/spanien/barcelona/forum/24301.aspx/spanien/barcelona/forum/24301.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myrran
2/6/2007 19:04
Oj sorry jag tog en dubbel...
Barcelona Myrran
2/6/2007 19:04
Tackar tarrak. Hur kunde man veta att det va du eller Rambla som skulle svara...
Barcelona tarrak
2/6/2007 18:59
Eto'o kostade 24 miljoner euro.
Barcelona Myrran
2/6/2007 18:49
Någon som vet hur mycket Barca fick hosta upp för Eto'o när dem köpte han?
Barcelona Samuel_Etoó#9
2/6/2007 18:44
Holländaren och Kviborg borde bilda ett eget parti.

Holländaren med sina spelarbetyg är juh rent patetisk av sig vafan!

Kviborg är bara Kviborg en Pajas!

Barcelona Dragan Okuka
2/6/2007 18:04
Alltså: 1000 gr hellre C Ronaldo än Lampard (som det rycktas om på sport). Samtidigt, hellre 1000 gr ingen C Ronaldo än C Ronaldo.
Barcelona Jontteee
2/6/2007 18:03
varför tror många här inne att Rijkaard är en Offensiv tränare för ???
Barcelona Samuel_Etoó#9
2/6/2007 17:53
Jag vill absolut inte ha esquerro kvar i barcelona.

det är heeelt jävla otroligt hur barca kunde värva killen ? han är fan sämre än Maxi Lopez
Barcelona Holländaren
2/6/2007 17:35
Deco hade inte heller nått sitt max egentligen, även om han var bra i Porto.

Jag vill fortfarande inte ha en defensiv tränare och en galactico-spelare. Det skulle bryta hela Barcelonas tänkande under Laporta, det tänkande som genererat en god ekonomi, två ligatitlar och en CL-titel.
Barcelona Myrran
2/6/2007 17:32
Nej, Eto'o hade inte nått sitt max när han kom till Barca. Kolla på Eto'o när han spela i Mallorca, va då mitt hjärta fastna för han, och han har utvecklas grymt mycket sen han kom till oss Cules...
Barcelona Smogen
2/6/2007 17:23
Ämne: Ämne: Hoppas ....
Eto'o hade väl knappast nått sitt max när han kom till Barca???
Atlético JFH
2/6/2007 17:17
Ämne: Hoppas verkligen int....
Deco, Eto'o, Gudjohnsen, Thuram, Zambrotta...???
Barcelona Etooooo
2/6/2007 17:10
Vilka tror att ronaldo kommer komma till oss???
Barcelona Myrran
2/6/2007 16:59
Kanske bra om Scolari kommet till Barca. Han är defensivt inriktad, och defensiven behöves stärkas. Vi har ju redan världens bästa anfall så hur svårt skulle det vara att ha ett bra anfall även om man är bättre defensivt och kan hålla ännu mera boll än nu? Håller vi i bollen och har Dinho, Messi, Deco, Iniesta, Xavi och Eto'o på plan så kommer det ju smälla någon gång under 90 min, ganska så logiskt enligt mig iaf.
Barcelona Sóm més que un club
2/6/2007 16:07
Ämne: Tror också det finns....
MU behöver inte sälja Ronaldo och prislappen kommer säkert att vara extremt uppskruvad, minst 50M€. Känns inte motiverat att gâ in i den affären mer än för att trissa upp priset för Madrid.
Barcelona Smogen
2/6/2007 15:35
Tror också det finns en viss risk/chans att ronaldo kommer till Barca. Är rädd för att man då funderar på att dumpa någon av REM. Hoppas verkligen inte det. och om han kommer hoppas jag innerligt att jag har fel i hur han kommer att passa in.

Diogo hade nog varit den perfekta värvningen. Vi behöver en riktigt bra högerytterback som dessutom är stark i luftrummet. Det är ju som alla vet Barcas verkligt svaga sida, samtidgt som vi också sett att det verkar vara en av Diogos allra bästa sidor.
Barcelona Lamiah
2/6/2007 15:35
Hoppas verkligen inte att vi köper C.Ronaldo.
Han känns inte som en barcelonavärvning, en barcelonavärvning är en spelare som inte har nåt sitt eget max än o gör det i Barcelona.
Barcelona Il Presidente_Assuncao
2/6/2007 15:08

Football Frenzy tror inte att Mourinho skulle bli aktuell som Rijkaards efterträdare. Kommentera gärna på bloggen!
Barcelona Etooooo
2/6/2007 14:09
Ja har en känsla att ronaldo kommer komma till oss:P:P:P:P
Barcelona Merida
2/6/2007 14:07
Ämne: Ämne: Jag sku....
Ja holländaren. Kanske har vi den bäste, men det är väldigt många rykten om sabbatsår lr Milan.
Isåfall vill jag ha Scolari.
Med taktiken så okey men han är väl anpassningsbar.
Barcelona Alesito
2/6/2007 13:26
vi har alldeles för tun trupp många som inte har nån press att prestera i laget för dom är så givna. därför skulle C.Ronaldo vara ett underbart köp. han är tillräckligt bra för att spela på olika possitioner i mittfältet..
köp han så kanske dom blir hungrigare och tvingade till att prestera bättre än så hära...

Barcelona Etooooo
2/6/2007 12:10
Cristiano Ronaldo Leaves Barça Door Ajar
GÖÖÖÖTTT!! Köp han nu då!! Blir så jävla glad ifall han kommer och dinho kan spela på mittfältet
Barcelona Holländaren
2/6/2007 11:18
Ämne: Jag skulle vilja se ....
Så Merida, du vill ha Cristiano Ronaldo och Scolari? Cristiano Ronaldo placerar du i ditt 4-3-3-system på vänsterkanten, saken är bara den att Scolari inte spelar 4-3-3 utan gärna 4-4-2, 5-3-2 eller liknande. Han är en extremt defensiv tränare precis som Mourinho och Capello. Ingenting för Barcelona således. Dessutom har vi redan den bäste.
Barcelona Holländaren
2/6/2007 11:14
Jag vill inte ha Cristiano Ronaldo av flera anledningar. Dels håller han inte måttet, sen är en filmande gnällspik dessutom. Typisk Real-spelare känns han som.

Nä, jag skulle föredra en duktig pivote. Vem vet jag inte riktigt, känns inte som att pivotes växer på träd längre. Ser inget solklart alternativ då mina favoriter på positionen är till åren komna. En Davids-typ vore i alla fall att föredra men sådana finns det ju inte heller särskilt många av. Att värva Davids själv är ingenting jag vill.

Barcelona Merida
2/6/2007 00:08
Förstår vad alla menar med att han inte behövs, och det är sant. Men jag vill ändå se C.Ronaldo-Dinho-Messi. Iofs tror jag att alla lag i världen vill ha C.Ronaldo just nu, inkl. Barca..
Men han kostar och Barca är väl den klubb som kanske minst behöver han. Men idag är C.Ronaldo världens bästa fotbollspelare, inte för att han showar, utan för att han är äckligt effektiv och viktig för Man Utd. 15 mål som yttermittfältare.
Det räcker att se ett par utd matcher för att se att han är bäst atm. Men självklart har en klubb som Barca talang och kvalitet så det räcker och det gör att man inte behöver han lika mkt som t.ex Real. Tror dock ingen i Barca skulle tacka nej till C.Ronaldo iaf. Time will tell.

Barcelona João Pinto
2/6/2007 00:08
Nån som vet när Brasilien - Portugal matchen sänds imorgon?
Barcelona Kamelen
2/5/2007 23:42
På tal om ingenting sänder Viasat Sport 1 matchen mellan Brasilien och Portugal imorgon.
Barcelona Evička
2/5/2007 23:11
No wonder they pulled out the hankies. And when hankies wave, presidents get nervous and heads tend to roll.

Inte kul.
Barcelona Rambla
2/5/2007 23:08
Ämne: Jag vill inte låta e....
Tyckte visst publiken också. :D
Barcelona el Flaco
2/5/2007 23:02
Jag vill inte låta elak men de bästa med att Real förlorar är 1) Kalabaliken i madrid-forumet och 2) Läsa Sid Lowes artiklar. Man får sig ett gott skratt att läsa både måste jag erkänna.
Därmed vill jag avsluta med ett citat från MR. Lowes krönika:

"Calderón and Capello are in trouble because their football team sucks. And, boy, do they suck!"

Yes indeed!

Annons: