/spanien/barcelona/forum/24298.aspx/spanien/barcelona/forum/24298.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona II Barça II - Rijkaard
2006-07-20 22:49
Får vi Zambrotta så är jag mer än nöjd, ni som har följt Juve och Serie A vet att han är världens bästa ytterback, höger som vänster (med all respekt för Cafu). Backlinjen var det enda vi behövde förstärka, får vi nu Zambrotta och Thuram, ja då är vi nästan oslagbara. Men frågan är hur vår backlinje kommer att se ut om/när dessa herrar anländer. Jag har läst att Thuram föredrar att spela som mittback.

Jag ber till Gud att det blir officiellt imorgon;
Zambrotta och Thuram klara för F.C Barcelona!
Barcelona Mot Nya Tider
2006-07-20 22:37
La Rambla

Kul och höra att du är nere och spanar in träningarna. Önskar alla vi här fick uppleva samma sak. Hälsa Guddy från oss, om du får chansen att träffa han igen! Finns det några hungriga Barca-b-spelare som imponerar på träningarna?

För övrigt vill jag säga att det ska bli spännande att se om Reijkaard verkligen spelar med Thuram på högerbacks-platsen...

Sen har vi Zambrotta...Åhh, vad glad jag blir att höra att han är på väg till Barcelona.
Tänk er hans offensiva rusher blandat med Ronaldinho's magi på vänsterkanten. Det kan väl inte bli bättre?

P.S

Nu ser vi väl till att HÖJA nivån härinne!
Den senaste tiden har varit så pinsam att man knappt velat skriva nåt! Skärpning snälla! Det får inte se ut som hos marängerna. Redaktionen: Ni kan alltid hoppa in här och agera....
Barcelona Eidur G.
2006-07-20 22:37
Dinho/

Köp via t.ex officiella hemsidan .
Fick min tröja i tisdags...mycket snygg!!! Valde utan tryck.
Barcelona Dinho
2006-07-20 22:34
hallå boys, nån som vet var man kan köpa en barca tröja med Motta på ryggen? tack
Barcelona Eidur G.
2006-07-20 22:27
Ja, Red: dags att agera mot dessa typer som sabbar forumet med skitsnack om spelarnas flickvänner osv. Ex. Maxi Lopes #11 eller vad han heter...6 månader för icke fotbollsrelatarat ämne, sexism, nedvärderande kommentarer, skällsord m.m. MED MÅNGA FLER.

Fy fan att sådan skit förstör forumet.
Barcelona La Rambla
2006-07-20 22:16
Angaende presidentval. Det snackas om 10 september, samma dag som forsta hemmamatchen mot Osasuna. Tre av tankta presidentkandidater Majó, Medina och Minguella anser att det inte ar nagon bra idé. De menar pa att kandidaternas valkampanj skulle vara nu nar de flesta har semester. Minguella sager ocksa att lat oss se om Laporta ens tillats delta, han kan eventuellt bli diksvalificerad.

Jaja, aldrig ska klubben fa ha lugn och ro.
Real Madrid Zizou-Mano
2006-07-20 22:13
Vill gratulera er till nyforvarven, mycket duktiga spelare ni fott. Rakna med att monga snorungar, mest fron Real tyvarr, kommer prata Puyol/Cannavaro. Det er bara att ignorera.

P.S. Sitter framfor en dator i USA, det er derfor jag inte skriver korrekt D.S.

Vel mott anno 06/07 !
Real Madrid Al_atay
2006-07-20 22:08
Gulys ersättare : )
Barcelona La Rambla
2006-07-20 21:58
Hola tots!

Herregud vilken niva. Kan bara instamma. Ut med snorvalparna oavsett vilken trojfarg de har.

Var pa kvallstraningen (19.00). Lite svalare nu pa kvallen men anda varmt. Under kvallens traning var inte Edmilson med, han kan sakert ha kort ett pass i gymet. Nu var Guily med, sag inte honom i morse. Det ar mojligt att han korde fystraning da.

Laget tranade bara 1 timme. De borjade med latt uppvarmning och kvadraten dar tva spelare jagar. Malvakerna hade egen skottraning med malvaktstranaren da.

Sen spelade laget 5-mannaspel med tva mal. Liten plan pa ca 50m bara. Ovningen gick nog ut pa att satta hog press pa det bollhallande laget redan nar malvakten spelade ut bollen med fotterna. Man korde kort intensivt spel pa ca 7-8 min. Sen horde man Rijkaards valkanda busvissling. Da tog spelarna paus for lite dricka och stretching och sen satte man igang igen. Eftersom aven Ruben tranar med laget sa byter man en malvakt och den som inte spelar fick lite specialtraning med malvaktstranaren.

Det var roligt att se hur Belletti satsade rejalt i en glidtackling mot en av Barça B-spelarna.

Nar spelarna drack vatten och strechade sa ropade jag pa Gudjohnsen: Come on Guddy! How are you?

Han vander sig om och halsar med handen. Man star ju nara planen med ett staket emellan bara. Fragade da hur han trivs i Barcelona och hur han hade blivit mottagen. Han sa att han trivs riktigt bra och allt ar toppen. Det var bara lite val varm jamfort med vad han var van vid. Sen blev det inte mer, Rijkaard satte igang igen. :)
Barcelona Backstrom
2006-07-20 21:44
Romario(Barcelona4-ever)

Kaninen är ingen annan än Saviola! Det har han patent på ;-)

F.ö. kan väl de som vill diskutera spelarnas utseende och liknande ta det igenom PMs eller liknande, det har ingenting att göra här inne på forumet.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-07-20 21:11
Till Redaktionen: Är det inte dags att ta bort vissa personer här från forumet? Då menar jag inte bara Real fans...ett exempel:

Namn: Maxi_Lopez_#11 » Svara på inlägg
Sänt: 2006-07-20 19:45:07
Vada brudarna tar ronaldinho for sina pengar ?!.. det ar real fans ni pratar med.. alla vet att prata med dem ar som att prata med folk som ar 14 eller under.. skit i dem va fan spelar det for roll om hon gillar han for pengarna eller hur han ser ut.. han far iaf knulla en san fitta alla dem drommer om..

Ska vi gå så lågt eller?
Barcelona Barca_HE
2006-07-20 20:44
Det har varit snack om Thuram till Arsenal i en vecka eller två. Däremot har Wenger sagt att han inte vill värva någon därifrån p.g.a. lönesituationen.
Barcelona Gabriel
2006-07-20 20:29
Saludos desde España, Tenerife

Konstigt att Thurams agent Oscar Damiani oplotsligt namner Arsenal som en mojlig ny klubbadress, atminstonde sa har inte jag hort nagot samband mellan Thuram och Arsenal innan idag. Nej, jag tror att det bara ar en smutsig strategi for att forsoka fa ledningen oroliga och erbjuda Thuram mer pengar i kontraktet, men visst jag kan ha fel.

Det enda som aterstar just nu tills varvningarna av Thuram och Zambrotta faststalls ar fa detaljer. Ta inte ut nagot i forskott dock, men jag skulle forvanas ifall vi inte ser Lilian och Gianluca pa Camp Nou denna sasongen.

Btw ingen som namnt nagot om att Laporta tvingats till att stalla Eleciones redan nu? Det ar trots allt en stor nyhet. Maste kkaka nu men kommer med rapport om det sa fort jag kan, dvs om inte La Rambla gor jobbet at mig ;)

Hasta Luego :-)
Real Madrid El_dorado
2006-07-20 20:05
Ämne: Vada brudarna tar ro....Kvinnan ifråga bör nog behandlas med mer respekt än betraktas som nått som man bara ......
f.ö så bryter nog mitt och många andras inlägg mot "icke-fotbollsrelaterade ämnen" så radera det
Barcelona Maxi_Lopez_#11
2006-07-20 19:45
Vada brudarna tar ronaldinho for sina pengar ?!.. det ar real fans ni pratar med.. alla vet att prata med dem ar som att prata med folk som ar 14 eller under.. skit i dem va fan spelar det for roll om hon gillar han for pengarna eller hur han ser ut.. han far iaf knulla en san fitta alla dem drommer om..
Real Madrid El_dorado
2006-07-20 19:37
Tja får ni Zambrotta för 14 milj. € så är det bara att gratulera till klippet, Thuram vet jag däremot inte om det är något egentligt klipp men helt klart en bra spelare att bredda truppen med
Barcelona Schubert
2006-07-20 19:07
Jepp, Txixi citeras.
Barcelona Andredinho
2006-07-20 19:02
Juve spelarna kommer bli klara på fredag eller lördag skriver expressen.
Barcelona Gaucho´10
2006-07-20 19:01
SPEL PROGRAMMET KLART!!!!!

Börjar borta mot Celta Vigo :)
sen hemma mot osasuna..:D osv...
MÖTER REAL DEN 22 Oktober borta..;) omgång 7
Säsongens sissta 2 macther är derby mot Gimanistic o Espanol ;)

Yeaaah!

FOOOOOORZA BARCA
Barcelona Andredinho
2006-07-20 18:58
det är real spelarna som gör det här forumet till ett dåligt exakt som reals forum
Real Madrid ItIsYourChoice
2006-07-20 18:53
Barcelona Andredinho
2006-07-20 18:49
Och vem är snygg i real färutom beckham somm alla tjejer tycker om (hatar han) ? Robinho:Ägg huve
Ronaldo:tjock
det är bara 2 exempel.
Barcelona Schubert
2006-07-20 18:49
Ja det är helvete vad låg nivå det är här inne nu. Skärpning!
2006-07-20 18:45
jag ahr itne sagt att han inte kan spela fotboll. för det kan han, som en gud. Men jag tror itne hans utsende är ngt som fotomodeller nappar på, men jag vet inte? DOm kanske gilalr det
TH14
2006-07-20 18:44
Ronaldinho ville till Real i första början.. Dom hade bara inte plats för en till Icke EU spelare då.
Barcelona Eidur G.
2006-07-20 18:43
RED: dags att införa 15-årsgräns?
TH14
2006-07-20 18:42
Henrys mål mot Real Madrid är mycket svårare att göra än Ronaldinhos båda tillsammans på Real
Barcelona Romario(Barcelona4-ever)
2006-07-20 18:40
det är bara kaninen som får stora appålder när han på äget hand skämer ut o förnädrar Real Madrid på sin egen hemma plan och Madrid publiken aplåderar!!
2006-07-20 18:36
neeej. hon gillar stora kanin tänder och rastaflätor.
Barcelona Romario(Barcelona4-ever)
2006-07-20 18:34
Ämne: Haha hon gillar inte....
jo Zizou hon gillar han för pengar! hon hade inga pengar så hon frågade Ronaldinho om hon kunde få 10 kronor, så de darför hon är i hop me Ronaldinho
Annons: