör Barcelona, och därför skall transferförbudet inte gälla för hans del! Eller vad tror ni? Om så är fallet så skall han vara kvar i Sevilla ett år till. Ingen ide att hämta tillbaka där han får noll speltid under hela hösten.
2015-06-11 20:20
Flavia

Ja det är synd, men det är rent sagt ut för jävligt att dom inte prioriterar Copa America så högt väldigt synd för alla oss som älskar sydamerikansk fotboll.

Barcelona Barclasico
2015-06-11 19:28
@Bàckis - adoradors de Rivaldo:
Så du påstår att vår nya sportchef Braida inte hade lyckats få dessa två herrar till Katalonien... Kanske t.om till bättre pris? Gubben, Det var ju LE som ville ha både Rakitic och suarez!
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2015-06-11 19:21
Barclasico Hur dåligt jobb han än må gjort är han oavsett en del av framgången? Utan Rakitic och Suarez kanske vi aldrig nått sådana framgångar som vi gjort .
Annons: