/spanien/barcelona/forum/24215.aspx/spanien/barcelona/forum/24215.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-08-04 23:46
Haha! Detta måste ses. Rafa Marquez i Pepsi-reklam. Han är cool. :)
Barcelona II Barça II - Zambrotta
2006-08-04 23:37
Hur kan man slösa tid och pengar på att ställa upp på valet? Löjligt! Ja Ja, Laporta vinner och allt blir som vanligt.
Barcelona La Rambla
2006-08-04 23:33
Kamelen:

Medina har sagt i en intervju:

No debatiremos de fichajes, como hace el Madrid, que ha sido una pantomima.

Kampanjen kommer inte att bygga på värvarlöften då han anser att truppen är perfekt. Frågan är ju vad han anser ska förändras.
Barcelona Kamelen
2006-08-04 23:30
Skall bli riktigt skoj att se vad Medina kommer att komma med för vallöften då truppen är så bra den bara kan bli. Möjligtvis att Alves skulle kunna förstärka. Förmodligen kommer medlemmarna bara att skratta åt honom att han ens försöker.
Barcelona barca4ever!
2006-08-04 23:28
tack la rambla!
Barcelona La Rambla
2006-08-04 23:25
Kamelen:

Man slutas aldrig att förvånas. :)

barca4ever!:

Länktips!

II Barça II - Zambrotta:

På måndag väntas Jordi Medina tillkännage att han ställer upp i valet. Så nog blir det val. Sen tidigare var det ju en pajas som sa sig vilja kandidera just för principens skull. Jag är tveksam till köpa eller sälja. Det skulle ju innebära att inte heller Saviola skulle gå att sälja. Som sagt, svårt att sia om.
Barcelona II Barça II - Zambrotta
2006-08-04 23:25
Valet kommer att hållas den 3:de september, det måste betyda att vi varken kan sälja eller köpa fler spelare den här sommaren. Eller har jag fel?
Barcelona Kamelen
2006-08-04 23:19
La Rambla

Haha, jo jag såg det på hans profil =)
Barcelona barca4ever!
2006-08-04 23:19
är det någon som har barcelona b:s laguppställning eller länk till den?
vore väldigt tacksam för svar!
Barcelona La Rambla
2006-08-04 23:18
"Tre Ord räcker Real knäcker!"

Lol!

Ett, två, tre. :-)~
Barcelona Captain Fubulosos Cave Of Hair
2006-08-04 23:16
Skönt att höra, kunde inte tänka mig att det skulle påverka deras debut på något sätt.

Nej nej så klart så ska ingen gå in dit och börja tjafsa med dem, men att studera deras beteende är bara roligt, orka tjafsa med galna hönor :)
Barcelona La Rambla
2006-08-04 23:11
De har redan anlänt nu idag när laget flög till Los Angeles. Tror nog att de får spela, det räcker att de har skrivit på kontrakten.

Snälla, uppmana inte folk till att fjanta sig där bara. Vi behöver inte hjälpa dem att bibehålla den dåliga nivå de redan har på forumet, det gör de så bra själva. Men visst, att vara en passiv åskådare skadar väl inte. :-)~
Barcelona EsCúle
2006-08-04 23:10
Härlig match i premiären av Franska Ligan.
Matchen slutade 1-3 mellan "svensklagen" Nantes och Lyon med både Källström och Chippen från start.
Chippen gjorde en något bättre match med bra löpningar och härliga utmaningar.Kim gjorde dock inte en lika tongivande premiär men stod ändå för en målpass i slutet av matchen till den nyligen inhoppande Fred som satte spiken i kistan.Mästarlaget inleder med en stabil 3 poängare i Franska Ligan.
Barcelona Captain Fubulosos Cave Of Hair
2006-08-04 23:08
Grabbar jag råder er att gå in på Mierdas forum och få ett gått skratt, dem har visst börjat att bråka med varandra. Divide and conquer, sa någon ?

Enough about them, när anländer Zambrotta, Thuram och Deco, jag har även en fråga kan nyförvärven spela innan att de presenterats, om inte så kommer Zammbrotta och Thuram inte kunna spela några matcher, även om jag tvivlar på det själv.

I`m now off to the Mierda forum to have a laugh :)
Barcelona La Rambla
2006-08-04 22:12
Snälla: Om de :-)

Johan Mjällby är expertkommentator i matchen mellan Nantes - Lyon. Både Chipen och Källström spelar från start.

Så nu får det räcka med off topic.
Barcelona Kamelen
2006-08-04 22:05
Jag betalar gärna för ett Viasat abonemmang så länge jag slipper denne Magnus Hedman. Dock är jag nöjd över antalet visade Barça matcher som Tv4+ visade den gågna säsongen, förmodligen berodde det på Larsson men att Barça vann Champions League & La Prímera lär inte minska våra chanser att se lika många matcher i år om dem nu visar La Prímera vill säga.
Barcelona La Rambla
2006-08-04 22:04
Hörde nyss på Viasat Sport. De visar matchen Nantes - Lyon, ligapremiär. Idag gick tydligen Franck Ribery ut och sa i en intervju att han lämnar Marseille. Han vill till en klubb som spelar CL. Snacka om att det kommer att bli huggsexa nu bland vissa klubbar.
Barcelona Jussinho
2006-08-04 22:01
Hoppas själv att TV4+ behåller rättigheterna för La-liga, skulle viasat köpa upp skulle det bli dyrt o ha Viasat abonnemang o skit och skulle Canal+ köpa upp rättigheterna(vilket jag tror dem inte kommer att göra) så skulle Premier League prioriteras före La-liga..

..eller va tycker ni??
Etoo_
2006-08-04 21:49
Ämne: vilken kanal kommer ....
TV4+. Tror att det är sista året dom har rättigheterna kvar för La Liga.
Barcelona Gabriel
2006-08-04 21:27
Giovani Dos Santos

För att det inte ska bli några missförstånd mellan dig och "kamelen" så ska jag rätta till detta med det konstgjorda C:et.

Håll inne Alt sen trycker du på 0231. Du ska INTE trycka på +. Se till att spara detta på din data nu så slipper du spamma forumet med samma fråga en gång till :-)
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-04 21:22
Giovani Dos Santos

Antingen har jag deja vú eller så har du ställt den frågan ett par gånger tidigare och fått svar samtliga gånger.
Barcelona Gabriel
2006-08-04 21:20
Tidningarna har antagligen inget vettigt att skriva om som kommer att sälja, därmed så många falska rykten.

Allvarligt talat nu, är det verkligen någon som blir orolig när Ronaldinho länkas samman med andra storklubbar i tidningar? Knappast jag iallafall! Så länge som Ronaldinho VILL spela för oss så finns det inget att oroa sig för. För så länge som han vill spela för oss så kommer aldrig Laporta att sälja honom. Då är det bara för de andra klubbarna att punga ut 125M Euro. Men som sagt, vill Ronaldinho stanna så hjälper inte ens det.
Barcelona messi_nr30
2006-08-04 21:17
vilken kanal kommer sända la liga nästa år?
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-04 21:12
La Rambla

Det där är en gammal nyhet (rykte) som de har snappat upp. Eller egentligen är den inte gammal. De skrev det tidigt igår har jag för mig. Man kunde läsa om det i Mundo Deportivo, El Periódico och Sport, men tydligen så ska det ha skrivits innan Galliani dementerade ryktet.

Undrar egentligen var sådana "detaljerade" rykten kommer ifrån. Är det någon som sitter och hittar på allt inklusive summor och sådant. När det står så detaljerat så brukar man tro att det ligger någon gnutta sanning i det åtminstonde. Men tydligen inte.

EDIT: Tycker att alla transferrykten kring Barcelona är helt meningslösa just nu då Barcelonas tillfälliga ledning inte får lov att göra några transfers.
Barcelona Kamelen
2006-08-04 21:07
Giovani Dos Santos

Det finns en meny till vänster, där kan du välja 'information'. Kolla där först nästa gång du undrar över något liknande.

Cedilj är ett diakritiskt tecken, dvs ett skrivtecken som förändrar uttalet av en bokstav, och används i flera språk, framförallt i turkiska, franska, portugisiska och katalanska. Det ovanliga ç:et uttalas med ett s-ljud och kan hittas i t.ex. Barça och força.

För att skriva ett litet ç trycker du:
ALT + 0231

För att skriva ett stort Ç trycker du:
ALT + 0199
Barcelona Giovani Dos Santos
2006-08-04 21:06
hur gör man c så här ç ??
Real Madrid Daebes//Zizou
2006-08-04 20:54
hah klart han har kommit !
ida kom han , thuram o deco från semster
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-08-04 20:28
Har Zambrotta kommit idag till barça? „
Real Madrid Zidane#5
2006-08-04 20:26
jag är väldigt imponerad av giovanni "2" santos. killen har ju hur mycket spring och speed som helst i dom benen.
Barcelona La Rambla
2006-08-04 20:26
Heh, trots att Ronaldinho med klar tydlighet igår gjorde klart med var han ville spela de närmaste åren. Trots att Milan med Galliani i spetsen igår sa att en värvning är en omöjlighet och bad tidningar lägga ner ryktet. Idag påstår den italienska tidningen Corrieere dello Sport, jodå Milan vill visst ha Ronaldinho och de är beredda att ge honom oftattbara 12€M i årslön. Berlusconi ska ha tagit kontakt med Ronaldinhos bror och erbjudit det glamorösa erbjudandet.

Jaha, så då har Barça givit Milan klartecken att förhandla med en kontrakterad spelare? Eller räknar Milan kallt med att tack var de goda relationerna mellan klubarna att det är okej?

Jisses tidningar, spanska som italienska.
Annons: