/spanien/barcelona/forum/24351.aspx/spanien/barcelona/forum/24351.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Suñol_
2006-06-13 13:54
Enligt Svt så är Gudjohnsen klar men enligt dom så var väl både Beckham och A.Cole klara för några år sedan...
Barcelona La Rambla
2006-06-13 13:45
Skit, kamelen hann före.

Har själv beställt men ännu inte fått min. Då var jag ändå tidigt ute. :(
Barcelona La Rambla
2006-06-13 13:44
Där!

Den svarta är bara Champions League, den blå är både liga och CL. Den röda är CL-finaltröja, Tots a Paris.
Barcelona Kamelen
2006-06-13 13:43
Ämne: Någon här inne som v....
Du är lite sent ute. Officiella shopen sålde sådana men hade endast en begränsad upplaga och dem verkar nu vara slut.
Fanns visst en annan tröja som dem säljer nu, se länk.
Barcelona Qno
2006-06-13 13:35
Någon här inne som vet om det finns någon t-shirt med Barcelona på där det står Champions League mästare 06??

Vet min Liverpool kompis har en sån från när dom vann förra året.
Barcelona Et0
2006-06-13 13:15
en film om Carles Puyol.
Barcelona Gabriel
2006-06-13 02:05
Carl McCoy

Det är lite avvaktande just nu. Man avvaktar som sagt med Zambrotta och juventus och ser vad som händer. Daniel Alves vill inte säga nått förens VM är slut. Det enda du kan förvänta dig är att Gudjohnsen värvas inom de närmaste dagarna.
Barcelona Carl McCoy
2006-06-13 01:37
Ingen som har väckt Laporta?

Ok, får kolla läget igen om ett par dagar och se om vi har värvat ytterback och anfallare. Ingen idé att kika för ofta, då blir man galen...händer ingenting i stort sett.
Ashburn (Red)
2006-06-13 00:36
realfansince2000//

Personligen anser jag att Ramos är världens största backlöfte i Real Madrid...
Real Madrid realfansince2000
2006-06-13 00:19
gonatt barcafans.
2006-06-13 00:16
Det finns gott om både trångsynta Madridistas och Cules här på Sv. Fans.
Barcelona Tiago
2006-06-13 00:16
Kamelen tack:)
Barcelona Kamelen
2006-06-13 00:15
Ämne: vad hände med gudjoh....
Det gick väl ett rykte om att han skulle bli presenterad idag men så var inte fallet. Om det blir något så blir det väl nu i veckan.
2006-06-13 00:14
Snälla barcafans... Sluta diskutera Robinho mot Ronaldinho. Robinho är och kommer förmodligen inte bli som Ronaldinho. He´s something special ya know...
Däremot är det fullt möjligt för Ramos att bli lika bra, kanske t.om bättre än puyol men det säger jag inte för att Puyol är dålig utan för att Ramos ÄR världens största backlöfte i världen.
Barcelona Tiago
2006-06-13 00:11
vad hände med gudjohnsen blir det nått av saken lr? har inte kunnat följa vad som händer på några dar nu?
Barcelona SaMii^
2006-06-12 22:53
EsCúle //

Skulle inte kunna sagt det bättre själv =), Nämen helt klart, det du säger är helt sant och jag tror nog att de flesta också inser det. Men som du sa, Ramos har stor chans att bli lika bra som Puyol om inte bättre, Men just nu så är det ingen som kan mäta sig med våran El Capitano =) Men större chans där som du sa än vad det är mellan Ronaldinho och Robinho.
Barcelona Gabriel
2006-06-12 22:07
Som jag skrev i madrids forum så är det en personlig förnedring gentemot Ronaldinho att säga att Robinho kan bli en bättre spelare, snacka om naivitet!

Gábinho! [Spanien 06]

Öh, enda anledningen till att jag ens tog upp Ramos för för att någon på erat forum nästan fick mig att spy av den fula bilden han länkade till.

Om Ramos ska bli bättre än Puyol så blir hans första utmaning till kommande säsonger att lära sig att skilja på inkast och offside, haha.
Barcelona - FcB 20 -
2006-06-12 22:02
snälla kan någon hjälpa mig hur f*n hittar man bosman koder från drömelvan . tacksam för svar
Barcelona EsCúle
2006-06-12 20:41
I mitt tycke så tycker jag att jag har rätt i allt jag skrev vilket är ganska logiskt, är ganska säker på att många här inne håller med mig, eller ? ;P
Real Madrid Gábinho! [Spanien 06]
2006-06-12 20:18
Escúle//

Mycket rätt i det du skriver. Fast det är ingen omöjlighet att han blir i samma klass. Robinho behöver bara få mer muskler och nli större me den kropp han har blir han inte den bästa då han går ner för lätt.
Barcelona EsCúle
2006-06-12 20:07
Att Robinho skulle bli bättre än Ronaldinho är en omöjlighet, sen att han kan göra 14 översteg och komma för bi varannan gång, det är många som kan.

Ronaldinho är för mig en av de största i världen som skådats, hans kvaliteér går inte att träna upp, det är en gåva som få får bära på.
Robinho kan mycket väl bli en bra spelare vilket han redan är men har kommer aldrig komma upp på Dinhos nivå.Det är endast fakta.

Sen att Ramos skulle kunna bli bättre än Puyol är mer troligt, han ät en otrolig talang som spelar mognare än de flesta i hans ålder.Han har helt klart tiden framför sig.
Puyol är i sina bästa tider och är mycket bättre änn Sergio just nu.:-)
Barcelona La Rambla
2006-06-12 19:59
Bra argument där. :-)~

Visst, tro vad ni vill men gör det någon annanstans bara.
2006-06-12 19:45
Ni får tro va ni vill och vi får tro va vi vill.

Det ingen vi tvingar er att hålla me om.
Barcelona Barca1994
2006-06-12 19:12
Ämne: Gabriel //

Gullig....
Gábinho! [Spanien 06] ni är bäst oki men stick nu!! Robniho kommer alldrig att bli bättre än KING OF THE FOTBOLL RONALDINHO vad är det ni inte fattar... o sen snälla Ramos ska bli bättre än Puyol hhahaha snälla ingen chans! ramson kan bli bra och han är redan en bra spelare men att han ska bli bättre än Puyol INGEN CHANSSSSSSSSSSSSSSSSS
Barcelona La Rambla
2006-06-12 19:09
Jisses! Sitt gärna på Reals forum och tro er veta allting. Men att påstå att Robinho har potential att bli en bättre spelare än Ronaldinho är humor på stor nivå. Bespara oss sånt dravel tack.

Det finns egenskaper som Robinho inte har och aldrig kommer att kunna träna sig till och det är spelförståelse, split vision och passningsspelet med "omöjliga" genomskärare. Visst är Robinho en bra spelare och kommer säkert att bli ännu bättre. Men han är rätt och slätt bara en anfallare. Ronaldinho är så mycket mer, han är playmaker, målgörare i ett. Han höjer medspelare till nivåer de själva inte trodde var möjligt. Robinho är en liten målkåt och rätt så egoistisk knatte som vill ha alla rubriker i tidningarna för sig själv.

Påstår ni annat skämmer ni bara ut er och ger alla andra stor underhållning.
Tack för underhållningen. Länge sen jag skrattade så mycket.
2006-06-12 18:13
Gabriel //

Gulligt att du tycker vi e söta. Men du vart inne i vårt forum hela denna dan. Och vill bara säga att de nästan e omöhligt att bli bättre en Dinho men Robinho har potenial(orka stava) att blir i samma klass som han.

Sen om Ramos och Puyol snälla ska man genföra dom nu de 8 års skillnad han har hela sin karriär på sig att blir bättre en Puyol och ja tror han blir det om ett par år du han blivit mognare i sitt spel.
Barcelona Gabriel
2006-06-12 17:55
Ride_The_big_one

Hehe, llama me Gabyi porfavor :D Var inne där för några dagar sen då jag var riktigt uttråkad och inte hade något att göra. Sen efter det har man ständigt blivit påmind om varför man aldrig gick in dit. Misstaget kommer ej att upprepas :-)
Barcelona Ride_The_big_one
2006-06-12 17:51
Gabriel

Gabi vad gör du där inne och läser tabloid ala real madrid ? :D

Dem är ju värre än engelsk media med sitt hypandet och hyllande gentemot sina egna spelare.

Man får jätte gärna hypa och hylla när spelaren gjort nåt utöver det vanliga men kom igen nåra finter här och där är väl inget att spilla galla över.

Robinho kommer inte ens bli bättre än Kaka om vi ändå ska köra idiotiska jemförelsen med spelare som inte ens har samma spelstil.

vad de bör göra är en jemförelse mellan C.ronaldo och Robinho bägge dessa herrar överarbetar situation om och om igen men Ronaldo har åtminstånde utvecklats sitt spel :D
Barcelona Ride_The_big_one
2006-06-12 17:47
Allt jag har att säga är när Barcelona möter lag som Milan,Chelsea och andra affärstängade lag så behöver man spelare som springer och river i motståndarens försvar med lite fys om du inte inser det så bör du ta fram glasögonen :D

Barca har det mesta men vi har ingen som kan utmana i luftrummet visst vi får inte in nån jan Koller men en rörlig fysisk och allround messig spelare som är inne i rätt ålder.

Hålla kvar Saviola och köpa in Gudjonsen och en ytterback sen är det bara att blicka fram mot nästa säsong
Barcelona Gabriel
2006-06-12 17:45
Haha, snacka om att pinsamheten lyser igenom på madrids forum. Enligt dem så kommer Robinho bli bättre än Ronaldinho eftersom han är en större talang än vad Ronnie var i hans ålder och Ramos kommer att bli bättre än Puyol. Är dem inte så söta :-D?
Annons: