/spanien/barcelona/forum/24359.aspx/spanien/barcelona/forum/24359.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-06-22 14:33
Nej han är inte den bäste genom alla tider. Det är det enda jag håller med om. Jag skulle däremot inte bli förvånad om han räknas till det när han lägger skorna på hyllan en dag. Som jag skrev, han har bara varit hyfsad än så länge i två matcher. Han har heller inte ansträngt sig vidare mycket. Det till trots sätter väl knappast normen på honom av vad han är kapabel till.
Barcelona II Barça II - Rijkaard
2006-06-22 14:31
Kommer Tv 4 fortsätta att vissa La Liga nästa år? Själv hoppas jag att SVT köper rättigheterna då dem är mycket bättre än Tv 4. Men jag misstänker att det blir Canal + eller ViaSat som köper rättigheterna.

Riquelme!//
Jag tycker inte Ronaldinho behöver bevisa någonting, han har redan bevisat att han är bäst i världen. Men annars håller jag med om att Kaka har varit Brasiliens bästa spelare så här långt i VM, men som La Rambla säger så ska man diskutera detta när VM är över.
Sevilla Riquelme!
2006-06-22 14:15
La Rambla// Det kan mycket väl vara så att det beror på anfallarna. Ronaldinho och Kaká har ju varit de enda i den "magiska kvartetten" som jag tycker har godkänt hittils.

Om du sedan läser vad jag skriver så ställer jag ingen diagnos. Det enda jag säger är att han inte varit så bra som vanligt, och att han har mycket att bevisa under kommande matcher för mig.

Många vill redan nu kalla Ronaldinho som en av världens bäste genom tiderna. Där är han inte ännu tycker jag. Håller du med eller inte?
Barcelona La Rambla
2006-06-22 14:08
Men vad har resultatet blivit? Knappast bra spel så här långt.

Nej precis, och vad beror det på då? Kan det vara så att anfallare inte har gjort löpningar som de borde? Sen är det ganska så löjligt att påstå Ronaldinho behöver bevisa något. Han kommer att spela fler VM innan karriären är över. Sen så har vi nog inte sett hans potential så här långt i detta VM. Halva brasilianska laget går på halvfart än så länge. Ställ diagnos efter VM istället för efter två matcher, då kan vi snacka.
Sevilla Riquelme!
2006-06-22 13:25
Kaká har ju varit snäppet bättre än Ronaldinho i båda matcherna. Man kan inte säga så mycket även om ni vill ha det till något annat. Må så vara att Ronaldinho har en ny roll där han ska styra spelet, så som Deco. Men vad har resultatet blivit? Knappast bra spel så här långt. Kanske har han en växel till. Jag hoppas han visar den ikväll. För att räknas som en av de bäste genom tiderna så måste man själv varit dominerande i ett VM. Dags för Ronaldinho att bevisa det enligt mig.
Barcelona Puyolinho
2006-06-22 12:44
Heey grabbar,, Nu är det inte speciellt mkt Barcelona i mitt inlägg men... Vet någon vad VM's Inmarsch låt heter ?
Barcelona Tiago
2006-06-22 11:48
synd att shortsen fortfarande inte e röda för det e så jävla mkt snyggare men men tröjjorna iår e otroligt fina iaf:)
Barcelona La Rambla
2006-06-22 10:47
Att en serb säger något sådant är ju knappast förvånande. Bojans mamma är katalanska, han är själv född i Lleida så han känner sig nog lika mycket spansk som serb. Tror knappast att han väljer bort Spanien nu. Om någon säsong så har vi honom och Dos Santos i A-truppen. Kan knappt vänta. :-)
Barcelona Schubert
2006-06-22 10:43
Ämne: Schubert//

Mest s....
Visst, men man kan byta lag, så länge man inte spelat för A-laget. Var iofs en serb jag hörde det ifrån...:)
Real Madrid Gabinho! [Spanien 06]
2006-06-22 10:40
Bortatröjorna måste konkurrera om ligans absulut snyggaste tröjor skitgrymma.
Barcelona Messi #19
2006-06-22 10:37
LOL gula va sköna men dom som är nu dödar alla tröjor..
Real Madrid realfansince2000
2006-06-22 10:32
Bojan Krkic är något spec., tror han kommer att bli lika bra som Messi. Synd att Krkic inte spelar i Madrid. :(
Real Madrid realfansince2000
2006-06-22 10:30
Barcas bortatröja är numera snygg! Bra att dom bytte ut dom gulgröna, det var laligas absolut fulaste tröjor.
Barcelona Messi #19
2006-06-22 10:28
Om ni villa köpa tröjorna kolla!!!!
Real Madrid Gabinho! [Spanien 06]
2006-06-22 10:26
Schubert//

Mest skitsnack han har ju redan spelat för spaniens tror de va P17 eller 18.

Men vem väljer Serbien när han har Spanien.

Aja Idioterna Chelsea får sluta skämma ut sig.
Dom vill ha Xavi och Ramos. Dom kan iafall glömma Ramos men vi får se va Xavi säger förmodligen nej eftersom han har hjärtat i Barca.

Läs det på länktipset o sen ner till Rykten in.

Edit: Haha gör som vanligt glömmer länktipset men nu kom det :)......
Barcelona Messi #19
2006-06-22 10:12
Barcas nya tröjor kolla fett snygga:P
Barcelona Schubert
2006-06-22 03:42
Hörde att Krkic förmodligen kommer att spela A-lagsfotboll för Serbien. Nån som hört nåt om det?
Barcelona Schubert
2006-06-22 03:39
tarrak/ Tjena,

nej, tror man får titta spelare för spelare. Tror inte det handlar om trötthet eller nåt sånt. Tkr ändå inte Barcaspelarna varit så dåliga men lite sämre än förväntat är det överlag. Marquez gjorde en mkt bra match mot Iran och är i form, dagens match är sånt som händer.

Det som kan va är det jag pekade på nedan; att spelarna passar i ett visst spelsystem och inte i andra. Barcaspelarna är inköpta för att de passar i vårt spelsystem och drillade i det.

I landslagen tvingas dom spela ett system som kanske inte passar dom, med andra spelare som kanske inte passar dom. Typexemplet är Henke, som behöver passningsspelare som backar upp honom, annars kan han inte prestera, vilket han inte gjort i VM. Dinho behöver löpare, det har han i Barca, inte i Brasilien, etc. Det kan va en faktor.
Barcelona Schubert
2006-06-22 03:03
Oerhört impad av Tevez förresten. Hade inte fattat att han var så bra. Det var en av VM:s bästa forwardsinsatser.
Barcelona Schubert
2006-06-22 03:02
La Rambla/ Helt rätt. Dinho har varit bättre än Kaka, förresten. Förstår inte varför alla snackar om Kaka, vad har han gjort förutom ett iofs snyggt mål? Tekniken sitter inte perfekt och högerkanten fungerar inte öht. Tkr han är rätt idélös när han får bollen också, fjärran från Dinho som visat lite "Decotakter" med sin förmåga att kontrollera tempot i VM. Borrar mest ner huvet och kör. Sen funkar inte högerkanten, det gör däremot vänsterkanten där Carlos samarbetar bra med Dinho.

Tkr du beskriver Robinho bra som en "huvudlös höna"; snubben löper mkt och fintar, men han är inte den smartaste spelarn på jorden.

Gabriel/ Får ta tillbaka mina tidigare lovord av Lucio; minns att du bestred dom. Har inte sett honom så mkt i Bayern men tkr att han varit bra när jag sett honom. Men mot Australien var han ju helt rutten, usel. Viduka skapade enorma problem för honom. Brassarna har problem i försvaret.
Barcelona Gabriel
2006-06-22 02:25
Nemo

Haha, det är så Drogba och Mourinho kommunicerar med varandra i omklädningsrummet. Hmm, jag är inte säker, men jag tror åtminstonde att Xavi föredrar tjejer så om han inte vill bli onanerad av Drogba så kommer han med all säkerhet att stanna i Camp Nou :-)
Sevilla Riquelme!
2006-06-22 01:13
Jontteee//

I Brasilien går mycket genom Ronaldinho! Så även i Tyskland. Ballack är också en stor lagspelare som spelar för Tyskland, inte för sig själv.
Barcelona Gaucho!
2006-06-22 00:30
på tal om dos santos, hur går det med det spanska passet så han blir eu? :D
Barcelona La Rambla
2006-06-22 00:29
Förresten, Dani Fernandez och Martos Barça B/C är sålda till Metalurg Dontesk. Tror det är en klubb från Ukraina, det låter åtminstone så. De har ny tränare, en fd Barça-spelare Pichi Alonso.
Barcelona Kamelen
2006-06-22 00:20
Någon som har koll på vad Xavi's utköpsklasul ligger på?
Barcelona La Rambla
2006-06-22 00:20
Vad coolt. Hittade en bra sida där man kan klistra in länkar av videos från youtube.com och spara ner videon på datorn som fil och titta på dem i en spelare sen. Bara att ladda ner spelaren sen också, FLV player.
Länktips: keepvid.com/
Barcelona tarrak
2006-06-22 00:18
Nog för att Chelsea har lyckats knipa två PL-titlar men de har nog bitit sig i svansen vad det gäller intresset från toppspelare. Klubben är förmodligen världens mest hatade och kommer fortsätta vara så så länge Roman och José fortsätter bossa.

Dagens skivtips är Notorius B.I.G- Ready To Die, galet bra skiva. Mad love to all culés
Barcelona La Rambla
2006-06-22 00:18
Alltså vilka mål våra juvenil-spelare gör i segermatchen mot Real i semifinalen. Otroligt snygga alla tre. Hoppas nu de vinner finalen också och tar hem Copa del Rey för andra året i rad.
Barcelona Ghazza
2006-06-22 00:16
... Och inför världens bästa publik.
Barcelona La Rambla
2006-06-22 00:16
Nej man kan ju tycka det. Det verkar som om Mou är besatt av vissa Barçaspelare och ska ha dem till varje pris.
Annons: