/spanien/barcelona/forum/24237.aspx/spanien/barcelona/forum/24237.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Giovanni Dos Santos
2006-08-02 21:13
vad står det
Barcelona La Rambla
2006-08-02 21:05
Ämne: man måste va medlem,....
Nej det tror jag inte, möjligtvis medlem i online-shopen?

Har för mig det åtminstone.

Snälla Djurgården, lite skärpning nu för f*n 2:a halvlek.
Barcelona SAVIOLA7
2006-08-02 20:24
man måste va medlem,för att köpa biljetter på Barcelonas officella hemsida.
Barcelona Captain Fubulosos Cave Of Hair
2006-08-02 20:16
Kamelen/
aaa, och om man tittar noga på Robinhos mun i bild nr 2 så ser det verkligen ut som om han skriker Huaaaa, hahahahaha
Barcelona Kamelen
2006-08-02 20:14
Captain Fubulosos Cave Of Hair

Jag gillar verkligen Nr. 2 där Robinho gör sin Karate Kid uppställning. HUA!
2006-08-02 20:04
Kamelen/
Bild nr 3 beskriver allt i en liten ask, Robinhos kvickhet mot Gravesens psykos :)
Barcelona La Rambla
2006-08-02 20:00
Majorglenn:

Ett bra sätt när du nu vet vilken match och så lång tid i förväg du ska gå på, är att kontakta den svenska Penyan. Du hittar hur du går till väga under länken Information här till vänster. Ett annat sätt att köpa biljetter är på Barcelonas officiella hemsida. Du kan då hämta ut biljetter antingen direkt på Camp Nou eller i någon av La Caixas bankomater.
Barcelona Kamelen
2006-08-02 19:57
Hoppas ni inte har missat bilderna från Gravesen - Robinho bråket. Ser ut som om brassen tar i så han skiter ner sig.

17 st.
Barcelona SAVIOLA7
2006-08-02 19:56
är det någon som är medlem i fc barcelona?
Barcelona La Rambla
2006-08-02 19:53
Allvarligt talat, jag trodde jag hade sett det mest korkade inläggen långt tidigare. Men denna Fedoroviz tar fan priset.

Mer onödigt och dravel till inlägg får man leta efter. Vad är vitsen att klistra in något som inte ens är dina egna ord Fedoroviz? Sen att det handlar om klubben Real Madrid och inte Barça gör ju knappast saken bättre.

Kan vi slippa dina helt meningslösa och ointressanta inlägg i fortsättningen?
2006-08-02 19:39
Hehehe, helt jädra sinnesjukt, vilken clown kanal, det var inte nog med deras tre-minuters pajaskommentarer vid halvtid under varje La liga match (tre minuter var egentligen allt det kommenterades vid halvtid då reklamen tog upp 12 min), nu ska det öppna fotbollen 06/07 med Juventus- Martina i Serie B, jag saknar ord för deras dumhet.
Men tror ni att det kan hända att La liga kanske inte visas alls i år om idioterna på TV 4 inte köper rättigheterna, jag menar tänk om Canal + och Viasat inte har råd att köpa rättigheterna eller att de Gud förbjude inte vill, WHAT HAPPENS THEN?

Någon måste väll visa La liga?
Barcelona Nemo
2006-08-02 19:32
Captain Fubulosos Cave Of Hair

Jag är helt allvarligt. Det är ett skämt, ett hån mot tvkanalen, men vad kan man förvänta sig från en kanal som visar 245 program om andra världskriget. ;-)
2006-08-02 19:29
Nemo/
Menar du allvar? Köpte verkligen TV4 rättigheterna till Milans och Juves matcher, haha vilka blåsta jävlar, så det betyder då att de kommer visa Juves Serie B matcher istället för Barcas, Madrids, Sevillas o.s.v matcher.
Shit vilken låg nivå TV4 håller i sportsammanhang, katastrofalt, hoppas verkligen att Canal + får rättigheterna, speciellt då jag har den kanalen :)
Barcelona Nemo
2006-08-02 19:25
Fedoroviz

Decotungor? Huh?
Barcelona Nemo
2006-08-02 19:24
Vi klarar oss utan tv4, de sköt sig själva i foten när dem köpte rättigheterna till Milan- och Juvematcherna. Snacka om förhastigt köp.
Barcelona Zambrotta d´Barça
2006-08-02 19:23
Hoppas Canal+ får rättigheterna så blir jag tvungen att skaffa kanalen!
Barcelona hammabarça
2006-08-02 19:18
Ämne: hammabarça

Bra at....
De sa att de var i slutfasen och att tv4 ville väldigt gärna behålla rättigheterna. Men samtidigt att rättigheterna var VÄLDIGT dyra.
Barcelona Nemo
2006-08-02 19:07
hammabarça

Bra att du tar initiativ :-)

Men jag hoppas nog att Canal + får rättigheterna, bättre studio och mer snack, mindre reklam. Efter tv4:as skandal under VMfinal att sända nyheterna istället för att visa när Cannavaro lyfte bucklan bevisar att det inte är en kanal där fotboll bör visas på.
Barcelona hammabarça
2006-08-02 18:59
dubbel..
Barcelona hammabarça
2006-08-02 18:59
Ämne: [ B_A_R_C_A ]

J....
Vart har du sett eller hört det? Jag ringde precis sporten på tv4 och de säger att ingenting är klart än!
Real Madrid Real Madridista
2006-08-02 18:51
[ B_A_R_C_A ]

Ja. Tv4+ kommer sända La Liga!
Synd stt inte dina Barcakompisar inte svarar. Samma sak på Reals forum. :(
Barcelona Majorglenn
2006-08-02 18:45
Jag ska åka ner till Barcelona i september.. å lyckligtvis blev det i samband med Barcelona-Valencia!!!!!! Nu är frågan.. hur gör jag lättast för att skaffa biljetter.. eller ska man våga chansa att köpa på plats.. kommer dit på fredagen, matchen är på söndag.
Barcelona La Rambla
2006-08-02 17:47
Ämne: Har det kommer nya u....
Nej.

Och siffran är något som man tror sig ska räcka. Vilket de nog kan glömma med en gång.
Sevilla Riquelme!
2006-08-02 17:39
Har det kommer nya uppgifter förutom gårdagens när Ronaldinho länkades ihop med Milan för 100m Euro?
Barcelona La Rambla
2006-08-02 17:35
Nemo:

Ungefär, Ronaldinho tittar man på, men får inte röra.

Kan tänka mig ungefär som: Se men inte röra. :)
Barcelona La Rambla
2006-08-02 17:34
Ämne: La Rambla//

Ronal....
Det räcker att de 'peyar' endast 125 miljoner €. Då behöver de "bara" övertala Ronaldinho att han får det bättre i Milan.

Men problemet är att det går inte att göra några sådana affärer just nu. Barça styrs av en tillfällig president som inte får göra spelarförsäljningar. Han ska sköta om presidentvalet (om det nu blir något) och det dagliga arbetet med klubben. Möjligtvis har han rätt att handla frimärken och annat till kontoret.

Innan ordinarie president är tillsatt så kan inget hända. Rykten gör gällande att det är därför Milan nu jobbar med att försöka övertala Ronaldinho. Om de nu har tagit kontakt med hans bror som är agent vet jag inte.
Barcelona Nemo
2006-08-02 17:33
Jag tänkte på en rätt intressant sak. Tänk om 30 år när man ser Puyol på Camp Nou i en kostym, eller kanske till och med på tränarbänken.

La Rambla, "Ronaldinho se mira pero no se toca!" ?:-)
Barcelona [ B_A_R_C_A ]
2006-08-02 17:30
är det nån som vet om TV4+ ska sända La liga i höst?? jag frågade mer än 100 gåner ingen svarar!.

:(
Real Madrid Gabinho! [LatinoHeat]
2006-08-02 17:24
La Rambla//

Ronaldinho kan man ej lura men de e ju hans val om dom peyar upp till 140 miljoner Euro för har för mej att de hans klausal.

Men ronaldinho tror ja ej lämnar er skulle iafall va ett stort misstag av han att gå tillen skitliga och där skulle de va svårt o fram ett léende.
Barcelona La Rambla
2006-08-02 17:03
Inte mer än att Milan tror sig kunna lura över Ronaldinho för 70-100 miljoner euro. Stackare där.

Ronaldinho se mira pero no se toca!
Annons: