/spanien/barcelona/forum/24247.aspx/spanien/barcelona/forum/24247.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2007-01-18 23:09
Det är klart att det är lite upprört hos marängerna. De måste ju få sörja lite. Fast du har rätt Rambla, hela världen är emot dem, fast just nu i synnerhet domarna.
Barcelona Rambla
2007-01-18 23:06
Ämne: Herregud, det är som....
Hehe, kan jag tänka mig Kamelen. Hela världen är emot dom som vanligt.

Skit också att de åkte ut, hade varit kul att möta dem i coppan. Fast och andra sidan så gör det inte mig något, inte heller om vi åker ut. Vi har andra viktiga turneringar att först prestera bra fotboll i. Med tanke på skadeläget vi har haft så behöver vi inte cupen att oroa oss för också.
Barcelona Shaban
2007-01-18 23:04
greeneyes_x

Jag brukar inte skriva här så ofta , men jag måste svara på din fråga angående Rodrigo Vimmarlund.

Den killen är Realfan. Jag kommer inte riktig ihåg var jag läste den.Men han är Realfan, så det är inte så konstig att han skriver hela tiden om Real Hönsgård
Barcelona Kamelen
2007-01-18 23:04
Herregud, det är som vanlig inne på Madrid forumet. Fullständig katastrof, t.o.m. moderatorerna är vilda.
Barcelona Rambla
2007-01-18 23:03
greeneyes_x:

Det märktes redan dag ett vilken klubbtilhörighet bloggaren hade. Själv så orkar jag inte ens bli upprörd, låt han skriva vad han vill. Även om vi kanske är oense om mycket så håller jag med dig fullt ut här. Jag skulle också vilja läsa om annat än Real Madrid i bloggen, och då menar jag inte att det ska handla om Barça. Tvärt om, gärna då hellre om Atléti, Villarreal, Sevilla, Betis och alla andra lag i Primeran då man inte precis söker upp sådana nyheter på egen hand. Allt om Barça håller jag bra koll ändå, utan att läsa någon blogg.
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2007-01-18 23:02
Hoppsan, Real Madrid är utslaget ur Spanska cupen.
Barcelona Kamelen
2007-01-18 22:31
Mycket riktigt är Rodrigo maräng.

Ålder: 27
Bor: Linköping
Favoritlag: Real Madrid.
Första fotbollsminne: "Maradona, Maradona, Maradona gooooooool" och Hugo Sanchez volter. Jag säger bara VM 1986.
Bästa fotbollsminne: Real Madrids Champions League-seger 2000. VM 1994 är också en höjdare.
Barcelona João Pinto
2007-01-18 22:30
Av ren nyfikenhet, stämmer det verkligen att Cruyff inte är speciellt förtjust i Dinho som man hör lite här och var? Eller är det bluff och båg som de flesta andra rykten som strömmar just nu?
Atlético greeneyes_x
2007-01-18 22:26
Börjar tröttna på den spanska bloggen av Rodrigo Vimmarlund.. den är väldigt partiskt.. handlar för det mesta om Real Madrid.. är det nån som vet vilket lag herr Vimmarlund håller på? skulle vara intressant att veta.. vet inte själv hur man kollar upp sånt.. ifall är han är en maräng så skulle det uppskattas om man bytte skribent eller om han skriver om andra lag också.. inte för att jag t.ex gillar Barca men det va svårt att hitta en artikel om Barca eller nåt annat topplag än Real i hans blogg.. det är väl en blogg om ligan.. inte om Real.. om Vimmarlund fortsätter i samma spår så rekomenderar jag att han håller sig till Real forum och låter oss andra få en mer "öppen" blogg..

tack
Barcelona Barccca
2007-01-18 22:26
Okej, ska ske ;). har inte varit inne här på måndaer ... :D
Barcelona Nemo
2007-01-18 22:25
Jag har ett råd. Läs mindre sportbladet och mer Les Rambles
Barcelona Barccca
2007-01-18 22:23
Omg, kolla aftonbladet.. Ronaldinho vill lämna Barcaa, möjlig tänkbar adress, stamford bridge :S
Barcelona Ordem e Progresso
2007-01-18 22:20
Fan va patetisk aftonblaskan är. Källan är Daily Mirror, när det gäller sport. Fyfan, jag ska aldrig jobba för den tidningen.
Barcelona Nemo
2007-01-18 22:18
Barca#1

Han är fortfarande inte klar. Hans agent förhandlar om ett 4årskontrakt, enligt länken.

Tydligen ska Barcelona ge honom till Milan. Har verkligen Laporta godkänt detta? Med tanke på alla skador den här säsongen och den rusch som väntas komma i vår så tror jag inte på det.

Och varför just till Milan, de ligger inte ens på Europacupplats.
Barcelona Barca#1
2007-01-18 22:13
kolla länk tips nemo
Barcelona Nemo
2007-01-18 22:08
Har du sett honom i den svartröda tröjan?

Om "ja" då är han klar

Om "nej" då är han inte klar.
Barcelona Barca#1
2007-01-18 22:07
Är belleti klar för milan?
Barcelona Rambla
2007-01-18 22:05
Ämne: Vem kommer barca möt....
Först får de väl spela och vinna kvartsfinalen vilken för övrigt lottas nästa fredag.
Barcelona Love Barca y Catalonia
2007-01-18 22:01
Vem kommer barca möta i semifinal i CDR?
Barcelona Meley
2007-01-18 22:00
Jag hoppas verkligen Saviola förlänger och vi tar upp Giovani Dos Santos. Och gör oss av med Guily och Ezquerro som inte alls håller.
Så har vi Guddy, Saviola och Dos Santos som reserver för R-E-M. Skulle inte det vara underbart :)
Barcelona Myrran
2007-01-18 21:55
Saviola säger att en förlängning med Barca är det första alternativet för framtiden.
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-01-18 21:54
The Dynasty , Du får vara hur glad du vill men vi kommer vinna , Ialafall om vi forsätter spela som vi gjorde första halvlek.
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2007-01-18 21:49
YES! Real Betis har kvitterat till 1-1! Real är utslagna ur Copa del Rey just nu! Andra halvleken återstår dock!
Barcelona Nemo
2007-01-18 21:46
Ronaldinho har kontrakt med FC Barcelona. Så länge hans kontrakt sitter till 2010 kommer han inte att gå någonstans. Hans uttalande i media om Barcelona, att han älskar staden, klubben, fansen, kulturen. Han vill till och med skriva historia i Barcelona.

Ronaldinho i en annan klubb? Inte än på länge...
Barcelona Patrik Andersson
2007-01-18 21:44
Saviola till Juve?
Stämmer det?
Barcelona Katten_86
2007-01-18 21:43
Om Dinho går någonstans så tror jag också att det blir Milan. Men vad ska man göra då? Ta hur mkt pengar som helst och köpa C.ronaldo, eller andra spelare kanske, förhandla honom mot Kaka, vore ju bra, man kan ju alltid önska. Men tror också att det dröjer ett tag, jag hoppas iaf..
Barcelona Meley
2007-01-18 21:30
Roligt att Sportexpressens kommentator ser Decos storhet. Det är väl det enda bra han har sagt, haha :)
Barcelona Myrran
2007-01-18 21:18
När jag såg Ramblas rykter om Dinho så tyckte jag det inte va värt att kommentera men så har det blommat upp till en jätte diskusion eller rättare sagt monolog då alla säger samma sak. Och det där om att Dinho är girig och skriver nya kontrakt är BS, jag tror att klubben inte bara öka lönen för Dinho men även utköpningsklausen (stavning?) bara för de vill behålla han länge och inget köpelag med rysk oljemagnet ska kunna köpa loss han...
Barcelona Nemo
2007-01-18 21:09
Barca tv på engelska också. Var rädd att det var på spanska. Mina spanska kunskaper är lika stora som mina matlagningskunskaper. Lika med 0. :-)
Barcelona Leva Barca
2007-01-18 21:00
lr hur de e falskt att ronaldinho vill lämna barcelona
Annons: