/spanien/barcelona/forum/24255.aspx/spanien/barcelona/forum/24255.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bijelo Dugme
2006-07-28 16:26
Intressant La Rambla... mycket intressant...

Jag hoppas att vi får se en mycket bra match ikväll men framförallt att vi får se Saviola starta matchen och kanske några andra ungdomspelare också.

Ska bli intressant... fast vet inte om jag ska se matchen hemma eller på någon klubb i malmö, upplevelsen är större om man väljer att se matchen i en klubb.

Barcelona La Rambla
2006-07-28 16:21
Stor chans att vi får se Giovani dos Santos få lite speltid i kväll.
Barcelona Barcelona.10
2006-07-28 16:16
eyyy har nån nått video klipp på barcelona i danmark... eller på dos santos i danmark..??? skicka tack
Barcelona Zami-Culé
2006-07-28 16:07
Ingen som har stream till matchen? Jag har inte viasat sport 2, fan vad sugen jag är på att se matchen!
Barcelona Initial
2006-07-28 16:06
jojo jag räknar dem som cuper ja men inte turneringar...strunt i det det var bara en tanke men joan gamper räknas väl inte..är det inte barca som bjuder in motståndaren?
Barcelona Kamelen
2006-07-28 16:02
Ämne: extra inlägg: varför....
Så länge det är 'officiella' turneringar så räknas dem.

La Primera Divisíon
Champions League
Supercupen (?) mot Sevilla
Trofeo Joan Gamper
Världsmästerskapen för klubblag
Copa del Réy
Barcelona Initial
2006-07-28 15:55
extra inlägg: varför säger alla att de är med i 6 turneringar när det är bara 3...ligan cupen o champ league...resten är ju bara en match eller 2...super cuparna och världsmästerskapet...
Barcelona lloliii
2006-07-28 15:54
han kommer spela i Champions leageu också
Barcelona Initial
2006-07-28 15:53
llolii:det har du rätt i men jag tänkte mer som första val...klart alla kommer att spela men jag menade att thuram kanske vill vara förstavalet i viktiga matcher..inte för att det inte är kul med spa cupen men champ leag kanske känns roligare för honom
Barcelona lloliii
2006-07-28 15:52
thuram lär få spela en hel del Marque och puyol kan inte spela alla matcher i 6 turneringar
Barcelona Initial
2006-07-28 15:50
En kul fråga till alla: OM ni fick värva en spelare till...den här säsongen..vem och varför? jag vet att det inte behövs men ändå..jag skulle inte säga nej till nån ytter till...typ joaquin...alternativt govou eller varför inte adu..
Barcelona Initial
2006-07-28 15:46
Det funkar nog också...men thuram kanske blir kinkig om han inte får spela....hehe..fast han är 34 så han kanske nöjer sig med att vila lite också...
Barcelona Menos Mal
2006-07-28 15:45
Initial /

V.V
Beletti-Puyol-Marques-Zambrotta
Deco-Edmilson-Xavi
Messi-Eto'o-Ronnie

Det är min startelva :)
Barcelona Initial
2006-07-28 15:43
Förresten...om det är någon som råkar vara lika beroende av Football Manager eller liknande så diskuterar jag gärna laguppställningar, värvningar osv..kanske inte på forumet men på PM eller så...
Barcelona Initial
2006-07-28 15:36
ja ja...hemsidan...sorry e lite trött..."jobbar" fortfarande... :)
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-07-28 15:35
Gå ner lite i länktipset så ser du en bild och text.
Barcelona Initial
2006-07-28 15:34
Beautiful_Barca: Olearys vid centralen? och när är matchen...? och var står det att edmilson e skadad?
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-07-28 15:23
DINHO_10

Sorry, glömde skriva. O'Learys i Malmö.
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-07-28 15:22
Varför ska Edmilson bli skadad alltid innan Allt ska börja?? Först VM och nu Matchen asså shitt:S
Barcelona Bijelo Dugme
2006-07-28 15:15
Ska bli intressant att följa matchen, tur att man har Viasat sport 2, så man kan se matchen.

Jag undrar bara om Saviola är uttagen till truppen, för om han är det så hoppas jag verkligen att han gör en bra match och inte blir såld eller utlånad denna säsongen. Jag vill verkligen se honom i Barcatröjan, när han var som bäst i Barcelona var när det gick som sämst för oss, 02/03 så jag vill verkligen se hur bra han spelar idag, om han nu är uttagen.
Barcelona DINHO_10
2006-07-28 15:12
Vilken olearys
2006-07-28 15:08
Ett glädjebesked till alla som inte kan se matchen ikväll.

Ringde till O'Learys och de ko mmer at v isa den.
Barcelona Initial
2006-07-28 15:06
Jag såg förresten att barca har en tvkanal...men så klart inte i sverige då...men borde det inte gå att få genom nån slags satelitgrej ( ni märker att jag är ett teknikfreak) eller dator eller nåt...
Barcelona Initial
2006-07-28 15:00
Beautiful_Barca: Ingen av de kanalerna har det i tablån så det verkar inte bli nåt med det...eventuellt eurosport men det har jag svårt att tänka mig tyvärr...

nope men de sänder Werder Bremen - Bordeaux YEAH!!!
2006-07-28 14:56
La Rambla

Du provocerar minst lika mycket, så lägg ner båda två eller ta det på PM!

Borde inte någon av danska DR1 eller TV2 visa matchen ikväll?
Barcelona Initial
2006-07-28 14:48
Bijelo Dugme: Jarane..det håller jag med om. Jag bara slogs av att vi har så många otroliga spelare som för 3 år sen inte var ens i närheten av samma status (då menar jag internationellt ej i barcakretsar)...ok ronaldinho men...eto'o i mallorca....xavi...marquez...giuly...
Jag kan ha fel här men jag hade inte så bra koll på dem..(jag jämför nu med Henry Beckham Ronaldo osv...) det känns så bra att hålla på en klubb som köper spelare till KLUBBEN och inte till tröjaffären...och spelare som vill åstadkomma nåt och utvecklas och inte avsluta karriären med mer pengar i plånboken...läs: van nistelrooy
Barcelona Bijelo Dugme
2006-07-28 14:42
La Rambla:

Detta är det allra sista jag säger på detta forumet angående denna off-topic disskusionen:

Du har din åsikt, jag har min åsikt. Jag kommer aldrig förändra din åsikt, du kommer aldrig förändra min åsikt. Sarajevo är mycket kända i Jugoslavien för dels, historian och alla kända spelare därifrån. Detsamma gäller för Dinamo Zagreb och Zeljeznicar till exempel.

Jag tycker att FK Sarajevo är en större klubb, du tycker annorlunda. Fine! Men säg inte att jag provocerar eftersom jag bara säger min åsikt som jag tycker är sanningen, medan du inte håller med. Detta är trots allt ett forum, och jag är väl inte tvingad att hålla med mig.

Låt oss snacka om DETTA privat istället på forumet så slipper dem andra läsa vad vi skriver.

Initial: Jarane, De spelar ingen roll, vi har tillräckligt bra lag för att vinna även om vi har 4-5 spelare skadade, glöm inte, vi är FC Barcelona, vi är bäst i världen.
Barcelona Initial
2006-07-28 14:38
Bijelo Dugme: Det kan man ju ändra efter dagsform eller skador (hoppas vi slipper en SÅN säsong igen)...det är ju det som är det fina... :)
Barcelona B.A.R.C.E.L.O.N.A
2006-07-28 14:37
någon som har hittat stream till dagens barca match?:-) Fan vill också se matchen men har ingen box än :(
Barcelona La Rambla
2006-07-28 14:37
Ämne: Exakt, Bra La Rambla....
Lägg ner ditt provocerande va! Förstår nu varför du blev avstängd ett år.

Suck!
Annons: