/spanien/barcelona/forum/24216.aspx/spanien/barcelona/forum/24216.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-08-07 14:39
Messi är visst med i truppen. Han har bara tränat för lite precis som Xavi för att Rijkaard vill riskera dem på plan. Båda har haft långtidsskador ju och därför skyndar man långsamt med de två. De ska komma ifatt lite mer fysiskt först.
Barcelona La Rambla
2006-08-07 14:37
Bara jag som tycker att både Barças och Chivas mål är klara offsides? Inte för att det spelar någon roll i en sån här jippo/träningsmatch.
Barcelona II Barça II - Zambrotta
2006-08-07 14:36
Hur kommer det sig att Messi inte är med i truppen? Vilka är det som fattas? Och när kommer dem att anlända, någon som vet?
Barcelona Captain Fubulosos Cave Of Hair
2006-08-07 14:32
Trevlig match det var igår, blev riktigt imponerad av vårt vita spöke Iniesta, han dribblade och hittade djupledspassnngar med stor klass, framtida världstjärna, vem vet?

Dos Santos kändes väldigt isolerad, knappt så att han fick röra bollen, aja man kan inte ha supermatcher varje gång.

Och så Eidur Smari Gudjohnsen, vikken kille, två mål på två matcher, och tittabort passningen från Ronnie var även den skön.

Trevlig match som sagt :)
Barcelona Civello
2006-08-07 14:25
Ämne: Heh, Ronaldinho har ....
Haha, störtskönt.. vore kul om det fanns något videoklipp ute på det.

g3-

Ronnies frisparksmål var ju ifrån förra träningsmatchen mot Tigres. Målen därifrån finns i länktips.
Barcelona La Rambla
2006-08-07 14:18
Heh, Ronaldinho har lärt Kobe Bryant sin speciella hälsning.

Jag såg ett reportage i helgen på Canal 24 Horas när Kobe hälsade på laget. Var hur kul som helst när han nådde fram till Ronaldinho. Gjorde en High5-hälsning och verkade säga någonting som 'Yo, brother'. Sen kramade de om varandra. :D
Barcelona La Rambla
2006-08-07 14:06
Ämne: Tyckte Chivas spelad....
Det ska också nämnas att Chivas spelade semifinal för en vecka sen mot Sao Paolo i Copa de Libertadores. Då bör man ha bättre tempo i kroppen än ett Barça där de flesta bara varit igång och tränat i 2 veckor. Flera bara några dagar.
Barcelona Suñol_
2006-08-07 14:02
Tyckte Chivas spelade bra, men dom är väl redan färdiga med sin försäsong i och med att ligan börjar i veckan för dom.
Bättre spel av Barcelona i andra halvlek helt klart.
Barcelona Ghazza
2006-08-07 13:43
Det är sånt här som gör så att vi kommer vinna allt. Det är egentligen sinnessjukt att det finns en sådan stämning i ett lag av världsklass.

Més que un club!
Barcelona La Rambla
2006-08-07 13:21
Thurams första träning med Barça i lördags. Rijkaard samlade hela gruppen i mittcirkeln, han kramade om Thuram och önskade honom välkommen till Barça. Sen fick Thuram en kram av alla spelare under applåder.

Thuram till fransk media:
Jag har aldrig blivit så väl mottagen tidigare i någon klubb. Det är första gången jag ser något sådant. När jag åkte till Barcelona för läkartest och skriva kontrakt så träffade jag inte spelarna. Jag får en känsla av att det är en grupp med väldigt starka band, som stärkts av alla framgångar.

Kramkalas under applåder. Trevlig stämning i truppen. :-)
g3
2006-08-07 13:02
Ämne: Målen och mycket mer....
Var det bara jag som inte hittade Ronaldinhos frisparksmål bland de där länkarna? Jag hittade Gudjohnsens, men inte Ronnies ...?
Barcelona Tiago
2006-08-07 12:54
Här har ni gudjohnsens mål:) måste säga att passniongen från ronaldinho var en delikatess. Och Gudjohnsen verkar vara riktigt på hugget 3 mål på 3 matcher inte så dåligt han verkar trivas enormt i barca:)
Barcelona Puyolinho
2006-08-07 12:50
Är det bara jag som tycker att dos Santos jobbar överdrivet långt ner i banan ?
Barcelona Ronaldinhooo :)
2006-08-07 12:22
Tack Civello!
Barcelona Civello
2006-08-07 12:01
Målen och mycket mer finns i länktipset. I det 8:e videoklippet finns målet, ni vet själva i vilken minut. Kolla från början, helt tokig press med bla. två frilägen innan bollen äntligen sitter :)

Riktigt kul att se att Guddy och Ronaldinho verkar ha hittat varandra ;)
Barcelona Rickiboy
2006-08-07 11:35
Nån med länk te målen grabbar??..tack i förhand
Barcelona barca_dreamteam
2006-08-07 11:23
Ni som vill ladda ner matchen(Chivas-Barca), se länk ovan. Ni behöver bara registrera er och det är kostnadsfri.
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-08-07 09:17
Vem såg matchen och vad tycker ni? Spelade barca bra och vilka spelade?
Asså jag tycker Gudjohnsen äger asså han är PÅ G
Barcelona Schubert
2006-08-07 09:02
När Barca mötte Chelsea var Lampard sämst på plan. Likadant i VM; han var värdelös. Han håller i PL men inte på den internationella nivån. Jag skulle bli ledsen om man köpte honom - inte bara för att han inte är bra, utan för att det skulle markera en kursändring i Barcas värvningspolitik: från rationella val till "namn" à la Real. Som tur är tror jag inte att han kommer.
Barcelona 19
2006-08-07 07:51
Det blev 1-1
0-1 Gudjohnsen
1-1 Diego Martíne
Barcelona barcelona11
2006-08-07 03:56
var kan man se matchen
Barcelona r.10
2006-08-07 03:26
länken följa macthen minut för minut
Barcelona barcinho__
2006-08-07 02:14
kommer dom sända matchen ikväll? isåfall vart, helst en stream som är gratis.

tack på förhand
Barcelona Nemo
2006-08-07 02:08
Hoshiar

Om Vicente vill spela andrefiol efter en 19åring, så är han välkommen.
Barcelona Hoshiar
2006-08-07 02:03
Jag läste idag att Vicnete kan vara på väg att lämna Valencia CF . Kan det vara nåt för barca ledningen att tänka på?
Barcelona Fierce
2006-08-07 01:47
Vet inte om det här hjälper, men i länken ovan så finns det en stream till bar­ca TV. Har inte testat om den fungerar och jag vet inte ens om barca TV sänder matchen. =S
2006-08-07 01:04
Vilka stream länkar finns det?
Hallo?
Barcelona Barcelona.10
barca_dreamteam ..

jag har registrerat mig men dom säger att jag måste följa instoktionerna i mailet för att bli godkänt o jag har inte fått nån mail...

men jag tackar dig jätte mycke för din hjälp de funkar nog inte för mig...o tack alla andra
Barcelona Captain Fubulosos Cave Of Hair
2006-08-07 00:49
Jag tackar er alla!
Ni har hjälpt mig ikväll, jag lyckades ladda ned Tigres-Barca (ska se på den imorgon), jag andvände utorrent, gick förvånasvärt snabbt.

Aja ska lägga mig nu, jag är tyvärr ingen nattuggla så vi hörs imorrn, hoppas Barca vinner ikväll, ha det skönt allihop.

Tack igen.
Annons: