/spanien/barcelona/forum/24238.aspx/spanien/barcelona/forum/24238.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Giovanni Dos Santos
2006-08-02 16:45
nått nytt som hänt i barcelona då??+
2006-08-02 16:33
La Rambla: tack för filmen...
Barcelona Jontteee
2006-08-02 16:18
marcus

Du hade sett det förut med Saviola men frågan var om du hade sett Sergio Augero spela ??

Serio Aguero är mer mongare i sitt spel än Saviola är än idag då måste du tänka att spela har spelat i landslaget o flera år i europa..

Plus att det är stor skillnad att komma till Barvcelona än A.Madrid.

Kolla en match med A.Madrid sen skriv til mig holla back =)
Barcelona Initial
2006-08-02 15:57
marcus: saviola kan nog hantera pressen av en storklubb men inte barcelona eftersom spelet passar inte honom...vet faktiskt inte varför så du kan mycket väl ha rätt...han borde funka som högerytter men...jag är inte så främmande till att behålla honom som högerytter men han kommer inte få spela o lär bli grinig över det så det bästa är att sälja han...
Barcelona marcus
2006-08-02 15:46
Jontteee

Jag har sett det förr. Saviola är ett ypperligt exempel på en spelare som verkligen dominerar i sin inhemska liga men sedan inte riktigt klarar pressen av att vara i en storklubb.

Sergio Aguero har en stor talang, samtidigt ger man honom allt för stort ansvar eftersom det är han som ska vara nyckeln till deras anfall. Nej, kanske kommer han lyckas. Men jag har svårt att se att han klarar av att prestera redan nu som är förväntat. 23 miljoner euro är en enorm summa. Ronaldinho köptes för 25. Så vad säger du, kan jag ha så fel som du tror?
Real Madrid R9 Ronaldo
2006-08-02 15:46
La Rambla

Oj, såg inte att någon hade skrivit. Ursäkta.
Redaktionen
2006-08-02 15:45
Bildarkivet är uppdaterat med ett antal bilder, bl.a. några häftiga från firandet av Champions League-titeln i Barcelona. Enjoy, och fortsätt skicka in fler bilder till oss.
Barcelona Jontteee
2006-08-02 15:25
marcus

Jag hoppas att du har sett Sergio Aguero spela innan du kallar honom för åreste flopp..!!

Sergio Aguero kommer konkurera kom årest bästa yngsta spelare med Messi i Spanien..
Barcelona Barca 666
2006-08-02 14:58
Ville bara säga fan va bra man mår nu när Inter har gjort det klart med Vieir var lite rädd att han skulle faktiskt komma till Barca!

Hoppas bara att Saviola hittar en klubb snart så blir vi av med honom oxå så årets trupp kan utan störningar svetsas ihop.

Jag vet inte om er andra men jag e väldig optimstisk inför denna säsong o för första gången iallafall på pappret har vi en grym backlinje med världens bästa anfall. Mittfältet hittar jag inte större fel på heller då vi har teknik blandad med fysik. tekniska delen sköter Deco,Xavi o Iniesta men lite mer fysiska Van Bommel, Motta (vilken kille med hjärta för klubben) o Edmilson samtidigt kan vi ha Marquez där.

Jag mår bra hur mår ni?
Barcelona Initial
2006-08-02 14:55
förresten är det nån som vet om TV4+ ska sända La liga i höst?? försökte leta upp det på deras hemsida men det går inte att hitta nåt där...?
Barcelona La Rambla
2006-08-02 14:42
Ämne: Vad gör Vicente haha....
Samma länk är postad ca 15 inlägg längre ner. Varför inte visa den på Valencias forum när du ändå nämner Vicente?
Barcelona Initial
2006-08-02 14:26
jag ber om ursäkt...tänkte diskutera själva upplägget just mot real...deras mittfält mot vårat..varför thuram e bättre än belleti just i den matchen..osv...? kanske borde skrivit det i inlägget... :(

I alla fall..hur tycker ni att vi ska ställa upp mot real som kör med emerson och baptista i mitten...xavi och deco är underbara men inte så långa...de kan säkert spela sig ur det mesta men jag tyckte att vore bra att ha med thuram som högerback som kan hjälpa mittbackarna...nästan fem backar i försvar och tre (puyol marquez thuram) i anfall...då zambrotta lär vara vid andra straffområdet..
Real Madrid R9 Ronaldo
2006-08-02 14:21
Vad gör Vicente hahah.
Barcelona Initial
2006-08-02 14:19
Startelvor utan någon ordentlig diskussion med i inlägget är inte tillåtet härinne. /Redaktionen
Barcelona Tiago
2006-08-02 14:08
Captain Fubulosos Cave Of Hair

Jo det hoppas jag med:) asså jag hittade den fast utan svensk text och då pratade dom spanska med så du var det lika bra och beställa den:)
Barcelona Captain Fubulosos Cave Of Hair
2006-08-02 14:03
Barcelona.10/
Mannen, det finns tyvärr ingen länk över internet, och en länk spelar ingen roll i detta fall då matchen kommer att spelas kl 03,00 svensk tid och sluta ca kl 05,00 alltså alltför sent, men det finns ingen länk som sagt även om du nu ändå skulle kunna tänka dig att sitta uppe och titta på matchen.

Det där med bilden kan du göra som så att skicka bilden till redaktionen så de kan ladda upp den på bildarkivet, då kan alla se den.

Redaktionen/
Hur går det föresten med bilderna, ni har inte lagt till några nya bilder på ca 5 månader, är det ingen som skickar er några ?

Tror det finns ett fåtal som inte lagts upp än. Tyvärr har folk av någon anledning slutat skicka in bilder efter rivstarten. Vi hoppas det blir ändring på det i och med en förbättrad version av arkivet, som befinner sig i planeringsstadiet just nu. / Redaktionen
Barcelona Barcelona.10
2006-08-02 13:55
tjena grabbar......Jag undrar om nån vet nån länk eller nått sätt så man kan se Barcelonas match imorn...

sen så kan ni se bilden på mig o GIOVANNI DOS SANTOS... jag träffade honom i mc Donalds i barcelona före el classico... ingen kände igen honom förutom jag... härlig bild... ehhh kan inte skicka bilden JUUUUUU

Bifoga bilden (andra Barçabilder är också välkomna) i ett mail till barcelonared@gmail.com så lägger vi upp den i vårt Bildarkiv här till vänster. / Redaktionen
Barcelona La Rambla
2006-08-02 13:29
E-Ayala:

Det blir ingen deal med Hamburg för Saviola. Senaste i morse läste jag att han kommer att erbjudas till Valencia.

Nej, jag personligen vill inte ha kvar honom av flera anledningar.
2006-08-02 13:21
Tiago/
Samma här, hoppas att den har extramatrial man aldrig sett förut, vilket kan vara ganska svårt då man sett de flesta dokumentärerna om Barca.

Nej, jag har inte sett den, men jag har dock sökt överallt efter den på internet utan lycka, bestämde mig till slut att bara vänta tills den 16:e, hoppas att den lever upp till mina förhoppningar.
Barcelona marcus
2006-08-02 13:21
Årets spanska liga kommer nog vara den tuffaste på många år då det finns många lag som är på gång att ta sista steget till en storklubb. Lag som Zaragoza, Villarreal, Atl Madrid och Sevilla har alla bra lag och en bra grund att stå på. Klyftan blir dock större mellan större klubbar och dåliga, såsom Sociedad, m.m

Real Madrid och Barcelona har som vanligt gjort stora värvningar, men skillnaden är den otroliga samansvetsningen som barcelona lyckats skapa.

Så hur slutar ligan?

Det var längesen ligan var så öppen, men snabbt

1 Barcelona
2 Villarreal
3 Real Madrid
4 Alt Madrid
5 Zaragoza

Det är med större intresse någonsin jag följer denna säsongs liga. Då jag tror det den kan bli den bästa på många år.

denna säsongs flopp : Aguero

denna säsongs underpresterande lag : Real Madrid

denna säsongs pensionär : Roberto Carlos

Denna säsongs bästa nyförvärv : Zambrotta/Nihat

denna säsongs köttbulle : Ronaldo

Och nej, vill inte ha några komentarer från andra lags fans (ja jag menar Real)
Valencia E-Ayala
2006-08-02 13:19
Saviola tillhör just nu Barcelona, men han kommer bli utlånad igen eller såld..
Det ryktas att han flyttar till HSV i bundesliga..vill ni ha kvar honom?
Barcelona Tiago
2006-08-02 13:17
Captain Fubulosos Cave Of Hair

har beställt en sån kan knappt vänta på att den kommer =)

har du sett den?
2006-08-02 13:03
Tyckte ni att FC Barcelona-spelet bakom fotbollen var bra då måste ni köpa eller åtminståne hyra den nya DVD-filmen FC Barcelona som kommer ut den 16/8-2006, ser fram emot den med stor glädje

Här är en länk till filmen med väldigt lite fakta om den.
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-08-02 12:55
La rambla filmen var skit skön. KOmmer det nån del 2 om du vet?
Barcelona La Rambla
2006-08-02 12:51
Real sätter sitt hopp den här säsongen till föjande spelare. :)
Barcelona Ghazza
2006-08-02 12:46
Tackar La Rambla. Det gick ju som smort att ladda ner den :)
Barcelona La Rambla
2006-08-02 12:44
Ämne: eyy när man laddar n....
Du ska ha programmet WinRar som du packar upp filen med. På samma sätt som du använder WinZip.
Barcelona La Rambla
2006-08-02 12:43
Oj, ovanligt att en frispark går i muren som står max 6 meter i från bollen. :-)~
2006-08-02 12:42
eyy när man laddar ner filmen så kommer den i winrar för asså hur ska jag göra för at se den??
Barcelona Tiago
2006-08-02 12:41
Madridinho

han fick iaf iväg den haha
Annons: