/spanien/barcelona/forum/24323.aspx/spanien/barcelona/forum/24323.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-10-27 22:04
Ämne: Världens bäste fotbo....
Okej.
Givande inlägg.

Adíos!
Real Madrid Maikelmike
2006-10-27 21:59
Världens bäste fotbollspelasre Ricardo Izescon Dos Santos Leite Kaká.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-10-27 21:48
Nu ser jag vilken spelare det är, för sidan kom inte fram förut, det var han som nätade mot holland.
2006-10-27 21:44
Saviola 7. Hur vet du att jag är alban, och vilken spelare är det, tror knappast barca värvar nån alban.
Barcelona Saviola 7
2006-10-27 21:19
Cristiano Ronaldo//Vi kanske kommer få en alban i Barca????
Barcelona Saviola 7
2006-10-27 21:08
FORCA BARCA!
Barcelona Saviola 7
2006-10-27 21:02
Barcelona Saviola 7
2006-10-27 21:02
Ämne: Vart spelar Damia nu....
Han spelar i Real Betis.
2006-10-27 21:00
Barcelona 19
2006-10-27 20:45
Vart spelar Damia nu?
Real Madrid Siempre_Madridista
2006-10-27 20:18
Badalona är det oxå ett katalanskt lag eller? Såg senast hur laddade de var mot er, nästan en Derby känsla?
Real Madrid MrWho
2006-10-27 18:33
Bra krönika av VIKTOR GREDIN han och många andra cules här inne har förståt att det räcker inte med bara plan A, frågan bara om Reijkaard fattar det med.
Barcelona Backstrom
2006-10-27 18:22
J.T-Ayala

Med den utbildning som drivs i Sverige, svenska kurser som inkluderar meningsuppbyggnad samt grammatik osv. så borde du kunna knåpa ihop ett mer läsvärt och intressant inlägg.

Dåligt.
Valencia sharks
2006-10-27 18:00
Använd länktips istället för att misshandla sidans utseende. /Redaktionen
Valencia J.T-Ayala
2006-10-27 17:56
Med den laguppställning Barcelona hade senast skulle man ha vunnit med mer mål.
Bara en iddavinst..
Dåligt.......
Barcelona Blaugrana_1899
2006-10-27 17:28
Ärligt, hur tänker dom när de visar Barca-chelsea på viasat sport 2!!! :S
Real Madrid henrinho
2006-10-27 16:32
Vet nån när utmärkelserna delas ut?
2006-10-27 16:30
Tänkte fråga en sak, vem tror ni vinner fifa world player och vilka tror ni hamnar 2:a och 3:a.
Och tror ni eto´o skulle ha haft nån chans ifall han inte skulle blivit skadad, Han har gått ut i media och sagt att han kan försvara sin pichichi titel och att han har chans att vinna fifa world player för hans prestationer han gjorde innan skadan
Barcelona foadinho_10
2006-10-27 13:28
FC_Barcelona /: nu saknar jag lejonen ännu mer alltså han är unik

men det bara och hoppas han kommer tillbaka så fort det nånsin är möjligt
Barcelona La Rambla
2006-10-27 13:05
Ursäkta, men hittade en länk istället nu hos engelska FA:s websida. Finns mer att läsa om turneringen där.
Barcelona La Rambla
2006-10-27 13:00
Allt jag kunde hitta om Bojan Krkic var på ett forum. Tydligen så var han den klart lysande stjärnan i matchen. Klistrar in texten här.

England v Spain
UEFA Under-17 Friendly Mini Tournament
25 October 2006
Eupen, Belgium

Spain U-17 v. England U-17.

England 2
Ofori-Twumasi (Chelsea) 38, Lansbury (Arsenal) 80

Spain 3
Krkic (Barcelona) 22, 44, Merida (Arsenal) 24

England were put to the sword by the latest wonderkid to come out of Barcelona - Bojan Krkic.

The starlet has been tipped for big things in Spain and he unleashed his considerable talents on the young Lions, scoring twice in a 3-2 win.

England Head Coach John Peacock was impressed with the victors, particularly young Krkic.

"He's a very good player," said Peacock. "He was a real test for us. He plays on the shoulder of the defence, is very intelligent and clinical in front of goal. He is a top talent.

"They are a top nation, but it's disappointing to lose. We did not defend well in the first half. We probably gave them too much respect and allowed their quality players too much time on the ball."

England suffered a setback before a ball was kicked in anger when Chelsea's Michael Woods was forced to withdraw from the starting line-up with a stomach bug and replaced by Arsenal's Jay Thomas who made his debut.

On a windy evening, it was Spain who mastered with the conditions and took the lead in the 22nd minute.

The highly rated Krkic, who has been wowing Barcelona followers despite his tender years, weaved through the English defence before shooting past Manchester United keeper Ben Amos.

Spain doubled their lead just two minutes later when Arsenal's Francisco Merida found the back of the net.

England rallied and halved the deficit on 38 minutes when Seth Nana Ofori-Twumasi netted. Showing composure often lacking throughout the England side, the Chelsea man collected possession in his own half, beat a couple of challenges before spectacularly striking home from the edge of the area.

The young Lions improved after the break but conceded a killer goal on 48 minutes when Krkic notched his second of the evening.

England responded late in the game when substitute Henri Lansbury, who is coming back from an injury, set up a frantic finale with a 20 yard drive in the 80th minute.

But it was too little, too late.

"We did not deserve to win the game," added Peacock. "But the players will have learnt a lot from this evening.

"It was good that we gave debuts to two players - Jay Thomas and Nathan Eccleston. It was a difficult test for them coming up against Spain for their first game, but they have shown what they can do."

England will be back in action on Friday when they take on Portugal.
Barcelona FC_Barcelona /
2006-10-27 11:31
om ni saknar lejonen så tryck på länken bara"
Barcelona Messi 10
2006-10-27 11:16
Angående Krkic 2 mål igår vart har ni läst det har surfat runt lite men inte lyckats hitta något.Armand Ella ser intressant ut synd bara att Jeffren spelar på samma plats många härliga yttrar på gång så nästa säsong ser man fram emot att Giuly och Ezquerro får kasta in handduken ; )
Jag tycker vi behöver lite nytt blod
Barcelona La Rambla
2006-10-27 10:30
Ämne: Roligt citat från F*....
Crap! Sanningen var snarare att han först var på väg till Liverpool helt gratis, men så i sista stund så lyckades Perez få ihop några euro för honom och så hamnade han i Inter.
Barcelona tarrak
2006-10-27 10:16
Roligt citat från F**o i senaste Offside angående hans flytt till Inter:"Jag hade erbjudanden från flera klubbar som var beredda att betala mer men PENGAR HAR ALDRIG VARIT DET VIKTIGASTE FÖR MIG." Att han bara vågar...
Barcelona La Rambla
2006-10-27 08:50
Hur kan Pep ställa upp på bild tillsammans äcklet F*go?
El Conejo
2006-10-27 08:44
Grabbar kolla in länken! Pep Guardiola på besök på Inters träning.
Barcelona Evička
2006-10-27 08:25
Gabriel & La Rambla

Det där med forumskrivandet går nog lite i vågor för de flesta. Ibland har man saker att diskutera, ibland inte. Har också känt mig lite mätt på det ett tag. Det är lite som Gabriel säger att när allt redan är sagt så...Förhoppningsvis har jag något att bidra med när jag kommer hem från Barcelona om en vecka. (Nej, jag ska inte se Chelsea-matchen, den är slutsåld sedan hur länge som helst och på svarta marknaden lär den kosta en förmögenhet).
Barcelona Sassinho
2006-10-27 02:52
grabbar e de ngn mer än jag som tror att dinho kommer vara super het i helgen?

det är en känsla jag har fått..

är ni med mig eller floppar han?
Barcelona Gabriel
2006-10-27 00:24
Kan bero på att antalet skribenter ökar här hela tiden och att allt som skall sägas redan blir sagt. Dessutom har nivån här inne varit sisådär iomd våran lilla formsvacka. Som tur är finns det moderatorer för sånt :-)
Annons: