/spanien/barcelona/forum/24223.aspx/spanien/barcelona/forum/24223.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona messi_nr30
2006-08-03 16:50
i vilken serie kommer barcelona B spela i? och vad heter dom för nånting förutom Barcelona B?
Barcelona Gaucho#10
2006-08-03 16:22
Giovanni Dos Santos:

Kan du Plz försöka o skriva INTE istället för iten hela tiden , kolla gärna igenom texten en gång för att undvika stavfel. kanske verkar löjligt men det blir lättare för oss läsare och andra här på forumet tar dig lite seriösare när du inte har massa stavfel i varje inlägg.
Barcelona La Rambla
2006-08-03 16:13
Schubert:

Mellan dig och mig. Nej, jag tror inte att Milan var ute efter Ronaldinho. Klart att de inte hade sagt nej om han varit intresserad av att flytta. Tror att nyhetstorka fått journalister att dra igång ett rykte. Att Berlusconi är en beundrare av El mago är ingen hemlighet. Ryktena började faktisk hos katalanskt baserade tidningar. Italienska var inte sena att haka på, sen var drevet igång.
Barcelona Schubert
2006-08-03 15:59
Var dom verkligen öht ute efter honom? Verkar konstigt, för det enda som händer är ju att dom tappar ansiktet lite när dom får ett nej. Reals klubbledning är en hop desperata fånar och har inget begrepp om såna idéer, såklart.
Barcelona La Rambla
2006-08-03 15:44
All cred till Galliani och Milan. De inser när det är dags att gå vidare. Till skillnad mot en viss vit klubb från huvudstaden som inte fattar när ett nej betyder just NEJ.
Real Madrid Ike
2006-08-03 15:25
Ja berättade om Kaebi för typ 1år sen tror ja, om inte mer. Han är en oerhörd talang, går inte att förneka. Han suddade först ut figo i Portugal matchen, tills figo bad om att byta kant, sedan suddade han näst intill ut C.Ronaldo.
Jag för en skulle bli väldigt glad om han kom till barca. Tror många underskattar han just för att han kommer från iran.

Angående Saviola. Han var en av mina absoluta favorit spelare för 3-4 år sen.
Men nu börjar hans agerande gå mig hårt på nerverna. Han vägrar gå ner i lön och spela för barca. Han vägrar byta klubb.(vill gå på free transfer och desutom får 7m i sign up bonus.) Killen måste ju skojja. Om inte barca får han såld denna säsong, så ska dom fan inte ens ha han på bänken, ignorera han totalt under träningarna.
Värre uppförande får man ju fan leta efter.
Barcelona rico
2006-08-03 15:20
Ämne: Ämne: Giovann....
krävs nog mer än att bara möta Portugal, Angola och Mexico.
Barcelona Giovanni Dos Santos
2006-08-03 15:15
mm vet
Barcelona Ronaldinhooo :)
2006-08-03 15:14
Ämne: Giovanni Dos Santos
....Kaebi mötte världsstjärnor i VM
2006-08-03 15:11
asså håller med dig Belleti avgjorde finalen och är en väldigt bra offensiv back..men han klarar inte av defensiven de e ju därför Rijkard spelar med oleguer där när vi vill hålla tätt..men han e ju iten så snabb så han klarar ju iten heller av de så rba...medans kaebi e bäde bra offensivt och deffensivt....Kaebi e ju iten lika bra som belletti offensivt men han e endå bra och han klarar dessutom av defensiven men de gör ju itne Belletti...Jag spekulerar bara vad som kunde vara bra o de e bra att du säger din åsikt:D
Barcelona Ride_The_big_one
2006-08-03 15:04
Giovanni Dos Santos

Så dålig är inte Belleti han är dessutom bra offensivt såg du ens cl finalen?
Lite respekt förtjänar mannen som hjälpte oss avgöra finalen.

Den gamla Barca ledningen kanske hade köpt osäkra kort men den eran är över, inte ens chans att man går efter nån spelare som visat så lite. Jag menar 1-2 matcher aja visst om han vill spela lite i Barca b, låt oss vara lite realistiska nu.

Ronaldinhooo :)

Ööh vad baserar du det på?

Belleti har mött världs stjärnor kan du säga det samma om Kaebi?

Kaebi har inte ställts på lika svåra prov så jemförelsen är löjlig :)
2006-08-03 14:57
men det skulle kanske vara en bra värvning för belleti håller ju inte i defesiven och de gör ju inte oleguer heller för han e inte så snabb det såg man när vi mötte arsenal i cl finalen så tror äändå att kaebi kanske skulle vara e´n bra värvning...Han visade ju i vm att han kan spela mot bra motstånd..
2006-08-03 14:53
Mès qùe un club

Haha den var rolig, först och främst så har Kaebi gjort en Karimi allså flyttat till nån arabisk klubb.

Sen så är han inte bra nog att spela i en stor klubb som Barcelona men han är en talang har själv sett han lira men han platsar inte för tillfället.

Barcelona Ronaldinhooo :)
2006-08-03 14:53
Kaebi är lätt bättre än Belleti (:
2006-08-03 14:42
anledningen till att itne ronaldinho har blivit utagen i matchen med brasilien är för att han itne har kommit igång med sin träning för en nu..
2006-08-03 14:26
aaa då skulle man kunna ha Zambrotta på vänsterkanten och Kaebi på högern ..fast frågan e om han e bättre än Belleti
Barcelona Mès qùe un club
2006-08-03 14:25
Tycker ni inte att man skulle värva Irans kaebi till klubben. i och för sig så har han ju ingen rutin från europa elr sådant men han visade ändå i VM att han kan bli en världs spelare... Trots att han e så liten så e han ju bra defensivt och offensivt.....vad tycker ni??
Barcelona Suñol_
2006-08-03 14:24
La Rambla// Klockrent!
2006-08-03 14:14
La Rambla

Jag tror jag har sett en film med "Torrente" detta var då för 6 månader sen, likaså så var han mestedels full och gick runt stolt med sin atleti halsduk och hamnade i duster med Real fans. Han må vara en slusk men en rolig sådan :D.

Vad heter skådespelaren kanske kan man ladda ner via dc?
Barcelona La Rambla
2006-08-03 13:48
För er som inte känner till Torrente kanske en förklaring är på plats.

Torrente är en känd spansk karaktär, som alltid hänger på barer. Alltid full och illaluktande, han är homofob och en 'facha' som saknar Franco-tiden och som synes gillar han att gå på nattlubbar.

Han är Atleti-fan. I videon träffar han sin son och de berättar för varandra saker som de hade tyckt om att göra tillsammans.

Sonen: Ja, som att gå och se på fotboll på helgerna.

Torrente: Jaaa...till Vicente Calderona. Atleeeeti...Atleeeeti.

Då ändras ansiktsuttrycket hos sonen.

Torrente: Vänta nu min son, vilket är ditt lag?

Sonen: Ähum farsan, jag gillar Real Madrid.

Det är då Torrente börjar slänga flaskor och annat på sonen.

Torrente: Ditt förbannade arsle, du kan inte vara min son!!! Hur kan du tycka om det jävla skitlaget? Puta Real Madrid!

Sonen: Men farsan, jag är ju inte en socio, jag bara håller på dem.

Då säger Casillas: Hej du, jävla fetknopp, vad är det du säger?

Och Guti: Har du några problem eller?

Torrente replikerar: Har du några problem eller? Gillar du inte ditt ansikte? För om inte, så kan jag möblera om det lite.

Då kommer Oliver Stone in, som spelar en Man United-fan.

Torrente: Den här bögen till engelsman och jag ska banka skiten ur er.

Hysterisk rolig. :D
Barcelona Kerberos
2006-08-03 13:47
Saviola till Valencia?

http://www.goal.com/en/articolo.aspx?ContenutoId=104810
Barcelona La Rambla
2006-08-03 13:43
Den här videon är rolig, måste ses.

Torrente är en stor Atlético-supporter. Han upptäcker att sonen, som han inte träffat på lång tid, är en Realsupporter och blir helt tokig.
Barcelona Jontteee
2006-08-03 13:40
La Rambla

Skönare kommentar om Iniesta finns inte.. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA.. fyfan va jag skratta när jag läste det brukar inte skratta då folk som skriver saker på forumet men din var klockren =D..

Sen Dinho o Gio bilden ser det ut som om Dinhos huvve inte tillhör klubben.. hahahahahahha

tack för ett gott skratt La Rambla !!

Juste en fråga jag har alltid viljat ställa.. vart kommer du ifrån ??
Barcelona La Rambla
2006-08-03 13:19
Ämne: Ämne: Skön bi....
Ungefär. Nu har Ronaldinho två småbröder att ta hand om i Barça. Leo och Giovani. :-)
Barcelona Schubert
2006-08-03 13:17
Ämne: Skön bild med El mag....
Hehe, det ser ju ut som storebror och lillebror.:)
Barcelona Nemo
2006-08-03 13:17
La Rambla, let's face it. Vårat lag är inte världens snyggaste, men underbar fotboll kan dem spela :-)
Barcelona Tiago
2006-08-03 13:15
La Rambla

Tycker du inte ronaldinho verkar extremt stor:)
Barcelona Schubert
2006-08-03 13:15
Jag är tveksam till Abidal, tyckte inte han övertygade i VM. Han är inte så stark offensivt. Sen tror jag inte att Lyon släpper honom billigt.

På sikt vore det bra med ytterligare en ytterback (ej i år), visst. Det snackades förut om Miguel, och jag gillar honom, han har större offensiva kvalitéer än Abidal. Dock lär han inte heller va billig då han spelar i Valencia.

Vad gäller Alves verkar det som att Rijkard inte gillar den typen av ytterbackar; små defensivt lite tveksammare backar. På ett sätt förstår jag honom: vi måste ha ytterbackar som håller inte bara i lätta ligamatcher (dom vinner vi oftast ändå) utan också i tuffa CL-matcher. I såna matcher har man hellre lite mer klassiska ytterbackstyper än Alves. Men det är ju möjligt att Alves utvecklar sitt backspel om han får ett år till i Sevilla.
Barcelona La Rambla
2006-08-03 13:13
Skön bild med El mago och Giovani! :-)
Barcelona La Rambla
2006-08-03 13:12
Ämne: Iniesta är nog den k....
Tja, kanske även lille Lionel?
Annons: