/spanien/barcelona/forum/24317.aspx/spanien/barcelona/forum/24317.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2006-07-05 20:22
La Rambla/Ok, my bad. Jag har missat hans dementi. Visca Iniesta;)
Barcelona La Rambla
2006-07-05 20:19
tarrak:

Han gick ut och dementerade det, visserligen dagen efter. Men vad ska grabben göra mer? Han är på semester, han sa sen att jag har sagt detta 100 gånger. Hur många gånger ska jag behöva upprepa mig? Jag vill inte lämna Barça för Real Madrid.

Inte heller vill han förbättra sitt kontrakt eller något sådant, som säkert många andra hade försökt sig på.

Tycker inte Iniesta har gjort något fel, utan det är det clownerna till kandidater som är bovarna i det här dramat.
Barcelona La Rambla
2006-07-05 20:16
Zizou-Mano:

Du behöver knappast be om ursäkt för honom här. Att några unga killar uttrycker sig lite klantigt är inget att hänga upp sig på. :)
Barcelona tarrak
2006-07-05 20:15
La Rambla/ Det stora felet tycker jag dock att Iniesta gör som inte gick ut och förnekade det här direkt. Visst, Camachos beteende är förkastligt, men Iniesta hade lätt kunnat avslöja hans bluff och lugnat oss supportrar.
Real Madrid Zizou-Mano
2006-07-05 20:11
Måste bara få be om ursäkt å idioten "Raamoos" vägnar.
Barcelona La Rambla
2006-07-05 20:02
Nu har det kommit fram hur mycket "överenskomelse" Palacios ihop med Camacho hade med Iniesta. Iniestas far har talat ut. Det hela var en stor bluff. Camacho, som är en vän till familjen tydligen. Camachos bror har tränat Andrés i unga år innan han kom till Barça. I alla fall, tydligen så hade Camacho ringt upp Iniestas far och hört sig för om klausul och annat, talat om att han var intresserad av att värva honom till Real om de vann valet. Han bad även Iniestas far att inte förneka ryktet innan valet.

Iniestas far förnekar att han skrivit någon överenskomelse med Camacho. Andrés har enligt fadern aldrig ens pratat med Camacho. Camacho ringde upp ytterligare en gång och bad fadern att inte förneka rykterna för vi har presidentval nu.

Vilken j-a råtta! Så mycket för deras "klara" spelare.
Barcelona EsCúle
2006-07-05 19:58
Haha, sannerligen en riktig Madrista.
Byta lag så fort något går fel, komiskt.Småbarn är ju som dom är.

Visca Barça i motgång så som framgång.
Barcelona La Rambla
2006-07-05 19:53
EsCúle:

Jo det är sant. Det hade liksom varit roligare för oss fotbollsfans. Men det är inget att göra åt det, nu är det som det är.

Kamelen:

Haha. Du kan inte klandra honom ju, han är säkert bara ett litet barn. :)
Barcelona Kamelen
2006-07-05 19:47
Måste dela med mig av ett riktigt roligt inlägg ifrån Real Mierda's forum.

Namn: Raamoos » Svara på inlägg
Sänt: 2006-07-05 19:45:43
jag har flera gånger övervägt att gå till chelsea men jag tänker alltid det blir bättre nästa säsong!
Barcelona EsCúle
2006-07-05 19:46
La Rambla

Ja, det räcker gott och väl.Men jag menar förståss till de andra klubbarna som försöker värva lite men så ger sig Chelski in och snappar åt sig dom istället.
Till exempel när United var nära att kontraktera Robben men då rasslade såklart den svinrike fram pengar och värvade honom.
Barcelona La Rambla
2006-07-05 19:42
EsCúle:

Nja, men nej tack. Det räcker gott och väl med Eidur från Chelsea. Vill inte ha några fler chelseaspelare i Barça. :)

En värvning till, Zambrotta, så är jag nöjd. Och så flyttar vi upp Marc Valiente till A-truppen.
Barcelona EsCúle
2006-07-05 19:24
La Rambla

Sant det du säger, men dom kan ju dela med sig lite. ;-)
Barcelona La Rambla
2006-07-05 19:17
Äsch, de är väl inte giriga. Pengar är knappast något bekymmer för dem. De har medel att förverkliga en vision om att bli en storklubb. Kan man klandra dem? Vilken annan klubb som helst hade gjort det samma om de fått samma finansiella muskler. Säger de annat är det bara hyckleri. Sen vad man tycker om det är en annan sak. Milan gjorde det samma under 90-talet. De hade ju för tusan 2 likvärdiga startelvor i truppen. En på plan och en på bänken.
Barcelona EsCúle
2006-07-05 19:08
Precis, det verkar som dom ska ha alla.
Som du säger Kamelen, han var näst intill klar för United men då ger sig såklart Chelski sig in i bilden.
Känns som dom är lite smågiriga, eller?
Barcelona La Rambla
2006-07-05 19:06
Kamelen:

Precis. Allt handlar om att ej konkurrenter i PL får de spelarna som de själva fruktar. När det gäller SWP så gick de bara in och bjöd 10 miljoner pund mer än vad Arsenal hade bjudit. När det gäller Walcott, det enda Chelsea sa var att vilket bud ni än får av Arsenal så toppar vi det. Haha, scary!
Barcelona Kamelen
2006-07-05 19:04
Det känns lite som om Chelsea köper spelare så att ingen annan i PL ska få dem =)
Man Utd skulle ha Robben, var nästan helt klart att dem skulle få honom men då kom Chelsea in och lade pengarna på bordet.
Arsenal var ju ute efter SWP ett bra tag innan Chelsea kom in i leken.
Barcelona La Rambla
2006-07-05 18:59
Nu blir det duell mellan Liverpool och Chelsea om Joaquin. Jisses, ska Chelsea ha alla spelare i Europa?

Går Joaquin till PL så lär majoriteten av alla maränger på SF gråta sig till sömns varje natt. :)
Barcelona La Rambla
2006-07-05 18:56
Du borde fundera på vem som placerar spelarna på planen och vilka direktiv han ger dem. Kan det kanske vara coachen? Fast det är klart, i Reals fall har det ju oftast varit presidenten som tagit ut startelvan. Klart han säger åt dem att spela offensivt. :)
Barcelona tarrak
2006-07-05 18:56
Och där kom länken. Ber om ursäkt om det varit uppe tidigare, men sådana vackra ord kan vara väl värda att upprepa.
Real Madrid El_Maestro
2006-07-05 18:53
Snacket om Capello och hans defensiv är överdriven.
Alla tränare vill ha en stark defensiv. Juves spel beror mest på spelarna de hade där och alla de spelarna kommer han inte kunna ha i Madrid.
Serie A och italiensk fotboll är inte som spansk. Här bjuds det på ytor och spelet går fram och tillbaka. Italiensk fotboll är lite spänt och det låser sig väldigt mycket.

Sen ska Madrid inte prata om att man inte vill ha defensiv för det är just det man behöver.

Barcelona Kamelen
2006-07-05 18:52
Det kommer vara så roligt när silly season är över.

" Var är Kaká? "
"- Han var vårat första val ... "

Som vanligt så tror folk alldeles för mycket på det mesta valfläsk.
Barcelona tarrak
2006-07-05 18:52
Haha! Skönt att se att det finns spelare som visar god smak. Visca Eidur!
"Barca´s new boy Gudjohnsen was also linked to Manchester United and Real Madrid before signing for the Champions League winner Barcelona. Gudjohnson admitted that the Merengues were the first club who approached him and made a proposal. Gudjohnson admitted: "The first team that was interested in me this year was Real Madrid. The directors of Chelsea spoke to me about the possibility of going to Madrid before Barcelona became an option to contemplate. I said NO to that. Barcelona was my first option. It presents an enormous challenge."
Barcelona La Rambla
2006-07-05 18:49
tarrak:

Hehe, precis. Det räcker bara att nämna ett hotellrum med Peter Kenyon, Mou och Ashley Cole.

Kamelen:

Han borde veta bättre än att skryta med vilka spelare han har "fixat" utan att ha förhandlat med klubbarna först.

Angående Robben i länktips. Hörde också det nyss på Sky News.
Barcelona tarrak
2006-07-05 18:46
La Rambla/Lite kul att Chelsea klagar över detta, trodde inte att de visste vad regler var för något. Jaja, hoppas de förgör varandra
Barcelona Kamelen
2006-07-05 18:43
Ämne: Senaste nytt:
Chels....
Det ironiska är att Caldéron är en utbildad advokat =).
Barcelona Kamelen
2006-07-05 18:42
Jag är relativt glad att Real valde just Capello som tränare och inte Wenger. Capello är en duktigt tränare, ingen snack om den saken.
Men han har sina sidor, han väljer ofta att spela med spelare trots att dem har en relativt stor svacka (Nedved, Zlatan, Vieira e.x.) och det höll på att straffa sig mot slutet av Serie A.
Barcelona La Rambla
2006-07-05 18:40
Senaste nytt:
Chelsea anklagar Real Madrid för att illegalt ha närmat sig Robben. De tänker be Fifa undersöka saken. Först Kaka hos Milan och nu detta, är väl bara en tidsfråga innan Arsenal gör det samma. Vem är egentligen förvånad. :-)~
Barcelona La Rambla
2006-07-05 18:34
Ämne: RiZzo

Jag är inte....
Nej, det räcker att man har Moggi. Kanske borde ni värva honom som direktör?
Real Madrid realfansince2000
2006-07-05 18:33
RiZzo

Jag är inte något stort fan av italenska Serie A men har man klarat av att vinna italenska ligan så "suger" man verkligen inte.
Barcelona RiZzo
2006-07-05 18:22
hej alla.
Ända nyförvärvet som jag vill ha till barca e D.alves.
Men de e synd att han inte kmr.
Han e ung bra både offensive o deff.
O sen sitta här o skrämas av real o vilka spelare dom sak köpa o såå de e bara jobbig.
I dagens barca finns de spelare som kan slå dom bästa club lagen de vissade dom bäst denna säsong.
me tanke på milan,che,ars...såå real skrämer inte mig så mycke.
Sen hade ju juventus spelare av klass o tränare av klass men dom sög ändå glöm inte bort de.
Annons: