/spanien/barcelona/forum/24234.aspx/spanien/barcelona/forum/24234.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kerberos
2006-08-03 13:47
Saviola till Valencia?

http://www.goal.com/en/articolo.aspx?ContenutoId=104810
Barcelona La Rambla
2006-08-03 13:43
Den här videon är rolig, måste ses.

Torrente är en stor Atlético-supporter. Han upptäcker att sonen, som han inte träffat på lång tid, är en Realsupporter och blir helt tokig.
Barcelona Jontteee
2006-08-03 13:40
La Rambla

Skönare kommentar om Iniesta finns inte.. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA.. fyfan va jag skratta när jag läste det brukar inte skratta då folk som skriver saker på forumet men din var klockren =D..

Sen Dinho o Gio bilden ser det ut som om Dinhos huvve inte tillhör klubben.. hahahahahahha

tack för ett gott skratt La Rambla !!

Juste en fråga jag har alltid viljat ställa.. vart kommer du ifrån ??
Barcelona La Rambla
2006-08-03 13:19
Ämne: Ämne: Skön bi....
Ungefär. Nu har Ronaldinho två småbröder att ta hand om i Barça. Leo och Giovani. :-)
Barcelona Schubert
2006-08-03 13:17
Ämne: Skön bild med El mag....
Hehe, det ser ju ut som storebror och lillebror.:)
Barcelona Nemo
2006-08-03 13:17
La Rambla, let's face it. Vårat lag är inte världens snyggaste, men underbar fotboll kan dem spela :-)
Barcelona Tiago
2006-08-03 13:15
La Rambla

Tycker du inte ronaldinho verkar extremt stor:)
Barcelona Schubert
2006-08-03 13:15
Jag är tveksam till Abidal, tyckte inte han övertygade i VM. Han är inte så stark offensivt. Sen tror jag inte att Lyon släpper honom billigt.

På sikt vore det bra med ytterligare en ytterback (ej i år), visst. Det snackades förut om Miguel, och jag gillar honom, han har större offensiva kvalitéer än Abidal. Dock lär han inte heller va billig då han spelar i Valencia.

Vad gäller Alves verkar det som att Rijkard inte gillar den typen av ytterbackar; små defensivt lite tveksammare backar. På ett sätt förstår jag honom: vi måste ha ytterbackar som håller inte bara i lätta ligamatcher (dom vinner vi oftast ändå) utan också i tuffa CL-matcher. I såna matcher har man hellre lite mer klassiska ytterbackstyper än Alves. Men det är ju möjligt att Alves utvecklar sitt backspel om han får ett år till i Sevilla.
Barcelona La Rambla
2006-08-03 13:13
Skön bild med El mago och Giovani! :-)
Barcelona La Rambla
2006-08-03 13:12
Ämne: Iniesta är nog den k....
Tja, kanske även lille Lionel?
Barcelona Nemo
2006-08-03 13:10
Iniesta är nog den killen som skulle behöva brun utan sol :-)
Barcelona Schubert
2006-08-03 13:08
Ämne: Det otroliga har hän....
Haha, trodde inte det var möjligt.:)
Barcelona La Rambla
2006-08-03 13:05
Det otroliga har hänt. Det verkar som om Iniesta blivit åtminstone lite solbränd. :-)
Barcelona Jontteee
2006-08-03 13:05
Spelade inte Barca två matcher i Danmark Tour ???
Barcelona La Rambla
2006-08-03 12:45
Capello: "Zambrotta è unico al mondo"

Forza Barce:

Om du ännu inte lyckats se att Ramos är riktigt bra och besitter mycket talang, kanske borde du då kolla på annan sport än fotboll. Onödigt med sådana där inlägg, framför allt på Reals forum där du också skrivit liknande. Skapar bara tjafs.
Barcelona Ronaldinho_barca
2006-08-03 12:39
Visar dom matchen mellan Tigres - Barcelona idag?
Kanal, tid isf.?

Siempre Barca
Barcelona Forza Barce
2006-08-03 12:31
Hoppas Dom testar de ngn gång. Tror oxå de kan bli ricktigt bra
Barcelona Mot Nya Tider
2006-08-03 12:25
Ronaldinho o Dos Santos
Skulle vara kul att få se de spela tillsammans nån gång. Ronaldinho, Dos Santos, Messi i anfallet. Så mycket talang där...
Barcelona Forza Barce
2006-08-03 12:25
Någorn här som tycker att Ramos ee Bra ;)
- Sry, Han ee inte så bra , Kommer ni ihåg vad Ronaldinho gjorde me HAHA
Barcelona Zambrotta d´Barça
2006-08-03 11:37
Som sagt: de spelar på varsin kant och inget hindar att båda värvas. Belletti är ojämn, Gio och Sylvinho är inga ungdomar.
Barcelona Nauticus
2006-08-03 11:32
Ämne: Jag hoppas verkligen....
Jag tror även jag att dom flesta hellre ser Alves än Abidal till Barça, men det är ju bra att ha flera alternativ inför framtiden... Alves kanske går till en annan klubb, bryter låret eller spelar kasst kommande säsong... bra att ha flera spelare i tanke inför framtiden.
Barcelona Zambrotta d´Barça
2006-08-03 11:31
Jonttee/

Både Gio och Sylvinho börjar bli till åren så Abidal vore egentligen att bra förvärv: nästa år fyller han 28, han har rutin, är med i franska landslaget osv. Även om vi köper Alves (vilket jag börjar tvivla på att Barcelona någonsin gör) och flyttar över Zambro så är det logiskt att värva ännu en vänsterback. Jag kan nästa garantera att någon av Gio/Sylvinho försvinner nästa sommar. Kanske båda två.
Barcelona Jontteee
2006-08-03 11:21
Jag hoppas verkligen inte att Barcelona tänker verkligen lägga ett bjud på Eric Abidal till nästa sesong hellre kan man ju köpa Dani Alves och flytta över Zambrotta det borde vara bättre än att köpa Eric Abidal ??
Barcelona La Rambla
2006-08-03 11:13
Ämne: Jag har vetat detta ....
Det där är bara Tavanos agent som försöker höja marknadsvärdet på sin spelare. Tavano har ryktats till Inter och Newcastle. Redan i vintras var det någon notis om att Barcelona skulle vara intresserade. Även Luca Toni ryktades ju hit.

Tavano lär under inga omständigheter hamna i Barcelona till den här säsongen.
Barcelona Ronaldinhooo :)
2006-08-03 11:04
Daebes//Zizou tror du verkligen att det skulle hända eller? Tänk lite.
Real Madrid Daebes//Zizou
2006-08-03 11:01
har ni hört nyheter?
ronaldinh0o tänker gå till ac milan för
1.2miljader kr men jag tror inte att barca ska släppa honom
Barcelona Menos Mal
2006-08-03 11:00
Hela 35.000 åskådare tittade Barcas träning i norra delarna utav Mexico.
Populärast av fansen var Marques, G.D Santos samt Dinho :)
2006-08-03 10:58
Asså det är skit tråkigt att Verdú och Rodri har lämmnat. Rodri kunde ju blivit riktigt bra.
2006-08-03 10:54
Jodå, Tavano är duktig. Men varför ska vi köpa Tavano? Vi har ju redan Eto'o, Dinho, Messi, Giuly, Guddy, Ezquerro, (Gio Dos Santos). Så vi behöver inte Tavano.
Barcelona Captain Fubulosos Cave Of Hair
2006-08-03 10:43
Jag har vetat detta i ca en vecka men inte tagit upp det då ingen på detta forum gjort det, det finns rykten runt om på internet nu på flera sidor som säger att Barca jagar Fransesco Tavano från Empoli, har ni hört något om det?

Själv har jag aldrig hört talas om honom, men jag tittar inte heller allt för mycket på Serie A, han ska tydligen vara ett hett rykte för oss och Valencia.

Här finns olika länkar till artiklarna:

Uppe i länktips finns en länk från Skysports

http://www.goal.com/es/articolo.aspx?contenutoid=104248

Kommentarer?
Annons: