/spanien/barcelona/forum/24379.aspx/spanien/barcelona/forum/24379.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Länge Leve Ronaldinho
2006-06-02 23:17
Mitt drömlag höger..

Valdes
Daniel Alves Puyol Marquez Van Bronckhorst

Deco Edmilson Ronaldinho

Messi Zlatan Etoó
Barcelona (catalonia barca)
2006-06-02 23:14
grabbar nu har ni krivit mycket om filmer...
kan nån vara vänlig o säga vad det är för filmer ??
Real Madrid Gábinho!
2006-06-02 21:59
Visst vare snyggt mål Henke gjorde för er som kolla.
Barcelona Tiago
2006-06-02 17:50
barcelona_10

man måste ladda ner alla 3 parterna sen börja och packa upp 1 an sen kmr det automatiskt upp att du ska packa upp 2 an länkarna har du lite längre ner som La Rambla har skrivit
Barcelona barcelona_10
2006-06-02 17:35
Det går ju inte att packa upp filmerna, det står att det är något fel på dom. Hur ska man göra för att det ska fungera?
Barcelona Tiago
2006-06-02 17:33
sjukt bra film måste jag säga blir tärögd
tack La Rambla:)
Barcelona Mot Nya Tider
2006-06-02 16:58
Tjena!

Jag har problem med att ladda ner den här videon som alla pratar om nu. Fcb campione D'Europa eller vad den nu heter. Kan någon vara snäll och skicka den via msn? Skulle vara schysst, så kan vi passa på att prata lite Barça-news, hehe.
Barcelona Messínho
2006-06-02 16:10
Mycket bra film! Hur underbar som helt, vilken känsla!
Barcelona Sóm més que un club
2006-06-02 16:09
B.A.R.C.A .
Jag tror bara de bilderna var smygtagna på en Nike-fabrik i Marrocko. Oficiellt har de inte presenterats ännu, om det nu blir den designen. Bilden på Etoo var så vitt jag förstod photo-shoppad. Tja säga vad man vill men kreativiteten de sista åren har varit stor vad gäller matchställ. Själv tyckte jag att det signalgröna bortastället i år var vedervärdigt men nu känns det som en del av Barçasjälen på grund av säsongens framgångar. Liksom bortastället -92.
Real Madrid B.A.R.C.A
2006-06-02 15:47
Nån som har en bra bild på den nya match tröjan+ utöver den på elmunddeportivo sidan?

Tycker att tröjan ser bra ut!
Barcelona Señor Cúle
2006-06-02 15:29
La Rambla /

Aha okej, tack! nu ser jag det :)
Barcelona La Rambla
2006-06-02 15:16
Señor Cúle:

Du måste ha alla delar. part1 tom part3. Du behöver inte ens öppna dem utan högerklicka på part1 och välj att packa upp. Det är en video, som är delat i tre bitar. För att sammanfoga dem till 1 fil så måste du självklar ha alla 3.
Barcelona La Rambla
2006-06-02 15:14
barca_dreamteam:

Man undrar ju hur Rijkaard resonerar då? Under hela säsongen har han valt bort Belletti, även när han varit frisk, för Oleguer inför viktiga och svåra matcher. Skulle han ha ändrat inställning, och anser nu att Belletti är bra defensivt?

Det ryktas om att man har 50M euro i transferbudget. Borde man då inte ta tillfället i akt och förstärka truppen och försvara sin ställning som europas bästa lag? Nu när tex Chelsea satsar allt på ett kort med sina värvningar. Om ni trodde de hade handlat klart, tänk om. Nu ska de visst även ha Cole i Arsenal. Snacka om storhetsvansinne.

Hoppas verkligen Rijkaard tänker om när det gäller försvaret. Det är bara att hoppas att allt som står i pressen är "smoke screens" för att kunna arbeta ifred, och att de har bra förstärkningar på gång.
Barcelona Señor Cúle
2006-06-02 15:11
La Rambla/

Dem där filmerna la upp, när jag öppnar dem med winrar och sedan öppnar dem så står det att jag måste "insert disc" vad ska jag göra ? tacksam för hjälp
Barcelona barca_dreamteam
2006-06-02 15:05
Enligt länken är Rijkaard och txiki inte överens om vilka man ska värva. Rijkaard tycker inte det behövs några förstärkningar till försvaret, medan Txiki tycker det. I det här fallet hoppas jag att Txiki får sista ordet. Nu i efterhand kanske man önskade att nån annan än Belletti avgjorde finalen. Han verkar vara untouchable för Rijkaard.
Barcelona the jochen behles on tour
2006-06-02 15:00
Om en skall ta å stanna upp en liten sekund i silly season å kyfta blicken lite som så måste man ju förundras över en sak...
Gäller Barcas till synes vilda jakt på Forlan, där det länge har pratats om en summa på 15 mil. €. samma summa som enligt ryktena Betis satt på Joaquin?!!!! För fasen släpp det där andra! Pojken är ju som klippt å skuren för Barca-modellen...

Messi säger många då.. Ja givetvis, men säsongen är lång å Messi ett geni som skall kunna nyttjas till fullo ändå.

Detta är slutligen mest en jämförelse hur en kan spendera 15 millar...
Barcelona Savve
2006-06-02 14:58
Ämne: Savve:
Damiàs lånek....
Ok, bra att veta. Ni är inte ensamma om att ha fel uppgifter på pränt. ;)
Real Madrid JuanRomanRiquelme
2006-06-02 14:40
Två veckors avstängning för, ja vi kan väl kalla det provocering. //Redaktionen
Barcelona barca_dreamteam
2006-06-02 12:30
Arsenal hotas av uteslutning ur Cl, då dem misstänks för att ha styrt en belgisk klubb via bulvaner. Wenger spenderade bl a 420000 kr i den belgiska klubben men menar att det var en gåva.

En rolig citat i artikeln

"Polisen misstänkte att maffian tänkte använde Beveren för att tvätta pengar.
Men det var Arsenal som låg bakom inbetalningen."
Barcelona 19
2006-06-02 10:32
Alves är värd 18 miljoner euro,som Liverpool sagt nej till. Milan och Barcelona är kvar..

Jag tror det blir Milan :(
Barcelona Juaníto
2006-06-02 10:15
La Rambla//
Den videon är skapad av Master_Prime, en av de bästa kompilationsskaparna på internet. :) En fröjd att se, han skapade även de där inför-Chelsea och Milan kompilationerna.
Barcelona La Rambla
2006-06-02 08:25
De nada amics! Vad tyckte ni om kommentatorn Alfredo Martinez då? Han är halva nöjet. Speciellt att höra när Belletti gör 2-1 målet. Underbart!

AlexC:

Nej den hittade på följande Barça-forum. Finns många andra bra compilations på tråden Barça Multimedia.

blaugrana-hearted:

Följ tråden i mitt länktips. Där hittar du många fler nerladdningsmöjligheter.
Barcelona blaugrana-hearted
2006-06-02 06:57
kan någon lägga up filen på någon annan server har problem med megaupload och rapidshare
Barcelona Civello
2006-06-02 01:36
Hoho, det där var det bästa jag sett på länge, helt perfekt video!

Decco1: Ladda ner WinRAR på exempelvis www.download.com, öppna sedan upp en av de nedladdade filerna med WinRAR (ja, en fil räcker) för att sedan extracta filmen (wmv-filen) som ligger däri till en plats på din hårddisk, exempelvis skrivbordet. Om det låter komplicerat så lär du själv se hur du ska göra efter att du laddat ner WinRAR och öppnat en av filerna.
Barcelona Decco1
2006-06-02 01:04
med villket program spelar ni upp dom?
Barcelona AlexC
2006-06-02 00:58
Gåshuden var total när November Rain med Guns N' Roses rullade igång.

Underbart att världens bästa lag äras med världens bästa låt.

Men du (och den som döpt rar-filerna) lurade mig. Man fick intrycket att det var 3 delar och att man var tvungen att tanka första delen innan man kunde öppna de andra.

Men det är problem man kunde leva med efter en så underbar kompilation. 8)

Gabriel

Goosebumps is teh shit. ;-)
Barcelona Decco1
2006-06-02 00:55
jag laddar ner filen men det är en RAR fil hur ska jag ändra den så jag kan spela upp den i DivX playern
Barcelona Ordem e Progresso
2006-06-02 00:35
Nu har jag sett filmen. Gåshuden var mäktig om vi säger så! :-). Får glädjetårar i ögonen när jag ser firandet och hur spelarna gråter.

Bästa Barcelonakompilationen jag någonsin sett!

Tack för att du postade den Rambla.

Dags att sova nu. Bona nit amics!
Barcelona Gabriel
2006-06-02 00:32
Fan vilken känslig film, håret på armarna ställde sig upp - got goshbombs (eller hur det stavas?)! Fy fan va känsligt gjord den är. Längtar redan till nästa säsong :D

Haha lite ironiskt med tanke på att VM väntar men barçahjärtat klappar dagligen!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-06-02 00:18
Jag har inte ens sett videon än, och jag får rysningar av era kommentarer :-)
Annons: