/spanien/barcelona/forum/24275.aspx/spanien/barcelona/forum/24275.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Woods
2006-07-21 10:07
Tiago// Ja det är väl inte överraskande heller =). Spelare som kommer till dagens Barcelona har en tendens att trivas. Men jag tror att just detta är nyckeln för fortsatt framgång, att behålla lagharmonin trots en nu mördande konkurrens, nu inte bara offensivt, nu även defensivt.

Men va fasen detta är ju riktiga lyxproblem. Nej detta ser riktigt bra ut!
Pampaz
2006-07-21 10:06
Zambrotta och Thuram är bättre värvningar än Cannavaro och Emerson. Visst, Real kanske fick den bättre mittbacken men juvelen måste ändå vara Zambrotta. En sån ytterback skulle nog alla storklubbar döda för. Emerson är bra också men jag tror inte han passar in i Real, men Thuram kommer passa som handsken i Barca försvaret.
Barca-Real 1-0
Barcelona Tiago
2006-07-21 10:03
Woods
Jag tycker guddy verkar kommit in väldigt bra in i truppen han verkar verkligen älska barcalona och han verkar ha väldigt kul där så verkar det iaf på presskonferancerna iaf:)

Milan ac
snälla vänta med att dömma nån innan du sett han.
Barcelona Woods
2006-07-21 10:00
Härligt!! Även om våran trupp nu nästintill kan anses komplett, så kommer vi inte vinna utan den glädje och laganda som präglat de senaste säsongerna! Häri ligger Rijkaards största uppgift framöver, att behålla lagandan trots tre starka nyförvärv. Spelare som Oleguer och Sylvinho kommer inte få lika mkt speltid, likaså Giuly.

Men fasen va gott!! Stormaktstiden rullar på..;):D
Real Madrid milan ac
2006-07-21 09:59
Ojoj silka värvningar ni gör (thuram och zambrotta). Detta trodde jag inte efter ni gjort den sämsta värvningen inte bara denna transferperioden, utan genom tiderna, iaf de senaste 10-20 åren. Gudjonsen kan ni inte vara nöjda med, men de andra två köpen var fantastiska.

Tyvärr har ni inte laget till att ta guld. Guldet kommer ni finna i madrid då deras lag är rätt överlägset ert:(.. Ni vet det, men ni vågar inte tro på det..

För övrigt kommer barca aldrig bli ett superlag i milans kaliber, sorry.
Barcelona Civello
2006-07-21 09:56
Känns svårt det här med mittfältsplatserna. Nu har man ju gått och förälskat sig i Iniesta, men Deco och Xavi är verkligen inga man flyttar på i första taget. Nu fungerar ju även Iniesta i pivoterollen, men där gör ju som sagt Edmilson ett superbt jobb. Blir hård konkurrens på flera positioner i startelvan i år :)
Barcelona Tiago
2006-07-21 09:52
tycker det borde vara edmilson xavi och deco sen byter motta med edmilson iniesta med xavi och vanbommel med deco för om man kollar så är iniesta väldigt lik xavi vanbommel lik deco och motta lik edmilson i deras spelsätt
Barcelona Noucampkaka
2006-07-21 09:47
Tiago

Det är möjligt att du har rätt. Tycker själv att Deco och Xavi är gjutna. Sista platsen är det hård konkurrens om. Hugget som stucket...
Barcelona Tiago
2006-07-21 09:45
Civello
haha ja jag ser att han har svårt och inse att hans kära milan inte fick han
Barcelona Tiago
2006-07-21 09:44
tycker inte vanbommel ska vara i första laget finns bättre alternativ som edmilson motta lr iniesta
Barcelona Schubert
2006-07-21 09:44
Ämne: Valdes
---
Thuram
....Rodri är på väg till Depor. Annars håller jag med dig.:)
Barcelona Tompa
2006-07-21 09:43
Om Barca skriver på hemsidan att de är helt klara tycker jag inte det finns någon anledning att tvivla på det. Truppen är verkligen grym nu

FORCA BARCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Civello
2006-07-21 09:43
Vad bra. Då kan kanske till och med Määt inse att det är klart nu när hans källa #1 bekräftat affären.
Barcelona Noucampkaka
2006-07-21 09:42
Valdes
---
Thuram
Marquez
Puyol
Zambrotta
---
Deco
Xavi
Van Bommel
---
Ronaldinho
Eto'o
Messi

------------
Jorquera
---
Belletti
Oleguer
Rodri
Gio
---
Iniesta
Edmilson
Motta
---
Giuly
Gudjohnsen
Ezquerro

Hyfsat b-lag...
Barcelona Tiago
2006-07-21 09:41
så nu har dom med skrivit att det e klart så alla som spekulerar att det inte e helt klart bla bla kan sluta med det
Länktips: www.gazzetta.it/
Barcelona Civello
2006-07-21 09:40
BRC:

Jag var inte seriös i mitt uttalande, om du nu trodde det : )
Barcelona BRC
2006-07-21 09:11
håller med dig Kristian, dock kan jag förstå att en del blir lite fundersamm när det endast är Barca som har skrivit om det...men jag håller med dig. Lite på Barca
Barcelona Kristian
2006-07-21 09:08
Är en värvning konfirmerad på klubbens hemsida så är det 100% sanning, slutsnackat.
Barcelona Tiago
2006-07-21 08:53
BRC

hur ofta får man se nått på barcelonas officiella att dom skriver falska rykten lr nått sånt?
Barcelona BRC
2006-07-21 08:51
Ämne: Jag vet att det låte....
Det stämmer säkert, hittils hopoas jag, att barca är dom enda som har skrivit det.
Tror inte att just dessa affärer är så hemliga, men ingen klubb vill egentligen att något ska komma ut förrän det är klart. Och jag hoppas/tror inte att barca skulle skriva det om det var itne vart klart.

Så sant som du säger, man vet aldrig förrän det är på skrivet. Men jag hoppas inte att det ska vara så denna gången. Sicket lag vi kan ställa på banan, för att itne tala om vilket lag vi har på bänken =)
Real Madrid ItIsYourChoice
2006-07-21 08:51
Grattis pocjkar :) Ni fick den bästa ytterbacken i världen, skulle göra vad som hälst för att få honom i Real. Grattis :) Och lycka till udner säsongen
Barcelona Tiago
2006-07-21 08:50
Määt

snällla lilla milan fan inse att dom inte gick till milan och kom till barcelona är det verkligen så svårt??
och vrf skulle barcelonas officiella hemsida ljuga? för fan lägg ner
Barcelona M79
2006-07-21 08:44
OJ vad Barca kommer bli bra nästa år OM dessa två spelare är klara för klubben.

Hade faktiskt ändå hoppats att Milan skulle ta Zambrotta. Fast har Barca någon svaghet är de ytterbackarna vilket numera är löst
Määt
2006-07-21 08:43
Jag vet att det låter dumt..

Okej en sida har skrivit att det är officiellt.. o de är Barcas sida..

Men tänk efter själva.. Juventus.it, gazzetta.it...

Och om de verkligen vore så hemliigt så tror jag inte att Barcelona skulle skriva det på sin hemsida, då hade ju SÅKLART Juventus.it också ha den artikeln uppe..

Man vet aldriig med fotbollen förrän spelarna skrivit under. Så ta inget för givet.
Barcelona BRC
2006-07-21 08:34
Ämne: Määt:

Jo, att FC ....
Varför måste det vara rent skit snack??? Kan ju hända att klubben/klubbarna lyckas hålla affärer hemliga tills dess det är klart...men att det måste vara rent skit snack. Det köper jag bara inte.
Barcelona Civello
2006-07-21 08:13
Määt:

Jo, att FC Barcelona går ut officiellt på hemsidan med att dom är klara måste vara rent skitsnack. För visst litar man mer på tidningarna än klubbarna själva. Jisses!
Barcelona Barçafan_Nr1
2006-07-21 08:00
Määt// Gå in på bifogad länk!

Till alla andra kolla in kommande säsongs laguppställning;

-------------Valdes-------
Marques--Thuram--Pyuol--Zambrotta
---Deco---Xavi---Edmilson/Iniesta/Motta/VanBommel
Messi-----Eto'o----Ronaldinho

Underbart!!!!!!!
Määt
2006-07-21 07:53
alltså.. det står ingenstans i Gazzetta.it att zambrotta o thuram är klara för barcelona..

O dom brukar va först me nyheterna..

SÅ jag undrar om det är inte rent skitsnack!..
Barcelona BRC
2006-07-21 07:52
Visst det är synd att spelarna blir drabbade för att ledningen har fuskar. Att man straffar klubben tycker jag är en självklarhet, precis som dom ansvariga bör straffas. Om endast den enda parter blir straffat vid fusk. Så tror jag att det skulle fifflas i ett betydligt större utsträckning än det görs nu.

Lider verkligen med er Juve fans. Tror det var Bayern Munchen som sa att dom inte kommer vilja ha någon spelare från Juve, då det var som att plundra ett lik. En helt fantastisk tanke, men kanske något blåögd. Världen är inte en vackert ställe. Och framför allt inte inom fotbollen.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2006-07-21 04:17
ni kanske tror att jag är ett spöke som är vaken så sent, men jag kan inte smälta att vi har ett så grymt lag. ( kanske det bästa genom tiderna ? )fan vad gött de är zambrotta spelar för barca till hösten, kunde inte ha blivit bättre :D självså hoppas jag att han spelar vänsterback och belletti som höger.fast belletti är inte så värst bra deff så tycker jag att viska spela så, bara vi inte ska säkra bakåt för då föredrar jag thuram som spelar höger.mittfältet tycker jag att det ska vara deco edmilson xavi och på topp så vet alla hur det kommer se ut :) så det ser väldigt bra ut för våran del tycker jag :D kanske vinner allt i år förutom spanska cupen :P

Visca el Barça!
Annons: