/spanien/barcelona/forum/24263.aspx/spanien/barcelona/forum/24263.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona pablo escobar
2006-10-17 18:56
Bra införartikel.

Hoppas på Iniesta och Thuram istället för Xavi och Marquez. Framförallt tycker jag att en bortamatch mot Chelsea inte riktigt passar Marquez, Thuram känns som en säkrare försvarsspelare.

Intressant också att se vad Zambrotta kan bidra med i offensiven om chelsea spelar utan yttrar.
Barcelona J Ohoo
2006-10-17 18:12
Kan man likna en mini-Puyol mer eller vad handlar detta om? (Killen längst ner till vänster)

Tycker han liknar Puyol riktigt mycket, håret, ansiktsdragen, allt! =)
Barcelona Forza_Barca7
2006-10-17 16:43
Jag hoppas att messi gör mål mot chelski imårn, och att ronaldinho värkligen visar vem han är på planen !!!!

Forza Barcelona
Barcelona EsCúle
2006-10-17 16:36
Startelvan mot Chelsea:

Valdés

Zambrotta - Puyol - Márquez - Gio

Xavi - Edmílson - Deco

Messi - Gudjohnsen - Ronaldinho

Forza!
Barcelona r.Hyder
2006-10-17 16:28
Vad SKÖN Puyol är, riktigt hjärta i den snubben!
Barcelona Ghazza
2006-10-17 16:22
Puyi är kung :)
Atlético Lippan
2006-10-17 16:17
haha Puyol e grym
Barcelona EsCúle
2006-10-17 15:53
La Rambla

Ja.Ännu ett bevis på att vi är en riktigt stor klubb och dessutom mer än en klubb!
Barcelona La Rambla
2006-10-17 15:52
En översatt radiointervju med allas vår Carles Puyol igår kväll på Cadena Ser. Riktigt läsvärd. :-)
Barcelona La Rambla
2006-10-17 15:45
EsCúle:

Läste det, även Chelseas Peter Kenyon var tydligen också med.
Barcelona EsCúle
2006-10-17 15:42
Roligt att Joan Laporta nu mera ingår i European Professional Football Strategy Board. :-)
Barcelona La Rambla
2006-10-17 15:14
Hehe, härlig förstasida. :-)
Barcelona La Rambla
2006-10-17 15:13
Ämne: Vad var det Ronaldin....
Nu var det ju så att många av oss lyssnade på matchen via internet-radio. Enligt alla så var han matchens lirare och fick stående ovationer när han byttes ut. Du får tro vad du vill. Vi får väl se på söndag hur det är med formen eller inte.

Enligt tv-programmet Maracaná 06 så var Capello beredd att säga upp sig efter förlusten mot Getafe. Mijatovic fick övertala honom att stanna kvar. Gracias Pedja. :-)
Barcelona Jontteee
2006-10-17 14:59
Vad heter Madrid talangscout ? Barcelona ?
heheheheheheheheh
Real Madrid Ronaldo (meka)
2006-10-17 14:42
Vad var det Ronaldinho gjorde spelmässigt som var så bra. Två mål på fasta och han är i form enligt er. Nu får man en massa inlägg i vårt forum om att vi kommer förlora, Dinho i form kommer krossa oss. Själv såg jag inte matchen men att påstå att någon är i form igen bara för att man gör mål en match är att ta i, lika mycket som att påstå att Raul är den gamla Raul bara för att han har gjort mål nu i någon match.
Lycka till imorgon mot och på söndag.
Hala Madrid
Barcelona Messi 10
2006-10-17 13:36
Riktigt synd om Marcelo flyttar till Madrid han har skön spelstil och kommer garanterat göra några baljor per år. Hans debut i landslaget lovade gott en riktig vänsterkanon. Han skulle jag hellre se tillsammans med Ronnie på vänsterkanten än Sylvinho tex. Måste också säga att jag hoppas Dos santos är åter snart vore toppen att se honom istället för Ezquerro på bänken ibland.Tänk er att byta av Messi sista 20 med Dos Santos vilken lyx
Barcelona Tompa
2006-10-17 10:20
Frankie_Lampard:
Nej du - Barcelona vinner med 2-0 eller 2-1...

Sen hoppas jag att Petr Cech efter omständigheterna mår bra och att han kommer bli 100 % återställd.

Real Madrid Frankie_Lampard
2006-10-17 09:35
Spärrad för provokation. /Redaktionen
Barcelona Klint
2006-10-17 07:57
Vad skulle vara senaste nytt om Eto'o?
Barcelona r.10
2006-10-17 00:12
vet nån senaste nytt om ETO'O ?

:)
Barcelona Evička
2006-10-16 22:39
Jovisst, Messis mål är bara SÅÅ läckert, men jag har njutit en del av Ronaldinhos frispark också, den satt precis som den skulle.

Petr Cech verkar vara bättre förresten, han har åtminstone pratat med sin fru.
Barcelona La Rambla
2006-10-16 22:08
Ahh, Messis mål igår är ju ren fotbollsporr. Tillbakaspel av Guddy, en Sevillaspelare går på och görs bort, två till rusar till från sidan, han bara accelererar förbi dem, då dyker den fjärde upp och ska stötbryta och han bara chippar in bollen i bottre hörnet. Makalöst vackert. :D
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-10-16 21:31
Tarrak. Hur orkar man.
Barcelona La Rambla
2006-10-16 21:27
En ung rumän välkomnar Real Madrid till Rumänien på Buckarests flygplats. :)
Barcelona A Seleção
2006-10-16 21:13
tarrak

Haha, det var rätt kul. ;)
Barcelona tarrak
2006-10-16 21:11
Hehe!Jag blev lite intresserad varför Assyriskas sida hade överlägset flest inlägg just nu. Kolla länken!
Barcelona messi_nr30
2006-10-16 19:34
Är det någon som vet vart man hittar typ omgångenslag i La liga,, förut brukade de alltid presenteras på Pers bloggar, men nu har han slutat, så har försökt hitta de på MARCAs hemsida utanresultat. Länk tipps tack.
Barcelona La Rambla
2006-10-16 18:57
Chelseas förstemålvakt heter Cech och inget annat. Absolut inte Cesc, för alla bör veta vem vår canterano Cesc som spelar i Arsenal är vid det här laget. :-)

Belletti borta i ca 15 dagar. Hans högra axel skadade sig vid straffsituationen igår kväll. Tråkigt för Juliano verkar vara i bra form. Det blir ett tufft lass för Zabmrotta att bära nu. Bara inte Rijkaard satsar på Oleuger mot Chelsea, även om han tog bra hand om Robben förra mötet på Stamford Bridge, men det är ju dumt att utamana ödet.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-10-16 18:41
En fotbollsmatch är en fotbollsmatch. Då får man lägga undan alla andra känslor. Båda lagen vill vinna, och jag ser fram emot en fin match. Barcelona kommer säkert hitta på nåt före matchen, för att visa sympati mot Petr Cech. Det är det ingen tvekan om. Tror då mer att båda lagen gör något gemensamt för att visa sin med känsla till Petr Cech.

Matchen kommer vara en väldigt intensiv match, tror jag. Vi har sett det förrut. Det lag som vinner på mittfältet på onsdagen kommer också ta hem segern. Jag vill se Motta-Deco-Iniesta i startelvan.

Motta? Jo, i sånna här tuffa matcher, så behövs Motta. Han backar inte undan i närkamperna, och han kommer vinna flera avgörande bollar åt oss.

Deco? Visst har Xavi&Iniesta spelat jättebra tillsammans senaste tiden, fast mot ett lag som Chelsea så behövs Deco: han kommer vinna andrabollarna, ta tillbaks bollarna, våga ta egna iniativ, dvs dribbla och skjuta. Visst kan Xavi utföra dessa saker också, men Deco känns ett snäpp vassare offensivt, och Decos kvaliteer kommer vi få användning av.

Iniesta? Han har kommit igång på riktigt, riktigt kul att se, och om han verkligen vill se till att stanna i startelvan under en längre tid, så får han göra ett stort jobb mot Chelsea och visa den vilja han gjort under de senaste matcherna. Är säker på att Mister ger han förtroendet...

Visca Barca i Visca Catalunya!
Barcelona Tompa
2006-10-16 18:40
Man ska aldrig önska att NÅGON spelare skadar sig. Vi får verkligen hoppas att Chesc blir helt återställd och kan återuppta fotbollskarriären.
Annons: