/spanien/barcelona/forum/24310.aspx/spanien/barcelona/forum/24310.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nemo
2006-07-03 12:06
Riquelme, Ronaldinho är 26, om 4 år är han 30. Vi får vänta och se vad som händer. Han har ju inte turen att vara europe och vinna EM, som Zidane har gjort.
Sevilla Riquelme!
2006-07-03 11:57
La Rambla//

Nu är VM över, i alla fall för Ronaldinho. Vad har du att säga nu om det hela? Vi hade ju diskussionen efter två matcher. Jag står fast vid att man helst ska vara dominerande i ett VM för att bli en riktigt legend, en av de allra största. Visst, man kan bli det ändå om man producerar något grymt under lång tid, men VM kommer alltid vara den största turneringen.
Barcelona Nemo
2006-07-03 11:38
Och sedan att ansedda "klassspelare" ska behöva göra såna grejer i ett avgörande läge i en avgörande match, då har det gått för långt.
Barcelona Nemo
2006-07-03 11:26
Henry förtjänade det gula kortet, inte Puyol.
Barcelona La Rambla
2006-07-03 10:45
Ämne: Ronaldinho var inte ....
Exakt. Lite mycket begärt av folk att han ska dominera som i Barcelona när hans FK låter han spela i en mer defensiv roll, förutom mot Frankrike men då var det redan för sent. När dessutom hans lagkamrater inte löper och öppnar upp ytor blir det knappast lättare. Ronaldinho har sett loj ut och inte alls formtoppad. Verkar som om det tuffa serie och CL-programet tagit ut sin rätt. Men framför allt känns det som om Parreira valt att satsa för mycket på spelare ur form som Cafu, Adriano och Ronaldo (även om han ibland blixtrade till men det var mot svagt mostånd). Förstår ej varför inte Cicinho och en rörlig Robinho fick mer speltid.

Nåja, Ronaldinho kommer igen var så säkra.
Barcelona Nemo
2006-07-03 10:37
Ronaldinho var inte bra i VM. Han är bara en människa, men förväntningarna är höga på honom. Jag blev lite besviken att dem inte formaterade laget för hans fördel. Då är Ronaldinho som bäst. Dem få gångerna Ronaldo sprang slog han faktiskt fina passningarna.

Ronaldinho var inte bra
Kaka' var inte heller bra
Ronaldo var inte heller särskilt bra.
Och Adriano...?

Sluta hitta fel hos världens bästa.
Barcelona Tompa
2006-07-03 09:43
Ronaldo luiz nazario de lima:
Visst har Ronaldinho varit dålig, ja t.om riktigt dålig, snudd på usel. Kan hända att han hans insats i VM är den sämsta insatsen någonsin av en brasiliansk 10-a.

Om man ska säga något till hans försvar så var ju hela Brasiliens insats under all kritik! Om Dinho är den sämsta 10-an så är den här upplagan av selecao också den sämsta någonsin i VM med tanke på förväntningarna... Din favoritspelare (av nicket att dömma) uträttade egentligen ingenting när det verkligen gällde not Frankrike. Såg Brasiliens match mot Kroatien på plats i Berlin och Ronaldo grymt dålig...

Dinho kommer säkert göra en kanonsäsong hos oss, känns som han kommer vara riktigt revanschsugen.
Barcelona Tompa
2006-07-03 09:35
Att Messi skulle köpas av Real Madrid för 150 miljoner euro(!) eller vad det nu var för fantasisumma bekymrar inte mig det minsta. Varför? Helt enkelt för att jag är 100 % säker på att Messi stannar hos Barca. Real skulle dessutom aldrig ha råd att betala en sådan fantasisumma (ca dubbelt mot vad man pröjsade för Zidane.
Barcelona La Rambla
2006-07-03 09:21
Messi: “Siempre seré del Barça”
Vem var egentligen orolig?

Angående Iniesta. Presidentkandidater lovar vad som helst, tom lögner bara för att fiska röster i sista stund. Varför skulle Iniesta byta ner sig och gå till en skitklubb som Real? Utköpesklausuler eller inte, vissa spelare har hjärta och stolthet.

Så blev Calderon president. Var det inte han som påstått att han har Kaka och Cesc klara? Ska bli intressant att följa utveckligen, nu är det upp till bevis.
Puyol #5
2006-07-03 02:02
En positiv sak med att Ronaldinho var dålig i VM är att han nu vill ha revanch och kommer att spela fett bra i Barca nu!
Hoppas det i alla fall!

Ronnie 10!
Real Madrid Ronaldo luiz nazario de lima
2006-07-03 01:30
Ronaldinho har skrivit histioria i VM.

Ronaldinho är den sämsta nr 10 bäraren i Brasiliens VM histioria

The Gaúcho leaves Germany carrying the sad baggage of only having made it into the history books as the least effective Brazilian number 10 do in World Cup history.

Källa: http://worldcup.goal.com/en/Articolo.aspx?contenutoId=86354
Barcelona hammabarça
2006-07-03 00:45
Ämne: Ämne: Man vet....
Verkar som om du känner spelarna personligt. "kanske 5-10% chans att han gör det." hahaha!
Barcelona Ronaldinhoo
2006-07-03 00:34
Tu eres mi corazón Ronaldo de assis moeira te amo te amo..
Real Madrid JuanRomanRiquelme [RobsonDáSouzá]
2006-07-03 00:18
ser ut som vi är överrens om att Iniesta inte ska spela för oss?
Real Madrid El Mister
2006-07-02 22:20
Ämne: Man vet aldrig längr....
Sheva lämnade inte Milan för Chelsea pga pengar, det var privata orsaker. Pengar är det sista shevchenko tänker på.

Men angående Iniesta... Var inte ALLTFÖR säkra med att han stannar i Barca. Det är tuff konkurrens om Mittfältsplatsen i barca med van bommel, deco, edmilson och särskilt xavi. Men jag tror inte han lämnar barca för real, kanske 5-10% chans att han gör det.
Real Madrid Talegio
2006-07-02 21:05
Hatten av för Barca, ert sammarbete med UNICEF är mycket generöst.

Mycket bra. Kanske kan Madrid gå i era fotspår och även dom sammarbeta med bistånds organisationer.

Ett stort tack går ut till Laporte
Barcelona EsCúle
2006-07-02 20:37
Presidenter hit och dit lovar allt möjligt.
Iniesta stannar hos oss, han har ett stort Barça hjärta och föredrar nog hellre Barcelona änn Los Blancos.
Barcelona II Barça II - Rijkaard
2006-07-02 20:13
Jag håller med, Dinho har varit en besvikelse.
Barcelona Tompa
2006-07-02 18:20
Grabbar:
Ta det lugnt med Iniesta, jag är 99,9 % säker på att han inte flyttar till Real Madrid. När det är dags för presidentval i spanska fotbollsklubbar smörjer presidentkandidaterna klubbmedlemmarna med diverse löften. Iniesta stannar hos oss!

F.ö. Det har inte någon direktkoppling till Barcelona men måste säga att årets upplaga av selecao är en jätteflopp, med tanke på spelarmaterialet är detta det överlägset sämsta brasilianska VM-lag jag sett. Och vår Dinho som skulle bli VM-kung har varit för att tala klartext direkt dålig.
Barcelona tarrak
2006-07-02 16:42
Någon som vet när spelschemat blir klart? Tänkte börja planera för en resa till hösten
Barcelona tarrak
2006-07-02 15:40
Visst hade det varit en fruktansvärt jobbig syn att se Iniesta i Siemenströjan och inte bara för att min blivit bländad av allt det vita. Men OM det nu skulle vara så att han brinner för att spela i den äckliga klubben så är det bra att vi får veta det nu och inte gör som F**o som lämnade när han var en av de viktigaste spelarna.
Barcelona II Barça II - Rijkaard
2006-07-02 15:00
Man vet aldrig längre, dagens fotboll styrs av pengar. Vem hade trott att Sheva skulle lämna Milan för Cheski? Visst spelare kan lämna oss, så länge dem inte går till Real.
Real Madrid realfansince2000
2006-07-02 14:56
Hur fan kan ni veta vilka som har stort "Barçahjärta" och vilka som inte har det. Står det bak på spelarnas tröja eller?
Barcelona Lucho
2006-07-02 14:49
Señor Cúle: Stort Barça-hjärta? Sades inte det om Figo också innan han gick till marängerna? Om nu Iniesta tackar ja till en flytt är det väl lika bra för den sortens svikare hör inte hemma i Barça. Och som sagt, 60M Euro är en summa som är för stor för att tacka nej till. Med dom pengarna kan man köpa två stycken spelare av Iniestas kalliber. Exempelvis Daniel Alves och Perea eller Milito.
Real Madrid realfansince2000
2006-07-02 14:48
Det verkar som cules och madridistas är överense om att ingen vill se Iniesta spela för den vita tröjan.
Barcelona Señor Cúle
2006-07-02 14:11
Iniesta kommer inte gå till Real Madrid, han har för stort barça-hjärta även om han inte är född i barcelona.
Barcelona Marcos
2006-07-02 13:36
Om Iniesta hamnar i Real ska han ruttna i Helvetet. Finns inget annat att säga. Större svikare kan man leta efter. Vi får hoppas att så inte blir fallet. Han vet vilket hat som kommer vänta honom isf.
Barcelona Gabriel
2006-07-02 13:31
alex163 [ Ramos y Seitaridis ]

Fan vilken bullshit du snackar. Jag håller på Barcelona och har alltid varit en sann culé men det innebär inte att jag inte drar på mig den spanska landslagströjan när det vankas internationella mästerskap. Folk i Katalonien har dessutom även dem sympatier för landlsaget.

Stick här ifrån istället, sånna saker som du säger gör mig bara irriterad. Gå in till erat smutsiga och äckliga forum och fundera på hur ni ska kuna komma upp i våran klass i ligan istället. Det är ju presidentval och allt - rena rama cirkusen!
Real Madrid Ramos_2
2006-07-02 13:24
Suñol_//

Så som de andra här redan påpekat, så e det du som e dum i huvudet och får dig själv framstå som en idiot, i din inlägg
Barcelona Fc Barcelona # 20
2006-07-02 12:53
samma här jag håller på portugal nu när sverige är ute
Annons: