/spanien/barcelona/forum/24340.aspx/spanien/barcelona/forum/24340.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kamelen
2006-07-01 23:34
Zizou-Mano//
Herregud, väx upp. Det anses roligt hos dina sandlådskompisar inne på Real Mierda forumet.

Ni kan väl köpa ihop ett nytt lag och försöka nästa år igen?
Real Madrid Zizou-Mano
2006-07-01 23:32
Sökes - världens bäste fotbollsspelare. Syntes sist vid Camp Nou på avfärd mot Tyskland. Har varit osynlig sen dess. Misstänkte gärningsman heter Zinedine Zidane och kan inte fångas av polisen eller det brasilianska landslaget för den delen. Har Du sett eller hört något ring oss på 08 - 702 00 90 ( Efterlyst )
Barcelona Kamelen
2006-07-01 23:20
Jag anser att Parrerira är felet till Brasiliens misslyckande, hur kan man placera Ronaldinho så högt upp i planen?
Han är bäst när han kommer drivandes med bollen.
Barcelona Kamelen
2006-07-01 23:14
10Zidane10//
Så länge Ronaldinho har lekstuga i ligan och överlägser Zidane där så är vi nöjda.
Real Madrid 10Zidane10
2006-07-01 23:01
Zidane va bäst idag!
Han överglänste Ronaldinho.
Han är gammal men dominerar fortfarande.
Det där är klass!
Barcelona barcelona_10
2006-07-01 23:01
Vad har hänt med ronaldinho? Han har varit totalt osynlig i hela vm.
Barcelona Kamelen
2006-07-01 22:24
Henry slog till igen, inte lika uppmärksamt dock.
Lúcio slår en 'hög' spark som inte träffar Henry men självklart får Henry väldigt ont.

Fin eftersläng av R. Carlos på Ríbery ;o.
Barcelona Lucho
2006-07-01 20:45
Oj, Camacho hävdar att Palacios har ett avtal med Iniesta och att denne kommer att värvas om Palacios vinner presidentvalet. Vilket spektakel dom knasbollarna har för sig men man ska nog inte klaga för 60M Euro kommer att klirra skönt i klubbkassan =)
Barcelona Señor Cúle
2006-07-01 19:50
YES! Nu får vi fortsätta se Deco i VM. Portugal vann straffläggningen, och personligen tycker jag det är så jävla skönt. Målvakten i Portugal, Ricardo var grym! Och skönt att Lampard missade en straff, men ändå synd för honom själv. YES!
Barcelona rico
2006-07-01 17:15
Vad stolt man blir som Barça fan, är det nån sponsor man ska ha på tröjan så var det här det rätta valet.
Visca Barça!!!!
Barcelona EsCúle
2006-07-01 16:52
Att han satte in Julio Cruz för att han ville ha en som kunde hålla i bollen och mäta sig längdmässigt med de tyska försvararna, en så kallad "target player".
Han ville försvara hem segern, men vi såg ju hur det gick.
Han ville säkerligen sätta in Messi eller Saviola efter tyskarnas kvittering för att oroa men oturligt nog hade Pekerman redan gjort sina byten vilket visade sig vara en stor taktisk miss.
Barcelona Tiago
2006-07-01 16:03
tycker att pekkerman var otroligt feg under hela vm ungefär speciellt igår mot tyskland då han inte vågar dra in messi han hade oroat tyska försvaret mer än vad cruz gjorde
Barcelona AzulGrana.
2006-07-01 15:27
Suñol_ //
Tycker du att Tyskland spelar rolig fotboll ? :\
Barcelona Puyolinho
2006-07-01 14:21
Hen Ten Cate - El Mister

Kolla länktips... Men det stog i Artikeln...
Så om du är mer observant nästa gång så skulle du ha sett =c)
Barcelona Suñol_
2006-07-01 14:20
Hmm...era jämförelser mellan Tyskland och Sydkorea är ju helt idiotiska...Tyskland är en av dom stora fotbollsnationerna. Ni kanske minns förra VM när brassarna möte Belgien vilka hade domaren med sig då?
Visca Deutschland =)
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2006-07-01 14:09
Tycker Unicef grejen är väldigt bra. Vi kan härmed titulera oss som den ärligaste, renaste och mest humana klubben i världen. Nej men skämt och sido, Att vara Barca Fan gör mig väldigt stolt.

Föressten, Finns det bilder på hur tröjan kommer se ut med Unicef trycket på?

Tack på förhand!

Visca Barca y Visca Unicef
Barcelona Puyolinho
2006-07-01 13:55
Visst blir man stolt över Unicef grejen..

Men kan inte påstå att tröjan blev finare...
Men så länge man gör det för en god gärning.. så äre helt okej enligt mig iaf, =c)
Barcelona Gabriel
2006-07-01 13:51
Ledningen avvaktar just nu på vad som sker angående den eventuella nedflyttningen av Zambrottas nuvarandre klubb, Juventus. Skulle Juve komma att flyttas ner så ska Barça börja kontakta Juventus och det finns två eventulla alternativ; Man lånar Zambrotta i ett år eller köper honom fast att Juventus har rätt till ett återköp av honom.

Ifall detta accepteras av Juventus så väntar man därtil bara på Zambrottas beslut som sägs ge sitt svar nästa vecka. Även hans agent Giuseppe Bonetto erkände kontakterna mellan Juve och Barça men sa även att Milan är det valet som lockar Zambrotta mest.

Fortsättning följer..
Barcelona EsCúle
2006-07-01 13:27
Kul att vi startat ett sammarbete med Unicef, mes que un club.
Tröjan blev också lite snyggare tycker jag BTW.
Barcelona Bopi
2006-07-01 12:46
Cobain : asså de känns bara bättre å bättre-- för varje dag man e Barca fans!.. kul att inte fotboll i barcelona handlar om så mycket pengar.
Barcelona Cobain
2006-07-01 12:05
Angående samarbetet med UNICEF.. Detta gjorde en ännu mer stolt över sin klubb!
Barcelona FCB_Petterzzon
2006-07-01 10:53
hoppas juve åkar ner och zambrotta kommer till barca det är min mini dröm zambrotta är ju så jävla bra =)
Real Madrid realfansince2000
2006-07-01 07:58
Gudjhonsen
Barcelona Juelinho
2006-07-01 02:31
vilken blir sommarens hetaste värvning till barca tror ni?
Barcelona Gabriel
2006-07-01 01:15
Hur bör man som fan egentligen reagera till alla eventuella rykten som kommer in? Jag tänker närmast på ryktet angående Valencias högerback Miguel. Txiki har sedan tidigare nämnt att truppen är spikad men att man kan tänka sig att värva någon försvarare ifall ett bra tillfälle dyker upp. I Miguels fall låter detta därför lite oseriöst eftersom "ett bra tillfälle" knappast kommer att komma fram när det gäller honom då Valencia knappast lär vilja bli av med honom. Sen är Miguel knappst bättre än Daniel Alves men det börjar bli lite väl uttjatat nu. Får helt enkelt inställa mig på att honom i blaugrana inte kommer att hända :/
Barcelona II Barça II - Rijkaard
2006-07-01 00:18
FIFA snackar om fair play och bla bla bla. Men ändå så är det uppenbart att domarna är på hemmalagets ”sida”. Press från läktarna? Skit snack, det är direktiv från FIFA. Det var samma sak för fyra år sen. Syd Korea kom till Semifina!?. Hoppas nu att Portugal vinner hela skiten, eller Italien.
Barcelona Gabriel
2006-07-01 00:17
Fan va sorgligt! Först Spanien och nu Argentina :(

Argentina var min reservplan för Spanien eftersom jag ändå viste att Spanien inte skulle klara av att vinna, fan nu har jag inget att se fram emot. Så jävla tråkigt att de ocharmiga tyskarna slår ut VM's charmigaste gäng på straffar!

Har alltid hat väldigt mycket emot Tyskland, samma med England och Frankrike De är mina antis i landslag mina motsvarigheter till puta madrid, mierda juve och fuck Chelsea.

Hundra gånger av alla möjliga så önskar jag att Italien går vidare istället för Tyskland.

Hoppas bara Brassarna ger de arroganta fransoserna en fet smäll på näsan imon och att europas motsvarigheter Portugal kör ner engelsmännen i en verklighet som mot all förmodan får dom att inse att dom inte ens är topp 5 i världen!

Tack för mig - No lloras para mi Argentina :(
Barcelona Messínho
2006-07-01 00:10
Varför skriver han på engelska?
Barcelona Suñol_
2006-07-01 00:03
Jag förstår inte att det ska klankas på Tyskland jag tycker dom har spelat oerhört positivt. Att säga att dom gör en Sydkorea är bara skrattretande.
Visst dom är en maskin men spelare som Lahm och Klose(han som inte kan göra mål på bra lag...)
visat att dom är yppersta världsklass. nu hoppas jag på brasilien mot tyskland i final med brassarna som vinnare...slutet gott allting gott =)
Barcelona AzulGrana.
2006-06-30 23:03
Känns tungt just nu.. Argentina var mitt personliga favoritlag. Vet itne varför men Tyskland spelar den tråkigaste fotbollen enligt mig! USCH!
Annons: