/spanien/barcelona/forum/24222.aspx/spanien/barcelona/forum/24222.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelona.10
2006-08-07 01:04
barca_dreamteam ..

jag har registrerat mig men dom säger att jag måste följa instoktionerna i mailet för att bli godkänt o jag har inte fått nån mail...

men jag tackar dig jätte mycke för din hjälp de funkar nog inte för mig...o tack alla andra
Barcelona Captain Fubulosos Cave Of Hair
2006-08-07 00:49
Jag tackar er alla!
Ni har hjälpt mig ikväll, jag lyckades ladda ned Tigres-Barca (ska se på den imorgon), jag andvände utorrent, gick förvånasvärt snabbt.

Aja ska lägga mig nu, jag är tyvärr ingen nattuggla så vi hörs imorrn, hoppas Barca vinner ikväll, ha det skönt allihop.

Tack igen.
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-08-07 00:47
Asså kan man se matchen Live asså direkt när den spelas inte efter utan direkt?? Svara snabbt tack
Barcelona barca_dreamteam
2006-08-07 00:47
Barcelona.10

Här har du länken till matchen, men du måste vara registrerad.
Barcelona Barcelona.10
2006-08-07 00:41
barca_dreamteam .

jag tackar så mycke men som sagt jag e dålig på data o jag hittade inga matcher eller nått de e bara ett forum med fotbolls snack ju,,,

kan du hjälpa lite till tack så mycke
Barcelona r.10
2006-08-07 00:36
Finns det ingen internetstream som har Barca Tv ??
Barcelona Gabriel
2006-08-07 00:35
Matchen som spelas kl. 03:30 kommer ifrån det jag fått reda på inte att visas på någon tv-kanal, precis som senast. Är det någon som vet ifall det finns någon internetstream som visar matchen?

La Rambla

Senast när vi möte Los Tigres i Mexiko så länkade du fram till en sida där det fanns en lista med några kanaler där det ingick Canal Barça - dock fungerade det ej. Min fråga till dig är ifall du har testa att checka den sidan idag? Det kanske fungerar denna gången.
2006-08-07 00:27
Barcelona.10

Du kan ladda ner matcher från länken ovan. Det enda du behöver göra är att registrera dig och det är gratis.
Länktips: www.fbtz.com
Barcelona Barcelona.10
2006-08-07 00:24
Ämne: Ämne: nu har ....
tack så mycke kompis men jag kan inge spanska o allt e ju på spanska?????
Barcelona La Rambla
2006-08-07 00:17
Ämne: nu har jag laddat ne....
Du måste bli medlem där, kostar inget. Sen letar du upp rätt match och laddar ner de torrentfilerna det gäller. Sen öppnar du upp dom i programmet så sköter det sig självt.
Barcelona Barcelona.10
2006-08-07 00:01
nu har jag laddat ner torrent och bitlord...vad ska jag göra nu... o jag e inte så bra på datorer... så om ni orkar kan ni ju förklara lite mer specifikt... puss på er
Barcelona La Rambla
2006-08-06 23:49
Captain Fubulosos Cave Of Hair:

Ja självklart måste du ha ett program också. De där filerna innehåller ju bara information var programmet hittar det som ska laddas ner.

Jag använder det i länktipset. Ett lätt och smidigt program. Det bästa är att man inte behöver installera något, bara att starta direkt.
2006-08-06 23:41
Captain Fubulosos Cave Of Hair

ladda ner programmet bitlord, se länk
Länktips: bitlord.com/
Barcelona Barcelona.10
2006-08-06 23:34
halllå e de nån som vet var man kan fixa matche... de går ju inte på den sistnämnda sidan--.. hjäääääääääälp
2006-08-06 23:33
La Rambla

Men då man laddat ned torrent filen, vad gör man sen, den är bara några kb stor, jag antar att man behöver ett program, vad andvänder du?
Barcelona Saforcada
2006-08-06 23:32
Captain Fubulosos Cave Of Hair

Ovanliga filer tar alltid lång tid att ladda ner när du använder torrent.

Vill inte se Lampard i Barça, visst är han en fantastisk spelar men han passar inte in i vårat lag bygge. Han är inte tillräckligt snabb varken i tanken eller i benen, enligt mig.
Barcelona Barca - Endless Love
2006-08-06 23:32
Fy F*n vad skönt de var att slå ut Chelsea skulle gärna göra det igen..Men frågan är om inte Ballack och Lampard är för lika varandra men de kna ju lika gärna bli skitbra...men Sheva e en bra värvning...men vi har oxå täppt till där vi var lite svagare, tänker mest på högerbacksplatsen men de gjorde mig inget att matcha Belletti i sista minutrarna i finalen men jag tror att hur vi än gör nu med våra nya backar + Puyoloch Marquez så kommer de bli bättre än förra året...

Vore det så jävligt att ha kvar Saviola?...han var ju bra i VM..
Barcelona La Rambla
2006-08-06 23:29
Där laddade jag ner matchen mot Tigres. Det tar sin lilla tid, men det är det värt. :)

Barca 666:

Om två år är Lampard 30. Jag tycker inte att han på något sätt är en dålig spelare. Det jag menade var att han är för 'dålig' för Barças spel och La liga. Självklart kan jag ha fel. Men jag ser hellre och tror att spelare som Iniesta, Miessi och Dos Santos passar bättre in som mittfältare i ett framtida Barcelona. :)
Barcelona FCB_Petterzzon
2006-08-06 23:13
Barca 666 javisst jag håller med dig, men känns som Lampard är i sina bästa år, att ta ut chelsea igen hade varit något =)
Barcelona Barca 666
2006-08-06 23:08
FCB_Petterzzon:

om du läser mitt inlägg så ser du att jag inte vill ha Lampard nu utan om nån säsong då har vi haft Deco under hans bästa år o då får vi i en Lampard under sina bästa år. Samtidig har jag tidigare sagt när det var snack om att Vieira skulle komma till oss att våran trupp nu ser grymmt bra ut det gäller bara att få iväg Saviola o få resten att bli samspelda så tycker jag vi har en av de bästa trupperna o det blir bara att se om de prestrerar.

Samtidigt vill jag bara säga när vi lottades sist mot Chelsea visste jag att vi skulle vinna o jag vill möta Chelsea i år igen....många skulle inte hålla med mig då alla vet Chelsea har en riktig grymm trupp i år där även jag tycker de har inga ursäkter att inte vinna allt med de spelare de har värvat då tänker jag mest på Sheva o Ballack. Sheva var väl deras bästa värvning då deras problem var att hitta en anfallare som gör målen o nu har de en bra jävel.

Men som sagt jag vill ha Chelsea i år igen i CL för jag tror mycket på detta lag.

Vad säger ni andra?
Barcelona Barca - Endless Love
2006-08-06 23:07
Ämne: La Rambla:

Jag sk....
håller med till fullo...skulle inte heller se lampard på någon av decos eller xavis platser just nu men som sagt om två säsonger...varför inte?

Angående målen så tycker jag me att främföralt deco och xavi ska ta flera avslut, deco skjuter men hans mål studsar ofta på någon och in i mål, men allla mål räknas...får hoppas på att Eto'o o Dinho fortsätter men oxå att vi får en skadefri säsong för Leo och att gudjohnsen sätter ett par i nät..

Iniesta för all del men hans avslut måste bättras han gör allt bra förutom det sista skottet..Skönt ändå att ha honom han e riktigt duktig...
Barcelona FCB_Petterzzon
2006-08-06 22:58
att få in lampard i barca skulle jag inte klaga på, men det känns för överflödigt, Deco o Xavi går före i alla lägen för mig
Barcelona Barca 666
2006-08-06 22:46
La Rambla:

Jag skulle kunna tänka mig Lampard om två säsonger. Då e väl Deco på väg ner i sin spel o Lampards bästa år....just nu byter jag inte bort Deco mot nån annan pga av hans spel uppfattning o det att han o Xavi e samspelda. Visst har vi ändå Iniesta i den positionen men Lampards mål facit från mittfältet talar för sig själv.

Det enda svaga punkten som jag ser i dagens Barca e att det görs för få mål från mittfältet vi lever på Eto'o & Ronaldinho men jag skulle vilja ha lite mer skott mot mål från mittfältarna...Jag personligen tycker både Xavi (speciellt) & Deco har grymma skott. Med Lampard i mittfältet får vi lite mer farliga skott mot mål men sen tappar vi lite kreativitet. Men som sagt om han tar över Deco om nåra säsonger skulle jag inte gråta även om jag gillar Deco. Visst har vi Iniesta men om Deco går bort lr tappar formen så tycker jag Lampard e bra värvning.

Vad tycker du?
La Rambla/

vart laddade du ned matchen mot Tigres ifrån, och var det en torrent fil, om så kan du förklara för mig hur jag ska göra med torrent filer, eller hur du gör. Jag har försökt många gånger men de går alltid väldigt sakta att ladda ned.

Snälla hjälp mig.
Barcelona Gio2Santos
synd att man inte hade barca TV alltså, hur får man in den ?
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-06 22:45
La Rambla

Skulle vara just om du kunde lägga upp matchen någonstans imorgon så att man kan ladda ner den. Min internetleverantör har nämligen spärrat p2p tjänsten (torrent, DC samt SopCast o sånt). :(
Barcelona Effet77
2006-08-06 22:40
Beautiful_ Barça

Kan man se den på nätet någonstans? För jag har ju inte Barca TV
DBH Effet
Barcelona La Rambla
2006-08-06 22:40
Ämne: Effet77

Matchen ä....
Skit också, hade velat se den. :(
Får väl ladda ner i efterhand som man gjorde med matchen mot Tigres.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-06 22:36
Effet77

Matchen är inatt kl 3.30 och sänds på Barça TV.

Hade varit kul att se den. Kommer säkert bli en bra match. Alla biljetter var slutsålda (92 650 st.). Även Deco har anlänt tilsammans med nyförvärven Thuram och Zambrotta.
Barcelona Effet77
2006-08-06 22:21
Nån som vet om matchen är inatt?
Vart kan man se den i sånna fall?
MVH Effet

Visca El Barca
Annons: