/spanien/barcelona/forum/24240.aspx/spanien/barcelona/forum/24240.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-08-02 11:34
Jag ser det som lyxproblem. I alla toppklubbar finns det fler alternativ till spelare än vad det finns plats på planen samtidigt. Tror som sagt inte att Rijkaard och Neeskens ser det som ett lika stort problem som vi här på forumet. Det kommer att roteras på vissa positioner, men vissa kommer att få mindre speltid än andra och det är bara naturligt.
Barcelona Zambrotta d´Barça
2006-08-02 11:23
"Råder" honom kanske Barca Ginga menade. Rijkaard har nog sett Iniestas vårform, men har ändå svårt att se honom bänka Deco, Edmilson eller Xavi.
Barcelona La Rambla
2006-08-02 11:10
Hur mycket är tillräcklig speltid enligt dig? Vad säger att inte Rijkaard redan har tänkt på det här. Om vi här såg Iniestas goda form under våren, tror du verkligen då att den kan ha undgått Rijkaard?

Stöder honom? Har han sagt att han vill flytta till en annan klubb pga för lite speltid? Vet du något som vi andra har missat?
Barcelona Barca Ginga
2006-08-02 11:04
När det snackas om Iniesta kan jag bara inte låta bli att komma med ett inlägg. Jag har rent av grubblat på det här. Jag är orolig för att Iniesta inte kommer att få spela tillräckligt mycket och att det kommer att hämma hans utveckling, vilket är en enorm förlust. Grejen är att om Iniesta fortsätter att spela lika bra som han gjorde i andra halvan av förra säsongen så tycker jag helt klart att han är i paritet med de andra i mittfältstrion, bortsett från rutin då. Jag hoppas att de ser till att varva så att Andres får sin speltid, annars stödjer jag snudd på honom att flytta till en annan klubb.
Barcelona La Rambla
2006-08-02 11:00
Vad är vitsen med alla dessa elvor? Ta in lite luft, motstå frestelsen att skriva dom och ta sen och spela något managerspel istället.

Sen kan man ju fråga sig vad vitsen är att skriva startelvor man själv inte ens tror på. :-)~
Barcelona Ronaldinhooo :)
2006-08-02 10:53
Vi slipper helst se omotiverade startelvor //Redaktionen
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-08-02 10:41
Men kan man inte spea så här:
När vi vill köra defensivt så spelar vi med
Deco-Edmilson-Xavi
Ofensivt :
Deco-Xavi-Iniesta
vad tycks?
Barcelona Tompa
2006-08-02 10:01
Iniesta ja. Jan är egentligen hur bra som helst men äbdå platsar han inte i ordinarie startelvan när Xavi är frisk. Snacka om lyxpronlem för Rijkaard...

Jag hoppas ända Iniesta får rejält med speltid, det förtjänar han. I våras var han lagets bäste spelare
Barcelona La Rambla
2006-08-02 09:29
Så där, Barcelona - Spelet bakom fotbollen. Till er som ville ha den. Först till kvarn gäller.
Barcelona Initial
2006-08-02 08:33
Giovanni Dos Santos: JAg är lite smått beroende av det spelet ja....:)
2006-08-02 07:00
Stämmer, förra säsongen sades det att man roterade. Knappast, vissa spelare körde hela tiden om de var skadefria. Rijkaard införde inte någon rotation med "varannan-match-spel".Möjligen Sylvinho/Gio.
Barcelona Nemo
2006-08-02 02:20
Rotation-snacket är bollocks! Man roterar aldrig ett lag, det blir för mycket av det goda isåfall. Man kan inte låta alla spela, avstängningarna och skador och diverse obetydelselösa matcher är de enda matcherna kan roterar :-)
Barcelona Puyol!
2006-08-02 02:17
Jag tror faktiskt att det blir ganska mycket rotation i den kommande säsongen. Rijkaard har ju faktiskt Xavi, Deco, Iniesta, V. Bommel, Edmilson och Motta att välja mellan och det alla är mer eller mindre ganska bra...
Barcelona Nemo
2006-08-02 02:14
Ursäkta mig, killar. 4 år yngre, då kanske det finns en framtid för Iniesta i klubben. Men Xavis 26 år är ju ingenting som bara kommer att gå som sanden genom tiduret.

Var fan fick jag 2 år ifrån då? Jag skyller på tiden, jag postade det inlägget kvart i 1, ska dock aldrig upprepas igen ;-)
Barcelona Gabriel
2006-08-02 01:34
Totti per me

Trevligt att man ar saknad amigo, svart att sova nu nar man ska ivag till taxin kl 5, battre att vara uppe tills tiden rinner. Vi ses nar du har tid okej hermano, just give me a call :)

La Rambla

Misstankte att det var den. Enligt mig sa ar hojdpunkten i den dokumentaren nar Laporta star pa en tom Camp Nou och sager "Ni vet att jag maste gora sa har - Barça!" (eller natt sant sager han)

Fc Barcelona - mer an en klubb! Joan Laporta - mer an en president!
Barcelona La Rambla
2006-08-02 01:20
Det stämmer. Iniesta är bara 22 år, Xavi 26.
Barcelona Schubert
2006-08-02 01:14
Nemo/ Enligt den här sidan är Iniesta -84:a, Xavi -80:a.
Barcelona Nemo
2006-08-02 00:45
Jag hoppas Iniesta all lycka, det är en av mina favoriter i Barca (iofs är alla en av mina favoriter) Men jag vet inte om FC Barcelona är rätt lag, fullt lag så platsar han inte, och han är FÖR bra för bänken. En sån spelare ska spela varenda match. Han är 2 år yngre än Xavi, och Xavi är ju inte direkt någon gamling.
2006-08-02 00:40
Självklart är det Edmilson-Xavi-Deco som gäller i dagsläget. Men detta kan ändras. Jag hoppas exempelvis att Iniesta ska slå sig in som ordinarie.
Barcelona Nemo
2006-08-02 00:38
Det blir nog precis som förra året. Varför ändra på ett vinnande system.

De flesta pratar om hur många titlar vi ska vinna, låt oss ta varje match i sänder. Jag vet iaf en sak, jag kommer njuta varje sekund. :-)
2006-08-02 00:33
Tänkte just gnälla på RED angående varför inte La Plantilla uppdateras. Sorry, det var redan fixat. Snyggt jobbat, klart bästa på SF!
Barcelona Ghazza
2006-08-02 00:05
Lulé,

Antagligen Xavi----Edmilsson----Deco. Då Edmilson behövs för att balansera det hela. Men tror säkert att Iniesta kommer spela en hel del. Skador och formsvackor kommer säkert komma så då är det bra att vi har en sådan bredd på mittfältet.
Barcelona Lulé #13
2006-08-01 23:57
Nån som tror sig veta vilka som spelar på vårt miitfält i år? Min gissning,
Xavi----Edmilsson----Deco

eller
Iniesta----Xavi----Deco

vad tror?

Forca Barca
Barcelona Ghazza
2006-08-01 23:47
Ämne: Ghazza:

Ja, jag o....
Point taken.
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-08-01 23:36
Här är en liten video på bråket mellan robinho och gravensen
Villarreal Totti per me
2006-08-01 23:25
Imon kommer min käre vän Gabriel hem till Sverige igen :)

äntligen?
Barcelona La Rambla
2006-08-01 23:20
Gabriel:

Dokumentären, Barcelona - Spelet bakom fotbollen.
Barcelona Gabriel
2006-08-01 23:16
La Rambla

Vilken film ar det du syftar pa?
Barcelona La Rambla
2006-08-01 23:15
Ghazza:

Ja, jag och R9 snackade om Gravesen vs Robinho. Vi hade en lugn och normal diskussion. Onödigt av dig att bli grinig, det blir bara tjafs. Så farligt var det inte.

soliman:

Vad kaxar du dig för? Skulle du vara mer värd som människa och supporter för att du kanske blev realfan någon månad före någon annan? Jisses!

Kamelen:

Lite mindre än 1 timme kvar. :)
Barcelona Giovanni Dos Santos
2006-08-01 23:11
någon här som spelar fm06
Annons: