/spanien/barcelona/forum/24304.aspx/spanien/barcelona/forum/24304.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2006-12-13 17:03
19/Det är en spelsida, se länk. Jag tror att man måste vara medlem, men man behöver nog inte spela något för att se matchen.

Evièka/Jag siktar nog på februari. Då är ju förhoppningsvis Messi och Samu tillbaka och behovet att komma från det här ruggiga vädret som störst.
Länktips: bet24.com
Barcelona Evička
2006-12-13 16:53
tarrak
Tack.
Jo, ylandet gick bättre än jag förtjänade. Pipan höll tre av fyra föreställningar.

Och se till att komma iväg, vet ja! Det är värt vad som helst.
Barcelona 19
2006-12-13 16:48
Vad är de här ''BET24'' är det en kanal eller en hemsida ?
Barcelona tarrak
2006-12-13 16:34
Jag köpte precis senaste numret av Offside och döm om min förvåning när jag ser omslaget; en stor fin bild på Ronaldinho och Taco-Anders Svensson i Barcelonatröjor!!! Naturligtvis är det ett montage, om än snyggt sådant, men konstigt kändes det.
Barcelona tarrak
2006-12-13 16:30
Evièka/
Tack för en fin reseskildring! Då jag själv inte kommit loss med min planerade Barcelonaresa under hösten så var det här en bra påminnelse om hur lat och dum jag varit.

Gick det bra med sången förresten?

Barcelona ante87
2006-12-13 16:27
Ämne: Intressant, bet24 ko....
Väldigt intressant, måste testas.
Barcelona Luça Toni #30
2006-12-13 16:26
r9ronaldo_4_ever håller med, tycker ronnie var bättre än dinho under sin i barça... ha de
Barcelona Gabriel
2006-12-13 15:53
Zoran

Hur såg du matchen? Är internetstream enda utvägen imorn? Jag litar inte på sånt!
Barcelona hammabarça
2006-12-13 15:41
Intressant, bet24 kommer sända matchen live.
Barcelona El_Barca
2006-12-13 15:40
Hejsan!

Läste nyligen på aftonbladet att bet24.se sänder Barcas matcher i japan på sin sajt på internet. där har ni ett tips när ni kan se matchen.
Barcelona Woods
2006-12-13 15:27
Mycket trevligt rese-reportage! Mer sånt!
Barcelona AlexC
2006-12-13 14:21
Angaende diskussionen om den daliga stamningen sa kan delvis bekräfta att det är ont om sanger och hejarop. Detta har att göra med att Barças publik länge har haft ett rykte om att vara kräsen. Mentaliteten "Vi stöttar inte lag som inte spelar vacker fotboll" är tyvärr aktuell pa Camp Nou.

De matcher jag sett live i höst har det varit ett väldans liv pa läktarna när Barça spelar glamfotboll eller om det hettar till pa planen. I övrigt sjungs och hejas det inte särskilt mycket. Dock ska den lilla skaran ultras bakom mal ha en eloge för att de försöker skapa stämning.

Dessvärre är denna skaran bara drygt en procent av besökarantalet.
Atlético zoran
2006-12-13 13:25
Jag såg precis matchen mellan Internacional och Al Ahly i Klubb Lags VM och måste säga att jag inte var särskillt imponerad av de alls.

De har tappat för många viktiga spelare samtidigt som deras tränare visserligen agerade korrekt och direkt när spelarna drabbades av diverse skador/kramper. Alexandre Pato var dock ganska bra idag och gjorde en del konststycken tillsammans med Fernandao.

America ska väl inte vara några problem då ni ändå har ett enormt bra lag. Ser definitivt fram emot den andra semifinalen imorgon.
Barcelona Evička
2006-12-13 12:38
Ämne: Trevligt rese-report....
Ursäkta min petighet, men jag tycker nog att "han", Eva, åkte till rätt stad. ;)
Barcelona Myrran
2006-12-13 12:16
Alla ni som letar vilka kanaler som visar Klubb-VM så kan ni kika runt lite i forumet innan ni frågar. Står lite överallt vilka kanaler som sänder matchen...
Real Madrid King_raul
2006-12-13 11:20
Trevligt rese-reportage, synd han åkte till fel stad bara ;)

Barcelona Daninho_7
2006-12-13 11:05
ngn som vet vilken kanal (om någon dvs) som sänder matcher fån klubblags VM?

det vill man ju inte missa..
Barcelona /_/MoMo/_/
2006-12-13 09:41
var kan man hitta mer info om matchen som ska spelas på torsdag?
Barcelona Nemo
2006-12-13 07:06
Mycket bra kröniska om resan till Barcelona. Lättläst, intressant att följa. Min favoritdel; "Och antyd nu inte något om världens äldsta yrke, för så galen är jag inte"

Barcelona Gabriel
2006-12-13 00:21
Ämne: Ronaldinho är för oj....
Ja, för att fotbollen har inte utvecklats ett dugg sens 97 och Ronaldinho är en killeranfallare precis som Ronaldo är :-)

Suck!
Real Madrid r9ronaldo_4_ever
2006-12-12 23:02
Ronaldinho är för ojämn för att komma upp i den nivån Ronaldo var i Barca..
Barcelona Kim
2006-12-12 22:58
Nej, däremot var Ronaldo bättre under sin tid i Barça, än vad han är nu.
Real Madrid r9ronaldo_4_ever
2006-12-12 22:55
Ronaldo var mycket bättre i sin tid i Barca än vad Ronaldinho är i barca nu. Eller ?
Barcelona Meley
2006-12-12 22:32
Jag måste bara säga vad jag tycker om Deco. Har läst lite att någon inte tycker att han platsar i Barcelona osv. Själv tycker jag bara att det låter helt sjukt. Vi har vunnit la liga två gånger och CL med Deco i startelvan. Och han ledde sitt Porto till CL guld. Men det kanske inte spelar någon roll eller? Folk verkar inte märka vad han gör på plan. Han bidrar mycket offensivt och kämpar hårt i deffensiven. Han är en av dom som springer mest på plan. Och att Rijkaard säger att när Deco spelar bra så spelar Barcelona bra är inte något man säger om spelaren inte är så viktig för laget.

Han är en av nyckelspelarna i Barcelona, så som Ronaldinho och Puyol. Det skulle seriöst inte förvåna mig om någon kom och skrev att Puyol inte platsade och att vi borde köpa en bättre mittback. Deco kanske inte bjuder på konstnummer som Ronaldinho, men några fina delikatesser har vi i alla fall fått se. Det verkar som att folk uppmärksammas mer på det "dåliga" än allt bra. Jag tycker att alla som inte tycker att han platsar borde studera honom några matcher och sen kom tillbaka och säg vad ni tycker. Jag tror, hoppas i alla fall att ni ändrat er uppfattning om honom då.

Deco är en av mina favorit spelare i Barcelona, och glöm inte att han är en av dom viktigaste också :) Och glöm inte heller hur viktig han är i Portugal också, dom kom ju ändå tvåa i EM 2004 och 4 i VM 2006.
Real Madrid ¤[Casillas}¤ $£
2006-12-12 22:31
Vilka ytterbackar ser ni helst spelar ,,,för ni har ju två likvärdiga spelare på varje sida ????
dum fråga men ändå
Tänker!
2006-12-12 22:18
¤[Casillas}¤ $£
Ok tack för svaret kompis.
Real Madrid ¤[Casillas}¤ $£
2006-12-12 22:17
Vet ej vilket lag!
Jag tror nog att supportrarna sjunger minst lika mycket som de lag du rabblat upp ,,det kan bero på placering av kameror/mikkar lr vad det är.. Bara en tanke:S
Vet ej vilket lag!
2006-12-12 22:07
Tjenare grabbar..
Jag har en fråga. alltså när jag kollar på Barcelona matcher (Hemma) så tycker jag att Publiken borde sjunga mera. alltså det låter inte mycket.. Då jämnför jag med Roma,Lazio,Fenerbahce,Sevilla och Boca Junioor fans..
Barcelona Ravo
2006-12-12 22:07
"We have decided to sue 'Le Monde' and all the people who have intervened in this slander and insulted the honour and image of Barça. As the first step, we have asked 'Le Monde' to rectify." här har du en liten del av den iallfall. Vet inte om de finns en annan :).
Real Madrid Zizou-Mano
2006-12-12 21:00
Ravo, Evièka //

Tackar.
Annons: