/spanien/barcelona/forum/24293.aspx/spanien/barcelona/forum/24293.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Schubert
2006-07-20 00:37
Ämne: Schubert. Du har iof....
Vi får hoppas på nåt liknande...:)
Barcelona Nemo
2006-07-20 00:36
Schubert. Du har iofs helt rätt. Jag kommer ihåg när Samuel skulle frälsa dem. Han hängde inte med Eto'o och tog första planet hem till Italien :-)

Barcelona Schubert
2006-07-20 00:32
Cannavaro världens bäste? Vilket skämt. Jag trodde Real Madrid bemödade sig om att stå för en positiv fotboll. Sen pratar man om att en back som bara tjongar är världens bäste.
Barcelona Menos Mal
2006-07-20 00:32
M_salgado /
skriv det på ditt eget forum blir nog mer uppskattat där :) men du kan komma hit när ni lyckas vinna mot oss nästa gång istället.

Zambrotta! Ah! blir tårögd. HÄÄÄRLIGT :)

Siempre Barca
Barcelona Nemo
2006-07-20 00:29
Världens bästa spelare spelar redan i Barcelona. Han börjar på R och slutar på O-N-A-L-D-I-N-H-O. Vi är lika avundsjuka på er som ni har varit på oss de senaste säsongerna ;-)
Real Madrid M_salgado
2006-07-20 00:23
Vi har nu världens bästa fotbollspelare i vårt lag, kungen cannavaro ska anlända till världens mäktigaste klubb real madrid, hoppas ni inte är avensjuka
Barcelona Nemo
2006-07-20 00:18
Nu får vi äntligen två bra lag. Kul att se om Cannavaro kan lyfta Madrid och undra fan om Emerson hänger med?

Thuram blir nog vänsterback eller första back-up i backlinjen centralt. Zambrotta går in på högerbacken. Två nya ytterback (Vi kallar Thuram ytterback) Och vårat lag ser komplett ut.
Nu gället det för Rijkaard att svetsa ihop laget.

Jag borde sova, ska ju kolla på morgondagens stjänor i gothia.
Real Madrid Daebes//Zizou
2006-07-20 00:14
När kommer ett eventuellt president val hållas...för jag tror inte på att det blir något
Barcelona barca_dreamteam
2006-07-20 00:09
Enligt länken ska Zambrotta redan ha tackat ja till ett 4 årskontrakt och även Thuram lär bli klart när han återvänder från semestern.

Vilket lag vi kan få till nästa säsong. Kul även att Real försöker satsa. Det gör ligan en mer intressant.
Juve!
2006-07-20 00:05
Ämne: Ämne: får väl....
Jadu, det håller jag med om såklart men vaddå,Detta är alla storklubbar nöjda med att han har gjort så att juve får åka ner till Serie-B.. men men förhoppningsvis så kommer vi tillbaks till Serie A med ett nytt ungt lag som kommer ge oss ännu en Champions League Titel inom en snar framtid
Barcelona Kamelen
2006-07-19 23:57
Ämne: Älska RealMadrid, sä....Håkan Mild.

€19M För både Zambrotta & Thuram är ett riktigt bra pris, båda två är backar av världsklass. Underbart om de spelarna skriver på! :)
Barcelona Ride_The_big_one
2006-07-19 23:56
Juventus

Vare sig vi får nya spelare eller inte så kommer inte Rijkaard att byta formationen 4-3-3, man byter inte ett vinnande taktik. Därimot skulle spelet köras fast i nån match mot nåt lag som stänger butiken så kanske det blir förändringar helt klart men tanken är 4-3-3.

Juventus.

Vi valde att tro på det när det väl stod publicerat i nån trovärdig sida. Det ryktas kors o tvärs om spelare mest hela tiden nuförtiden =)

Men som jag trodde så verkar vi vara först i kön om underskriften och det ser bra ut om nu inte spelarna gör en tvär sväng.
Barcelona KeLLeFeNi
2006-07-19 23:54
Älska RealMadrid, säg någon spelare som inte är närmast klart för R.Madrid!

Barcelona hallee
2006-07-19 23:51
Det står på sport.es att Txiki har återvänt till Barcelona ikväll, han skall enligt tidningen ha sagt att inget är klart, men att han är väldigt optimistisk angående de båda. Dem skall förhoppningsvis vara klara senast på måndag, för sammanlagt runt 19mill Euro.
Barcelona Schubert
2006-07-19 23:47
Ämne: får väl säga grattis....
Osmakligt. Moggi borde sitta på kåken och skaka galler och ska inte ha tack av nån.
Real Madrid Älska RealMadrid
2006-07-19 23:44
Hur många procent är det säkert att Barcelona har köpt Zammbrotta, för några dagar sen så va han närmast klar till Real Madrid.

tacksam för svar.
Barcelona KeLLeFeNi
2006-07-19 23:42
Hoppas verkligen Zambrotta skriver på för Barca nu =)
Juve!
2006-07-19 23:41
får väl säga grattis att ni har fått 2 världsspelare för priset av 1 ( om ni nu får bägge eller nån ), ni får väl skicka tackbrev till Luiciano Moggi !
Barcelona Barça82
2006-07-19 23:26
När skulle ett eventuelt omval kunna hållas. Någon som har koll på det.
Barcelona Woods
Uh vad spännande det blev nu.. =) Förstår fortfarande inte vad marängerna ska ha Emerson till!! Jaja han kommer säkert motbevisa mig i höst, men att han skulle vara något för Real..

Om inte Zambrotta kommer nu blir jag ju så grymt besviken. Fan, varför kan det inte bli klart? Han kommer gå till Milan, säker på't ;) Just our luck eh..
Barcelona Kamelen
Ämne: Grabbar, jag vet att....
Man ska aldrig vinna på ett vinnande koncept :) Det tror jag knappast Rijkaard gör heller. Ser hellre Zambrotta på högerbacken löpandes fram & tillbaks, fram & tillbaks..
Juventus.
2006-07-19 23:18
Grabbar, jag vet att ni kommer spela 4-3-3 nästa säsong men jag tänkte lite för mig själv hur det skulle se ut om ni skulle lirat 3-4-3.

Exempel:

------------------Valdes-------------------------
----------Thuram---Puyol-----Marquez-------------
-----------------Edmilson------------------------
----------Deco-----Xavi-------Zambrotta----------
---------Messi----Etoo--------Ronadinho----------

Backlinjen är ju SPIKAD. Vilka spelaren o ha som mittbackar. Huvudstarka hela högen. Starka i kroppen och passningssäkra.

Mittfältet smälter jag av. Edmilson röjer allt i sin väg och Deco o Xavi står för kreativiteten medans Zambrotta löper förbi allt o alla på vänsterkanten, med RONALDINHO vid sig =).

Anfallet skulle peppra in mål dessutom. O jag vet det ser kanske lite för offensivt ut. Men med de spelarna ni har, så skall ni f*n inte spela deffensivt! Som Crapello gör hehe.

Aja, jag hoppas ännu en gång ni pepprar de äckliga divorna från madrid.

Forza la Juve!!
Barcelona el diablo
2006-07-19 23:18
förövrigt så vill jag inte ha både thuram och zambrotta i blaugrana, usch inga fler "galacticos" i vårt lag vi har så det räcker. VI borde satsa på lite inhemskt istället.Inga fler emmigranter tack!
satsa på latinamerikanska stjärnor blandat med katalaner så går det vägen. Farfan vill jag se hos oss inga backar från serie a.
Barcelona Södan9
2006-07-19 23:14
Man får väll säga grattis till marrängerna som gjort klart med cannavaro som är världens näst bästa back. Ska bli kul att se vilken besvikelse emerson kommer bli. Enligt mig en av världens mest överskattade spelare,kanske mest ;)
Barcelona Schubert
2006-07-19 23:10
Ämne: Real Madrid har gjor....
Håller med, Emerson kommer inte övertyga i La Liga. Kolla bara på hur dålig han var i VM när han skulle passa bollen och inte bara spela sitt vanliga benknäckeri.

Cannavaro är en utmärkt back i Juve. Det enda är väl att han inte är en större passningsspelare, men Capello prioriterar inte sånt (se Emerson).
Barcelona Gauwweee.
2006-07-19 23:07
B.A.R.C.A, han kanske spelar thuram som höger, han har gjort det i landslaget innan, så fortsätter han med rafa och puyol i mitten men det är en tanke bara..
Barcelona el diablo
2006-07-19 23:05
jaja romours alla. är det bara jag som saknar copa Libertadores i tv-rutan eller? nötterna i svensk tv verkar inte förstå att vi vill se lite latin fotboll.Och sen har vi ju copa amerca vem ska sända detta intressanta. jaja in med mer utomuropeisk fotboll så blir jag glad.
Real Madrid Ramos_2
2006-07-19 22:51
Man behöver inte vara en geni för att lista ut just nu att Zambrotta antingen kommer han till Milan eller Er, ni ligger rätt bra till.

Grattis till Zambrotta, nu har ni en ytterback av världsklass, än en gång Grattis.
Jag tror inte att han väljer Milan.
Barcelona Kamelen
2006-07-19 22:47
Real Madrid har gjort en riktigt bra värvning i Cannavaro men vad dem skall med Emerson har jag inte aning om, han är ruskigt seg och är inte känd för sitt passningsspel direkt. Dem kunde lika gärna ha lagt ut ett par miljoner euro till för att få Diarra ifrån Lyon.

Zambrotta & Thuram, det är ju för jävla underbart =)
Juventus.
2006-07-19 22:35
Jajamänsan, då va canna o emo klara för real. Thuram o zambrotta är barca spelare i denna stunden. Ryktas nu att Barca vill ha Vieira med, förstår inte riktigt, vem skall han peta?
Annons: