/spanien/barcelona/forum/24282.aspx/spanien/barcelona/forum/24282.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Awinho
2006-07-19 17:47
Juventus: Jag antar att du heter Zambrotta i efternamn, och din bror Gianluca...?
Real Madrid Fusion
2006-07-19 17:47
Senaste nytt, det ska bli ett nytt presidentval i Barcelona.
Laportas fyraårs avtal gick ut redan 30 Juni, så domaren har sagt att man ska ordna ett nytt val omedelbart.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-07-19 17:45
Juventus

Affären är inte klar än enligt hemsidorna så står vi först i kön pågrund av den smarta lösningen som Barca o Juve kommer fram till men att nåt ska vara 100% klart står det väl inte?

Barcelona Kamelen
2006-07-19 17:44
Ämne: Hejsan Culés =)

J....
Nu sitter man här och hoppas på att du har rätt =)
Skall bli riktigt skoj om de båda kommer, att dem tog Zambrotta mitt framför näsan på både Chelsea & Madrid gör inte saken sämre, om han nu kommer vill säga.
Juventus.
2006-07-19 17:43
Hejsan Culés =)

Jag som Juvefan hoppades hela tiden på att Zambrotta skulle hamna i Barca. O äntligen sker det =)!!! Tanken av att se honom i lag som Madrid, Chelsea eller Milan får mig o vilja ta självmord.

Spelarna har sagt ja, det officiella kommer antingen imorgon eller idag. Min bror i Turin meddelade det precis nyss.

Grattis mina vänner. Grattis till världens bästa ytterback! Dessutom en mittback av hög klass!

Forza JUVE!!!!!
2006-07-19 17:41
Nu ska vi inte ta ut segern i förhand grabbar angående duon från Juventus men en sak är säker vi står på delat plats med Milan den säker är glasklar.

Barcelona Awinho
2006-07-19 17:27
Om jag har förstått det juridiska snacket rätt i EMDs artiklar så är det så att Laporta och co började sin mandatperiod 8 dagar innan det ekonomiska bokslutet för år 2003 och att dessa 8 dagar enligt klubbens stadgar räknas som ett helt år av mandatet, och att ledningen därför skulle ha suttit 4 år nu.

8 dagar?! Ärligt talat, om dom inte skrivit ut namnet på den idiot till "Barca-socio" som anmält detta till rättsväsendet skulle jag tagit för givit att han hette Ramón Calderón.
Real Madrid R9 Ronaldo
2006-07-19 17:04
Jontteee

Om EN person säger det så betyder det inte att alla fans har sagt det.
Barcelona Andredinho
2006-07-19 16:53
Om barca vill kan dom få vilken sponsor dom vill men dom har bevisat att att vi är mer än en klkubb
Barcelona Andredinho
2006-07-19 16:48
nÄR KOMMER SPELARNA ATT SÄGA JA ELLER NEJ?
Barcelona Jontteee
2006-07-19 16:35
Pinsama real fans är klagar på att Barca har gjort ett avtal med UNICEF som Barca inte ens får betalt för. Dom har svårt att förstå att det e för att hjälpa fattiga barn.. Dumma Madrid fans..!!!
Barcelona Jontteee
2006-07-19 16:23
Att Laporta skulle förlora valt är typ lika mkt som om Puyol skulle dra till Real Madrid.. =)
Barcelona Nemo
2006-07-19 15:57
Marcos, härligt!

Oj, med dem två herrarna så får vi nog världens i särklass bästa lag, alla kategorier. :-)
Barcelona Eidur G.
2006-07-19 15:54
Skulle det bli verklighet av dessa spelare så känns det defintivt onödigt med nytt presidentval
Barcelona Marcos
2006-07-19 15:50
Oj vad härliga nyheter!

Thuram och Zambrotta är nu så gott som klara. KLubbarna är överens och det enda som fattar är de båda spelarnas "Ja".
Barcelona Kamelen
2006-07-19 15:47
Inte en chans i världen att Laporta inte blir 'omvald'. Det han har gjort med Barça kommer alla vara för evigt tacksamma för.
Barcelona Nemo
2006-07-19 15:42
Det verkar stämma. Men att Laporta ska förlora valet är väl inte någon som tror?

Jag gillar Deco. Jag tror han är mycket viktig för vårat anfallsspel och spel på plan överhuvudtaget. Han är den spelare med Xavi som motståndarna aldrig lyckas markera. Han är som en hal ål som löper sig fri och på så sätt ställer till problem för motståndarna.
Barcelona Woofi
2006-07-19 15:31
Barca har tydligen blivit dömda till att ordna nytt presidentsval. Se länktips
Barcelona Nemo
2006-07-19 14:59
brabarca. Vi har tillräckligt med mittfältare som passar in som handsken i vår spelidé. Xavi fördelar spelet, Edmilson tar upp ytorna och Deco kompletter båda på ett sätt bara han kan. Skulle någon av dem gå sönder har vi Iniesta, Motta (om han inte är skadad ;-)) Bommel, Gudjohnsen.
Barcelona Nemo
2006-07-19 14:56
Vafan ska vi med Trez till? Han skulle absolut inte passa in i vår spelidé. En fördel är att vi skulle få en helt annan dimension på spelet, en nackdel är att vill vi verkligen offra Eto'o för Trez? Més que un pichichi - Samuel Eto'o
Barcelona brabarca
2006-07-19 14:56
Barca borde värva mer mitfältare ja vet inte varför du säger att vi har många mitfältare
senor cule. de enda 2 mitfältarna av klass är ronaldinho och xavi
Barcelona Eidur G.
2006-07-19 14:30
Med Ronaldinho, Etoo och Messi i anfallet fungerar det givetvis inte att ha en spelare som Trez i laget. Perfekt med Giuly, Ezzy och Gudy.
Barcelona Señor Cúle
2006-07-19 14:17
II Barça II - Rijkaard

Vi har redan gott om anfallare, om vi ska skola om Guddy till mittfälltare så får vi för många mittfältare. Trez kommer säkerligen begära en väldigt hög lön, och vill nog inte sitta på bänken, iaf inte vara 2:a elr till och med 3:e anfallare (efter Eto'o och Guddy). Därför känns den värvningen överflödig och väldigt onödig.
Barcelona II Barça II - Rijkaard
2006-07-19 14:15
Señor Cúle:
Jag vet inte vad du menar, kan du förklara?
Barcelona FCB_Petterzzon
2006-07-19 13:53
oj trezeguet också, det skulle man inte kunna tro en till anfallare eller ska gudjohnsen bli mittfältare?
Barcelona Señor Cúle
2006-07-19 13:37
Om vi får Trez, så tycker jag att det är VÄLDIGT onödigt, ni vet exakt vad jag menar och vet varför jag tycker så.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-07-19 13:35
Lägg till Trezeguet på listan av spelare vi vill ha från Juve.
Barcelona Gabriel
2006-07-19 13:19
La Rambla

Hehe, háller med men det verkar som att din ónskan ej gick i uppfyllelse, knappast óveraskande heller dá vi fórsókte pruta ner priset till 14 miljoner euro fór Zambrotta. Jag kan tánka mig att en eventuell óverenskommelse kan komma att hamna omkring 17-18 miljoner euro.

Hehe, sá roliga madrid ár. Antagligen ska Real Madrid ha bajsat ner sig i byxorna nár de fick reda pá att Barcelona befann sig i Turin igár. Pedra Mijatovic sprang bums till telefonen fór att ringa upp Juve och idag ska han, enligt rykten, áka till Turin sjálv fór att fórsóka fixa Zambrotta, Emerson och Cannavaro. Ha! Det ska bli intressant att se hur detta slutar dá Juve knappast ár glada pá Real Madrid efter allt detta med Capello, dessutom har de knappast ggl´mt Zidane situationen.

Juve tar Barcelonas ord fórst dá Barcelona alltid har visat respekt gent emot Juve. Har de varit nágon spelare som vi velat várva sá har vi pratat med klubben fórst och vántat pá deras OK fór att prata med spelaren, nágot som vi nástan ár sjálva om att góra.

Bueno, a por la playa ahora. Ciao i visca el Barça :)
Barcelona Nemo
2006-07-19 13:01
Om Barca får Chelsea i gruppen så kommer det bli väldigt skoj. Dels två kanonmatchor, plus att vi inte kommer kunna mötas i en åttondel vilket bäddar för att vi kan slå ut dem i ett senare läge :-)

Tack Txiki, ge oss en bra present nu i sommar!
2006-07-19 12:24
Positivt att Txiki är nere i Italien för att förhandla äntligen lite inisiativ =))

Annons: