/spanien/barcelona/forum/24220.aspx/spanien/barcelona/forum/24220.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lion0
2006-08-04 01:20
Ska bli kul nästa säsong, Real har förstärkt men det gör dom ändå varje år utan att lyckas :D. Valencia kan och kommer bli farliga iår tror ja men de kan inte skrämma Barca. Ath Madrid, Villareal o Sevilla kommer nog slåss om Uefacupplatserna. Kanske kan Betis vara med igen och slåss, Zaragoza har fått Aimar och sägs vara nära förre detta Barca spelaren Pique som förnärvarande spelar för Man Utd. Celta e ett bra lag också så dom kan vara med och fightas om UC-platserna. Tror inte att Osasuna kommer spela lika bra som ifjol, om de går vidare till CL asså. Om man ska dra exempel så kan vi ta Betis. Bra spelare har dom och de kvala in till CL men de spelade katastrof i ligan. Sen ska vi ju inte glömma Deportivo som för några år sen va ett ganska stort lag som spelade i CL. De komm bl.a till semifinal om jag inte minns fel nåt år. Kan Ath Bilbao få de rätta spelet så blir de bra, även Sociedad och Espanyol. Men jag tror att Gimnastic o Recreativo åker ut. Sen det tredje laget är osäkert, Levante ska inte underskattas. De har ju bl.a Tommasi, L. Robert, Ian Harte, Ettien, säkert glömt nåra men kommer inte på alla namn direkt. Mallorca gjorde en dålig säsong i början men klev upp i tabellen mer. Jag personligt vill att de ska vara kvar men de blir svårt, även Racing. Getafe kommer vara ett mittenlag tror jag och Barcelona vinner La Liga för 3:e året irad :D. 2:a blir Valencia och 3:a Real med deras tråkiga spel (Capello). De e ju ute efter De Rossi och dom kommer förmodligen spela 4-4-2 med Emerson o De Rossi i mitten. 2 defensiva mittfältare asså och de skulle nog satsa på Mascherano men Real går efter namnkunniga spelare.

VISCA BARCA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-04 01:18
La Rambla

Vilket land tillhör Eutelsat W3A (?
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-04 01:14
La Rambla

Har inte lyckats hitta nån kanal som sänder.
Säg till om du hittar nåt, eftersom jag har lyckats hitta ett program som får in i princip alla kanaler.
Barcelona La Rambla
2006-08-04 00:35
Hola tots!

Jag vet inte om ni med parabol kan få in matchen, men det kanske är värt ett försök. Här är info.

Eutelsat W3A (7.0°E)

Fréquence: 11373 - Pol: H - SR: 5632 - FEC: 3/4

Catégorie: Sport - Football

Infos: Barça TV

Barca TV FREE

Highlights och hela matchen kan säkert laddas ner i morgon på följande websida (se länktips). Till höger under, partidos en descarga. Betyder hela matcher att ladda ner.
Barcelona -Robin-
2006-08-03 23:53
Tradigt att man inte kan se matchen ikväll [inatt]. Hoppas Dos Santos får glänsa lite i denna matchen också inför mexicanarna :)

Förresten, är det någon som vet vart man skulle kunna se/ladda ner hela matchen i efterhand?
Barcelona Zami-Culé
2006-08-03 23:50
Jag hoppas att Dos Santos briljerar, och att Rafa visar sina fina uppspel, och kanske nån offensiv räd.

Sedan så hoppas jag att Eto'o kommer igång lite nu också.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-08-03 23:29
Nemo

Precis. Det är klart att man inte ska ta något ut i förskott, men visst känns det bra. Den harmoni, känslan, lagandan i laget vi har är svårt att hitta i stora klubbar i Europa. Alla känner till Barcelona, och alla vet att vi presterar den bästa fotbollen. Nu när vi fått förstärkningar kan inte göra saken sämre. Det ska bli en njutning att se laget spela, som du säger och jag hoppas att vi försvarar våra titlar. Vi är på väg *MOT NYA TIDER*, och jag är glad att jag, du, och alla andra cules får vara med och uppleva det.
Barcelona Captain Fubulosos Cave Of Hair
2006-08-03 23:26
Om jag inte misstar mig så spelas matchen nu på morgonen kl 03,00, alltså om ca 4 timmar, det finns ingen stream heller för de som vill se matchen, man måste vänta på ett sammandrag av matchen på Youtube eller något annat sådant ställe, annars tror jag faktiskt inte att det går så bra för oss här i Sverige att se matchen.

Giovani kommer säkert få starta matchen, Marquez och Ronaldinho kommer säkert att få spéla pågrund av all kärlek fansen visar de, annars tror jag matchen kommer likna Aarhus matchen då alla Canteranos fick starta, tror absolut inte att Messi får chansen pågrund av hans dåliga kondition.
Barcelona Nemo
2006-08-03 23:21
Mot Nya Tider

Att se laguppställning ger mig en lugn känsla, men jag har lärt mig med tiden att ödmjukhet håller längst. Jag vill inte ta ut något i förskott, även fall det är svårt när man har spelare som Ronaldinho, Messí, Eto'o, Xavi, Puyol, Deco, Marquez... jag är nära på att rabbla upp hela laget. Jag kommer iaf njuta av att se första matchen och sista, jag kommer njuta varenda minut Barcelona spelar. För att den här säsongen ska vi försvara vår titel i Europa, klarar vi det, då går vi Mot Nya Tider ;-)
Barcelona Mot Nya Tider
2006-08-03 23:15
Varför har jag en känsla att Fc Barcelona kommer dominera i fotbollseuropa ett par år till?

Under de senaste tre åren har vi visat upp den bästa fotbollen, och det blir bara bättre och bättre. Visst, den vackraste fotbollen vinner inte jämt, men jag har en kosntig känsla i magen som säger att vi kommer även i år vinna både ligan och Champions Leauge. Ingen har ju varit i närheten att snudda på vårt underbara offensiva spel. Nu när defensiven stärks, så har jag svårt för att se hur andra lag ska kunna slå det.

Mes que un club: Barça!
Ååh, vad jag älskar denna klubb!
Barcelona Nemo
2006-08-03 23:12
Jag skulle gärna vilja se El Conejo tillbaka på Camp Nou, men med den attityden han har så förtjänar han inte ens att sitta på läktaren.

Ingen spelare är större än klubben.
Valencia PabloCésarAimar
2006-08-03 23:12
barcas nya tröjor...
Barcelona Nemo
2006-08-03 23:11
Oj, vad tidigt El Clasico var. Oftast är väl första matchen på November och andra matchen i April. Lite innan juluppehållet och lite innan ligaavslutningen.
Puyol #5
2006-08-03 23:07
Ämne: Jag hoppas Saviola s....
Håller med dig! Väldigt skönt om EL Conejo skulle få chansen jag tycker han borde för att han förtjänar den!

Va tycker ni? =)
R10-E9-M19 vs EL Conejo-G7-G8
Barcelona RiZzo
2006-08-03 23:02
Jag e sj iranier o Kaebi har inget o göra i bara.
Killen e snabb men ingen teknik o dålig huvuspel.
Belleti e 100 gg bättre.
Vill dom köpa nån höger back så ska de va alves.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-08-03 23:01
Ska bli spännande att se matchen imorrn:D

Club Tigres vs Fc Barcelona

Hoppas Marquez gör en stormatch, och att Dos Santos får komma in och visa upp sig för sin hemmapublik. Det ska bli kul att se Messi igen i action. Jag har saknat hans speed och bollkontroll. Han kommer med en ny dimension i vårt spel, mycket lovande spelare. Får Saviola kanske spela imorrn, är frågan? Inte säker på den frågan. Han tränar ju med laget...
Barcelona Tiago
2006-08-03 22:45
Marcos

Jo det hade vart kul om han stannar men bara om han sänker sin enorma lön. Förstår inte att det ska vara så svårt för han. han har nog tillräckligt med pengar.
Barcelona Marcos
2006-08-03 22:39
Jag hoppas Saviola stannar. Efter R10, E9 och M19 är Saviola vår bästa anfallare. Tycker han ska få chansen att spela en sösong. Ge grabben chansen. Han har ändå bara ett år kvar på sitt kontrakt.
Barcelona Puyol - The Wall
2006-08-03 22:37
Förresten när spelas matchen mot Tigres o vet ni vilka kanaler sänder matchen?
Barcelona Ghazza
2006-08-03 22:28
Giovanni Dos Santos,
Undrar bara om det är något fel med min dator eller om detta stämmer. Lite längre ner skrev Mes que un club ngt. Sedan en minut senare skrev du ett svar tillbaka. Men klickar man på eran profil är den samma. Jag bara undrar om du svarar på dina egna inlägg eller om det är en bugg av ngt slag :)

Namn: Giovanni Dos Santos
Sänt: 2006-08-03 14:26:40
aaa då skulle man kunna ha Zambrotta på vänsterkanten och Kaebi på högern ..fast frågan e om han e bättre än Belleti

-------------------------------------------------
Namn: Mès qùe un club
Sänt: 2006-08-03 14:25:25
Tycker ni inte att man skulle värva Irans kaebi till klubben. i och för sig så har han ju ingen rutin från europa elr sådant men han visade ändå i VM att han kan bli en världs spelare... Trots att han e så liten så e han ju bra defensivt och offensivt.....vad tycker ni??
Barcelona Ravo
2006-08-03 22:02
grabbar förbered er på den försa el clasico matchen redan nu :P (22 oktober R.Madris hemmaplan) sen den 11 mars i våran Camp Nou!! "för dem som inte visste"
Barcelona La Rambla
2006-08-03 21:59
Hola Ordem:

Tja, en ny lekfunktion på SF. Man kan nu mer ha en avatar i sin profil. Om du tittar på tex min så ser du Carles lyfta CL-bucklan. :)
Barcelona Giovanni Dos Santos
2006-08-03 21:55
tror inte att han kmr till barca men undrar bara varför ingen stor klubb är intresserad av han då han e bra???
2006-08-03 21:54
jag vet dom skrev kaabi o så i vm men på hans tröja står det kaebi..
Barcelona Ordem e Progresso
2006-08-03 21:53
Varför har ni röda utropstecken vid era namn? :-)
Ni ser lite extra farliga ut nu :-)~
Barcelona La Rambla
2006-08-03 21:51
Heter han inte Hossein Kaabi?

I sådana fall, se länktips. Om ni tror att han kommer att hamna i Barcelona de närmaste åren kan ni nog sluta drömma om det.
2006-08-03 21:44
någon som vet vilken klubb Kaebi spelar i???
Barcelona Nemo
2006-08-03 21:27
tarrak

Nja, det tog väl några mintuer, inte mer.
Barcelona Captain Fubulosos Cave Of Hair
2006-08-03 21:21
Ghazza/

Om du kollar in din profil på medlemstjänsten till höger( då du är inloggad) så kommer du se att du kan ladda upp en bild och skriva in två listor en Kalkon och Kanon, måste vara något nytt här på Svenska Fans.
Kolla in min profil, för att se vad jag menar
Barcelona tarrak
2006-08-03 21:21
Nemo/ Tog det lång tid att få in din bild. På min profil står det "bild ej ännu godkänd". Ska det vara så eller har jag gjort något fel?
Annons: