/spanien/barcelona/forum/24219.aspx/spanien/barcelona/forum/24219.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Captain Fubulosos Cave Of Hair
2006-07-31 17:24
Federoviz/

Roligt i det du säger, att andra lag inte längre kommer att ha samma respekt för Ronaldinho och att dem kommer att underskatta honom, jag hoppas att de gör det för då kommer vi vinna ligan med minst 20 poängs mellanrum till tvåan, en underskattning av ronnie är en dödsdom, hoppas Cicinho eller Salgado gör det på Bernabeu, då kanske Ronaldinho får till och med mera stående ovationer från era fans.
Real Madrid Fedoroviz
2006-07-31 17:06
Vad trevligt med med alla Barcafans.
Det är så trevligt att ni tror på en ny ligaseger säsongen 2006/07.
Varför kommer ni att vinna?

Jag tror inte att ni kommer att vinna.
Om ni vinner så blir jag besviken.
Vi har en ny utsökt tränare som kommer att
ge oss en härlig höst.

Ni har en skön tränare men där tar det slut.
Ronaldinhos fiasko i VM betyder mer än vad en del forumister tror.
Han har fortfarande samma magi men motståndarna är inte längre lika rädda för er trollkarl.

Vi kommer att få se ett Barca plocka oerhört många poäng hemma,som vanligt,men däremot blir bortaplan lite jobbigt för er.

Det är därför jag tycker att ni inte kan spela ert volleybollmittfält,dvs Deco,Xavi,Iniesta,längre.
När respekten för Dinho försvinner så kommer även andra lags mittfältare komma högre upp på plan och då går det inte att springa omkring på planen med tre små ballettdansöser i defensiven

Att hålla på Madrid är underbart.

Barcelona La Rambla
2006-07-31 16:23
Regeln om 3 icke-eu gäller inte i Champions League, det gäller bara ligan.

Som Barca 666 nyss skrev. De spelare som ville lämna efter säsongen, stod inte klubben ivägen för. De som lämnade var det kännt sedan länge att de skulle. Henke till Helsingborg. Gabri som ville prova på lyckan någon annanstans just för att få mer speltid. Sen även Rodri, som nyss blev klar för Deportivo. Han insåg nog att det skulle bli svårt att ens slå sig in i truppen. Spelare som Guily, Ezquerro och Motta som alla får begränsad speltid. De vet sin roll i truppen. Begränsad speltid trots det klagar de inte utan verkar trivas alldeles ypperligt.
Barcelona Moe_Barca
2006-07-31 16:21
det e många som säger att Real e faliga dätta året men jag tro att dom kommer 3 den här säsongen dom har bara värvat Cannavaro ruud emerson det e inte bra lag Real har
Barcelona Xavi-6
2006-07-31 16:17
Ja men det är bara så att tre icke EU spelare får vara i truppen! han är registrerad i B-laget som spelar i Segunda, om nån skadar sig av de icke EU då tror jag att han kan komma upp och spela nån match! men jag är inte säker!
Barcelona Barca 666
2006-07-31 16:16
Angående Ronnie & Eto'o finns det inget chans att klubben släpper sådna spelare om ja inte har fel så sa klubben att ingen av spelarna som vann CL behöver gå om de själva inte vill det o jag tror ingen vill gå t.o.m Guily fick kontraktet förlängt!

Till er som säger Ronnie KANSKE e på väg ner kan ja säga i VM hade han en tränare som inte visste hur han ska använda honom såg han gå ner för att hämta boll o så hade han oftast 2 anfallare (Ronaldo&Adriano) som knappt rörde på sig brukade bli fart när Robinho kom in som ja kommer ihåg.

I Barca har han rörliga anfallare o behöver knappast göra nåt för att hämta istället får han de av Deco, Xavi, Marquz,Edmilson, Silvinho/VB.

Han e världens bästa spelare o jag vågar nästan sätta en hundring på att han e revanch sugen o kommer göra en grymm säsong. Hoppas att Eto'o & Marquez får sina pass snart så Dos Santos o andra bra spelare kan spela i världens bästa klubb!
Barcelona La Rambla
2006-07-31 16:11
Ronaldo de Assis M.:

Visst kan man sälja Marquez, men tycker du det verkar troligt när man just förlängt hans kontrakt? När vi ändå är inne på Marquez så har han sen en längre tid på eget initiativ ansökt om spanskt pass. Det borde bli klart när som helst. Men när det gäller Spanien, så kan när som helst även innebära fram emot jul. :)

Dessutom, så länge Giovani inte har ett EU-pass, kan tex inte klubbar i England värva över honom dit. Wenger har sen han tog över Cesc till Arsenal haft scouter tältandes utanför La Masia för att hugga på första bästa talang. Så länge Giovani inte är 18 år så får inte Barça skriva ett proffskontrakt med honom. Så frågan är om man faktiskt vill (då menar jag klubben) att han ska få ett spanskt pass innan han fyller 18.

Ronaldinho_barca:

Tack, en gör så gott en kan. :)
Barcelona Ronaldinho_barca
2006-07-31 16:06
Ronaldo de Assis M.

Marquez ska ingenstans, det är bara att vänta på att någon av dessa tre spelare ska få arbetstillstånd, behåll Marquez

Visca!
Barcelona Ronaldinho_barca
2006-07-31 16:05
La Rambla; jag hyllar verkligen dina inlägg. Du kan fotboll ;)

visca
Barcelona Ronaldo de Assis M.
2006-07-31 16:04
La rambla//
Okej, då fattar jag. Synd för jag hade gärna velat se honom nu den här säsongen.

Men om man skulle sälja Marquez, då det är väl inte helt otroligt. nu har man ju Puyol och Thuram som mittbackar. Som reserver till dom skulle det ju räcka med Oleguer och Edmilson. Och i marquez mittfältsposition kan ju även edmilson spela. En flytt för marquez kanske inte vore helt fel?
Barcelona La Rambla
2006-07-31 15:57
Giovani kan fortfarande inte registreras för spel i ligan då han saknar spanskt medborgarskap. De tre icke-eu-platserna är fortfarande upptagna av Ronaldinho, Eto'o och Marquez. Fundera själva på om man ställer någon av de tre åt sidan i ligan, hur troligt är det?
2006-07-31 15:49
Giovanni dos santos värkar väldigt intressant tycker jag. Frågan är hur mycket speltid han kommer få den här säsongen... kommer han att vara förstavalet efter ronaldinho eller vad tror ni?
Racing Santander Jeppe
2006-07-31 15:49
Vart kommer saviola att gå? Blir han kvar i klubben eller har han tröttnat på att bli utlånad nu
2006-07-31 15:47
Nej, det stämmer. Barca kommer defenetivt inte släppa Ronaldinho, inte en chans...
Barcelona Älskade Barça
2006-07-31 15:45
Jag tror inte att vi säljer Dinho inte en chans. Och att Eto'o går till Chelsea kommer definitiv inte att hända, varför byta lag när man är ordinarie i världens bästa klubb.
Barcelona Davvedinho
2006-07-31 15:42
han kommer absolut inte går neråt det är nu som hans storhets tid kommr.....från och med nu och 3 år framåt kommer han va som alra bäst..ronaldinho alltså...han kommer gör den dunder säsong och hoppas verkligen inte att dom säljer han och det tror jag itne heller att dom gör...oavsett hur mkt pengar nån erbjuder så kommer dom tacka nej....
2006-07-31 15:38
Jag har sett några skriva om att man ska sälja ronaldinho (!). I och för sig, det är en intressant tanke tycker jag. Han underpresterade i VM men man kan få oerhört mycket pengar för honom. Om han nu är på väg neråt så vore ju det smart med tanke på alla pengar man får in.
fast o andra sidan så tror jag att han kommer vara minst lika bra som förra säsongen. Han gör säkert ännu en fantastisk säsong! Så enligt mig bör han inte säljas...
Barcelona Schubert
2006-07-31 15:33
Precis som Nemo säger, varför byta ner sig. Milan är i dagsläget en mindre klubb än Barca. Dom har just tvingats sälja en av deras bästa spelare, en enorm prestigeförlust. Dom har varit inblandade i en jätteskandal. Ställ det mot Barcelona, världens just nu bästa klubb. Den enda klubb som på sikt skulle kunna utmana om Barcas storstjärnor är Chelsea, men inte som det ser ut just nu.
Barcelona Schubert
2006-07-31 15:30
Ämne: jag har hört att sam....
Tror absolut inte på det. Dom har redan köpt Scheva, dessutom.
Barcelona Davvedinho
2006-07-31 15:27
tror inte att zambrotta kmr at spela på vänsterkanten ör det e på högerkanten som det behövs förstärkning så han lär spela där
tror itne heller att etoo går till chelsea de e nog bara rykten
Barcelona Moe_Barca
2006-07-31 15:20
jag har hört att samuel etoo kanske ska till chelsea men det e rykten säkert
Barcelona Moe_Barca
2006-07-31 15:18
jag Älskar Barca barca ligger i mitt hjärta
Barcelona Moe_Barca
2006-07-31 15:16
om zambrotta och ronaldinho e på samma kant då blir det bra spela mellan dom två
Barcelona Captain Fubulosos Cave Of Hair
2006-07-31 15:16
Les Rambles, fett nice att höra, ta med flera bilder på nyförvärven och spelarna om du inte sitter allt för högt upp.
Hoppas du har det riktigt trevligt :)
Barcelona Moe_Barca
2006-07-31 15:15
forza barca
Barcelona Les Rambles
2006-07-31 15:09
Hola tots!

Då var biljetten köpt till New York Red Bulls - Barça. Ska flyga över till världens bästa stad på torsdag. Hoppas ni har det kul här hemma och jag ska ta med kameran för att fota från Giant Stadium och be redaktionen lägga upp det på sidan.

Visca Barça
Barcelona Jag älskar Barça
2006-07-31 15:05
Jag ber om ursäkt för mitt förra meddelande. En kompis till mej som tyvärr håller på Real Madrid kom över datan för några sekunder och hann i och med det skicka iväg det där avskyvärda meddelandet.
Barcelona Zami-Culé
2006-07-31 15:04
Jag älskar Barça

MAskerat Real-Fan. Jag tycker bara synd om dem Real-Fans som verkligen försöker vara trevliga och realistiska. Sånna här personer om "Jag älskar Barça" skämmer bara ut dem trevliga Real-Fansen. Det är synd.

Dessutom så har du fel när du säger att Ronaldinho är på väg neråt, för det har du inga bevis på. Iaf inte när det gäller att spela i Barça. Jag menar du säg själv vad han gjorde för endast ett par månader sedan, i Barça-tröjan, så vad vare du ville säga?

Ramos är en grymt bra spelare, men Puyol är ändå klasser bättre. Han har rutin, skicklighet, snabbhet osv. Och allt detta, enligt mig, bättre än Ramos.
Barcelona Nemo
2006-07-31 15:02
Kerberos

Låter rimligt, men jag tror innerst inne att Ronaldinho inte lämnar för spel i Serie A, varför byta ner sig?
Barcelona Nemo
2006-07-31 14:59
Jag älskar Barça

Varför ska vi sälja världens bästa spelare?
Ingen låtsats när dem säger att Puyol är bättre än Ramos. Puyol ÄR bättre än Ramos.

Sluta gömma dig bakom en Blaugranatröja. Cabrón, saluda Campeon!
Annons: