/spanien/barcelona/forum/24254.aspx/spanien/barcelona/forum/24254.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nemo
2006-07-26 11:25
Alla ignorerar Zizou#5 på 3. 1,2,3.

Det finns ingenting vettigt att diskutera under Silly Season. :-(
Real Madrid Zizou#5
2006-07-26 11:19
Spärrad, motivering överflödig.

/ Redaktionen
Barcelona La Rambla
2006-07-26 11:18
Ronaldinho_barca:

Lägg ner nu du också. Sluta mata trollen, fattar du inte att de forsätter att skriva sin dynga här då? Bara lägg ner, strunta i vilken redaktion som är bäst eller inte. Är det en tävling eller?
Barcelona tarrak
2006-07-26 11:11
Jag vill även säga att jag tycker synd om Zidane när pajasarna längre ner smutsar ner hans namn. Jag tycker det är kull att gå in och titta på de små liven i maräng-foumet, men när de kommer hit och sabbar vårt fina forum är det f*n tragiskt
Barcelona tarrak
2006-07-26 11:06
Tycker att det är lite fånigt att tävla i vem som har den bästa redaktionen, jag hejar på laget och där vet ju alla vilka som är bäst.

Men om vi nu skulle tävla så räcker det väl med att säga att Madrid-redaktionen har medlemmar som anser att Guti är lika bra som Xavi. Case closed!
Barcelona Ronaldinho_barca
2006-07-26 11:05
Nemo, N1!
tänkte precis dra upp den situationen, visste inte hur jag skulle ta det.

bra gjort! :~P
Barcelona Nemo
2006-07-26 10:55
Zizou#5, er redaktion är inget att hurra för, dem ju inte ens ta hand om sitt egna forum.

Nu ska vi se hur bra er redaktion egentligen är. I Silly Seasonartikeln senast står det så här om Xabi Alonso;

"As uppger att Madrid lagt ett bud på 25 miljoner euro för Alonso. Han ses som ett perfekt komplement till Emerson i Capellos uppställning nu när Fabregas lär stanna i Arsenal. Även Alonso själv säger, tävrtemot i förgår, att han kan tänka sig dra på den vita tröjan och är mycket smickrad av Reals intresse."

Men spelaren själv har sagt;

"Jag vill stanna i Liverpool, den saken är klar. Jag vet att det har cirkulerat vissa uppgifter i den spanska pressen men det är något jag inte bryr mig om. Jag är bara intresserad av att spela för Liverpool och förbereda mig inför den kommande säsongen."

Och klubben säger;

"Vi har inte haft någon officiell kontakt med Real Madrid och vi är ändå inte intresserade av att sälja spelaren."

Så, istället för att er redaktion ska ge er falska förhoppningarna så kan dem istället skriva sanningen.

Caldéron är en lögnare och det är er redaktion också. Äpplet faller inte långt ifrån trädet.
Barcelona Nemo
2006-07-26 10:17
"Manchester United have joined the race for Spanish teenager Fran Merida.

The former Barcelona junior is ready to continue his career in England and trained with Arsenal at the end of last season.

The Daily Express says Liverpool and United are also chasing the midfielder, rated the best Spanish talent to come through Barca's youth system since Cesc Fabregas."

Låt honom gå, vi behöver honom inte.
Barcelona Sóm més que un club
2006-07-26 09:59
Med denna sista rapport har man svårt att se någon utmana Laporta om presidentposten. Mycket riktigt ser det inte ut som att någon annan kommer att kandidera enligt SPORT.

Barcelona Sóm més que un club
2006-07-26 09:48
Säsongen som gått var framgångsrik även på det ekonomiska planet.
Trots att man betalat av bra på lån och skulder visar man fina intäkter. En nettovinst på 33M€ och inkomsterna ökade med 51M€ jäfört med i fjol. Samtidigt har man minskat skulderna med 23M€ till 68.5M€.
För nästa år har man budgeterat en ökning på 40M€ till totalt 300M€.

Edit: En ökning av intäkterna såklart. Känns som ett syftningsfel med skulderna där.
Barcelona Forza Barce
2006-07-26 08:38
Nån som vet hur truppen kommer att se utt den 28 Juli Mot Århus lr vad dom heter ?
Barcelona Ordem e Progresso
2006-07-26 04:31
Känns som om vårt kära forum har sjunkit många klasser sedan jag senast skrev, i alla kategorier.

RED: Kan ni vara så snälla och göra ert jobb och rensa upp lite här :)

SLUTA MED BARNSLIGHETERNA!
Barcelona Kamelen
2006-07-26 02:52
Ämne: Tycker det e roligt ....
van Nistelrooij är den holländska stavningen.
Att ni ens orkar hålla på att jämföra hela tiden.

Vi har det bättre laget, som jag sade förut. Vi har ingenting att bevisa.
Barcelona Doddadinho
2006-07-26 02:45
Tycker det e roligt att dom sen säger att deras redaktion e bättre när dom inte henns kan stava till en fotbollsspelares namn, tänkte på "Ruud Van Nistelroj", hen eheter VAn Nistelrooy. Det e alltid ett klagande, inte konstigt att ni klagar och e negativa med tanke på erat lag! Ni snackar omvad ni har vunnit i titlar å sånt... vadårå? Det gamla persterars inte på plan nu..!! Kommer nog inte göra det heller, kolla verkligheten idag, och inget från flera år tillbaka. Patetiska idioter!
Real Madrid Ike
2006-07-26 02:12
För i helvete, kan inte redaktionen bara permanent banna personer som: Zizou#5, 10Zidane10 etc. Personer som verkligen antingen inte har mer vett, eller bara är ignoranta små barn som är ute för att förstöra och provosera. Ingen vill läsa dessa av synes 10åringars inlägg och åsikter.
Börjar fan bli löjligt att behöva se dom försöka dra ner vårat forum till deras nivå.
Madridfansen själva, tycker ni inte att det är lite smått patetiskt att 95% av all smörja som skrivs här kommer från er, det säger väll mycket om ålder och mognaden i svenskafans madridsuporter skara.
Barcelona little_master
2006-07-26 02:09
Visst ni har vunnit mer än alla lag..men vad har ni vunnit på sistånde...inte ens copdelrey där vi inte ens satsar..ni kan inte ens vinna den...dessutom så kmr ni inte vinna ett skit de här närmaste åren...därför att vi har spelare som e bättre n eran på varje position.
Barcelona little_master
2006-07-26 02:04
Zizou#5//
Vad har redaktionen med saken att göra. Jag tror nog att eran redaktion e sämst...som låter såna snorvalpar skriva såna här inlägg utan att de säger nåt. Dessutom tyckte väl tv4 syns om ere och real madid som inte vunnit ett skit på sistånde.Barca kan man ju säga 3 titlar på 3 säsonger sen rijkaard tog över...vad har ni lyckats me. De ville visa er matchen därför att ni e så ruttna med erat lag...de tyckte synd om er helt enkelt
Barcelona Rambo~
2006-07-26 01:52
Alla jävla real fans skitsamma i vad som är onödigt o vad som är nödigt är ni missnöjda? Varför bryr ni er för? Det här är ett barca forum inte ett dagis forum, där man gnäller på allt som går att läsa.(eller se också) O btw vad fan har ni med redaktionens arbete o göra? Vår redaktionen skulle ta er redaktionen alla dagar i veckan :D(alla kategorier)
Real Madrid 10Zidane10
2006-07-26 01:37
Avstängd!

/ Redaktionen
Barcelona La Rambla
2006-07-26 01:28
Hm, menar du vett som i vett och ettikett eller menar du vet som i att veta? Jag blir förvirrad.

Sen så säger jag ingenting utan jag skriver. Visserligen så garvar jag ganska mycket när jag läser dina inlägg, men det räknas väl inte?

Ja vi säger att du vann, du får en lollipop som pris.
Barcelona Kamelen
2006-07-26 01:16
Ämne: Ämne: Hah så ....
Man kan alltid hoppas. Helst ser jag ju att Vieira har skrivit på för Inter i dagstidningarna imorgon :)

Rijkaard är lite hemlighetsfull av sig.

Is the squad complete?

"It is for the moment"

Han vill väl gardera sig och inte säga för mycket då det kan komma ett tillfälle då man kan värva en spelare som man anses behöva för en billig peng, lika bra att uttala sig just så då.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 01:14
Ämne: hahah vem är det som....För det första. Jag störs knappast av en snorvalp som knappt kan sätta ihop två korrekta meningar med rätt grammatik eller stavning.

För det andra så är det inte jag som hotat med avstänging utan redaktionen på det här forumet. Men det var väl som vanligt för mycket begärt att du skulle förstå det.

Nu är du ignorerad hädanefter.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 01:11
Ämne: Hah så sant så.

H....
Laporta lämnar ifrån sig sitt ämbete i morgon. Den tillförordnade presidenten och hans stab ska bara sköta det dagliga arbetet. Det måste ju innebära att inga fler värvningar får göras. Då kanske man kan andas ut när det gäller Vieira.

Puh..
Barcelona Kamelen
2006-07-26 01:09
Hah så sant så.

Härliga nyheter ang. Laporta. Han har verkligen fått ordning på klubben. Enda som jag saknar nu är väl USA/Mexico turnén där både Thuram och Zambrotta kommer delta, skall bli mycket intressant att följa. Även Guddy kommer bli intressant att följa.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 01:06
10Zidane10:

Ge dig nu för fan. Du har blivit varnad tidigare av redaktionen att de kommer att spärra dig för gott från hela SF. Du kommer in och sprider din dynga och starar bara tjafs. Om du inte gillar vad som skrivs om Real, blunda då istället. Du är inte tvingad att kommentera allt du inte håller med om.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 01:04
Strunta i honom, han fattar aldrig vad man syftar på ändå.

Verkar ha fått samma hjärnskakning som sin namne när han skallade Materazzi.
Barcelona Kamelen
2006-07-26 01:01
Ämne: la rambla
han sa at....
Vem är det som är idioten här egentligen? Det är inte lite uppenbart, du säger att Oleguer skulle markera Ronaldo trots att Oleguer har en position som var 30-40 meter ifrån just Ronaldo. Hur skall det gå till? Har märkt att det är så just Real Mierda markerar spelarna men det funkar inte så i Barça .. :)
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:46
Underbara nyheter!
Laporta blir inte avstängd. Det fanns ju en anmälan på honom för att han inte hade utsett nyval av president innan 30 juni, vilket han ska göra. Men med tanke på att man missat att de 8 dagar han suttit extra som president (22 juni 2003) räknas om ett mandatår, var det väl ingen som hade någon tanke på presidentval nu i år. I vilket fall som helst, så kan han nu ställa upp för ytterligare 4 år.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:41
Ämne: Jag ska åka ner till....
Där kan du få en hum om hur mycket biljetterna kostar beroende på vilket lag man möter.
Barcelona hammabarça
2006-07-26 00:38
Jag ska åka ner till Barcelona och se en match i november, har någon koll på vad en biljett kostar nån dag innan matchen? inte någon stormatch, utan någon vanlig liga match som t ex Zaragoza?
Annons: