/spanien/barcelona/forum/24328.aspx/spanien/barcelona/forum/24328.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gaucho#10
2006-06-28 12:04
Det är inte ofta Henry filmare men när han säger så här efter matchen , börjar man ju undra vad kille går för :S

- Puyol skar in i min löpväg, rakt framför mig, och satte sin axel rakt i mitt ansikte. I basket hade det varit en perfekt blockering, men vi spelade inte basket, vi spelade fotboll. Ni kan titta på reprisen och jag ska gärna se den med er
Puyol #5
2006-06-28 11:41
Grabbar kolla länk! Barcas nya omklädningsrum =).
Barcelona Ozkar
2006-06-28 11:39
Marcos//

Brukar inte ge mig in på andra lags forum så ofta, men känner mig nu tvungen.

Lika bra som Ronaldinho...ja, på att filma iaf. "Världens bäste" slänger sig var och varannan match.

Gårdagens incident är beklaglig, men folk verkar inte ens bry sig om att Torres gjorde samma sak igår för att försöka få Vieira utvisad.
Nej det är bara Henry som är en idiot, killen filmar för första gången i sin karriär och då blir det ett sånt här liv...pinsamt.

Lite proportioner tack....

Är Maradona världens bäste någonsin? Killen avgjorde en match i "den finaste av turneringar" med HANDEN.

Ronaldinho, killen är grym men jag kan minnas flera situationer då han har filmat till sig straffar och frisparkar...men det verkar vara helt okej.

Robben som får så mycket beröm är en stor skådespelare, Cristiano Ronaldo likaså.

Alla filmar, men så fort Henry gör det så hugger alla pga att han ALDRIG brukar göra så...hyckleri på hög nivå.
Barcelona Marcos
2006-06-28 10:03
Vilket äckel Henry är. Finns inga andra ord. okej att man kanske filmar i Champions League eller ligan, men att göra det i den finaste av turneringar som bara spelas vart fjärde och som följs av hela världen, skyltfönstret för nya talanger osv är ett skämt. Och sedan finns det de som påstår att han är lika bra som Ronaldinho...

Henry är ett äckel, Spanien ska alltid åka ut på grund av korrupta domare. Arsenal=Henry+Reyes(det rullande liket)= Fuskare, filmare.

Hoppas nu verkligen att Ronaldinho visar vart skåpet ska stå i kvarten.
Real Madrid Ike
2006-06-28 07:30
Andra lag´s suportrar ska bara vara tysta, är det något lag i världen som är själv kritiskt så är det barca. Hur många här inne var det som var irriterade på van bommel?
Trots att denna inte ens filmade, han förstärkte bara en skallning av figo. Vilket jag glad att han gjorde, och besviken att figo inte fick rött.

Henry filmade inte som nån här nämner, med att bara ramla. Han slänger sig med händerna i ansiktet efter INGENTING, börjar man planera att ge försöka ge motståndarna rött kort, är lite grövre än att bara "ramla" för att man kommer tappa bollen eller nått.

Som någon annan sa innan, gäller mig också.
Henry börja sjunka i mina ögon också efter champions leage final uttalandena, har det bara gått nerför. Nej det är inte för att han inte kom till oss, jag ville inte ens ha honm till barca, då messi skulle få mindre speltid.
Barcelona Civello
2006-06-28 03:12
Puyol #5:

Underbart, det klippet gjorde min dag. Fan vad man saknar Eto'o nu under VM.

Tack, tack!
Spanien Sir RP 7
2006-06-28 02:24
Puyol#5//

All heder åt dig att som Barca-fan ändå kunna se nyktert på saken. Henry filmar 1 gång o halva världen sätter genast igång fördömningskampanjer modell XXXXXXXX. För en kille som filmat 1 gång senaste 7 åren?! Skratta ellr gråta det är frågan....?

Som du nämner finns det betydligt fler som passar långt bättre på epitet filmare. Vilka behöver vi inte gå in på då i stort sett varje lag på denna gröna jord har minst en sån spelare i sitt lag.

Men återigen all heder åt dig.

Senor Cule, barca_dreamteam och II Barca II - Rijkaard//

Jag försvarar knappast henrys filmning då den är rent utsagt åt helvete o ska självklart ha gult kort. Det jag vill säga är att Henrys fått epitet "gentleman" för att han inte ägnar sig åt fusk men idag gjorde han det. Big deal? Varför sånt ramaskri när Henry gör det 1 gång när många spelkare gör det match efter match? Märkligt...

Torres föröskte t ex fuska till sig en straff o filma till sig en utvisning på Vieira men det ser man inte nånstans. Hmmm I wonder why....
'
Puyol #5
2006-06-28 01:23
Kolla länken! Faaan vad jag längtar tills säsongen börjar! Så skönt det kommer att bli o kolla på BARCA!!!
Puyol #5
2006-06-28 01:08
Många skyller förlusten på Puyol. HAHA skrattar bara när jag hör det. Man orkar inte lägga ner tid på folk som skyller på att Spanien åkte ut pga Puyol. Dom skyller på att han fixade frisparken.
Då kan man väl lika gärna säga att det var Ramos fel vid målet men det säger man inte för att han kunde inte göra något åt saken samma med Puyol.

Hur ska han veta att de skulle göra mål på frisparken. Plus att det inte var frispark men sånt är fotbollen. Det är bara inte Henry som filmar kolla på Grossos filmning! Och sen finns det många fler som ni redan vet. Men en sak man ska inte döma Henry bara för att han filmade en gång, han är en sportslig spelare och därför ska man ha respekt för honom.

En av anledningarna varför Spanien förlorade var att de spelade för högt uppe med backlinjen och spelade inte lika bra som andra med ett högt tempo o snabbt passningsspel men Spanien är Spanien. Dom Lyckas ju aldrig!

Visca el Barca

Barcelona Gaucho!
2006-06-28 01:01
Någon som har länk på bild när Gio och Deco sitter o kollar på matchen efter dom blivit utvisade i holland-portugal matchen, tror att Van bommel oxå är med på bilden, tycker den värmer i hjärtat.

Vet någon hur det går/gick med Dos Santos dubbelpass?
Barcelona Señor Cúle
2006-06-28 00:51
daní

Visst har alla lag filmare, men det är inte det som vi undangår enligt mig sett till dina synpunkter. Det som vi reagerar på är att just Henry är en "gentelman" precis som du säger, och sedan filmar. Det är det som är grejen, vi menar inte att han är värsta filmaren som kan gå och hänga sig. Absolut inte.
daní
2006-06-28 00:47
alla som genast börjar gnälla på henrys filmning lägg ner.

Visst jag tycker det är lika svinigt om filmningen han gör som ni tycker.

Men säg en annan gång ni sett henry filma?

henry är och förblir en gentleman och jag hoppas han går ut och ber om ursäkt för filmningen imorrn.

en grej till PLEASE se om ert eget hus innan ni börjar gnälla om filmningar hos andra se

Deco, "världens bästa", etoo etc

om henry sjunker i era ögon efter 1 filming då borde ni sparkat ut halva ert eget lag redan.

Barcelona Kim
2006-06-28 00:40
Undrar om Henrys filmning kommer vevas lika mycket som Rivaldos gjorde för fyra år sen?
Barcelona Señor Cúle
2006-06-28 00:11
Jag kunde inte tro att det var Henry som låg ner och tog sig för ansiktet när jag så matchen idag. Jag blev enormt chockad att en spelare som Henry låg ner o filmade på det sättet! Men men...
Barcelona II Barça II - Rijkaard
2006-06-28 00:02
Fan va skönt att Henry inte kom till Barça. Minns hans uttalande efter CL finalen och så filmningen idag var bland det värsta jag har sett. Det trodde jag inte om honom, har tappat all respekt för han. Ja ja, hoppas vi möter Arsenal i CL igen i år, så kan Ronaldinho och Eto’o vissa Henry hur man spelar fotboll.
Real Madrid alex163 [ Ramos y Seitaridis ]
2006-06-27 23:39
Ämne: ja...hoppas grodätar....
Drar ifrån Madrid med ett hånskratt? Puyol med håret i ögonen?

Du Zizou har kärlek till Real och han kommer stanna kvar för att träna juniorerna. Snacka inte bullshit.
Barcelona barca_dreamteam
2006-06-27 23:23
Idag kan Frankrike tacka en spelare som normalt sett aldrig presterar när det gäller, Henry. Dock lyckades han med bedriften att filma till sig en frispark som ledde fram till Frankrikes 2-1 mål. Han sjunker mer och mer i mina ögon.
Barcelona Kim
2006-06-27 23:04
Gracias ý buenas noches, España!
Tack för allt. Som vanligt räckte det inte särskilt långt. Vad är problemet?

Orkar inte mer nu, så jag går och lägger mig och sover istället.
Barcelona Suñol_
2006-06-27 22:51
ja...hoppas grodätarna blir sågade vid fotknölarna av brasilien. Typiskt att gubbdvärgen Zidane ska göra mål också...han drar ifrån Madrid med ett hånskratt...
Barcelona Jontteee
2006-06-27 20:22
Snart är det match. Spanien - Frankrike
hoppas Spanien slår ut Frankrike.. Puyol mot Henry det blir kul att kolla hur det kommer gå för Henry =)...

Förresten är det flera än jag som tycker att Puyol borde vara Spaniens lagkapten tror att Spanien skulle må mkt bättre med Puyol som lagkapten..
Barcelona AzulGrana.
2006-06-27 19:43
Inget som hänt med Ronaldinho, tycker inte att någon i den Brasilianska truppen varit sitt "sanna jag". Ser ut som om dom går lite på halvfart ?

Siempre Barca !
Real Madrid Ronaldo luiz nazario de lima
2006-06-27 19:20
Va fan har hänt med ronaldinho. Det är VM de nu man ska bevisa att man är Världens bästa spelare va har hänt med han. Jag tycker han har varit VMs största besvikels, hoppas han ändrar sig i kvartsfinalen och spelar som han gör i barca
Barcelona Puyolinho
2006-06-27 19:14
Kamelen

Inte jag iaf... !
Barcelona Kamelen
2006-06-27 18:59
FCB_Petterzzon//
Det togs upp för 2-3 dagar sedan.

Är det fler än jag som hoppas att Madrid lägger pengarna på C. Ronaldo? =)
Barcelona Jontteee
2006-06-27 18:59
Tjena. är det nån som vet nån sida där man kan läsa om Barca ungdomslag??
Barcelona FCB_Petterzzon
2006-06-27 16:18
bara så att alla vet Barca junisar van cup finalen mot zaragoza med 2-0 efter mål av Sergio Busquets och Jaime Hernández
Barcelona barca_dreamteam
2006-06-27 12:49
10Zidane10

Figo blev knappast världens bäste spelare för att han spelade i Real, utan för sina prestationer i slutet av hans Barcakarriär och EM där han kanske var turneringens kanske bäste spelare. Sen att han utsågs till världens bäste under sin tid i Real är en annan sak. Det var knappast Reals förtjänst.
Real Madrid 10Zidane10
2006-06-27 12:02
Ämne: Figo är det absolit ....
Marquez
Säg mig varför Figo är de sämsta som hänt fotbollen?
Att han gick till Real Madrid och blev världens bästa eller?
Barcelona Lucho
2006-06-27 10:53
Kamelen: Dom flesta vill nog att klubben ska kämpa för att behålla Iniesta men med tanke på den sanering av ekonomin som präglat klubben på sistone så är frågan om Laporta kommer att göra något motdrag om Palacios lägger fram 60M Euro. Det är en sjuk summa och även om Iniesta är grym så är han verkligen inte värd dom pengarna. För motsvarande summa fick vi både Ronaldinho och Eto'o exempelvis. Det intressanta är hur Iniesta själv ställer sig till budet. Han verkar ju vara en vettig kille men som sagt, bättre lön och försäkran om speltid har fått spelare att göra konstiga klubbyten tidigare.
Barcelona Barca Ginga
2006-06-27 10:50
Det var det larvigaste jag har hört; klart att Iniesta inte kommer gå till Real. Han är en av mina absoluta favoriter och jag ser fram emot att se honom mer i Mundial. För övrigt tror jag att Spanien piskar France så att det står härliga till ikväll.
Annons: