/spanien/barcelona/forum/24277.aspx/spanien/barcelona/forum/24277.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Menos Mal
2006-07-26 00:25
Mm.Var stog du ?, Mycket folk vid grinden vid Masia ?, lite tråkigt ( iallfall under säsongen ) att man inte får stå inne på 'masia-området'.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:24
Ämne: Härligt :) Hur dags ....
Nu när försäsongen satte igång så tränade man två gånger om dagen. En träning kl 9.30 och kvällsträning 19.00. Trots det var på kvällen så var det fortfarande riktigt varmt när solen gassade. Det är lite av anledningen att man tycker om att lägga ett läger i Danmark, just för att det är svalare här i Norden.
Barcelona Menos Mal
2006-07-26 00:21
Härligt :) Hur dags vart eftermiddagsträningarna nu när du var nere Rambla ?
Barcelona Kamelen
2006-07-26 00:20
Se länktips.

Låter riktigt lovande, skulderna har minskat från €92.2M till €68.5M. En minskning med €23.7M.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:19
Ämne: Tror att det är hugg....
Bara två gånger nere i Barcelona.

Här är en länk som han tidigare postat om Seient Lliure, den gånga säsongens. Borde ju inte vara någon större skillnad nu.
Barcelona Menos Mal
2006-07-26 00:16
Tror att det är hugget som stucket.

Varit nere många gånger Rambla ?
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:15
Ämne: 'Cat 3'

Nj....
Enligt Sóm més que un club så funkar det bra att köpa biljetter via hemsidan också. Bara att hämta ut biljetterna på Camp Nou eller i någon av La Caixas bankomater nere i Barcelona.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:12
Ja jag tänker slå till och bli medlem nu under hösten.

Menos Mal:

Hör med Sóm més que un club, han har nämt Seient Lliure i något inlägg tidigare. Han bor ju nere i Barcelona och är rätt så insatt. Eller så sök på orden Seient Lliure så hittr du säkert inlägget.
Barcelona Menos Mal
2006-07-26 00:11
'Cat 3'

Njae, du blir 'placerad' på 'våning' 3.

( se länk tips. )

Kan tippsa om :
http://www.barcelona-football-tickets.com/

Där jag köper mina biljetter. Har fungerat superbra!
Barcelona Kamelen
2006-07-26 00:10
Ämne: Förra året låg Perry....
'Cat' 3 innebär vadå? Kortsida?
Barcelona Menos Mal
2006-07-26 00:09
Håller med dig till 110 % Rambla. 71€ /året är inte så värst farligt.

Seient Lliure är ett system som tydligen fungerat bra. Ingen som har någon erfarenhet utav det ?
Barcelona Kamelen
2006-07-26 00:09
La Rambla

Det är det verkligen värt om man går på åtminstonde två matcher vilket man åtminstonde jag lär göra.
En annan match som vore riktigt rolig att gå på är hemma mot Villarreal. Kanske även Espanyol, just derbyt brukar ju vara fullsatt.
Barcelona Menos Mal
2006-07-26 00:07
Förra året låg Perrymans paketresa ( Flyg, 3* hotell, 3 nätter inkl. matchbiljett 'Cat' 3) 10700:- drygt. Mycket pengar, men tror dock att det är värlt det. Man ryser ju bara man ser bilder.

Siempre Barca!
Barcelona rico
2006-07-26 00:06
Ämne: Har en kompis nere i....hehe då ska man nog kanske köpa biljetter till "mindre" oaktrivare lag(sarkasm) som Valencia, Sevilla, Villareal, Atl Madrid :P
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:06
Ämne: Har en kompis nere i....Skulle tro att paketpriser lär bli dyra som sjutton.

För medlemar så är priserna de här enligt officiella hemsidan:

Stand 145-165€
Side 111-129€
Gol 80-90€
General 70€

El clasico hör ju till kategori A+, samma kategori och priser när det gäller CL och utslagsrundorna fram till semifinal.

Funderar allvarligt på att bli socio alltså. Kostar 71€ om året, det är det fan värt. :)
Barcelona Kamelen
2006-07-26 00:04
Ämne: Har en kompis nere i....
Nae du, inte chansar jag med en sådan summa =)
Då lägger jag hellre pengarna på en paketresa, får se vad de ligger på när priserna släpps.
Barcelona Menos Mal
2006-07-26 00:02
Har en kompis nere i spanien, han utryckte sig kortfattat 'Es casi imposible '. En biljett ligger runt 200-250 euro. ( Men då kan du inte förvänta dig att sitta inne i avbytarbåset ) :P

Enda chansen för 'oss' utan säsongskort antar jag är att köpa en paketresa via, perryman eller dylikt. Dock har jag ingen koll på svarta, men frågan är om man vågar chansa ?
Barcelona Kamelen
2006-07-26 00:01
Ämne: Oj, de är dyra. Har ....
Hur kan man inte gilla Dinho? Förstår om Ramos inte gör det men .. =)

Hah, det var nästan vad jag förväntade mig. Skall se om jag får med någon polare med mig så får jag åka ner, skulle vara riktigt grymt.
Barcelona rico
Ämne: Ämne: Herregu....
Har faktisk ingen aning, men det är inget jag grämer mig över på.
Tycker faktisk att det är bara bra och en fördel att börja el clasico på borta plan, känns liksom att vi har mindre press på oss att vinna över dom och att det är dom som måste prestera(som förra säsongen, men om vi spelar vårt fina spel så lär Ronaldinho snurra upp Ramos & co igen :)
Barcelona rico
Har faktisk ingen aning, men det är inget jag grämer mig över på.
Tycker faktisk att det är bara bra och en fördel att börja el clasico på borta plan, känns liksom att vi har mindre press på oss att vinna över dom och att det är dom som måste prestera(som förra säsongen, men om vi spelar vårt fina spel så lär Ronaldinho snurra upp Ramos & co igen :)
Barcelona La Rambla
2006-07-25 23:58
Oj, de är dyra. Har för mig att sentaste låg på mellan 3-500€.

Thuram i Gazzettan:

Il francese del Barcellona: "Felice come i miei figli, che possono vedere Ronaldinho

Glad precis som mina söner, att de nu kan titta på Ronaldinho.

Hehe, Thurams två söner gillar tydligen Dinho. :)
Barcelona Kamelen
2006-07-25 23:57
Jag har faktist ingen aning, verkar lite skumt.

Vet någon vad en matchbiljett till El Clasico på Nou Camp kostar?
Barcelona Menos Mal
2006-07-25 23:55
Rambla, jag funderade med på det :\, resan ner vart ju nästan bokad hehe , :-)~
Barcelona La Rambla
2006-07-25 23:50
Ämne: Herregud vilka minne....
Ser fram emot en repris nu i höst. :-)~

En undran, varför är första mötet på Bernabeú igen den här säsongen. Brukar väl vara omvänt till nästa säsong?
Barcelona Kamelen
2006-07-25 23:48
Herregud vilka minnen från matchen på Bernabeú. Casillas blick säger allt. Carlos beter sig som ett svin emot Eto'o. Robinho börjar gråta.
Den matchen hade allt.
Barcelona Maxi_Lopez_#11
2006-07-25 23:47
Kamelen//

Jag håller med till 100 %.. vi har inget att bevisa.. vi är världens bästa lag.
Barcelona La Rambla
2006-07-25 23:45
Ämne: Glöm inte att Motta ....
Hehe, med all respekt för Motta men jag tror inte han hade hunnit upp Ronaldo även om han inte fått kramp. Möjligtvis att han hade kunnat fälla Gordo då. :)

Sen är ju hela diskusstionen löjlig. Han kommenterar ett inlägg där diskussionen handlar om att vissa av oss uppskattar spelare som Oleguer och Motta trots att de inte är ordinarie just för deras inställning och att de är sanna culés. El clasico hade inget med detta att göra ens.
Barcelona Kamelen
2006-07-25 23:44
Motta drog väl på sig en sträckning snarare?

Varför ens svara idioten? Barça har ingenting att bevisa, vi är världens bästa lag. Vi hade dessutom lekstuga med Madrid på deras hemmaplan.
Barcelona Menos Mal
2006-07-25 23:44
ehrm :) hörde jag något om markering och springa ifrån backarna ?

Enjoy ;)

sry fellänk, är är den jag ville ha :P http://www.youtube.com/watch?v=ZqAFg1WxG-k&mode=related&search=Ronaldinho%20madrid
Barcelona II Barça II - Rijkaard
2006-07-25 23:41
Glöm inte att Motta fick kramp!
Annons: